Dat sowieso!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:12 schreef shiznuts het volgende:
Ja, nog net geen twee tripod lens collars en dubbele tripod voor nodig.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:38 schreef Maax het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Ding is in bestelling, dus ik ga je op de hoogte houden.
Anders ik wel! Ff mn tripod uit t vet halen, kreng heb ik ook al 3 jaar niet gebruikt hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]Graag.
Veel plezier alvast, ben benieuwd.
Is goed. Klikze!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef Maax het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ff mn tripod uit t vet halen, kreng heb ik ook al 3 jaar niet gebruikt haha
Quote me ff over een weekje, anders vergeet ik het haha!
Battery current lite, werkt trouwens alleen met samsung telefoons.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke app?
Ik heb 2 dezelfde maar wss verschillende chargers. De ene laadt volgens mij altijd sneller op.
Geldt ook voor een paar micro usb kabels.
Foto of link?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:28 schreef dud0r het volgende:
Als het goed is worden vandaag m'n hele lelijke sportschoenen geleverd
ja maar die bill zei dat de schermen out of stock waren dus ze die nieuwe hadden gebruiktquote:
Erg lelijk ja!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)hoes/1638142406.html
net of je pakketje er dan niet tussen uitgevist kan worden..quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar die bill zei dat de schermen out of stock waren dus ze die nieuwe hadden gebruikt
Gister gevraagd of ze een waarde van 19$ op mn SJ4000 wilden zetten, hadden ze er al 20$ op gezet!
Geen kosten voor mij![]()
Jij stelt hier dat die V02 de betere versie is, terwijl die gast juist aangaf dat zijn 2de ontvangen sj4000 de betere van de twee was. Die draait volgens hem op een V01 versie firmware..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
V02, dat is de betere
[..]
(samsung) oortjes
NEP JA. MET LOGO.Ik had oortjes nodig, nee ik ga geen oortjes van 20 eu kopen want ik sloop ze te snel.
lagere kans iig, en anders zet ik gewoon ¤16 op dat formulierquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
net of je pakketje er dan niet tussen uitgevist kan worden..
[..]
Jij stelt hier dat die V02 de betere versie is, terwijl die gast juist aangaf dat zijn 2de ontvangen sj4000 de betere van de twee was. Die draait volgens hem op een V01 versie firmware..
Daarom lijkt het me sterk dat er een 'echte' upgrade is geweest. Dan zou je verwachten dat de V01 dan omgedoopt wordt naar de V02.. nu is het net anders om..
zie nu pas je bug-a-salt opmerkingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:04 schreef MineraalWater het volgende:
Hey bij massdrop staat nu die Bug-A-Salt voor 30 dollar waar het hier laatst over ging
Overigens ook een Bravo audio V3
Geile tubeamp met equalizer voor 50 euries
[ afbeelding ]
Waarom is er eigenlijk geen audio topic/subforum? Alleen muziek subforum.
Ja ik vind ze ook niet zo heel slecht lijken.. anders dan dat er soms wat overbelicht is..quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:34 schreef piekartz87 het volgende:
Ik vind die voorbeeld screens van de sj4000 die net gepost zijn zo slecht nog niet. De kleuren zijn saai maar ik heb alleen maar scherp beeld nodig. Mik er gewoon een filtertje naar smaak overheen in de nabewerking.
Jazeker kan dat, is wel digitale zoom, maar is ook voor bijv door het menu scrollen.quote:
Ik denk dat hij bij mooi weer veel beter tot zijn recht komt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja ik vind ze ook niet zo heel slecht lijken.. anders dan dat er soms wat overbelicht is..
en er dus wat saaie onderwerpen zijn gebruikt
oooh oke, dat inzoomen kan je dan ook op je pc doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef Djurres het volgende:
[..]
Jazeker kan dat, is wel digitale zoom, maar is ook voor bijv door het menu scrollen.
Das lastig als er 1 knoppie stuk is.
Ik hou niet zo van doffe kleuren, hoe heet het als je juist fellere kleuren wilt correcten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:34 schreefpiekartz87 het volgende:
Ik vind die voorbeeld screens van de sj4000 die net gepost zijn zo slecht nog niet. De kleuren zijn saai maar ik heb alleen maar scherp beeld nodig. Mik er gewoon een filtertje naar smaak overheen in de nabewerking.
Klopt. Maar het is om in te trainen dus dan maakt het me niet zoveel uit.quote:
SJ4000?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:56 schreef Koelkastje het volgende:
De douane had het gewoon op mij voorzien, 20 euro moeten betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |