SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Maar misschien dat ik je daar nog wel ergen tegenkom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Captain Morgan ook niet te zuipen hoor
Dat is gewoon rum toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Captain Morgan ook niet te zuipen hoor
Ga je ook heen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar misschien dat ik je daar nog wel ergen tegenkom.
Ook mijn eerste jaar, vriend zei tijd terug dat dat wel leuk is en nu heb ik iedereen overgehaald om heen te gaanquote:
Hoor er wel goede dingen over.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook mijn eerste jaar, vriend zei tijd terug dat dat wel leuk is en nu heb ik iedereen overgehaald om heen te gaan
Ik drink tot September sowieso geen drank meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon mixen, ik lust geen pure alcohol.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:
Ja, maar met vanille oid. Gewone rum is beter te zuipen.quote:
Weet nog niet. Er ligt een kaartje op mij te wachten en ik hoop dat ik niet zo brak ben dat ik ga afhaken.quote:
Doe tot 8 september dan ben ik jarigquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink tot September sowieso geen drank meer+ ik ga pillen nemen die dag
Echt? Whaa vet. Misschien zie ik je idd nog! Als je me voorbij ziet stuiteren, tik me maar even op de schouder haha!quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Sardu het volgende:
Weet nog niet. Er ligt een kaartje op mij te wachten en ik hoop dat ik niet zo brak ben dat ik ga afhaken.
25ste hihi, dan ben ik jarigquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe tot 8 september dan ben ik jarigNice.
Je kan toch alvast beginnen? Als je mobiel aan de lader hangtquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wachten tot dat mijn nieuwe mobiel is opgeladen dan gelijk ff wat dingen inzetten.
Nee is niet goed, eerst helemaal opladen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch alvast beginnen? Als je mobiel aan de lader hangt
Ik stuiter zelf net zo hard hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Whaa vet. Misschien zie ik je idd nog! Als je me voorbij ziet stuiteren, tik me maar even op de schouder haha!
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Godver zou nog wat uitzoeken voor Roald, vandaag niet echt aan gedacht
Oh doe ik altijd, nooit problemen mee gehad en mijn S3 laad gewoon prima (batterij gaat ook gewoon lang mee)quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee is niet goed, eerst helemaal opladen.
Joint roken ligt wel beetje aan mijn groepje + artiest die dan optreed. Ik ga alleen chillen als mijn groepje mee gaat.. Mijn vriend laat me leip sowieso niet alleen over het terein rondlopenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik stuiter zelf net zo hard hoor.
Maar mocht ik je tegenkomen dan zal ik wel even een joint met je roken.
Sinds wanneer druk ik je mijn joint hardhandig in je gezicht en dwing je om mee te doen?quote:
Doe je toch altijd..quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds wanneer druk ik je mijn joint hardhandig in je gezicht en dwing je om mee te doen?
niet datenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Even een sigaret op het balkon roken
Wanneer daten?
Ojaquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe je toch altijd..Je dwong mij laatst ook tot het drinken van wodka en het roken van wiet
Oh ik wilde gelijk tongen eigenlijk op de eerste datequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
niet daten
je stinkt uit je muil
dit agresief gedrag past wel bij junksquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds wanneer druk ik je mijn joint hardhandig in je gezicht en dwing je om mee te doen?
Je bent goed opgevoed lees ik welquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oja![]()
Maar dat is mijn manier van mensen voort helpen...
Ik help ook geen oude vrouwtjes oversteken maar bied ze een sigaret aan zodat ze eerder dood gaan en er niets valt te helpen met oversteken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:38 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
dit agresief gedrag past wel bij junks
stoere boy ben je
Kom maar weer terug als je Nederlands kunt zure mutsquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:38 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
stoere boy ben je
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:38 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
stoere boy ben je
okquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.![]()
Maar hoe is het verder in je bubble?
dozenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Morgen komen mijn dozen lange vloei binnen
Hero verslaafde zal niet snel delenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef Sardu het volgende:
moet ik de eerste junk nog vinden die hardhandig zijn shit aan andere mensen wil geven.
Die zijn al lang blij dat ze zelf een snuffie kunnen nemen.
Het is bijna zonde dat ze jou internet hebben gegeven en dat arme kindje, wat in Afrika zit zonder eten, niet om een handje voer kan bedelen op marktplaats.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is zonde dat ze jou internet hebben gegeven en dat arme kindje, wat in Afrika zit zonder eten, niet om een handje voer kan bedelen op marktplaats.
Flikker opquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe normaal met je jezus het is morgen Hemelvaartsdag ja.
das wel goedkoop jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fucking cheap dude, 50 pakjes voor 20 euro
Het kiezeltje in je schoen waar je maar al te graag weer vanaf wilt.quote:
Ik vind een vieze etterende pukkel die niet weg wil een beter voorbeeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het kiezeltje in je schoen waar je maar al te graag weer vanaf wilt.
Bondie!!quote:
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktquote:
Prima, doe rustig aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Bondage ik app je deze week nog wel voor een dag, ik weet niet zo goed wanneer ik kan
Beetje naar linksquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bondie!!![]()
We doen gezellig met je mee jong. Hoe hangt ie?
Ah sterkte, dat klinkt erg pijnlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktWat betreft het liefdesverdriet; ik begin eraan te wennen.
Sterkte.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktWat betreft het liefdesverdriet; ik begin eraan te wennen.
Ik rook niet binnen. Heb wel al in de deuropening gestaan om te roken omdat ik niet nat wou wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah sterkte, dat klinkt erg pijnlijkRook je nog steeds buiten trouwens? Of heb je al een keer binnen gerookt inmiddels?
Hihiquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook niet binnen. Heb wel al in de deuropening gestaan om te roken omdat ik niet nat wou worden
Nierstenen schijnen fucked te zijn idd. Zitten we rond de 30 in de risicogroep? Want dan moet ik nog dringend wat dingen veranderen. Veel sterkte, ook met je verdriet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
20 tm 30 (en daarboven) is een risicogroep. Ik word morgen 30, zal daar wel door komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nierstenen schijnen fucked te zijn idd. Zitten we rond de 30 in de risicogroep? Want dan moet ik nog dringend wat dingen veranderen. Veel sterkte, ook met je verdriet.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef bondage het volgende:
Alleen koffie zuipen schijnt niet zo goed te zijn.
Damn, dan moet ik mijn dieet nog wel veranderen. Zonder koffie kom ik de dag niet door.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
20 tm 30 (en daarboven) is een risicogroep. Ik word morgen 30, zal daar wel door komen![]()
Volgens de arts moet ik meer drinken. Alleen koffie zuipen schijnt niet zo goed te zijn.
Tussendoor water drinken schijnt te helpen. Ik heb ook koffie nodig om te kunnen functionerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik mijn dieet nog wel veranderen. Zonder koffie kom ik de dag niet door.
En nog verdomd goed voor je figuur ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussendoor water drinken schijnt te helpen. Ik heb ook koffie nodig om te kunnen functioneren
Hmm, dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
En nog verdomd goed voor je figuur ook.
Hang in there broquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Haha, af en toe een glas water tegen de nierstenen en je kan nog de hele zomer aan de BBQ blijven staan ook.quote:
Eiwitten in vlees schijnen ook niet bevorderlijk te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, af en toe een glas water tegen de nierstenen en je kan nog de hele zomer aan de BBQ blijven staan ook.
Klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, maar dat staat nog wel op het menu als ik het goed begrijp.
Lekker!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen vrij en vrijdag laatste dagje stage alweer
Dat is wel wat minder.. Maar komt wel goed johquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zekeralleen nu begint de drukte van examens en portfolios maken enzo
preciesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voel je niks van op je zolderkamer
Dus bier nu!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen vrij en vrijdag laatste dagje stage alweer
HeaN is alsnog bezig voor mequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus precies de reden waarom ik usericon nooit afkort
Ben tinkerbell inmiddels wel zatquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ook niet anders van hem verwacht.
Deze krijgt op den duur een beetje een droge strot denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels wel behoorlijk duizelig zijn.
Owjaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze krijgt op den duur een beetje een droge strot denk ik
Horkieeeequote:
Google ziet geen "oh god", Google ziet "oh tetten"quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar erg oh god vond ik het niet? Is toch leuk?
Dat snap ik.. Maar was naar bondage toe bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Google ziet geen "oh god", Google ziet "oh tetten"
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JAWOHL.
Google ziet alles.
[..]
[..]
Ik voel een trio
Oh zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar was naar bondage toe bedoeld
Ah. Ja, leuk iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar was naar bondage toe bedoeld
Gewoon, zo reageer is soms op dat soort dingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat er dan oh mijn god bij?Ik snap het niet -stoned-
KPD mag dat jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
En hier staat hij ook: http://forum.fok.nl/topic/2110954/4/50#140490796
En daar mag het
Wie is het dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede tietjes wel, had ik niet verwacht van zo'n kuthoer mevrouw
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.quote:
Utopiaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.
Of ik ben een mongool en het is gewoon écht een amateurtje dit keer
Eén of andere stripper, kreeg één van de dj's voor zijn verjaardag. Geen idee wie het was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.
Of ik ben een mongool en het is gewoon écht een amateurtje dit keer
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Utopia
Ik hoop ook op een amateurtje, ik fap niet graag op proshit.
Fopje, we zijn in den hemelquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Eén of andere stripper, kreeg één van de dj's voor zijn verjaardag. Geen idee wie het was.
Ben je een betere versie aan het scripten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker de hele nacht Mijnenveger maken. #mijnleven
Neh, namaken in PHPquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je een betere versie aan het scripten?
Ja, daarom.quote:
Java is wel tof. Als je dat een beetje onder de knie hebt en er verder in gaat kan dat je een leuk salaris opleveren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Ik wilde eigenlijk met Java gaan kloten, maar dat krijg ik over een paar maanden op school, dus dat komt dan wel weer.
I'm aware of that.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Java is wel tof. Als je dat een beetje onder de knie hebt en er verder in gaat kan dat je een leuk salaris opleveren.
Nijn, kom nachtbagger dan.quote:
Bier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Fack kaasstengels van de Aldi zijn echt te lekker
Ja manquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV alles goed my niggah. Zin in vrijdag?
Dat is wel chill. Ik wil eigenlijk een kat maar dat gaat niet echt met een studiowoning.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Een kat die je niet hoort miauwen, dat is perfect
Mwah.. Is het zo klein?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel chill. Ik wil eigenlijk een kat maar dat gaat niet echt met een studiowoning.
Woon je hoog van je de grond?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het nog best ruim maar ja als een kat 's'nachts druk is kan ik niet slapen
Een kat kan sowieso mijn deur uit en dan met de trap naar buiten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Als dat meevalt kun je iets van een kattentrappetje maken bij je balkon, kan die gewoon naar binnen en buiten. Dan valt het qua zieligheid allemaal wel mee, vooral als hij vanaf jongs of aan dat huis gewend is
Oh maar dan kun je best een kat nemen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een kat kan sowieso mijn deur uit en dan met de trap naar buiten.
quote:
Slaap lekker G lobi terugquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen liefjeslobi voor jullie
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen liefjeslobi voor jullie
Dat kan ook wel ja. Maar ik beheer mijn eigen uitkering niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Je legt elke maand een klein bedrag apart in een potje (voor dierenarts kostten bijv. onverwachts) en voor de rest valt het wel mee. Eten enz is best goedkoop
Je kan het overleggen met die gene, kan me niet voorstellen dat die gene het slecht vind om bijv. 10 of 15 euro apart te houden elke maand voor de dierenartsquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat kan ook wel ja. Maar ik beheer mijn eigen uitkering niet.
Ik ga wel keer overleggen met mijn ma wat zij daar van vindt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk sowieso dat die konijnen je meer geld gaan kostten qua verzorging enz
Maar ik ga verder niet over uitkering praten. Ik houd dat liever privéquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan het overleggen met die gene, kan me niet voorstellen dat die gene het slecht vind om bijv. 10 of 15 euro apart te houden elke maand voor de dierenarts
Je moet het zelf weten natuurlijk! Maar als je graag een kat wilt dan kun je daar best serieus over nadenken hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga wel keer overleggen met mijn ma wat zij daar van vindt.
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik ga verder niet over uitkering praten. Ik houd dat liever privé
Ja ik ga wel overleggen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten natuurlijk! Maar als je graag een kat wilt dan kun je daar best serieus over nadenken hoorZolang hij naar buiten kan heb je er binnen weinig last van. Qua geld heb je alleen de dierenarts maar dat heb je net zo goed met konijnen. Huisvesting van een kat enz is ook veel goedkoper
Een kat hebben is natuurlijk wel veel leuker dan een konijnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar wou je alleen dat nog meegeven.
Sowieso, kat wordt echt je maatjequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een kat hebben is natuurlijk wel veel leuker dan een konijnen.
Dat is eigenlijk helemaal niet duur dus. Ik ben zo terug even een peuk roken op het balkon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pa is denk ik nog geen 2 a 3 euro kwijt per week aan voer voor zijn 2 katten (als ik het even om reken naar per week, hij koopt het uiteraard maar 1x per maand ofzo). Oh en hij heeft dan ook elke avond een maaltijdzakje voor ze
Mooie aan katten is ook.. ze vermaken zich met allesquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet duur dus. Ik ben zo terug even een peuk roken op het balkon.
Dat laatste denk ik ook ja. Nachtrust krijg je echt welquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:56 schreef Ro-ald het volgende:
Het gaat er mij eigenlijk om dat ik wel mijn nachtrust heb. En dat een kat dan niet gaat rond slenteren in mijn woning in de nacht. Ik had laatst mijn moeders kat hier en die was echt druk. Maar dat komt denk ik omdat hij het hier niet gewend is.
Een hond ga ik echt niet nemen hier. Een kat kan nog wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel. Ik hou ook wel heel erg van honden en ik vind het wandelen met een hond ook wel fijn
Ik zou een kat nemen als ik jou wasquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een hond ga ik echt niet nemen hier. Een kat kan nog wel.
Ja of het moet een klein hondje zijn.
Ja eerst maar even kijken dus wat mijn ouders daarvan vindenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou een kat nemen als ik jou was
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja eerst maar even kijken dus wat mijn ouders daarvan vinden
Soms denk ik echt kut dat ik mijn eigen geld niet beheer. Maar ja anders geef ik het te snel uit.quote:
Als dat de reden is dat je moet overleggen.. komt vast wel goed! Katten zijn niet duurquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms denk ik echt kut dat ik mijn eigen geld niet beheer. Maar ja anders geef ik het te snel uit.
Dat is ook 1 van mijn problemen.
Dat is de reden inderdaad. En ik geef sowieso bijna nooit geld uit aan echt hele dure dingen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als dat de reden is dat je moet overleggen.. komt vast wel goed! Katten zijn niet duur
Vreselijk, schandequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Kikopuz het volgende:
Is de ONZ-SC de Nachtbagger maar dan 24-7? Dat dit kan
Laat maar weten wat ze er van vindenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is de reden inderdaad. En ik geef sowieso bijna nooit geld uit aan echt hele dure dingen.
Ja mijn moeder heeft haar kat ook ergens gratis vandaan gehaald.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar weten wat ze er van vindenKat zelf kun je overal gratis ophalen haha. Kittens in overvloed
Ben nooit van het padje afquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
Komt die wp weer ff hoor. Zeker wiet gesmoked met zijn matties helemaal van het padje af
Ik zeg je wel héél eerlijk als ze nog heel jong zijn zul je er misschien nog een beetje 'last' van hebben maar dat is zo voorbijquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft haar kat ook ergens gratis vandaan gehaald.
Kattenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Kikopuz het volgende:
Wacht, praten we over katten?Ik doe mee!
Gewoon zorgen dat die kat zindelijk word of in de kattenbak pissen of tegen de plant hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg je wel héél eerlijk als ze nog heel jong zijn zul je er misschien nog een beetje 'last' van hebben maar dat is zo voorbijVooral als hij gewend is enz
Ik houd zoveel van katten, het is gewoon erg. Kan niet meer normaal over straat lopen zonder elke kat aan te halen..quote:
Dat en hij zal misschien in het begin nog eens zielig miauwen naar zijn moeder ofzo. Hij kan niet meteen naar buiten, zal ik wel mee wachtten tot hij een beetje groter is haha. Daar in tegen als hij eenmaal naar buiten mag dan is hij ook zo gewend aan jou dat het al helemaal je maatje is!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat die kat zindelijk word of in de kattenbak pissen of tegen de plant haha
Dat herken ik wel ja hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik houd zoveel van katten, het is gewoon erg. Kan niet meer normaal over straat lopen zonder elke kat aan te halen..
Ik kan wp ook als huisdier nemen. Maar ik denk dat hij lastiger is dan als een kat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat en hij zal misschien in het begin nog eens zielig miauwen naar zijn moeder ofzo. Hij kan niet meteen naar buiten, zal ik wel mee wachtten tot hij een beetje groter is haha
Je bent zelf lastigquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan wp ook als huisdier nemen. Maar ik denk dat hij lastiger is dan als een kat.
Ik had mijn berichtje nog ge-editquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan wp ook als huisdier nemen. Maar ik denk dat hij lastiger is dan als een kat.
Het is een katquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar Roald zeg nou eerlijk, als dat arme ding je in het begin eens wakker miauwt omdat hij zijn moeder mist en je ziet dat lieve kleine pluizige ding dan kun je toch niet boos zijn?
Viroquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is een katVerzuip dat rotbeest direct
Dat sowieso niet. Ik vind katten ook echt baas. Altijd op straat inderdaad ook proberen te aaien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar Roald zeg nou eerlijk, als dat arme ding je in het begin eens wakker miauwt omdat hij zijn moeder mist en je ziet dat lieve kleine pluizige ding dan kun je toch niet boos zijn?
Kan je een kat ook eiwittenshake geven? Zodat ze meer spieren krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vaders katten miauwen tegenwoordig alleen als het bijna 18:00 is, dan weten ze dat ze hun maaltijdzakje krijgen haha
omgggquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar dan moeten ze wel liften, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je een kat ook eiwittenshake geven? Zodat ze meer spieren krijgen.
Ja inderdaad en ook squatten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze wel liften, anders heeft het geen zin.
Die zijn leuk, maar een husky is zo tofquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik MOET een corgi![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn idd prachtbeesten net als Akita's maar te groot. Mijn eerste hond wordt een corgiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Die zijn leuk, maar een husky is zo tof
En ja ik denk dat katten hun benen ook moeten trainen. Anders is hun bovenlichaam groot en hun benen klein.quote:
Akita's zijn idd ook mooie honden. Ooit heb ik weer een hondquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn idd prachtbeesten net als Akita's maar te groot. Mijn eerste hond wordt een corgi
Ik vind jou eigenlijk meer een Hendrik het kan aan mij liggen hoor. Maar dat gevoel heb ik gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij niet, ik vind je meer een Harry.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:05 schreef Monitor het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 507 essnhills
002. 392 ChocoFan
003. 303 Fera
004. 297 Voorschrift
005. 279 Karina
006. 278 theunderdog
007. 258 Amarantha
Ik laatste tijd ook niet maar ik weet dat ik gisteren en vandaag veel had gepost, was nieuwsgierig dus even kijkenquote:
Gefeliciteerd, je hebt m'n naam geraden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk meer een Hendrik het kan aan mij liggen hoor. Maar dat gevoel heb ik gewoon.
''Hendrik, wil je even bier halen?'' Klinkt wel lekker.
Ik ga een keer 24 uur FOK!ken hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laatste tijd ook niet maar ik weet dat ik gisteren en vandaag veel had gepost, was nieuwsgierig dus even kijken
Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt m'n naam geraden.
Gewoon een schemaatje voor je kat opstellen, ze raken snel afgeleid en dan vergeten ze een spiergroep te trainen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ja ik denk dat katten hun benen ook moeten trainen. Anders is hun bovenlichaam groot en hun benen klein.
Ja, met voeding hoef je niet zo op katten te letten. Ze eten al veel vlees & vis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gewoon een schemaatje voor je kat opstellen, ze raken snel afgeleid en dan vergeten ze een spiergroep te trainen.
En beef jerkies.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, met voeding hoef je niet zo op katten te letten. Ze eten al veel vlees & vis.
Misschien nog kwark in het bakje doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |