Dat kan ook wel ja. Maar ik beheer mijn eigen uitkering niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Je legt elke maand een klein bedrag apart in een potje (voor dierenarts kostten bijv. onverwachts) en voor de rest valt het wel mee. Eten enz is best goedkoop
Je kan het overleggen met die gene, kan me niet voorstellen dat die gene het slecht vind om bijv. 10 of 15 euro apart te houden elke maand voor de dierenartsquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat kan ook wel ja. Maar ik beheer mijn eigen uitkering niet.
Ik ga wel keer overleggen met mijn ma wat zij daar van vindt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk sowieso dat die konijnen je meer geld gaan kostten qua verzorging enz
Maar ik ga verder niet over uitkering praten. Ik houd dat liever privéquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan het overleggen met die gene, kan me niet voorstellen dat die gene het slecht vind om bijv. 10 of 15 euro apart te houden elke maand voor de dierenarts
Je moet het zelf weten natuurlijk! Maar als je graag een kat wilt dan kun je daar best serieus over nadenken hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga wel keer overleggen met mijn ma wat zij daar van vindt.
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik ga verder niet over uitkering praten. Ik houd dat liever privé
Ja ik ga wel overleggen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten natuurlijk! Maar als je graag een kat wilt dan kun je daar best serieus over nadenken hoorZolang hij naar buiten kan heb je er binnen weinig last van. Qua geld heb je alleen de dierenarts maar dat heb je net zo goed met konijnen. Huisvesting van een kat enz is ook veel goedkoper
Een kat hebben is natuurlijk wel veel leuker dan een konijnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar wou je alleen dat nog meegeven.
Sowieso, kat wordt echt je maatjequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een kat hebben is natuurlijk wel veel leuker dan een konijnen.
Dat is eigenlijk helemaal niet duur dus. Ik ben zo terug even een peuk roken op het balkon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pa is denk ik nog geen 2 a 3 euro kwijt per week aan voer voor zijn 2 katten (als ik het even om reken naar per week, hij koopt het uiteraard maar 1x per maand ofzo). Oh en hij heeft dan ook elke avond een maaltijdzakje voor ze
Mooie aan katten is ook.. ze vermaken zich met allesquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet duur dus. Ik ben zo terug even een peuk roken op het balkon.
Dat laatste denk ik ook ja. Nachtrust krijg je echt welquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:56 schreef Ro-ald het volgende:
Het gaat er mij eigenlijk om dat ik wel mijn nachtrust heb. En dat een kat dan niet gaat rond slenteren in mijn woning in de nacht. Ik had laatst mijn moeders kat hier en die was echt druk. Maar dat komt denk ik omdat hij het hier niet gewend is.
Een hond ga ik echt niet nemen hier. Een kat kan nog wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel. Ik hou ook wel heel erg van honden en ik vind het wandelen met een hond ook wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |