Ik houd zoveel van katten, het is gewoon erg. Kan niet meer normaal over straat lopen zonder elke kat aan te halen..quote:
Dat en hij zal misschien in het begin nog eens zielig miauwen naar zijn moeder ofzo. Hij kan niet meteen naar buiten, zal ik wel mee wachtten tot hij een beetje groter is haha. Daar in tegen als hij eenmaal naar buiten mag dan is hij ook zo gewend aan jou dat het al helemaal je maatje is!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat die kat zindelijk word of in de kattenbak pissen of tegen de plant haha
Dat herken ik wel ja hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik houd zoveel van katten, het is gewoon erg. Kan niet meer normaal over straat lopen zonder elke kat aan te halen..
Ik kan wp ook als huisdier nemen. Maar ik denk dat hij lastiger is dan als een kat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat en hij zal misschien in het begin nog eens zielig miauwen naar zijn moeder ofzo. Hij kan niet meteen naar buiten, zal ik wel mee wachtten tot hij een beetje groter is haha
Je bent zelf lastigquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan wp ook als huisdier nemen. Maar ik denk dat hij lastiger is dan als een kat.
Ik had mijn berichtje nog ge-editquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan wp ook als huisdier nemen. Maar ik denk dat hij lastiger is dan als een kat.
Het is een katquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar Roald zeg nou eerlijk, als dat arme ding je in het begin eens wakker miauwt omdat hij zijn moeder mist en je ziet dat lieve kleine pluizige ding dan kun je toch niet boos zijn?
Viroquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is een katVerzuip dat rotbeest direct
Dat sowieso niet. Ik vind katten ook echt baas. Altijd op straat inderdaad ook proberen te aaien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar Roald zeg nou eerlijk, als dat arme ding je in het begin eens wakker miauwt omdat hij zijn moeder mist en je ziet dat lieve kleine pluizige ding dan kun je toch niet boos zijn?
Kan je een kat ook eiwittenshake geven? Zodat ze meer spieren krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vaders katten miauwen tegenwoordig alleen als het bijna 18:00 is, dan weten ze dat ze hun maaltijdzakje krijgen haha
omgggquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar dan moeten ze wel liften, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je een kat ook eiwittenshake geven? Zodat ze meer spieren krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |