Jup, de ES800M is wat dat betreft relaxter en allrounder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat was de versie met de enorme bass toch?
Link naar E710i? (Ja ik kan zelf zoeken maar jij weet vast de beste site enzo)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup, de ES800M is wat dat betreft relaxter en allrounder.
Die nieuwere E710i heeft de ziekste bass.Beetje te.
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18751173158quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Link naar E710i? (Ja ik kan zelf zoeken maar jij weet vast de beste site enzo)
Ik bestel voorlopig nog niks van taobao ofzo dus mjaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18751173158
Zoek op fast charge micro usb, is al vaker hier voorbij gekomen ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef l0lownkill het volgende:
Die microusb kabeltjes die ik via ebay had gekocht, laden heeeeel langzaam mijn telefoon op, troep dus. Wie heeft een aanrader van kabeltjes die gegarandeerd opladen?
Little-Bear P-1 lijkt me ook wel nicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Overigens ook een Bravo audio V3
Geile tubeamp met equalizer voor 50 euries
[ afbeelding ]
Beats me. Punt intended.quote:Waarom is er eigenlijk geen audio topic/subforum? Alleen muziek subforum.
Erg vreemd zoals ik al aangaf in de DMquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:48 schreef Miniem het volgende:
Toch wat mindere ervaring met de SJ4000 nu qua beeldkwaliteit. Zowel foto als video.
Het kan komen omdat ik op mijn kamer zit, nu redelijk donker vanwege het weer.
Verder is het geluid erg onduidelijk, ik had hem voor mijn speakers gezet en het is gewoon erg slecht.
moet bijna mijn het hele geluidsschuifje open zetten voordat ik het een beetje kan horen.
En in de watercase hoor je natuurlijk helemaal niks.
Verder geeft hij altijd 2:56 en 25 sec. aan dat ik nog kan filmen. Ik heb er een 32gb micro-sd inzitten.
Wat veel meer zou moeten zijn aangezien downstar met 8GB? ruim 2uur kan filmen.
En ohja, je kan ook niet echt een selfie maken.
In capture mode kun je wel een tijd selecteren, maar als je bijv 5 sec selecteert dan maakt hij gewoon om de 5 sec een foto in plaats van 1 foto over 5 sec. Ook niet helemaal lekker dus.
Daarnaast vind ik het maar raar, ik heb nergens iets gelezen over 2 verschillende versies.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je verifiëren om welk versienummer het gaat?
Dan bestel ik er ook 1.
<3 Bassquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup, de ES800M is wat dat betreft relaxter en allrounder.
Die nieuwere E710i heeft de ziekste bass.Beetje te.
Het gaat me niet zozeee om fast chargers, maar om microusb kabels met de normale laadsnelheid. Degenen die ik heb heb ik zojuist gemeten met een appje, hij laadde maar op 100 mA terwijl de officiele die ik heb op 1000 mA laad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoek op fast charge micro usb, is al vaker hier voorbij gekomen ook.
Holy shit die vind ik nog mooier eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Little-Bear P-1 lijkt me ook wel nicehttp://www.ebay.nl/itm/400697607764
Little-Bear ook op AliExpress: http://www.aliexpress.com/store/401371 .
[..]
Beats me. Punt intended.
Welke app?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeee om fast chargers, maar om microusb kabels met de normale laadsnelheid. Degenen die ik heb heb ik zojuist gemeten met een appje, hij laadde maar op 100 mA terwijl de officiele die ik heb op 1000 mA laad.
Ja lijkt me een goed idee in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:07 schreef shiznuts het volgende:
Misschien gewoon ff een OP in elkaar knallen en dan 'Het grote audiogear topic' openen in DIG of iets.
Voor een heel subforum is denk ik niet genoeg animo. Maar een topic in DIG is eigenlijk wel logisch.
Kan je inzoomen?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef Djurres het volgende:
Ik heb ook een sj4000, wel in Nederland aangeschaft voor wat meer centen, maarja, garantie is makkelijker dan enzo! Ik heb m al stuk want het knoopie om in en uit te zoomen lijkt lam te zijn. Al contact gehad met de webwinkel, en ik krijg een nieuwe.
Voor t geld vind ik t een leuke camera waar je opzich goed mee uit de voeten kan als dashcam en als wakeboarder zijnde
Ik heb wel wat C-mount lenzen, zoals deze drie die je bijvoorbeeld op TinyDeal kunt vinden:quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:09 schreef Maax het volgende:
Dag allemaal!
Hebben jullie hier ervaring met lenzen die via china gekocht zijn? Maat van mij heeft er laatst eentje gehaald, geweldige 8mm lens met een 180graden kijkhoek, echt geweldig. 75 euro dus een koopje!
Hebben jullie ook zulke goede ervaringen?
Hij heeft een samyang op de kop getikt, 8mm 1.8. 75 euro. Ja ik weet het!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb wel wat C-mount lenzen, zoals deze drie die je bijvoorbeeld op TinyDeal kunt vinden:
[ afbeelding ]
Die gooi ik met een speciale C-mount adapter dan op m'n micro four third camera's.
't Zijn natuurlijk niet bepaald hoge kwaliteit glasbakjes, maar geinig is het wel.
Wat wel een kwaliteit glasbak en misschien m'n favo lens is, is de SLR Magic Hyperprime CINE T0.95.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die shallow depth of field. Bokehlicious.Maar ja, kost ook een aardige duit.
Ben wel benieuwd naar wat je mattie dan voor camera heeft en lens ervoor heeft weten aan te schaffen. Link?
Voor APS-C heb je wel Walimex/Rokinon/Samyang spul, ook 8mm, maar die zijn geen 75 euro.
Geen idee of het 2dehands is, ding werkt in ieder geval als een zonnetje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef shiznuts het volgende:
Tweedehands Chinees? Kom op Taobao en eBay af en toe weleens cheapo 2e hands spul tegen. Maar nieuw voor 75,- is idd een steal. Eigenlijk, behalve genoemde, haal ik alleen lenzen uit de EU. Laat ik http://geizhals.eu uitzoeken waar dat het goedkoopst is.
Er zijn inderdaad maar weinig smaken, maar voor dat geld verwacht ik er niet veel van. 1300mm voor misschien uiteindelijk 200 euro, geen probleem. Daar kan ik een paar leuke middagen plezier van hebben!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ik kan ook stellen dat zo'n CCTV lens een steal is, maar je moet er niet al teveel van verwachten.
Zachte hoeken, lelijke bokeh, verschrikkelijke flares, alles manual (geen IS/VR, geen AF), purple fringing/chromatic aberration en zulk soort toestanden. Dat zal misschien niet zo heel dramatisch zijn en de prijs is er tenslotte naar en in die range heb je verder geen leuke alternatieven, dus mik 'em op je tripod en heb er een hoop lol van, da's natuurlijk wel zo. Maar verder zijn er niet bizar veel merkloze lenzen geloof ik hoor. En het merkspul verschilt normaal gesproken niet dag en nacht in prijs afhankelijk van waar het verkocht wordt. En dan heb je nog de vraag of het globale garantie is en of het allemaal heel aankomt. Ook of je nog importkosten moet gaan dokken. Dus mja, van mij mag je de mogelijkheden verkennen hoor, maar heel veel meer dan dat je waarschijnlijk al tegen bent gekomen zal het denk ik niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |