Dat dus, is Yolanthe trouwens volgens de bladen al eens zwanger van Jan geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijn
Nou ja, over Nick en Simon en de Heren J staan eigenlijk nooit lulverhalen in de bladen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijn
Ja maar draai je het nu niet een beetje om met 'ontkenning van het management'?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Thnx Annie![]()
[..]
Dat dus, is Yolanthe trouwens volgens de bladen al eens zwanger van Jan geweest?
Kwam er toen ook een ontkenning van het management of lieten ze het gewoon gaan?
Ja t is niet echt goed die show, daar ben ik mee eens...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:38 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb gisteren die hypnoseshow van Jan Smit gezien, maar dat was toch niet zo geweldig![]()
Het zag er allemaal nep en overdreven uit. Jan is ook duidelijk geen presentator.
Hij kan het beter bij zingen houden
Je zag ook dat hij zich er helemaal niet gemakkelijk bij voeldequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja t is niet echt goed die show, daar ben ik mee eens...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
Visser blijf bij je net.
Veel plezier tijdens de kermis, Annie!
Surequote:Albert_Verlinde
Volendamse gerdasmit: Jaap Buijjs en de drie J's beweren dat Liza niet zwanger is van Jan maar van Wim
Heel goed gezongen, mooie stem.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
'Mooi!![]()
En jaaaa ja, het origineel is beter. Maar als ik dit hoor kan hij dus wel wat meer dan Palingriedeltjes.
Verbaas je nog even verder... hoor die Simon dan! Die kan het ook hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef silence_s het volgende:
[..]
Heel goed gezongen, mooie stem.
Tsja dat ligt eraan, ikzelf vind zaterdag en zondag t gezelligst, en kan t nooit meer opbrengen om dan maandags nog te gaan, vroeggahhh wel, maar nu ga ik dan de hele dag met de kinderen. Sommigen sparen zich voor die maandag, maar dat vind ik weer zonde, ik ga er die 2 dagen helemaal voor.....En dat begint vandaag!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef Ole het volgende:
ik heb gehoord dat maandag echt dé dag is met de kermis!
Vanwege de muziekkeus???Ik hou van alle soorten muziek en vooral van rock, maar met kermis ga ik voor alles wat gezellig klinkt, en met me iq zit t zeker wel goed....quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:44 schreef Smallish het volgende:
Annie, als ik jouw video aanklik, krijg ik een ads voor google met de vraag "wat is jouw IQ?".
Bron.quote:Palingsoap voortaan meer een reallifesoap
Geplaatst op vrijdag 04 september 2009 om 13:58
Bij de TROS gaat vrijdag een nieuw seizoen van De Palingsoap van start. Het programma verandert iets van opzet, vertelt een zegsvrouw van de TROS. “Het wordt dit tweede seizoen nog meer volgens ‘de wetten van de reallifesoap’ gemaakt“, vertelt ze. “Hierdoor maakt de kijker kennis met nieuwe karakters uit het vissersdorp. De ‘gewone’ Volendammer krijgt een grotere plek in de komende reeks, naast de bekende inwoners van het dorp zoals Jan Smit, Nick & Simon en de 3js.“
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, om 21.30 uur op Nederland 1, zijn de camera’s van De Palingsoap onder meer getuige van het eerste live-optreden van Jan Smit en Damaru. Zij treden met hun zomerhit ‘Tuintje in mijn hart’ op tijdens het popfestival Zand in Almere.
Als ik een camera zie ,spring ik er wel voor......quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
Oh, en Annie.....misschien zien we je binnenkort wel op tv.![]()
[..]
Bron.
Nu ik het zo vaak voorbij zag komen met lovende woorden ook maar eens gekeken en idd...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
'Mooi!![]()
En jaaaa ja, het origineel is beter. Maar als ik dit hoor kan hij dus wel wat meer dan Palingriedeltjes.
Gelukkig valt het mee!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:27 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe troost geblesseerde Wesley Sneijder
AMSTERDAM
Wesley Sneijder raakte geblesseerd aan zijn enkel tijdens een oefenwedstrijd tegen Japan. Gelukkig was zijn Yolanthe er om hem te troosten.
Wesley werd na een aanvaring met speler Keisuke Honda op een brandcard weggedragen. Een bezorgde Yolanthe snelde toe om haar geliefde te troosten en bij te staan.
Inmiddels blijkt de situatie mee te vallen, hij heeft slechts een verrekte enkelband. De troostende woorden van Yolanthe zullen het euvel bovendien wat dragelijker hebben gemaakt...
[ afbeelding ]
Bron: Telegraaf
quote:Jan Smit en zijn Liza genieten van de kermis. Het liefdespaar was in gezelschap van de hele familie op de Volendamse dijk om tot in de kleine uurtjes dit typische palingfeest te vieren.
De volkszanger en zijn nieuwe vriendin zaten in café Van der Hogen. Jan: „Heerlijk om gewoon privé uit te gaan en even niet aan werk te denken.” Dat in hetzelfde etablissement ook mensen van Jans omroep de TROS aan het stappen waren, deerde niet. Zij waren er ook voor de lol.
Op de kermis kwam het laatste gerucht over Jan veelvuldig ter sprake. Liza zou al zwanger zijn van haar vriend. Zowel het liefdespaar zelf als bevriende zingende vrienden Nick en Simon moesten hartelijk om dit verhaal lachen. „Het is echt niet zo”, zei Jan. „Wel een goede grap.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |