Het is bijna zonde dat ze jou internet hebben gegeven en dat arme kindje, wat in Afrika zit zonder eten, niet om een handje voer kan bedelen op marktplaats.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is zonde dat ze jou internet hebben gegeven en dat arme kindje, wat in Afrika zit zonder eten, niet om een handje voer kan bedelen op marktplaats.
Flikker opquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe normaal met je jezus het is morgen Hemelvaartsdag ja.
das wel goedkoop jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fucking cheap dude, 50 pakjes voor 20 euro
Het kiezeltje in je schoen waar je maar al te graag weer vanaf wilt.quote:
Ik vind een vieze etterende pukkel die niet weg wil een beter voorbeeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het kiezeltje in je schoen waar je maar al te graag weer vanaf wilt.
Bondie!!quote:
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktquote:
Prima, doe rustig aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Bondage ik app je deze week nog wel voor een dag, ik weet niet zo goed wanneer ik kan
Beetje naar linksquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bondie!!![]()
We doen gezellig met je mee jong. Hoe hangt ie?
Ah sterkte, dat klinkt erg pijnlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktWat betreft het liefdesverdriet; ik begin eraan te wennen.
Sterkte.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktWat betreft het liefdesverdriet; ik begin eraan te wennen.
Ik rook niet binnen. Heb wel al in de deuropening gestaan om te roken omdat ik niet nat wou wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah sterkte, dat klinkt erg pijnlijkRook je nog steeds buiten trouwens? Of heb je al een keer binnen gerookt inmiddels?
Hihiquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook niet binnen. Heb wel al in de deuropening gestaan om te roken omdat ik niet nat wou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |