KPD mag dat jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
En hier staat hij ook: http://forum.fok.nl/topic/2110954/4/50#140490796
En daar mag het
Wie is het dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede tietjes wel, had ik niet verwacht van zo'n kuthoer mevrouw
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.quote:
Utopiaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.
Of ik ben een mongool en het is gewoon écht een amateurtje dit keer
Eén of andere stripper, kreeg één van de dj's voor zijn verjaardag. Geen idee wie het was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo'n kutwijf was uit Utopia.
Of ik ben een mongool en het is gewoon écht een amateurtje dit keer
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Utopia
Ik hoop ook op een amateurtje, ik fap niet graag op proshit.
Fopje, we zijn in den hemelquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Eén of andere stripper, kreeg één van de dj's voor zijn verjaardag. Geen idee wie het was.
Ben je een betere versie aan het scripten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker de hele nacht Mijnenveger maken. #mijnleven
Neh, namaken in PHPquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je een betere versie aan het scripten?
Ja, daarom.quote:
Java is wel tof. Als je dat een beetje onder de knie hebt en er verder in gaat kan dat je een leuk salaris opleveren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Ik wilde eigenlijk met Java gaan kloten, maar dat krijg ik over een paar maanden op school, dus dat komt dan wel weer.
I'm aware of that.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Java is wel tof. Als je dat een beetje onder de knie hebt en er verder in gaat kan dat je een leuk salaris opleveren.
Nijn, kom nachtbagger dan.quote:
Bier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Fack kaasstengels van de Aldi zijn echt te lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |