SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zwart. #NoRacistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef Downstar het volgende:
Hier istie dan
Link:http://www.tmart.com/SJ40(...)r-Black_p248923.html
Kleur: zwart
Coupon: 762afeab42
Coupon geldig tot: 29-05-2014
Prijs: $84.99
Link:http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html
Kleur: Zilver
Coupon: b480653a99
Coupon geldig tot: 30-05-2014
Prijs: $84.99The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat maakt jou dat nou uit.. de andere hebben hem van Tmart..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Fuck beter hoef ik geen importkosten te betalen![]()
Wat hebben ze bij jullie(=mensen die m al ontvangen hebben) als waarde gezet?
jij hebt hem bij een ebay seller gehaald (+13 euro..haha) dus we kunnen niet weten wat jou seller doet..
nee maar bij tmart stond wel gewoon 71.52$ op mijn pakketje..(klopt ook niet, maar toch wel erg hoog en vreemd bedrag)
maargoed, kans met normale airmail is dus heeeeull klein op btw![]()
![]()
http://sea.ju.taobao.com/
Xiaomi actieperiode tot eind v/d maand. O.a. 10400 Powerbank voor 69 CNY en Mi3 voor 1777 CNY.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe werkt dat als ik zo'n powerbank wil bestellen? zag ze ook bij banggood voor iets van 17 euro.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef shiznuts het volgende:
http://sea.ju.taobao.com/
Xiaomi actieperiode tot eind v/d maand. O.a. 10400 Powerbank voor 69 CNY en Mi3 voor 1777 CNY.![]()
Dan heb je een agent nodig, zie openingspost.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
OP easteregg gevonden![]()
Iemand met de SJ4000 die toevallig een micro usb to 3.5mm kabel heeft liggen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Vraag ik deze morgen nog wat dat of die trackingcode bestaat, staat zojuist de postbode aan de deur. Wat een geluid produceren die Xiaomi Piston V2's zeg, echt super!![]()
![]()
Toppertjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Miniem het volgende:
Mijn Samsung Evo 32GB kaart geformatteerd naar exFAT, nu ff spelen![]()
![]()
Nou dit gaat dus helemaal fout hè. Heb ik al die dingen wel nodig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef shiznuts het volgende:
Dan heb je een agent nodig, zie openingspost.![]()
![]()
Doe 't dan gewoon nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fett het volgende:
[..]
Nou dit gaat dus helemaal fout hè. Heb ik al die dingen wel nodig?![]()
![]()
Ja wat doet dat exFAT precies?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Miniem het volgende:
Mijn Samsung Evo 32GB kaart geformatteerd naar exFAT, nu ff spelenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wel opletten, hè.quote:quote:Op zondag 25 mei 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
4 GB is een limiet die gesteld is door het FAT file system. Een filesystem legt een bepaalde structuur vast hoe en waar zeg maar data moet worden opgeslagen. Dit gebeurd met eigenlijk alle harde schrijven/usb-sticks/geheugenkaartjes en noem maar op. Fat is inmiddels een redelijk oude filesystem en toen het is ontwikkeld is er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat bestanden wel eens groter konden worden dan 4 GB :p.. tegenwoordig heb je filesystems (bijv. NTFS= New technology File System) welke dat limiet allang hebben verholpen..
Echter werkt de Sj4000 dus blijkbaar alleen op een FAT gebaseerd filesystem.
en loop je dus tegen het limiet aan dat SJ4000 bestanden weggaatschrijven die grote zijn dan 4 GB.
Dit zal met name gebeuren wanneer je veel opneemt en de cycle record uit hebt gezet.
als je cycle record aan hebt staan, maakt hij dus zelf steeds om de X(3-5-10) aantal minuten een nieuw bestand aan zodat je niet tegen het limiet aanloopt.
zoals ik al aangaf heb ik met 1 minuut filmen op 1080p +-120 MB verbruikt.
120 x 60(minuten) = 7,2 GB en met 30 minuten zit je dus op +- 3,6 GB.
je zou dus ongeveer 30-35 minuten kunnen filmen voor je aan de 4 GB limiet zit.
oftewel op het FAT filesystem zou je nooit langer dan 30 minuten aan een kunnen filmen zonder een corrupt bestand te krijgen..
Daarom moet je hem naar Exfat formateren, die is gebaseerd op FAT..
maar heeft geen limiet of je moet dus een record cycle van 10 minuten instellen.
hoop dat het nu wat duidelijker isThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja jeetje kom net uit mn bed geroldquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je had ook zondag moeten opletten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja jeetje kom net uit mn bed geroldDat was een post nog geen 10m na jouw post.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
lol, die is wel kosmisch inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:34 schreef Miniem het volgende:
Baas
http://www.dealsmachine.com/best_181051.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Toch wat mindere ervaring met de SJ4000 nu qua beeldkwaliteit. Zowel foto als video.
Het kan komen omdat ik op mijn kamer zit, nu redelijk donker vanwege het weer.
Verder is het geluid erg onduidelijk, ik had hem voor mijn speakers gezet en het is gewoon erg slecht.
moet bijna mijn het hele geluidsschuifje open zetten voordat ik het een beetje kan horen.
En in de watercase hoor je natuurlijk helemaal niks.
Verder geeft hij altijd 2:56 en 25 sec. aan dat ik nog kan filmen. Ik heb er een 32gb micro-sd inzitten.
Wat veel meer zou moeten zijn aangezien downstar met 8GB? ruim 2uur kan filmen.
En ohja, je kan ook niet echt een selfie maken.
In capture mode kun je wel een tijd selecteren, maar als je bijv 5 sec selecteert dan maakt hij gewoon om de 5 sec een foto in plaats van 1 foto over 5 sec. Ook niet helemaal lekker dus.
[ Bericht 14% gewijzigd door Miniem op 27-05-2014 15:53:45 ]![]()
quote:Hmm dat is wel wat minder.. Heb je een micro sd - 3.5mm kabel liggen? Kan je die in je SJ4000 stoppen met een mic, miss heb je dan beter geluid (als het werkt)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:48 schreef Miniem het volgende:
Toch wat mindere ervaring met de SJ4000 nu qua beeldkwaliteit. Zowel foto als video.
Het kan komen omdat ik op mijn kamer zit, nu redelijk donker vanwege het weer.
Verder is het geluid erg onduidelijk, ik had hem voor mijn speakers gezet en het is gewoon erg slecht.
moet bijna mijn het hele geluidsschuifje open zetten voordat ik het een beetje kan horen.
En in de watercase hoor je natuurlijk helemaal niks.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dubbelpost, misschien oud nieuws, maar;
Er zijn dus blijkbaar 2 soorten SJ4000's in omloop te zijn?!
Met beter scherm en betere lens enzo, zou wel bout zijn als ik een slechte krijg..
http://www.techmoan.com/b(...)rentPage=24#comments
Kunnen de bezitters even kijken naar hun versie? Want ik lees ook dat je dat kan zien aan V01 of V02 aan het einde van t firmware nummer.
En de firmware van 15 mei laat de kwaliteit achteruit gaan blijkbaar?quote:The manufacture use two different screen for SJ4000, the driver for screen is different, if use the latest firmware for old SJ4000 camera, it will cause white screen, it can be fixed by firmware update.
For the camera used old screen, please use 0329 firmware:
https://dl.dropboxusercon(...)4000_FW_20140329.zip
For the camera used new screen, please use 0507 firmware:
https://dl.dropboxusercon(...)000_FW_20140507B.zip
[ Bericht 22% gewijzigd door bobbernaut op 27-05-2014 16:43:34 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat wordt dus hopen dat ik een nieuwe krijg :|quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
Dubbelpost, misschien oud nieuws, maar;
Er zijn dus blijkbaar 2 soorten SJ4000's in omloop te zijn?!
Met beter scherm en betere lens enzo, zou wel bout zijn als ik een slechte krijg..
http://www.techmoan.com/b(...)rentPage=24#comments
Kunnen de bezitters even kijken naar hun versie? Want ik lees ook dat je dat kan zien aan V01 of V02 aan het einde van t firmware nummer.
En de firmware van 15 mei laat de kwaliteit achteruit gaan blijkbaar?
[..]Hello, is it me you are looking for!?![]()
Verschil is best groot. Maar niet iedereen lijkt er weer last van te hebben.
Nog weinig duidelijkheid over de verschillen en hoe je het kan merken.
[ Bericht 72% gewijzigd door RobertNL op 27-05-2014 17:14:05 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Weer wat gekocht.. Klote impulsaankopenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jij hebt hem toch ook ontvangen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef RobertNL het volgende:
Verschil is best groot. Maar niet iedereen lijkt er weer last van te hebben.
Nog weinig duidelijkheid over de verschillen en hoe je het kan merken.
Wat is jouw ervaring?![]()
Kan je verifiëren om welk versienummer het gaat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef Downstar het volgende:
Hier istie dan
Link:http://www.tmart.com/SJ40(...)r-Black_p248923.html
Kleur: zwart
Coupon: 762afeab42
Coupon geldig tot: 29-05-2014
Link:http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html
Kleur: Zilver
Coupon: b480653a99
Coupon geldig tot: 30-05-2014
Dan bestel ik er ook 1.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb de zilvere van Tmart, met versie 20140324V02
Zie ook http://actioncamfaq.com/2014/04/03/sj4000-action-cam-firmware/![]()
wat? Zet het er dan bijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:28 schreef bobbernaut het volgende:
Weer wat gekocht.. Klote impulsaankopen
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Die microusb kabeltjes die ik via ebay had gekocht, laden heeeeel langzaam mijn telefoon op, troep dus. Wie heeft een aanrader van kabeltjes die gegarandeerd opladen?You can't be late if you don't show up.![]()
Beeld is gewoon netjes strak. Zeker niet zo als in 1 van die samples op de site van techmoan. Maar ik dat is ook maar 1 persoon die daar last van heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch ook ontvangen?
Wat is jouw ervaring?Versie 2, maar is jou al duidelijk welke versie nu het probleem heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je verifiëren om welk versienummer het gaat?
Dan bestel ik er ook 1.?
Hmz, daar heb ik nog niet last van gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef l0lownkill het volgende:
Die microusb kabeltjes die ik via ebay had gekocht, laden heeeeel langzaam mijn telefoon op, troep dus. Wie heeft een aanrader van kabeltjes die gegarandeerd opladen?. Heb een hele rits kabels met de HTC formfactor die het prima doen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jij hebt dezelfde versie als ik?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beeld is gewoon netjes strak. Zeker niet zo als in 1 van die samples op de site van techmoan. Maar ik dat is ook maar 1 persoon die daar last van heeft.
[..]
Versie 2, maar is jou al duidelijk welke versie nu het probleem heeft?
[..]
Hmz, daar heb ik nog niet last van gehad eigenlijk. Heb een hele rits kabels met de HTC formfactor die het prima doen.
En waar staat de link naar dat slechte filmpje?
[ Bericht 2% gewijzigd door Miniem op 27-05-2014 20:17:27 ]![]()
Heb je een linkje? Desnoods nederlands, prijs maakt niet zoveel uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beeld is gewoon netjes strak. Zeker niet zo als in 1 van die samples op de site van techmoan. Maar ik dat is ook maar 1 persoon die daar last van heeft.
[..]
[..]
Hmz, daar heb ik nog niet last van gehad eigenlijk. Heb een hele rits kabels met de HTC formfactor die het prima doen.
You can't be late if you don't show up.![]()
Ja,quote:Plaats eens een sample still uit een video, en een fotoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:48 schreef Miniem het volgende:
Het kan komen omdat ik op mijn kamer zit, nu redelijk donker vanwege het weer.. Ben wel benieuwd wat je als ''minder'' ervaart
. Durf het zelf niet te zeggen in vergelijking met die van Techmoan etc aangezien ik die niet in mijn handen heb gehad.
Geluid is hier niet slecht. Erg hard nee, maar in postproductie echt nog wel wat van te maken. In de auto kon ik de radio, mijzelf en de passegier verstaan, ook een test bij de box hier ging wel redelijkquote:Verder is het geluid erg onduidelijk, ik had hem voor mijn speakers gezet en het is gewoon erg slecht.
moet bijna mijn het hele geluidsschuifje open zetten voordat ik het een beetje kan horen.. Maar eens, het kan harder.
quote:En in de watercase hoor je natuurlijk helemaal niks.![]()
Wellicht is dat het maximale wat in 4GB pastquote:Verder geeft hij altijd 2:56 en 25 sec. aan dat ik nog kan filmen. Ik heb er een 32gb micro-sd inzitten.
Wat veel meer zou moeten zijn aangezien downstar met 8GB? ruim 2uur kan filmen.? FAT32 limiet
.
Ook dat is vrij normaal, timelapsequote:En ohja, je kan ook niet echt een selfie maken.
In capture mode kun je wel een tijd selecteren, maar als je bijv 5 sec selecteert dan maakt hij gewoon om de 5 sec een foto in plaats van 1 foto over 5 sec. Ook niet helemaal lekker dus.. Selfies maken is de camera niet echt voor bedoeld verder
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, hij is al naar exfat geformatteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja,
[..]
Plaats eens een sample still uit een video, en een foto. Ben wel benieuwd wat je als ''minder'' ervaart
. Durf het zelf niet te zeggen in vergelijking met die van Techmoan etc aangezien ik die niet in mijn handen heb gehad.
[..]
Geluid is hier niet slecht. Erg hard nee, maar in postproductie echt nog wel wat van te maken. In de auto kon ik de radio, mijzelf en de passegier verstaan, ook een test bij de box hier ging wel redelijk. Maar eens, het kan harder.
[..]![]()
[..]
Wellicht is dat het maximale wat in 4GB past? FAT32 limiet
.
[..]
Ook dat is vrij normaal, timelapse. Selfies maken is de camera niet echt voor bedoeld verder
Video komt later wel, vooral binnen is het beduidend slecht.
Vanmiddag nog wel een stukje als dashcam gebruikt, daar was het wel oke tot goed.
Een paar foto's met exposure 1 stapje hoger.
Graag NIET QUOTENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef J.B. het volgende:
Wat was dat nummer ook alweer waarmee je Postnl kon bereiken voor het omnummeren van een pakketje?![]()
misschien een beetje een noob vraag, maar zijn er een beetje leuke drones (of quadcopters oid.) met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
lijkt me vet om is wat mensen te irriteren met een soort parrot ar drone![]()
Hmz, geen idee dan. Wellicht andere firmware proberen. Zal later ook eens wat plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, hij is al naar exfat geformatteerd.
Video komt later wel, vooral binnen is het beduidend slecht.
Vanmiddag nog wel een stukje als dashcam gebruikt, daar was het wel oke tot goed.
Een paar foto's met exposure 1 stapje hoger.Zal hem even zoeken. Kan hem zo snel niet meer vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Desnoods nederlands, prijs maakt niet zoveel uitMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, maar als ik hem dadelijk aanschaf wil ik natuurlijk niet 1 met allemaal bugs e.d.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Kijk ff bij een shop als Tmart of Banggood naar WLToys, UdiRC en Hubsan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:43 schreef mtchel112 het volgende:
misschien een beetje een noob vraag, maar zijn er een beetje leuke drones (of quadcopters oid.) met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
lijkt me vet om is wat mensen te irriteren met een soort parrot ar drone
De V911 V2 is een coole heli. De Hubsan X4, UdiRC U818 of een van de vele WLToys modellen zijn leuke quadjes.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
V02, dat is de beterequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef Miniem het volgende:
Ik heb de zilvere van Tmart, met versie 20140324V02
Zie ook http://actioncamfaq.com/2014/04/03/sj4000-action-cam-firmware/(samsung) oortjesquote:
NEP JA. MET LOGO.Ik had oortjes nodig, nee ik ga geen oortjes van 20 eu kopen want ik sloop ze te snel.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Koop dan awei's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
V02, dat is de betere
[..]
(samsung) oortjes
NEP JA. MET LOGO.Ik had oortjes nodig, nee ik ga geen oortjes van 20 eu kopen want ik sloop ze te snel.
Zag weer leuke awei's bij Dealsmachine. http://www.dealsmachine.com/affordable-awei/
Ben wel benieuwd naar die awei ES-90Vi.![]()
En waarom geen AWEI's? Echt Chinees merkspul.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
knipIk had oortjes nodig, nee ik ga geen oortjes van 20 eu kopen want ik sloop ze te snel.
Tsss...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Koop dan awei's.
Zag weer leuke awei's bij Dealsmachine. http://www.dealsmachine.com/affordable-awei/
Ben wel benieuwd naar die awei ES-90Vi.6 eu vs 1 eu, ja ik ben een arme scholier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En waarom geen AWEI's? Echt Chinees merkspul.Tsss...
Ik sloop ze toch best snel, want in zak stoppen enzo (kut, heb nog oortjes in mn zak..)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beter oortjes in je zak dan een zak in je oortjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
6 eu vs 1 eu, ja ik ben een arme scholier.
Ik sloop ze toch best snel, want in zak stoppen enzo (kut, heb nog oortjes in mn zak..)![]()
Hoezo? Zullen gewoon de 900i zijn maar dan met een wat uitgebreidere remote.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Koop dan awei's.
Ben wel benieuwd naar die awei ES-90Vi.
Dat was de versie met de enorme bass toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoezo? Zullen gewoon de 900i zijn maar dan met een wat uitgebreidere remote.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: