Lekker!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen vrij en vrijdag laatste dagje stage alweer
Dat is wel wat minder.. Maar komt wel goed johquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zekeralleen nu begint de drukte van examens en portfolios maken enzo
preciesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voel je niks van op je zolderkamer
Dus bier nu!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen vrij en vrijdag laatste dagje stage alweer
HeaN is alsnog bezig voor mequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus precies de reden waarom ik usericon nooit afkort
Ben tinkerbell inmiddels wel zatquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ook niet anders van hem verwacht.
Deze krijgt op den duur een beetje een droge strot denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels wel behoorlijk duizelig zijn.
Owjaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze krijgt op den duur een beetje een droge strot denk ik
Horkieeeequote:
Google ziet geen "oh god", Google ziet "oh tetten"quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar erg oh god vond ik het niet? Is toch leuk?
Dat snap ik.. Maar was naar bondage toe bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Google ziet geen "oh god", Google ziet "oh tetten"
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JAWOHL.
Google ziet alles.
[..]
[..]
Ik voel een trio
Oh zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar was naar bondage toe bedoeld
Ah. Ja, leuk iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar was naar bondage toe bedoeld
Gewoon, zo reageer is soms op dat soort dingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat er dan oh mijn god bij?Ik snap het niet -stoned-
KPD mag dat jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
En hier staat hij ook: http://forum.fok.nl/topic/2110954/4/50#140490796
En daar mag het
Wie is het dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede tietjes wel, had ik niet verwacht van zo'n kuthoer mevrouw
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.quote:
Utopiaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.
Of ik ben een mongool en het is gewoon écht een amateurtje dit keer
Eén of andere stripper, kreeg één van de dj's voor zijn verjaardag. Geen idee wie het was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.
Of ik ben een mongool en het is gewoon écht een amateurtje dit keer
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Utopia
Ik hoop ook op een amateurtje, ik fap niet graag op proshit.
Fopje, we zijn in den hemelquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Eén of andere stripper, kreeg één van de dj's voor zijn verjaardag. Geen idee wie het was.
Ben je een betere versie aan het scripten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker de hele nacht Mijnenveger maken. #mijnleven
Neh, namaken in PHPquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je een betere versie aan het scripten?
Ja, daarom.quote:
Java is wel tof. Als je dat een beetje onder de knie hebt en er verder in gaat kan dat je een leuk salaris opleveren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Ik wilde eigenlijk met Java gaan kloten, maar dat krijg ik over een paar maanden op school, dus dat komt dan wel weer.
I'm aware of that.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Java is wel tof. Als je dat een beetje onder de knie hebt en er verder in gaat kan dat je een leuk salaris opleveren.
Nijn, kom nachtbagger dan.quote:
Bier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Fack kaasstengels van de Aldi zijn echt te lekker
Ja manquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV alles goed my niggah. Zin in vrijdag?
Dat is wel chill. Ik wil eigenlijk een kat maar dat gaat niet echt met een studiowoning.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Een kat die je niet hoort miauwen, dat is perfect
Mwah.. Is het zo klein?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel chill. Ik wil eigenlijk een kat maar dat gaat niet echt met een studiowoning.
Woon je hoog van je de grond?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het nog best ruim maar ja als een kat 's'nachts druk is kan ik niet slapen
Een kat kan sowieso mijn deur uit en dan met de trap naar buiten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Als dat meevalt kun je iets van een kattentrappetje maken bij je balkon, kan die gewoon naar binnen en buiten. Dan valt het qua zieligheid allemaal wel mee, vooral als hij vanaf jongs of aan dat huis gewend is
Oh maar dan kun je best een kat nemen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een kat kan sowieso mijn deur uit en dan met de trap naar buiten.
quote:
Slaap lekker G lobi terugquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen liefjeslobi voor jullie
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen liefjeslobi voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |