Dat dus, is Yolanthe trouwens volgens de bladen al eens zwanger van Jan geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijn
Nou ja, over Nick en Simon en de Heren J staan eigenlijk nooit lulverhalen in de bladen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijn
Ja maar draai je het nu niet een beetje om met 'ontkenning van het management'?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Thnx Annie![]()
[..]
Dat dus, is Yolanthe trouwens volgens de bladen al eens zwanger van Jan geweest?
Kwam er toen ook een ontkenning van het management of lieten ze het gewoon gaan?
Ja t is niet echt goed die show, daar ben ik mee eens...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:38 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb gisteren die hypnoseshow van Jan Smit gezien, maar dat was toch niet zo geweldig![]()
Het zag er allemaal nep en overdreven uit. Jan is ook duidelijk geen presentator.
Hij kan het beter bij zingen houden
Je zag ook dat hij zich er helemaal niet gemakkelijk bij voeldequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja t is niet echt goed die show, daar ben ik mee eens...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
Visser blijf bij je net.
Veel plezier tijdens de kermis, Annie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |