daarom staat er ook dat ze t derde jaar ingaan en niet dat ze drie jaar aan t scheiden zijn...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:25 schreef barca1971 het volgende:
Van juni 2012 naar nu zijn geen 3 jaar hoor Zevert![]()
Hmm, nu dus ook rape op het lijstje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:46 schreef Paule33 het volgende:
deze week Badr Hari is raping met Meek Mill,
Niet vanzelf...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm, nu dus ook rape op het lijstje.
Het houdt niet op...
quote:Zondag 6 juli 2014, 17:56
Badr Hari last pauze in
© ANP Badr Hari zal voorlopig de ring niet meer betreden. De kickbokser heeft tijd voor zichzelf nodig omdat hij de afgelopen periode 'het nodige voor zijn kiezen heeft gehad'.
"En dan heb ik het niet over de liefde, sport of wat dan ook. Puur in de privé-sfeer (familie)", schrijft Badr zondagavond op zijn Facebookpagina.
De ex-vriend van Estelle Cruijff schrijft verder dat hij er voor onbepaalde tijd tussenuit gaat. "Ik wil hier geen tijd aan binden want ik wil mezelf in deze ingebouwde periode terugvinden en alles op een rijtje zetten", legt hij uit. "Ik hoop nadat ik mezelf heb teruggevonden, goed in mijn vel zit, zodat ik de mensen weer kan laten genieten van onze sport."
maanden? Volgens mij al zolang deze gate looptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef WRH het volgende:
goh Paule, heb je dan eindelijk ook door dat die facebook pagina niet van Badr zelf is zoals men je hier al maanden probeert duidelijk te maken?
hoef je de berichtjes ervan ook niet meer te kopiëren hier, je meldt nu zelf dat Badr aangeeft dat hij dat niet zelf is.
quote:Kickbokser Badr Hari zou zijn ex-vriendin Daphne Romani ten huwelijk hebben gevraagd. Romani is de moeder van Hari's twee jaar oude dochter Amber May.
'Badr Hari wil trouwen met moeder van zijn kind'
Dat schrijft de Telegraaf vrijdag. De krant meldt het nieuws op basis van een bron "dichtbij de familie". Hari en Romani hadden in het verleden al een relatie.
De kickbokser zou het nieuws echter nog niet hebben bevestigd.
Hari en Estelle Gullit gingen in maart 2014 uit elkaar. Volgens de krant zou Hari niet lang daarna een relatie met Romani zijn aangegaan.
Hari werd in februari tot een jaar cel veroordeeld voor geweld in het uitgaansleven.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef Greys het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
http://glamora.ma/2014/08/badr_hari_weer_opgepakt.html
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:21:06Fuck Marrakech man looks like some police officers gonna lose their job after yesterday. But that's none of my business. reageer retweet
Dit is trouwens wat hij er over twittert:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)moeder-van-kind.html
[..]
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 16:24:44I am NOT gonna marry my ex. She is the mother of my baby and good friend, but that's where it ends. I think in the concern of my daughter. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |