Bier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Fack kaasstengels van de Aldi zijn echt te lekker
Ja manquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV alles goed my niggah. Zin in vrijdag?
Dat is wel chill. Ik wil eigenlijk een kat maar dat gaat niet echt met een studiowoning.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Een kat die je niet hoort miauwen, dat is perfect
Mwah.. Is het zo klein?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel chill. Ik wil eigenlijk een kat maar dat gaat niet echt met een studiowoning.
Woon je hoog van je de grond?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het nog best ruim maar ja als een kat 's'nachts druk is kan ik niet slapen
Een kat kan sowieso mijn deur uit en dan met de trap naar buiten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Als dat meevalt kun je iets van een kattentrappetje maken bij je balkon, kan die gewoon naar binnen en buiten. Dan valt het qua zieligheid allemaal wel mee, vooral als hij vanaf jongs of aan dat huis gewend is
Oh maar dan kun je best een kat nemen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een kat kan sowieso mijn deur uit en dan met de trap naar buiten.
quote:
Slaap lekker G lobi terugquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen liefjeslobi voor jullie
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen liefjeslobi voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |