abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 05:55:53 #51
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113787
Dat is niet gebeurt zo,ik heb het in Arabisch gelezen..geen mooie vertaling..dus heb ik eerst in Frans vetaald ook moelijk... toen is gebeurt badr Hari boos heeft zelfs een twitter gestuurd..

Badr komt van een disco met zijn neef en een vrouw..zeker geen Daphne...ze geven de naam van Estelle..toen komen alle fans achter badr hari voor een foto ..toen Badr snel de auto genomen om snel weg,de fans komen ze met hun auto achter badr Hari..daar zit hij vast..dan komt een man die zegt dat hij politieagent is..hij was zonder uniform,de man begin de papier vragen en slaan om de auto...en zegen je met je hoer tegen Badr .Badr gaat staan en zegt dat zijn moeder de hoer is en boos was..maar Badr heeft niks de rest niks gedaan...uiteindelijk de man laat zien dat hij politie is...Badr zegt dat hij wil nu na de de politieburo wat vertelen...zo is gegaan..de politie man wil het niet,ik denkt dat hij wil geld..maar badr wil na de politieburo..niks,iemand anders belt de politie die gekomen is..een proces verbaal en Badr weg en iederen die zegt hij heeft voor onze vlag gevechten..etc etc etc...

in Marokko is veel corruptie..de politie man ken badr hari ook niet..dus die wil geld verdienen,hij was zonder uniform en alleen..tot de politie gekomen is.

hier kun jullie het zelfs vertalen..%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81_a7036.html
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:00:15 #52
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113798
jullie kunnen zelfs het vertallen,bij mij moelijk.

الرئيسية > أخبار مراكش

حگرة : بدر هاري محيح على بوليس مراكش .. كاليه بوليسي بعدما خالف القانون: عطيني وراقك وهو يرد عليه: واش ما عرفتينيش اولد القحبة" وفاللخر ما دارو معاه والو -صورة حصرية

حرر من طرف كـشـ24 بتاريخ الاثنين 4 غشت 2014 على الساعة 00:30

صورة لبدر هاري بعد الاعتداء مباشرة بجيليز
صورة لبدر هاري بعد الاعتداء مباشرة بجيليز
بعدما صنف ضمن خانة "الخطيرين" واصبح شخصا غير مرغوب فيه بمختلف الملاهي الليلية بالمدينة الحمراء، خلق البطل العالمي بدر هاري الحدث من جديد بشوارع مراكش ليلة يوم أمس الاحد 3 غشت الجاري.

أطوار هذه القصة بدأت عندما كان البطل العالمي بدر هاري رفقة صديقة له يتجولان على متن سيارته بشوارع مراكش التي كانت تعرف اكتظاظاً في حركة السير والجولان بمناسبة العطلة الصيفية.

بدر هاري وكعادته ظن ان الأمور لاتزال كسابق عهدها بمراكش، ليقرر التجاوز في الخط المتصل بشارع محمد الخامس بحي جيليز، لكن يقظة عناصر الامن التابعة لمصلحة السير الطرقي بولاية امن مراكش كانت حاضرة، ليتم توقيفه من طرف عناصر امن بعدما حاول البطل العالمي الفرار بالقرب من مقر المندوبية الجهوية للسياحة.

لتبدأ فصول حكاية كما عاينتها "كِشـ24" فبعدما طلب عنصر المرور مده بالأوراق الثبوتية لسيارة هاري، بدا الأخير اكثر تذمرا لينفجر امام العنصر الأمني "واش ما عرفتينيش؟؟؟؟"، الأخير :"اعطنيي عفاك الأوراق انا هناك كنطبق القانون"، ليرد عليه (البطل العالمي) :" سير ياولد القحبة ...."، قبل ان يقرر العنصر الأمني ربط الاتصال لغرفة المواصلات التي تلقت تعليمات صارمة من طرف المسؤولين الأمنيين بضرورة انتقال عناصر الدائرة الامنية الاولى بجيليز لفتح تحقيق في الموضوع.

الامر الذي تم بالفعل بعد إحالة البطل العالمي بدر هاري ولكن بسيارته، فيما تمت إحالة العنصر الأمني بواسطة (السطافيط)، حيث لم يفتح تحقيق في الامر ولا يهم يحزنون، ليتقرر بعد التهاب حرارة الهواتف النقالة بالدائرة الامنية الاولى، بحضور مسؤولين أمنيين تحرير مخالفة مرورية (التجاوز في الخط المتصل)، ويا دار مدخلك شر.

غادر بعدها البطل العالمي الذي كان برفقة صديقة له وشقيقه وبعض المقربين الدائرة الامنية، ويقرر بعدها مباشرة عدم احترام إشارة الضوء الأحمر بشارع محمد الخامس، مما يدل على انه انتصر مرة اخرى، هذه المرة ضد عناصر الامن التي قد لا تحدو حدو الملاهي الليلية التي أصبحت تستنفر حراسها الخاصين بمجرد حضور البطل العالمي.
pi_143113808
Oke, dus omdat jij het in het Arabisch hebt gelezen, klopt de rest automatisch niet? Het lijkt me zeeeeer onwaarschijnlijk dat het Estelle betreft. Waarschijnlijk zijn de Marokkaanse media ervanuit gegaan dat een blondine in de auto wel Estelle moest zijn. En dat de politieman Badr niet kent, lijkt me niet relevant. Het feit dat hij voor de Marokkaanse vlag gevochten heeft ook niet.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:25:55 #54
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113836
In deze Franse krant staat dat Estelle bij was,ook dat Badr wil de politie hebben..hij heeft ook tegen de agent een proces verbaal gedaan.
Arabische krant zegt het,Franse krant zegt het en de twitter zelfs zegt het,ik moet het geloven.

LE SITE D'INFORMATION AU MAROC

BADR HARI “S’INVITE

même tonalité se trouve chez le quotidien Al Akhbar, qui a publié, en ouverture de sa Une, la photo de Badr Hari aux côtés de son amie néerlandaise Estèle. “Badr Hari accueilli par la police”, titre le quotidien, sur un ton ironique. Faisant état d’”humiliation de l’agent de circulation”, le quotidien arabophone a fait également état d’interventions à haut niveau pour sortir Hari de ce mauvais pas. Selon ce support, Hari aurait sous-estimé l’agent en lui disant: “Ne sais-tu pas qui je suis ?” Pour conclure, disons à la décharge de notre champion estimable: Badr Hari s’est toujours battu sous nos couleurs nationales, qu’il a portées haut et loi
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:28:09 #55
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113840
Gek genoeg Estelle zo blondine is ook niet meer..haha
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:29:57 #56
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113845
De politieman is oud bijna met pension, hij ken Badr Hari niet,anders gaat hij ook geen geld vragen..omdat iedereen denkt zo.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:19:18 #57
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143114079
Ik geloof het omdat het in in Marrakech gebeurt en niet in Amsterdam, met telegraaf ook nog....
Ibiza is vlak bij Marokko, een weekend na Marrakech is makkelijk...dus het kan zijn..Badr zegt zelfs dat hij niet met Daphne is,ze komt nu met vakantie na Kenitra.hij wil zijn kind zien..in Badr hari facebook staat een foto met de heel familie ook een blond man bij.
pi_143114173
Maar waar Nederlandse media soms overdreven kritisch zijn over Badr, zijn Marokkaanse media zo nu en dan wat kritiekloos. En nogmaals; ik acht de kans zeer klein dat hij met Estelle is. Die twee zijn volgens mij wel echt klaar met elkaar.
pi_143116978
Het zou wel weer wat voer zijn voor dit topic als het wel Estelle betreft :7
pi_143117085
wel mooi beeldend verhaal trouwens, of je er zelf bij was.
maar het is natuurlijk ook gewoon heel erg zielig voor badr, in NL is hij telkens de pineut omdat hij een succesvolle Marokkaan is en nu is hij blijkbaar in marokko de pineut omdat hij daar niet succesvol genoeg is. het is ook allemaal niet makkelijk voor die jongen he.. ( :r )
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:55:29 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143120783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zou wel weer wat voer zijn voor dit topic als het wel Estelle betreft :7
Als het de blonde dame op een foto op z'n twitter betreft (die zijn dochter op schoot heeft), dan lijkt me dat het gewoon om Daphne gaat.
Team_Badr_Hari twitterde op donderdag 31-07-2014 om 16:04:21 Had a great time with my family. Happy birthday sister😘 http://t.co/xRQuOZM800 reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:03:57 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143121028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:00 schreef Paule33 het volgende:
jullie kunnen zelfs het vertallen,bij mij moelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google translate kan er iig niet mee omgaan:

Home> Nieuws Marrakech

H گ rh: Badr Hari Mahih de polis Marrakech .. Calais Beleid na het overtreden van de wet: Rek en geef me een antwoord aan hem: Wat jatten Araftenic oude hoeren "en Valkher wat Darrow met hem en Alo -sourh exclusieve

Vrij van partij Kh24 op maandag 4 augustus, 2014 om 00:30

Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Na de les in een doos "gevaarlijk" en werd persona non grata in diverse nachtclubs in de stad rood, het creëren van een wereld kampioen Badr Hari gebeurtenis uit de straten van New Marrakech Night Day op zondag 3 augustus deze maand.

Fasen van dit verhaal begon toen hij een wereldkampioen Badr Hari vergezeld door zijn vriendin scouting aan boord van zijn auto door de straten van Marrakech, die in de drukke verkeer en de Golanhoogten, ter gelegenheid van de zomervakantie bekend was was.

Badr Hari en zoals gebruikelijk, dacht hij dat de dingen blijven zoals altijd in Marrakech, om te beslissen inhalen in lijn beller wijk Avenue Mohammed V Gillies, maar de waakzaamheid van beveiligingspersoneel die behoren tot het belang van de Heer weg staatsveiligheid Marrakech waren aanwezig, om te worden opgepakt door de security elementen nadat hij probeerde om wereldkampioen te ontvluchten in de buurt van het hoofdkwartier van regionale Commissaris voor toerisme.

Om te beginnen hoofdstukken verhaal zoals het beoordelen "Kh24" Na een verkeersongeval duur van gecertificeerde papieren voor de auto te hebben gevraagd, Harry, leek meer verontwaardiging duren te exploderen in de voorkant van de veiligheid element "verklikker wat Araftenic ????", de laatste: "Aatunaia Afak effecten ben er Kntbak wet," Laird hem (wereldkampioen): "Meneer Auld hoeren ....", alvorens te beslissen de beveiliging element om het contact kamer van Transport, die strikte instructies door veiligheidsfunctionarissen moeten elementen van de security-afdeling beweegt ontvangen koppelen Bjeeles de eerste om een ​​onderzoek naar de zaak te openen.

Die was al na verwijzing wereldkampioen Badr Hari, maar zijn auto, zoals is beveiliging element door (Alstafat), die niet van een onderzoek naar de zaak heeft te openen doet er niet toe treuren, moet worden beslist na een ontsteking warmte mobiele telefoons circuit veiligheid eerst, genoemd de aanwezigheid van veiligheidsfunctionarissen Bevrijding verkeersovertreding (inhalen in lijn beller), en oh Dar inname kwaad.

Links na de wereldkampioen, die werd vergezeld door zijn vriendin, zijn broer en enkele nauwe circuit beveiliging, en besluit onmiddellijk na de disrespect signaal rood licht straat Mohamed V, waaruit blijkt dat hij opnieuw heeft gezegevierd, dit keer tegen de security elementen die niet mogen worden besturen van de Haddou nachtclubs die werd mobiliseren Zodra de aanwezigheid van particuliere bewakers wereldkampioen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2014 @ 13:08:20 #63
163650 Greys
pi_143121154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:28 schreef Paule33 het volgende:
Gek genoeg Estelle zo blondine is ook niet meer..haha
Whut? :')
Wat post je toch weer onbegrijpelijk. En post eens gewoon alles wat je wilt zeggen in één of twee posts, ipv een hele berg onder elkaar. Dank je.

De strekking van je posts had in elk geval weer in één zin gekund:
Badr is lief en heeft niets gedaan, groetjes Paule.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:16:01 #64
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143121356
De vertaling begrijp ik niet van, dat zeg ik ook..en ja Daphne was in Kenitra met Badr familie,het is de zoveel keer dat Daphne in Marokko was......in de auto in Marrakech was een andere vrouw...ze schrijven dat Estelle is..Dat was middelnacht en geen kind bij.ze komen van een disco.
pi_143121483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef Paule33 het volgende:
De vertaling begrijp ik niet van, dat zeg ik ook..en ja Daphne was in Kenitra met Badr familie,het is de zoveel keer dat Daphne in Marokko was......in de auto in Marrakech was een andere vrouw...ze schrijven dat Estelle is..Dat was middelnacht en geen kind bij.ze komen van een disco.
Nemen ze nou zomaar geen kind mee naar de disco? :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:35:24 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143121945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 05:55 schreef Paule33 het volgende:
Dat is niet gebeurt zo,ik heb het in Arabisch gelezen..geen mooie vertaling..dus heb ik eerst in Frans vetaald ook moelijk... toen is gebeurt badr Hari boos heeft zelfs een twitter gestuurd..

Badr komt van een disco met zijn neef en een vrouw..zeker geen Daphne...ze geven de naam van Estelle..toen komen alle fans achter badr hari voor een foto ..toen Badr snel de auto genomen om snel weg,de fans komen ze met hun auto achter badr Hari..daar zit hij vast..dan komt een man die zegt dat hij politieagent is..hij was zonder uniform,de man begin de papier vragen en slaan om de auto...en zegen je met je hoer tegen Badr .Badr gaat staan en zegt dat zijn moeder de hoer is en boos was..maar Badr heeft niks de rest niks gedaan...uiteindelijk de man laat zien dat hij politie is...Badr zegt dat hij wil nu na de de politieburo wat vertelen...zo is gegaan..de politie man wil het niet,ik denkt dat hij wil geld..maar badr wil na de politieburo..niks,iemand anders belt de politie die gekomen is..een proces verbaal en Badr weg en iederen die zegt hij heeft voor onze vlag gevechten..etc etc etc...

in Marokko is veel corruptie..de politie man ken badr hari ook niet..dus die wil geld verdienen,hij was zonder uniform en alleen..tot de politie gekomen is.

hier kun jullie het zelfs vertalen..%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81_a7036.html
Ik snap echter niet hoe jij dit verhaal uit je vertaling haalt....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 13:42:52 #67
184769 crew  Deisyy
pi_143122140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:25 schreef Paule33 het volgende:
In deze Franse krant staat dat Estelle bij was,ook dat Badr wil de politie hebben..hij heeft ook tegen de agent een proces verbaal gedaan.
Arabische krant zegt het,Franse krant zegt het en de twitter zelfs zegt het,ik moet het geloven.

LE SITE D'INFORMATION AU MAROC

BADR HARI “S’INVITE

même tonalité se trouve chez le quotidien Al Akhbar, qui a publié, en ouverture de sa Une, la photo de Badr Hari aux côtés de son amie néerlandaise Estèle. “Badr Hari accueilli par la police”, titre le quotidien, sur un ton ironique. Faisant état d’”humiliation de l’agent de circulation”, le quotidien arabophone a fait également état d’interventions à haut niveau pour sortir Hari de ce mauvais pas. Selon ce support, Hari aurait sous-estimé l’agent en lui disant: “Ne sais-tu pas qui je suis ?” Pour conclure, disons à la décharge de notre champion estimable: Badr Hari s’est toujours battu sous nos couleurs nationales, qu’il a portées haut et loi
Als Twitter het zegt dan is het waar :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:50:25 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143122361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als Twitter het zegt dan is het waar :Y
Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....

En het nachtclubverhaal lijkt ook op basis van dat artikel wederom uit een dikke duim met een hoop korrels zou-zout te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:15:15 #69
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143127295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....

En het nachtclubverhaal lijkt ook op basis van dat artikel wederom uit een dikke duim met een hoop korrels zou-zout te komen.
Nee,absoluut niet wat jij schrijft...
Er staat dat de dagelijkse krant : AL AKHBAR heeft een foto publiceert van met in zijn kant zijn Nederlandse vriendin Estelle.. dat is het vertaling van het Franse text.
De Arabisch text heb ik het niet vertaald,dat kan iedereen zelfs het doen,ik heb niks vertaald..
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:09:40 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143139625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:15 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Nee,absoluut niet wat jij schrijft...
Er staat dat de dagelijkse krant : AL AKHBAR heeft een foto publiceert van met in zijn kant zijn Nederlandse vriendin Estelle.. dat is het vertaling van het Franse text.
De Arabisch text heb ik het niet vertaald,dat kan iedereen zelfs het doen,ik heb niks vertaald..
Er staat dat er een foto gepubliceerd is van Badr en zijn Nederlandse vriendin Estelle.... er staat nergens dat Estelle erbij was, jij bent de enige die zegt dat Estelle erbij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143173324
Ruud straks bij boulevard. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 augustus 2014 @ 20:09:17 #72
22592 crew  Ole
pi_143174927
En?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:14:38 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143206884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Ole het volgende:
En?
ik vond ze er maar raar bijzitten :{
pi_143209673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vond ze er maar raar bijzitten :{
Ja, maar waar ging het over???
Is dat zo?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:00:39 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143210653
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ja, maar waar ging het over???
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.

Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:04:08 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143210805
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.

Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.

ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigen
pi_143227235
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah, het ging dus over Ruud en z'n nieuwe liefde, die Mexicaanse kookdame. Hoop voor haar dat hij z'n golftas voorlopig thuis laat....
Is dat zo?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:34:33 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143228946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigen
Ja klopt! Zijn vriendin naar d interviewer gericht en Ruud zat erbij als een jochie dat met zijn moeder op het matje moest komen bij de rector.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143236067
Ruud zal misschien wel nooit het type worden voor een langdurig(e) monogame relatie..Bij sommigen zit dat er gewoon niet in.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:13:43 #80
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143472211
Badr Hari wordt voorzitter Marokkaanse eersteklasser

De bekende ex-kickbokser Badri Hari heeft een nieuwe roeping gevonden. Hij wordt voorzitter van de Marokkaanse eerste klasse-club KAC Kenitra, de ploeg uit zijn geboortestad. Hari werd meermaals wereldkampioen in het kickboksen, maar kwam vaak in opspraak wegens wangedrag buiten de ring. Op Twitter toonde hij zich alvast ambitieus

Bron: Sport.BE
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:14:17 #81
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143472217
Badr Hari de nieuwe president van de KAC Kenitra Football Club
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:41:21 #82
22592 crew  Ole
pi_143474474
Ex-kickbokser ?
pi_143476340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef Ole het volgende:
Ex-kickbokser ?
Ik dacht hetzelfde.. Heb ik iets gemist?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:06:35 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143476389
Goh, hij heeft op basis van zijn niet-afgemaakte VWO ook de kwaliteiten die een voorzitter van een voetbalclub moet hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:19:42 #85
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143824302
Badr Hari maakt acteerdebuut in Turkse film
Badr Hari heeft zijn eerste filmrol te pakken. De kickbokser, die in februari door de rechtbank werd veroordeeld wegens mishandeling, maakt zijn acteerdebuut in de Turkse film Zilin Sesi.
Badr Hari maakt acteerdebuut in Turkse film
Foto: ANP
Dat heeft een woordvoerder van Hari laten weten aan Shownieuws.
De film gaat over een man die op het foute pad belandt. In zijn droom heeft hij een ontmoeting met Hari, die uitloopt op een gevecht. De 29-jarige Hari vliegt dinsdag naar Turkije voor opnamen, die maximaal twee dagen in beslag nemen. Wanneer de film in de Turkse bioscopen verschijnt, is niet bekend.
Zowel Hari als het Openbaar Ministerie ging in hoger beroep tegen de celstraf van een jaar die de vechtsporter kreeg opgelegd voor de mishandeling van zakenman Koen Everink. Het beroep begint op 12 november met een regiezitting.
Dan wordt onder meer bepaald wanneer het gerechtshof de zaak inhoudelijk behand

Nu.nl
  woensdag 10 september 2014 @ 02:51:36 #86
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_144378945
https://twitter.com/Team_(...)319877726208/photo/1

Donderdag 16 oktober 22.15 op RTL 7!!! Mis het niet!
  woensdag 10 september 2014 @ 02:58:15 #87
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_144378990
Op 18 september rechtszaak Yassine Hari wegens meineed tijdens zitting broer Badr
Nederlands - Landelijk nieuws
Geschreven door Fatima El Kaddouri
maandag 08 september 2014 19:16

Op 18 september is de rechtszaak tegen Yassine Hari voor de rechtbank in Amsterdam wegens het plegen van meineed tijdens de zitting van zijn broer Badr. Volgens het Openbaar Ministerie heeft Yassine Hari als getuige gelogen over de mishandeling van de eigenaar van Club Air.

Tijdens de zitting van 11 oktober 2013 was de 22-jarige Yassine Hari als getuige opgeroepen door advocaat Bénédicte Ficq. Ficq is de raadsvrouw van Badr Hari. Yassine verklaarde toen dat niet zijn broer maar hij degene is die Jeroen van den Berg heeft mishandeld in Club Air. Het slachtoffer heeft verklaard mishandeld te zijn door Badr Hari. Het Openbaar Ministerie heeft toen verzocht om Yassine Hari te laten aanhouden wegens meineed.

Het Openbaar Ministerie moest destijds nog een beslissing nemen of het Yassine gaat vervolgen voor meineed. 'Het is een apart onderzoek, dat losstaat van de zaak tegen Badr Hari', aldus een persofficier van justitie. De rechtbank is echter van mening dat de verklaring van de getuige ongeloofwaardig is omdat ze Badr Hari hebben veroordeeld voor de mishandeling van Jeroen van den Berg. Het Openbaar Ministerie heeft vermoedelijk naar aanleiding van het vonnis een vervolgingsbeslissing genomen. Badr Hari is tevens veroordeeld voor een vechtpartij in Club Jimmy Woo. Yassine Hari is tevens verdacht betrokken te zijn bij deze vechtpartij en moet daarvoor ook terechtstaan op 18 september.

Bron: CrimeScene.pro
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 september 2014 @ 23:50:29 #88
22592 crew  Ole
pi_144409150
Gelukkig, de gate dreigde dood te bloeden...

quote:
ESTELLE SCHRIJFT BOEK OVER RUUD EN BADR
Ze ontmoette haar Badr ooit toen ze hem moest interviewen voor Beau Monde en het lijkt erop dat Estelle Cruijff - toen nog 'Gullit' - die inmiddels beëindigde relatie nu definitief gaat afschrijven. Letterlijk, want Story onthult vandaag dat Stel een nieuw plan heeft bedacht om zichzelf weer in de kijker te spelen de afgelopen 'hectische periode' nu definitief wil afsluiten. En wel met een autobiografie, niet alleen over haar eigen spannende leventje, maar vooral over de verschillende mannen die daarin een (kwade) rol hebben gespeeld. 'Dit wordt het boek waar heel Nederland op zit te wachten!,' aldus een ingewijde vandaag tegenover het roddelblad, wat dan weer het ergste doet vrezen over de betrouwbaarheid van de bron, maar dat even terzijde. Het pennenvruchtje moet in ieder geval primair gaan over Stellies relaties van de afgelopen jaren: die met ex-man Ruud, ex-verkering Badr en vader Henny, waarmee ze al jaren is gebrouilleerd. Want die drie heren hebben Stel natuurlijk ontzettend gekwetst. Gullit, door toen ze nog getrouwd waren regelmatig te liggen bonken met andere vrouwen; het 'pizzameisje' waarmee hij zijn 3e echtgenote bedroog toen ze net dochter Joëlle had gebaard wordt maar weer eens in herinnering geroepen. Badr, die er eveneens "een Surinaamse mentaliteit" op nahield. En Henny, die zijn dochter ook al verraadde door steeds over haar te lullen in de pers. Estelle wil alle ellende nu schijnbaar achter zich laten en een nieuwe start maken aan haar leven door alle ellende opnieuw op te rakelen. Nee, die snappen wij ook niet helemaal. Klein stukje advies nog richting de schrijfter: We zouden toch even oppassen met wat je optikt over je voormalige kickboks-knuffeltje, Estelle. Is verder nergens op gebaseerd hoor. Gewoon een gevoel.
pi_144412502
Potentieel kettingboek *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144412677
Met als ghostwriter Santegoeds, neem ik aan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 18 september 2014 @ 10:28:03 #91
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_144651769
Rechtszaak broer Badr Hari uitgesteld
18 september 2014 om 10:19 door G. Hoevenaars
Rechtszaak broer Badr Hari uitgesteld
De broer van kickbokser Badr Hari, Yassine, moet nog even wachten op zijn rechtszaak. De behandeling van de zaak tegen hem wegens meineed zou vandaag beginnen, maar een van de rechters is ziek geworden en daarom heeft de rechtbank in Amsterdam besloten de zaak aan te houden.

Het is nog niet duidelijk wanneer de zaak wordt voortgezet. Yassine Hari wordt verdacht van het plegen van meineed tijdens de strafzaak tegen Badr. Hij legde een verklaring af ten gunste van zijn broer. Zo zei hij dat niet zijn broer maar hij de eigenaar van Club Air, Jeroen van den Berg, heeft mishandeld. De rechtbank geloofde hem niet, waarop Yassine in de rechtszaal werd aangehouden voor het afleggen van een valse verklaring.

Volgens de voorzitter van de rechtbank is het proces tegen Yassine te groot om een vervangende rechter in te zetten. "Het is een fors dossier, u wordt verdacht van zeer ernstige feiten. Er hangt nogal wat boven uw hoofd. We vinden het onverantwoord de zaak alsnog te behandelen." Het Openbaar Ministerie en Hari's advocaat toonden hier begrip voor. Yassine Hari wordt eveneens verdacht van betrokkenheid bij een vechtpartij in de Amsterdamse discotheek Jimmy Woo.

SPITS
pi_144651896
Ze moet blijkbaar toch weer ergens geld mee verdienen en komt waarschijnlijk niet rond met de alimentatie.
Maar daar hoeft ze toch geen boek voor te schrijven? Ze kan toch gewoon alle deeltjes hier op Fok bundelen? Komt op hetzelfde neer!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 16:28:35 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144661958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:50 schreef Ole het volgende:
aldus een ingewijde....
Ja ja.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 16:30:07 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144661999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Paule33 het volgende:
De behandeling van de zaak tegen hem wegens meineed zou vandaag beginnen, maar een van de rechters is ziek geworden en daarom heeft de rechtbank in Amsterdam besloten de zaak aan te houden.
Huh? Die kende ik nog niet. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_144721794
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? Die kende ik nog niet. :o
Dat betekent waarschijnlijk dat er een hoop huiswerk gedaan moest worden voor deze zaak, en ze het zich niet kunnen permitteren dat een leek nog moet inlezen en daarmee belangrijke zaken over het hoofd ziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:16:51 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_145159918
Na een rumoerige tijd kan Estelle Cruijff weer tot rust komen in haar eigen appartement in Amsterdam. De ex van Ruud Gullit en Badr Hari heeft haar oog laten vallen op een luxe optrekje op de 18e verdieping van een appartementencomplex in de hoofdstad, meldt Bekendeburen.nl.

Estelle huurt de vierkamerwoning van 175 vierkante meter voor 1950 euro per maand. Eerder woonde de blondine in een villa die ze ooit samen met ex Ruud betrok.

De Belastingdienst had beslag laten leggen op alle panden van de oud-voetballer. Hij zou geen of te weinig inkomstenbelasting over 2010 hebben betaald. Een van de huizen waarop beslag was gelegd, zou de villa in Amsterdam-Zuid zijn, waar Gullits ex-vrouw Estelle Cruijff met hun twee kinderen woonde.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 12:06:29 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_145325168
Na haar verbroken huwelijk met oud-voetballer Ruud Gullit en haar turbulente relatie met bokser Badr Hari is Estelle Cruijff (36) toe aan een nieuwe fase in haar leven. 'Zelf heb ik er vertrouwen in gehad dat het uiteindelijk goed zou komen. Ik geloof dat er altijd licht aan het einde van de tunnel is,' vertelt ze in Story.

De scheiding met Ruud Gullit na zestien jaar huwelijk was voor Estelle een zware periode. 'Terugkijken op gelukkige huwelijksjaren kan ik niet. Er was altijd wat. Ik heb een groot deel van mij huwelijk toneelgespeeld', zegt ze over die periode. De voetballer was haar niet altijd trouw. 'Als vrouw voel je het aan wanneer je bedrogen wordt. Of je moet echt een flink bord voor je kop hebben.'

Ook haar relatie met Badr Hari ging niet vanzelf. De bokser belandde als verdachte achter de tralies en ook over hem gingen geruchten dat hij Estelle niet trouw zou zijn. Maar nu ze een appartement aan de Amsterdamse Zuidas heeft gevonden, gaat het weer beter met de blondine. 'Ik voel mij helemaal gelukkig. Dat ik ben verhuisd, voelt als een nieuwe start.'

Haar vertrouwen in de liefde is ze ondanks de romantische tegenslagen niet verloren. 'Ik sta zeker open voor een nieuwe relatie. Want ik geloof absoluut in de liefde. Op dit moment speelt er niets, maar als er iemand in mijn leven komt, dan zal ik die zeker niet afwijzen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:16:16 #98
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_145325476
Echt... wat een dom persoon is dit..
With love :*
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2014 @ 13:25:21 #99
43556 miss_dynastie
pi_145327482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef tong80 het volgende:
Haar vertrouwen in de liefde is ze ondanks de romantische tegenslagen niet verloren. 'Ik sta zeker open voor een nieuwe relatie. Want ik geloof absoluut in de liefde. Op dit moment speelt er niets, maar als er iemand in mijn leven komt, dan zal ik die zeker niet afwijzen.'
Ik las: nieuwe alimentatie :')
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 20:04:23 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_145341206
:D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')