Ik dacht dat dat van die waterschoenen warenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:28 schreef dud0r het volgende:
Als het goed is worden vandaag m'n hele lelijke sportschoenen geleverd
Zie daarvoor het volgende, korte uitleg en wat het ongeveer moet kosten;quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Fett het volgende:
Hoe werkt dat als ik zo'n powerbank wil bestellen? zag ze ook bij banggood voor iets van 17 euro.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
(Excel bestand)
Ik mag het gewoon niet meer hebben![]()
Ja, speelde daarna natuurlijk een: ''ik snap het niet Chinees''.quote:
Dit lijkt ook wel een beetje Chinees voor mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, speelde darna natuurlijk een ik snap het niet Chinees.
Uiteindlijk krijg ik nu een refund (hoop ik)
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, de verkoper speelde daarna natuurlijk een "ik-snap-het-niet-Chinees".
Uiteindelijk krijg ik nu een refund (hoop ik)
Beter?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit lijkt ook wel een beetje Chinees voor mij.
Ze zouden wel waterdicht zijn maar dat moet ik nog testen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat van die waterschoenen waren
Misschien is die wel voorzichtig los te halen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zouden wel waterdicht zijn maar dat moet ik nog testen.
Wat weer niet op de foto's te zien was maar wel op de schoen staat.... een batman logo op de achterkant.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zouden wel waterdicht zijn maar dat moet ik nog testen.
Wat weer niet op de foto's te zien was maar wel op de schoen staat.... een batman logo op de achterkant.
Voor jou is het Bobquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, een heel stuk zelfs.![]()
Bedankt Bob ook al heet je geen Bob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verkleind, uiteraard.Tadumtiedum.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Djurres het volgende:
Eevn een voorbeeldje van de SJ4000, foto'tje.Hmm kwaliteit van de foto is niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verkleind, uiteraard.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Altijd nog beter dan een gopro, voor t geldquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm kwaliteit van de foto is niet zo
True.. maar alsnog hequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een gopro, voor t geld
Kan zo wel ff een video uppen, wacht ffquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
True.. maar alsnog he
Maar ik moet gewoon zelf een videootje maken en kijken hoe dat eruit ziet.
Welke settings heb je gebruikt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:05 schreef Djurres het volgende:
[..]
Kan zo wel ff een video uppen, wacht ff
ga ik ff voor je doen
in onderwatercase ofc.
geen HDR? Welke lichtinstellingen? etc etcquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Djurres het volgende:
[..]
Std, accu erin geramd, sd kaart erin en vol gas.
Wel 1080p ofc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |