Ik dacht dat dat van die waterschoenen warenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:28 schreef dud0r het volgende:
Als het goed is worden vandaag m'n hele lelijke sportschoenen geleverd
Zie daarvoor het volgende, korte uitleg en wat het ongeveer moet kosten;quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Fett het volgende:
Hoe werkt dat als ik zo'n powerbank wil bestellen? zag ze ook bij banggood voor iets van 17 euro.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
(Excel bestand)
Ik mag het gewoon niet meer hebben![]()
Ja, speelde daarna natuurlijk een: ''ik snap het niet Chinees''.quote:
Dit lijkt ook wel een beetje Chinees voor mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, speelde darna natuurlijk een ik snap het niet Chinees.
Uiteindlijk krijg ik nu een refund (hoop ik)
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, de verkoper speelde daarna natuurlijk een "ik-snap-het-niet-Chinees".
Uiteindelijk krijg ik nu een refund (hoop ik)
Beter?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit lijkt ook wel een beetje Chinees voor mij.
Ze zouden wel waterdicht zijn maar dat moet ik nog testen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat van die waterschoenen waren
Misschien is die wel voorzichtig los te halen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zouden wel waterdicht zijn maar dat moet ik nog testen.
Wat weer niet op de foto's te zien was maar wel op de schoen staat.... een batman logo op de achterkant.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zouden wel waterdicht zijn maar dat moet ik nog testen.
Wat weer niet op de foto's te zien was maar wel op de schoen staat.... een batman logo op de achterkant.
Voor jou is het Bobquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, een heel stuk zelfs.![]()
Bedankt Bob ook al heet je geen Bob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verkleind, uiteraard.Tadumtiedum.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Djurres het volgende:
Eevn een voorbeeldje van de SJ4000, foto'tje.Hmm kwaliteit van de foto is niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verkleind, uiteraard.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Altijd nog beter dan een gopro, voor t geldquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm kwaliteit van de foto is niet zo
True.. maar alsnog hequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een gopro, voor t geld
Kan zo wel ff een video uppen, wacht ffquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
True.. maar alsnog he
Maar ik moet gewoon zelf een videootje maken en kijken hoe dat eruit ziet.
Welke settings heb je gebruikt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:05 schreef Djurres het volgende:
[..]
Kan zo wel ff een video uppen, wacht ff
ga ik ff voor je doen
in onderwatercase ofc.
geen HDR? Welke lichtinstellingen? etc etcquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Djurres het volgende:
[..]
Std, accu erin geramd, sd kaart erin en vol gas.
Wel 1080p ofc.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Djurres het volgende:
Eevn een voorbeeldje van de SJ4000, foto'tje.leuk footje, maar inderdaad dit ziet er bij mij meer uit als een snapshot vanuit een filmpje ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verkleind, uiteraard.?
mijn foto's voelen scherper aan moet ik zeggen..
Ik vind het gewoon gigantisch k*t dat er nu al 2 maand een mooi statief in de kast ligt en ik die nog steeds niet kan gebruiken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef RobertNL het volgende:
Ach heb ik ook hoor met enkele dingen. Vooral met kleding lijk ik wel een claim magneet.
En dat alles in de laatste maand
Opgenomen @ de waterskibaan hier in de omgeving. Hier was ik net zelf op me bek gegaan, en kwamen wat mensen over de slider die ik toen ff snel gefilmd heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef piekartz87 het volgende:
Waar is dat opgenomen als ik vragen mag? Leuk filmpje
allemaal std jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
geen HDR? Welke lichtinstellingen? etc etc
Ja jeetje! HDR aan, en dan beetje met lichtinstellingen spelen!quote:
Inderdaad. Scherpte op high, HDR aan, +1/3e lichtsterkte en bij weer/omgeving op cloudyquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja jeetje! HDR aan, en dan beetje met lichtinstellingen spelen!
Toevallig rond Utrecht?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Opgenomen @ de waterskibaan hier in de omgeving. Hier was ik net zelf op me bek gegaan, en kwamen wat mensen over de slider die ik toen ff snel gefilmd heb.
Normaal heb ik m op men monopod, board, of op mn helm zitten. Heb nog wel meer filmpjes waar ik dubbel en mensen wat tricks springen. (Ben zelf zo goed nog niet ;P)
Want?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef bobbernaut het volgende:
Waar zit de mic van de SJ4000?
Wat ik dus zou doen is een 2e case kopen, maar dan een soort van skeleton case van maken.
Want je hebt nu wel zo'n zwart dingetje dat je kan gebruiken, maar dat beschermt je SJ4000 niet echt..
Dus daarom lijkt t mij handig als je een DIY skeleton case hebt, toch nog bescherming aan de voorkant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het werken?
Van datum betaling, tot exact 4 a 5 weken daarna krijg je hem binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]Ach heb ik ook hoor met enkele dingen. Vooral met kleding lijk ik wel een claim magneet.
- Itailor (2e blouse, nog niets)
- Aliexpress schoenen (vergeten te claimen, later binnen. Links maat 42, rechts maat 44)
- Blouse van Aliexpress (geld terug gehad).
En dat alles in de laatste maand
Same here! 20-05 verstuurdquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef FastFox91 het volgende:
Pakketje van dealextreme binnen 10 dagen binnen. Nieuw record voor mij.
Wat kun je hiermee?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag gekocht, Review zal komen zo snel ik hem binnen heb en hem even in heb laten spelen
[ afbeelding ]
Zit een soort van lipje aan, daar mee trek je hem eruitquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef Zith het volgende:
Hoe haal je de accu van de sj4000 eruit?Dat ding zit moervast.
Bij de eerste was dat ook zo, deze zit nu op 44 dagen, dus ga wel een case openen (20 dagen rekkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van datum betaling, tot exact 4 a 5 weken daarna krijg je hem binnen.
Maatwerk, dat duurt nou eenmaal langer.
Alle keren dat ik besteld heb, is er geleverd.
Linkje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag gekocht, Review zal komen zo snel ik hem binnen heb en hem even in heb laten spelen
[ afbeelding ]
Monopod?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt een noob vraag hier van mij:
Die stick, waar sommigen hun action cam op vast hebben in de hand.
Hoe heet zo'n ding en past die op de sj4000?
Dit inderdaad... past dat ook op een sj4000?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Nee, precies zoals de voorbeeldfoto tijdens het wakeboarden zal 'ie bedoelen.
Telescopic/retractable monopod. Ik heb er zelf eentje van miniisw , die hebben allerhande GoPro accessoires.
Monopod is goedkoper en kant en klaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Djurres het volgende:
Ik ga jullie een tip geven.
Scoor op marktplaats een skistok, of 2.
Neem wat 2 componenten hars, en een M6 boutje, en je bouwt in no time je eigen voor veel goedkoper
Ik heb een nordic walk stok gepakt, die ik in lengte kan varieren, van 40cm tot 1.30 cm. Telescoopstok.
Werkt fantastisch.
Geen dankquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zwarte versie besteld.
Thanks Downstar voor de coupon.
Nu maar afwachten
Eerst de G4S al, nu dit... ff dimmen ManageTheAnger... ff dimmen nu...
Krijg jij die niet gratis van T-mart?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen dank
als waardering mag je me wel een monopod opsturen
daar ben ik namelijk ook wel geintresseerd in voor de SJ4000
Helaas niet neequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg jij die niet gratis van T-mart?
http://www.ebay.nl/itm/321414082063
Zo 1 bedoel je dan?
Twee bestellen en vanuit NL sturen kost weer 6,50 pakket kosten ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Helaas niet nee.. al kan ik dr nog wle ff achteraan gaan ja..(keuze zat! http://www.tmart.com/search.html?typeid=&q=monopod)
maar inderdaad zo 1 bedoel ik ja
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Twee bestellen en vanuit NL sturen kost weer 6,50 pakket kosten ofzo
Van de chinees weg heb jij mijn gegevens weer in je handen..
Suggesties?
Hey! Niet zomaar mijn ui misbruiken voor downstar z'n Oprah acties.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:32 schreef shiznuts het volgende:
Mooie Oprah-actie van je Downie... 'you get a new monopod!' 'You get a new monopod!' 'You get a new monopod!'
[ afbeelding ] And the crowd goes wild
Ik heb me voorgenomen geen Chinese telefoon meer te kopen voordat er een dualsim telefoon is met zowel 4G als NFC, anders blijf ik ook maar geld uitgeven aan die dingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eerst de G4S al, nu dit... ff dimmen ManageTheAnger... ff dimmen nu...
Bumpquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb zojuist alle benodigdheden gekocht voor mijn 4x4x4 LED cube. (inclusief arduino 15 euro maar (: )
Het enige wat ik nog nodig is heb zo'n soortgelijke projectcase: Klik maar dan in afmetingen rond de 120x100x40mm. Kan tot nu toe eigenlijk niks vinden, omdat alles ook verschillende maten heeft. Heeft iemand misschien een idee?
Als ik die monopod voor jou bestel, en directly naar jou toe laat verschepen dan zit daar ook ongetwijfeld een sticker op met mijn gegevensquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:22 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
hoezo ik jou gegevens
ik zei als grap dat je mij als dank wel een monopod mocht toesturen..
Niet ik jou.. haha
Wadda jij denk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:56 schreef neo2000 het volgende:
@FaShizzlemydizznutz; had jij nou nog die ene Earson besteld met NFC?
Uh. Why would that be, exactly?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als ik die monopod voor jou bestel, en directly naar jou toe laat verschepen dan zit daar ook ongetwijfeld een sticker op met mijn gegevens
Downstar heeft je gegevens toch al.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als ik die monopod voor jou bestel, en directly naar jou toe laat verschepen dan zit daar ook ongetwijfeld een sticker op met mijn gegevens
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Als je daarvoor bang bent met de SJ4000. Haal dan een C1000. Geen fratsen, dat scheelt. [ afbeelding ]
Met die cam die ik bij de kruidvat gekocht heb zijn ook geen fatsoenlijke foto's te maken, maar ach.. Gaat toch vooral om het filmen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Miniem het volgende:
waarom komen er zelfs met dit mooie weer prutfoto's uit?
Film valt mij ook wat tegen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:55 schreef tharonny het volgende:
[..]
Met die cam die ik bij de kruidvat gekocht heb zijn ook geen fatsoenlijke foto's te maken, maar ach.. Gaat toch vooral om het filmen?
Alleen de batterijen bestellen, dat gaat wel. Gister nog gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef Beelzebufo het volgende:
Watneuk? Banggood cancelt een deel van mijn order omdat ze geen batterijen mogen versturen? Waar ga ik nu 18650's vandaan halen?
fasttechquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef Beelzebufo het volgende:
Watneuk? Banggood cancelt een deel van mijn order omdat ze geen batterijen mogen versturen? Waar ga ik nu 18650's vandaan halen?
Ik kreeg vandáág een mail van ze.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Gunny het volgende:
[..]
Alleen de batterijen bestellen, dat gaat wel. Gister nog gedaan.
Ik heb net ff mijn bestelling erbij gepakt, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik kreeg vandáág een mail van ze.
Het schijnt nog wel tegen betaling te kunnen, ik wil 'genuine' 3400 mAh batterijen bij mijn Olight M21X lamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17track tracking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar van Shenzhen naar Guangzhou, van Guanghzou zogenaamd naar Taipei, en nu weer van Guangzhou naar Shenzhen.
En dan betaal je extra bij voor "4-6 days express delivery to Taiwan"... Ja dikke neus.![]()
Overigens vandaag na ruim 5 weken spareparts voor mijn v929 binnengekregen. Je zou denken dat China > Taiwan redelijk snel is qua verzenden.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Oeh, de Perhentian Islandsquote:
eerste is echt leuk gemonteerd ook een zeker goede kwaliteit iddquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beeld is prima zat, zou niet weten waar er mis mee moet zijn.
Ben benieuwd!
Je kan toch gewoon een couponcode invullen? Daar rechts, net boven 'Payment method'.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef neo2000 het volgende:
Gawd, al een tijdje niets meer besteld @ banggood. Hoe werkt de procedure van de coupon ook alweer? Heb zaken aan m'n basket toegevoegd, in de OP staat, inloggen na checkout, maar dan heb je toch al betaald met paypal.. Misschien ben ik niet helemaal wakker, maar.. Als iemand het me nog eens uit kan leggen. In het verleden is het me wel eens gelukt, alen geen idee meer HOE.
Oh dang. Niet goed wakker dus. Fuuu. Thanks!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een couponcode invullen? Daar rechts, net boven 'Payment method'.
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?quote:Sorry for the concern.
After checking, the refund cannot be successfully transfered due to the dispute. Shall we advise you to close the issue first? So that we can issue the refund.
Thanks for your cooperation.
Best Regards,
haha onzin!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef Miniem het volgende:
Bij mij staat er een geschil open van Priceangels op Paypal.
Ze zeggen dat ze gerefund hebben maar ik heb gezegd dat ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
Nu antwoorden ze dit:
[..]
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |