Als het de blonde dame op een foto op z'n twitter betreft (die zijn dochter op schoot heeft), dan lijkt me dat het gewoon om Daphne gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zou wel weer wat voer zijn voor dit topic als het wel Estelle betreft
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op donderdag 31-07-2014 om 16:04:21Had a great time with my family. Happy birthday sister😘 http://t.co/xRQuOZM800 reageer retweet
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:00 schreef Paule33 het volgende:
jullie kunnen zelfs het vertallen,bij mij moelijk.Google translate kan er iig niet mee omgaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Home> Nieuws Marrakech
H گ rh: Badr Hari Mahih de polis Marrakech .. Calais Beleid na het overtreden van de wet: Rek en geef me een antwoord aan hem: Wat jatten Araftenic oude hoeren "en Valkher wat Darrow met hem en Alo -sourh exclusieve
Vrij van partij Kh24 op maandag 4 augustus, 2014 om 00:30
Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Na de les in een doos "gevaarlijk" en werd persona non grata in diverse nachtclubs in de stad rood, het creëren van een wereld kampioen Badr Hari gebeurtenis uit de straten van New Marrakech Night Day op zondag 3 augustus deze maand.
Fasen van dit verhaal begon toen hij een wereldkampioen Badr Hari vergezeld door zijn vriendin scouting aan boord van zijn auto door de straten van Marrakech, die in de drukke verkeer en de Golanhoogten, ter gelegenheid van de zomervakantie bekend was was.
Badr Hari en zoals gebruikelijk, dacht hij dat de dingen blijven zoals altijd in Marrakech, om te beslissen inhalen in lijn beller wijk Avenue Mohammed V Gillies, maar de waakzaamheid van beveiligingspersoneel die behoren tot het belang van de Heer weg staatsveiligheid Marrakech waren aanwezig, om te worden opgepakt door de security elementen nadat hij probeerde om wereldkampioen te ontvluchten in de buurt van het hoofdkwartier van regionale Commissaris voor toerisme.
Om te beginnen hoofdstukken verhaal zoals het beoordelen "Kh24" Na een verkeersongeval duur van gecertificeerde papieren voor de auto te hebben gevraagd, Harry, leek meer verontwaardiging duren te exploderen in de voorkant van de veiligheid element "verklikker wat Araftenic ????", de laatste: "Aatunaia Afak effecten ben er Kntbak wet," Laird hem (wereldkampioen): "Meneer Auld hoeren ....", alvorens te beslissen de beveiliging element om het contact kamer van Transport, die strikte instructies door veiligheidsfunctionarissen moeten elementen van de security-afdeling beweegt ontvangen koppelen Bjeeles de eerste om een onderzoek naar de zaak te openen.
Die was al na verwijzing wereldkampioen Badr Hari, maar zijn auto, zoals is beveiliging element door (Alstafat), die niet van een onderzoek naar de zaak heeft te openen doet er niet toe treuren, moet worden beslist na een ontsteking warmte mobiele telefoons circuit veiligheid eerst, genoemd de aanwezigheid van veiligheidsfunctionarissen Bevrijding verkeersovertreding (inhalen in lijn beller), en oh Dar inname kwaad.
Links na de wereldkampioen, die werd vergezeld door zijn vriendin, zijn broer en enkele nauwe circuit beveiliging, en besluit onmiddellijk na de disrespect signaal rood licht straat Mohamed V, waaruit blijkt dat hij opnieuw heeft gezegevierd, dit keer tegen de security elementen die niet mogen worden besturen van de Haddou nachtclubs die werd mobiliseren Zodra de aanwezigheid van particuliere bewakers wereldkampioen.
Whut?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:28 schreef Paule33 het volgende:
Gek genoeg Estelle zo blondine is ook niet meer..haha
Nemen ze nou zomaar geen kind mee naar de disco?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef Paule33 het volgende:
De vertaling begrijp ik niet van, dat zeg ik ook..en ja Daphne was in Kenitra met Badr familie,het is de zoveel keer dat Daphne in Marokko was......in de auto in Marrakech was een andere vrouw...ze schrijven dat Estelle is..Dat was middelnacht en geen kind bij.ze komen van een disco.
Ik snap echter niet hoe jij dit verhaal uit je vertaling haalt....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:55 schreef Paule33 het volgende:
Dat is niet gebeurt zo,ik heb het in Arabisch gelezen..geen mooie vertaling..dus heb ik eerst in Frans vetaald ook moelijk... toen is gebeurt badr Hari boos heeft zelfs een twitter gestuurd..
Badr komt van een disco met zijn neef en een vrouw..zeker geen Daphne...ze geven de naam van Estelle..toen komen alle fans achter badr hari voor een foto ..toen Badr snel de auto genomen om snel weg,de fans komen ze met hun auto achter badr Hari..daar zit hij vast..dan komt een man die zegt dat hij politieagent is..hij was zonder uniform,de man begin de papier vragen en slaan om de auto...en zegen je met je hoer tegen Badr .Badr gaat staan en zegt dat zijn moeder de hoer is en boos was..maar Badr heeft niks de rest niks gedaan...uiteindelijk de man laat zien dat hij politie is...Badr zegt dat hij wil nu na de de politieburo wat vertelen...zo is gegaan..de politie man wil het niet,ik denkt dat hij wil geld..maar badr wil na de politieburo..niks,iemand anders belt de politie die gekomen is..een proces verbaal en Badr weg en iederen die zegt hij heeft voor onze vlag gevechten..etc etc etc...
in Marokko is veel corruptie..de politie man ken badr hari ook niet..dus die wil geld verdienen,hij was zonder uniform en alleen..tot de politie gekomen is.
hier kun jullie het zelfs vertalen..%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81_a7036.html
Als Twitter het zegt dan is het waarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:25 schreef Paule33 het volgende:
In deze Franse krant staat dat Estelle bij was,ook dat Badr wil de politie hebben..hij heeft ook tegen de agent een proces verbaal gedaan.
Arabische krant zegt het,Franse krant zegt het en de twitter zelfs zegt het,ik moet het geloven.
LE SITE D'INFORMATION AU MAROC
BADR HARI “S’INVITE
même tonalité se trouve chez le quotidien Al Akhbar, qui a publié, en ouverture de sa Une, la photo de Badr Hari aux côtés de son amie néerlandaise Estèle. “Badr Hari accueilli par la police”, titre le quotidien, sur un ton ironique. Faisant état d’”humiliation de l’agent de circulation”, le quotidien arabophone a fait également état d’interventions à haut niveau pour sortir Hari de ce mauvais pas. Selon ce support, Hari aurait sous-estimé l’agent en lui disant: “Ne sais-tu pas qui je suis ?” Pour conclure, disons à la décharge de notre champion estimable: Badr Hari s’est toujours battu sous nos couleurs nationales, qu’il a portées haut et loi
Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Twitter het zegt dan is het waar
Nee,absoluut niet wat jij schrijft...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....
En het nachtclubverhaal lijkt ook op basis van dat artikel wederom uit een dikke duim met een hoop korrels zou-zout te komen.
Er staat dat er een foto gepubliceerd is van Badr en zijn Nederlandse vriendin Estelle.... er staat nergens dat Estelle erbij was, jij bent de enige die zegt dat Estelle erbij was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:15 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Nee,absoluut niet wat jij schrijft...
Er staat dat de dagelijkse krant : AL AKHBAR heeft een foto publiceert van met in zijn kant zijn Nederlandse vriendin Estelle.. dat is het vertaling van het Franse text.
De Arabisch text heb ik het niet vertaald,dat kan iedereen zelfs het doen,ik heb niks vertaald..
Ja, maar waar ging het over???quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond ze er maar raar bijzitten
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.quote:
ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.
Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.
Ah, het ging dus over Ruud en z'n nieuwe liefde, die Mexicaanse kookdame. Hoop voor haar dat hij z'n golftas voorlopig thuis laat....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.
Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.
Ja klopt! Zijn vriendin naar d interviewer gericht en Ruud zat erbij als een jochie dat met zijn moeder op het matje moest komen bij de rector.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigen
quote:ESTELLE SCHRIJFT BOEK OVER RUUD EN BADR
Ze ontmoette haar Badr ooit toen ze hem moest interviewen voor Beau Monde en het lijkt erop dat Estelle Cruijff - toen nog 'Gullit' - die inmiddels beëindigde relatie nu definitief gaat afschrijven. Letterlijk, want Story onthult vandaag dat Stel een nieuw plan heeft bedacht om zichzelf weer in de kijker te spelen de afgelopen 'hectische periode' nu definitief wil afsluiten. En wel met een autobiografie, niet alleen over haar eigen spannende leventje, maar vooral over de verschillende mannen die daarin een (kwade) rol hebben gespeeld. 'Dit wordt het boek waar heel Nederland op zit te wachten!,' aldus een ingewijde vandaag tegenover het roddelblad, wat dan weer het ergste doet vrezen over de betrouwbaarheid van de bron, maar dat even terzijde. Het pennenvruchtje moet in ieder geval primair gaan over Stellies relaties van de afgelopen jaren: die met ex-man Ruud, ex-verkering Badr en vader Henny, waarmee ze al jaren is gebrouilleerd. Want die drie heren hebben Stel natuurlijk ontzettend gekwetst. Gullit, door toen ze nog getrouwd waren regelmatig te liggen bonken met andere vrouwen; het 'pizzameisje' waarmee hij zijn 3e echtgenote bedroog toen ze net dochter Joëlle had gebaard wordt maar weer eens in herinnering geroepen. Badr, die er eveneens "een Surinaamse mentaliteit" op nahield. En Henny, die zijn dochter ook al verraadde door steeds over haar te lullen in de pers. Estelle wil alle ellende nu schijnbaar achter zich laten en een nieuwe start maken aan haar leven door alle ellende opnieuw op te rakelen. Nee, die snappen wij ook niet helemaal. Klein stukje advies nog richting de schrijfter: We zouden toch even oppassen met wat je optikt over je voormalige kickboks-knuffeltje, Estelle. Is verder nergens op gebaseerd hoor. Gewoon een gevoel.
Ja ja.quote:
Huh? Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Paule33 het volgende:
De behandeling van de zaak tegen hem wegens meineed zou vandaag beginnen, maar een van de rechters is ziek geworden en daarom heeft de rechtbank in Amsterdam besloten de zaak aan te houden.
Dat betekent waarschijnlijk dat er een hoop huiswerk gedaan moest worden voor deze zaak, en ze het zich niet kunnen permitteren dat een leek nog moet inlezen en daarmee belangrijke zaken over het hoofd ziet.quote:
Ik las: nieuwe alimentatiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef tong80 het volgende:
Haar vertrouwen in de liefde is ze ondanks de romantische tegenslagen niet verloren. 'Ik sta zeker open voor een nieuwe relatie. Want ik geloof absoluut in de liefde. Op dit moment speelt er niets, maar als er iemand in mijn leven komt, dan zal ik die zeker niet afwijzen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |