Ja inderdaad en ook squatten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze wel liften, anders heeft het geen zin.
Die zijn leuk, maar een husky is zo tofquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik MOET een corgi![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn idd prachtbeesten net als Akita's maar te groot. Mijn eerste hond wordt een corgiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Die zijn leuk, maar een husky is zo tof
En ja ik denk dat katten hun benen ook moeten trainen. Anders is hun bovenlichaam groot en hun benen klein.quote:
Akita's zijn idd ook mooie honden. Ooit heb ik weer een hondquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn idd prachtbeesten net als Akita's maar te groot. Mijn eerste hond wordt een corgi
Ik vind jou eigenlijk meer een Hendrik het kan aan mij liggen hoor. Maar dat gevoel heb ik gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij niet, ik vind je meer een Harry.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:05 schreef Monitor het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 507 essnhills
002. 392 ChocoFan
003. 303 Fera
004. 297 Voorschrift
005. 279 Karina
006. 278 theunderdog
007. 258 Amarantha
Ik laatste tijd ook niet maar ik weet dat ik gisteren en vandaag veel had gepost, was nieuwsgierig dus even kijkenquote:
Gefeliciteerd, je hebt m'n naam geraden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk meer een Hendrik het kan aan mij liggen hoor. Maar dat gevoel heb ik gewoon.
''Hendrik, wil je even bier halen?'' Klinkt wel lekker.
Ik ga een keer 24 uur FOK!ken hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laatste tijd ook niet maar ik weet dat ik gisteren en vandaag veel had gepost, was nieuwsgierig dus even kijken
Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt m'n naam geraden.
Gewoon een schemaatje voor je kat opstellen, ze raken snel afgeleid en dan vergeten ze een spiergroep te trainen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ja ik denk dat katten hun benen ook moeten trainen. Anders is hun bovenlichaam groot en hun benen klein.
Ja, met voeding hoef je niet zo op katten te letten. Ze eten al veel vlees & vis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gewoon een schemaatje voor je kat opstellen, ze raken snel afgeleid en dan vergeten ze een spiergroep te trainen.
En beef jerkies.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, met voeding hoef je niet zo op katten te letten. Ze eten al veel vlees & vis.
Misschien nog kwark in het bakje doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |