Ik zou een kat nemen als ik jou wasquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een hond ga ik echt niet nemen hier. Een kat kan nog wel.
Ja of het moet een klein hondje zijn.
Ja eerst maar even kijken dus wat mijn ouders daarvan vindenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou een kat nemen als ik jou was
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja eerst maar even kijken dus wat mijn ouders daarvan vinden
Soms denk ik echt kut dat ik mijn eigen geld niet beheer. Maar ja anders geef ik het te snel uit.quote:
Als dat de reden is dat je moet overleggen.. komt vast wel goed! Katten zijn niet duurquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms denk ik echt kut dat ik mijn eigen geld niet beheer. Maar ja anders geef ik het te snel uit.
Dat is ook 1 van mijn problemen.
Dat is de reden inderdaad. En ik geef sowieso bijna nooit geld uit aan echt hele dure dingen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als dat de reden is dat je moet overleggen.. komt vast wel goed! Katten zijn niet duur
Vreselijk, schandequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Kikopuz het volgende:
Is de ONZ-SC de Nachtbagger maar dan 24-7? Dat dit kan
Laat maar weten wat ze er van vindenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is de reden inderdaad. En ik geef sowieso bijna nooit geld uit aan echt hele dure dingen.
Ja mijn moeder heeft haar kat ook ergens gratis vandaan gehaald.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar weten wat ze er van vindenKat zelf kun je overal gratis ophalen haha. Kittens in overvloed
Ben nooit van het padje afquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
Komt die wp weer ff hoor. Zeker wiet gesmoked met zijn matties helemaal van het padje af
Ik zeg je wel héél eerlijk als ze nog heel jong zijn zul je er misschien nog een beetje 'last' van hebben maar dat is zo voorbijquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft haar kat ook ergens gratis vandaan gehaald.
Kattenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Kikopuz het volgende:
Wacht, praten we over katten?Ik doe mee!
Gewoon zorgen dat die kat zindelijk word of in de kattenbak pissen of tegen de plant hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg je wel héél eerlijk als ze nog heel jong zijn zul je er misschien nog een beetje 'last' van hebben maar dat is zo voorbijVooral als hij gewend is enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |