Dat zou een goeie zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou zeggen: in een kooitje en een muilkorf om, die is niet meer te redden
Mehdi Benatia zou het ultieme rolmodel moeten zijn op het gebied van sport. Rustig, ook al is het een beest (lang en in topvorm) al sinds jongs af aan een vriendin/twee kinderen, en houdt privé strikt gescheiden met zijn voetballeven. Na alle verhalen in de Nederlandse media die impliceren dat Marokkaanse voetballers de absolute voetbaltop niet kunnen bereiken door hun instelling, laat hij zien dat het nonsens is, en wel mogelijk is. Daarom zou hij die titel verdienen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef WRH het volgende:
geeft te denken, waarom ze zo'n type als ultiem rolmodel kiezen..
klinkt stukken beter dan Badr! De idiootquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mehdi Benatia zou het ultieme rolmodel moeten zijn op het gebied van sport. Rustig, ook al is het een beest (lang en in topvorm) al sinds jongs af aan een vriendin/twee kinderen, en houdt privé strikt gescheiden met zijn voetballeven. Na alle verhalen in de Nederlandse media die impliceren dat Marokkaanse voetballers de absolute voetbaltop niet kunnen bereiken door hun instelling, laat hij zien dat het nonsens is, en wel mogelijk is. Daarom zou hij die titel verdienen.
Ik heb in de Franse en Italiaanse media nooit zulke showbizzverhalen over hem gezien als Hari in Nederland. Integendeel, in de Italiaanse media waren ze lyrisch over hem, tot dat hij de stap maakte naar Bayern Munchen natuurlijk. Maar wie zou dat niet doen. Hij kon van een salaris van een miljoen euro groeien naar 4 miljoen euro per jaar en dan ook nog naar een Europese topclub, en hij heeft het niveau ervoor op dit moment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Ole het volgende:
[..]
klinkt stukken beter dan Badr! De idioot
Ik zou ook op de vuist gaan met Britse dronken toeristen. Wat een rampvolk van dat inteelt-eiland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een idioot. Hij heeft natuurlijk weer honderdduizenden euro's in the pocket sinds Dubai en is het nachtleven van Marrakech stennis aan het schoppen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:12 schreef Paule33 het volgende:
Absoluut niet,het is gebeurd bij koutoubia hotel waar Badr Hari en zijn voetballers logeren,Badr Hari is president van hun club.,dronken Engeles suporters waren er ook en ruzie maken,Badr Hari heeft geen ruzie gedaan, hij komt van zijn kamer en wil dat zijn spelers na bed gaan, ze zijn allemaal na de politie bureau en Badr Hari mee om support,direct na Badr en zijn voetballers terug na het hotel, de Engeles supporters de heel nacht in de politie bureau. Meer is niks gebeurd.
Je was heel toevallig ook net in het hotel begrijp ik?quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:12 schreef Paule33 het volgende:
Absoluut niet,het is gebeurd bij koutoubia hotel waar Badr Hari en zijn voetballers logeren,Badr Hari is president van hun club.,dronken Engeles suporters waren er ook en ruzie maken,Badr Hari heeft geen ruzie gedaan, hij komt van zijn kamer en wil dat zijn spelers na bed gaan, ze zijn allemaal na de politie bureau en Badr Hari mee om support,direct na Badr en zijn voetballers terug na het hotel, de Engeles supporters de heel nacht in de politie bureau. Meer is niks gebeurd.
Dat duurde nog lang..quote:
haha...wat kan je schellen,? ik doe wat ik wil en ik ga achter wie ik wil?? haha..en jij ? wat kom je hier dan doen ??? pffff...quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef duivelin1 het volgende:
Eigenlijk is het een beetje triest als iemands leven geheel om een agressief vechtersbaasje draait. Probeer wat vrienden in het echte leven te maken paule, wellicht dat je dan wat minder de behoefte voelt een low-life te verdedigen.
Hij zal zich toch ergens moeten inschrijven.quote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
Badr Hari en adres in Marokko.Die gast is overal en nergens. Hij heeft geen specifieke vaste honk. Damn.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
5 jaar geleden , Badr Hari in Kenitra/Marokko een villa gekocht,heeft,daar veel Nederlanse intervieuws gebeuren ook,Badr voor zijn werk moet vaak in Marrakech,hij logeerd daar in Hotels.
De hoogberoep proces niet af is,niemand weet nog zeker of hij echt K.Evening mishandeldt heeft of niet,dus de media overdreft weer,en verteld verhalen die niet er zijn.
Zijn zeer ruime woning in Kenitra, maar hij zal daar niet vaak aanwezig zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal zich toch ergens moeten inschrijven.
Prima, dan schrijft hij zich daar in en meldt dat gewoon aan justitie in NL.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zijn zeer ruime woning in Kenitra, maar hij zal daar niet vaak aanwezig zijn.
Nee, het is idd waarschijnlijker dat Koen Everink door een roedel woedende kabouters aan gort getrapt is, maar zegt dat het Badr Hari was omdat Estelle ook in de skybox was, en dan kon hij het beledigen van Estelle aanvoeren als excuus....quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
5 jaar geleden , Badr Hari in Kenitra/Marokko een villa gekocht,heeft,daar veel Nederlanse intervieuws gebeuren ook,Badr voor zijn werk moet vaak in Marrakech,hij logeerd daar in Hotels.
De hoogberoep proces niet af is,niemand weet nog zeker of hij echt K.Evening mishandeldt heeft of niet,dus de media overdreft weer,en verteld verhalen die niet er zijn.
leer aub nederlands of ga je eigen vaderlandse forums bevuilen irritant mensquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |