Het is bijna zonde dat ze jou internet hebben gegeven en dat arme kindje, wat in Afrika zit zonder eten, niet om een handje voer kan bedelen op marktplaats.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is zonde dat ze jou internet hebben gegeven en dat arme kindje, wat in Afrika zit zonder eten, niet om een handje voer kan bedelen op marktplaats.
Flikker opquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe normaal met je jezus het is morgen Hemelvaartsdag ja.
das wel goedkoop jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fucking cheap dude, 50 pakjes voor 20 euro
Het kiezeltje in je schoen waar je maar al te graag weer vanaf wilt.quote:
Ik vind een vieze etterende pukkel die niet weg wil een beter voorbeeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het kiezeltje in je schoen waar je maar al te graag weer vanaf wilt.
Bondie!!quote:
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktquote:
Prima, doe rustig aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Bondage ik app je deze week nog wel voor een dag, ik weet niet zo goed wanneer ik kan
Beetje naar linksquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bondie!!![]()
We doen gezellig met je mee jong. Hoe hangt ie?
Ah sterkte, dat klinkt erg pijnlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktWat betreft het liefdesverdriet; ik begin eraan te wennen.
Sterkte.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Redelijk. Van het weekend last gehad van nierstenen en heb daar nog beetje last van. Heb nog nooit zo'n pijn meegemaaktWat betreft het liefdesverdriet; ik begin eraan te wennen.
Ik rook niet binnen. Heb wel al in de deuropening gestaan om te roken omdat ik niet nat wou wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah sterkte, dat klinkt erg pijnlijkRook je nog steeds buiten trouwens? Of heb je al een keer binnen gerookt inmiddels?
Hihiquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook niet binnen. Heb wel al in de deuropening gestaan om te roken omdat ik niet nat wou worden
Nierstenen schijnen fucked te zijn idd. Zitten we rond de 30 in de risicogroep? Want dan moet ik nog dringend wat dingen veranderen. Veel sterkte, ook met je verdriet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
20 tm 30 (en daarboven) is een risicogroep. Ik word morgen 30, zal daar wel door komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nierstenen schijnen fucked te zijn idd. Zitten we rond de 30 in de risicogroep? Want dan moet ik nog dringend wat dingen veranderen. Veel sterkte, ook met je verdriet.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef bondage het volgende:
Alleen koffie zuipen schijnt niet zo goed te zijn.
Damn, dan moet ik mijn dieet nog wel veranderen. Zonder koffie kom ik de dag niet door.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
20 tm 30 (en daarboven) is een risicogroep. Ik word morgen 30, zal daar wel door komen![]()
Volgens de arts moet ik meer drinken. Alleen koffie zuipen schijnt niet zo goed te zijn.
Tussendoor water drinken schijnt te helpen. Ik heb ook koffie nodig om te kunnen functionerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik mijn dieet nog wel veranderen. Zonder koffie kom ik de dag niet door.
En nog verdomd goed voor je figuur ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussendoor water drinken schijnt te helpen. Ik heb ook koffie nodig om te kunnen functioneren
Hmm, dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
En nog verdomd goed voor je figuur ook.
Hang in there broquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Haha, af en toe een glas water tegen de nierstenen en je kan nog de hele zomer aan de BBQ blijven staan ook.quote:
Eiwitten in vlees schijnen ook niet bevorderlijk te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, af en toe een glas water tegen de nierstenen en je kan nog de hele zomer aan de BBQ blijven staan ook.
Klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, maar dat staat nog wel op het menu als ik het goed begrijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |