abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:20:25 #1
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139700533

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:21:01 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139700555
Sorry voor kut tt enzo, was niet mijn bedoeling om lapo te hebben..

Maar rene, link? :)

En
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je zal mij op mijn woord moeten geloven :D. De processor die er in zit kan het niet aan :P

[..]

Geen idee, techmoan in de gaten houden.
ik bedoelde met weet je het zeker en heb je een bron of je echt geen externe mic kan gebruiken :P
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:22:54 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139700624
4 bestellingen onderweg vanaf fasttech.

2 staan op packaging (gister besteld)
1 op shipped die op "information recieved" staat (28-4 voor het laatst veranderd)
1 is op 6 mei geshipped, maar nog niet trackable.

Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:23:50 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139700665
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry voor kut tt enzo, was niet mijn bedoeling om lapo te hebben..

Maar rene, link? :)

En

[..]

ik bedoelde met weet je het zeker en heb je een bron of je echt geen externe mic kan gebruiken :P
Ah, ga er vanuit dat de USB geen host functie heeft (want chipset). Zo doende dacht ik dat het niet werkt ;)
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:

1 op shipped die op "information recieved" staat (28-4 voor het laatst veranderd)

Vaak kan je daar voor een paar cent malysia post nemen, die lijkt redelijk constant te zijn qua verzendtijden (17, 18, 16 en 19 dagen). De free shipping daar is vrij traag naar mijn idee, singapore gaat wellicht ook nog wel, maar pakketje van eind april doet daar ook nog weinig op de tracking momenteel (laybor day?)

Pakketje van Pandawill was er dan overigens weer binnen 14 dagen (ook singapore post)
__

Overigens ook even een haat momentje, tijd op aliexpress voor een order laten verlopen. Was in plaats van 45 dagen maar 39 dagen. Kwam er een half uur te laat achter... (had er wel mail van gehad overigens, maar vergeten te kijken).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139701522
Mijn eerste van de bestelde dry bags is binnen. Conclusie: valt een beetje tegen. Kwaliteit is prima (soort tentzeil spul) en groot genoeg, maar je kan de tas dus niet op je rug doen, omdat er geen lusje aan de onderkant zit. Daarom moet je de tas dragen zoals mijn chinese vriend hieronder.

Eigen foto, met afstandsbediening for scale.

Dus mocht iemand interesse hebben. Kan je hem van mij kopen. :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:53:56 #6
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139701720
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, ga er vanuit dat de USB geen host functie heeft (want chipset). Zo doende dacht ik dat het niet werkt ;)

Heeft een gopro dat wel?
pi_139702936
@Rene90 Kan je die eieren korting nog behalen?
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:33:31 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139703004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef bierjoost het volgende:
Mijn eerste van de bestelde dry bags is binnen. Conclusie: valt een beetje tegen. Kwaliteit is prima (soort tentzeil spul) en groot genoeg, maar je kan de tas dus niet op je rug doen, omdat er geen lusje aan de onderkant zit. Daarom moet je de tas dragen zoals mijn chinese vriend hieronder.

[ afbeelding ]

Eigen foto, met afstandsbediening for scale.

Dus mocht iemand interesse hebben. Kan je hem van mij kopen. :')
Tjonge, geen logo jatwerk :')

donderdag 8 mei 2014 @ 16:44:32 #10
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139703386
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:

Catch22 je hebt toch wel vaker E_Smoke :7 :7 zaakjes daar besteld ??
Hier met Fasttech nog nooit problemen gehad ,voor mij een van de betere chinawebshops ^O^ ^O^
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:54:14 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139703627
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:44 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Catch22 je hebt toch wel vaker E_Smoke :7 :7 zaakjes daar besteld ??
Hier met Fasttech nog nooit problemen gehad ,voor mij een van de betere chinawebshops ^O^ ^O^
Ja veel vaker :) Maar het duurt altijd wel echt 3-4 weken.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:58:05 #12
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139703718
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja veel vaker :) Maar het duurt altijd wel echt 3-4 weken.
Ik zit in Spanje maar altijd tussen de 10 en 20 dagen na bestelling binnen(op 1 X na dan water overlast op vliegveld Madrid maar netjes hebben ze toen een nieuw pakketje gestuurd)
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:17:43 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139704305
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Ik zit in Spanje maar altijd tussen de 10 en 20 dagen na bestelling binnen(op 1 X na dan water overlast op vliegveld Madrid maar netjes hebben ze toen een nieuw pakketje gestuurd)
Nou, wees er maar blij mee, hier duurt echt lang. Na 10-11 dagen staat 1 pakket nog steeds op "Information received".

Maarja; heb niets echt nodig.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:24:57 #14
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139704530
[quote]11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nou, wees er maar blij mee, hier duurt echt lang. Na 10-11 dagen staat 1 pakket nog steeds op "Information received".
Dat probleem heb in nou met Tmart :r :r ,80% van de bestellingen hebben ze niet of moeten ze weer aanleveren... Tmart haal ik niets meer :N :N
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:06:13 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139705654
Wat BIC-bestellingen geplaatst. Zonnebrillen en USB-kabels. :P

Ff wat anders hè, vinden jullie het PayPal-logo ook zo lame geworden? ;(

Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:21:31 #16
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_139706056
Vind dat gesloten gat van de P niet mooi.
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:42:42 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139706660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:

[ afbeelding ]
tweede logo gaat nog wel maar de nieuwe is een gevalletje jammer. Vond ik ook al.
pi_139707402
De SJ4000 accu van DX binnen die ik 24-4 besteld had.
Nu de SJ4000 van Tmart nog :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:10:05 #19
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139707560
quote:

[ afbeelding ]
De ene P neemt de andere P van achteren.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:11:41 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139707631
Let me insert my p.....
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2014 @ 19:15:24 #21
230491 Zith
pls tip
pi_139707827
Op DWDD praten ze over alibaba, vraagt mathijs aan Jort Kelder of je als nederlander nou al bij alibaba kan kopen...

Jort zegt " uhh, nee, lijkt me niet? Dan moeten ze het helemaal komen brengen ofzo? "
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:16:03 #22
314372 Goddelijker
pi_139707859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Zith het volgende:
Op DWDD praten ze over alibaba, vraagt mathijs aan Jort Kelder of je als nederlander nou al bij alibaba kan kopen...

Jort zegt " uhh, nee, lijkt me niet? Dan moeten ze het helemaal komen brengen ofzo? "
Dat scheelt weer een aantal kopers. :+
pi_139708208
Ik zie op de site van banggood.com geen foto's. Meerdere browsers geprobeerd, maar het mag niet baten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Onderstaand een screenshot.

De klaagbaak is een machine.
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:30:51 #24
314372 Goddelijker
pi_139708691
http://nl.wikihow.com/De-DNS-cache-leegmaken
Of cache legen van je browser?
Of je router/modem even opnieuw starten?
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:41:49 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139709242
quote:

[ afbeelding ]
Lijkt wel een drukfout. Logo ontwerpers zijn vaak ook enorme oplichters.
Over een paar jaar doen ze weer het 1999 ontwerp een tikkie anders, zo lekker hip retro :')

Tja, de kachel moet branden :Y
pi_139709921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Goddelijker het volgende:
http://nl.wikihow.com/De-DNS-cache-leegmaken
Of cache legen van je browser?
Of je router/modem even opnieuw starten?
Werkt allemaal niet ;(
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:54:35 #27
314372 Goddelijker
pi_139709959
Van de week nog twee AE-orders gedaan, lang geleden dat ik daar wat besteld had:

Ook maar een geschil gestart met TinyDeal voor de Gillette, na 3 dagen mailen (tig mails) willen ze 0.5 USD vergoeden. Want resend kan niet via hun systeem, of ik even minimaal 30 USD wilde bestellen, dan konden ze hem wel opnieuw meesturen. :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:10:10 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139710770

WLTOYS V272 | Zo, maar een paar woorden ff over de WLToys V272 dan nog. ;) De lui bij WLToys begonnen zo beetje de trend met de quadcoptertjes toen ze de V929 en V939 uitbrachten. Succes gegarandeerd en al snel volgden vele andere quadcopters, zelfs met ingebouwde camera's. En waar het veelal om supersizen en meer richting de sjieke Walkera's en DJI Phantoms ging, is het nu de beurt aan downsizen, hoe klein kun je een quadcopter krijgen. Het antwoord? Behoorlijk klein dus. :P Hopelijk komen ze binnenkort ook met formaat insect en 4K camera. :+

UITRUSTING | De V272 wordt geleverd met de V272, een Transmitter (TX), USB-lader en een reservesetje rotors (4 stuks). De V272 heeft blauwe led ogen die de voorkant aanduiden, aan de achterzijde zitten rode LEDjes. De TX, die op 6 AA-batterijen loopt, heeft ook hier verschillende modi, van 40% tot een 100% stuntmode.

SIZEWISE | De V272 wordt met recht 'nano' genoemd. Zoals je kunt zien is 'ie stukken kleiner dan de UdiRC U818A, WLToys V929 en zelfs de al vrij klein zijnde Hubsan X4 H107L V2.

VLIEGEN | De V272 is een pittig dingetje. Ook hier geldt net als de meeste andere rc vliegmasjiens: easy does it. Rustige microscopische inputs geven en het wil behoorlijk. Hij heeft een ingebouwde gyro die stabilisatie aanstuurt. Verder de boel netjes aftrimmen en hij blijft aardig op z'n plek hoveren. Up je de procenten gevoeligheid op de TX wat wordt het een acrobatisch ding. Bij flips en dergelijke is het doorgaans lastig, want je moet goed kunnen doseren en recoveren, als je bij de V272 echter de knop rechtsboven, op de schouder van de TX als het ware, indrukt, dan gaat 'ie in een 'stuntopdracht'-mode. Dan hoef je alleen de richting nog maar aan te geven, back- of frontflip? Barrel rolletje over rechts of links? Zodra je de input heeft gegeven vliegt de V272 de stunt en recovered ook weer. Dus als je bang bent dat je niet zo goed bent in 3D vliegen, het is echt peanuts.

CONCLUSIE | De V272 test de grenzen van het downscaling van vliegbaar rc spul. Hierdoor krijg je een miniscuul dinkie dat je gemakkelijk meeneemt (dat is, als je geen bezwaar hebt om ook de TX mee te nemen :P ). Tricks vliegen kan 'ie voor je doen en hij is best fel. Groot voordeel is ook de lage instijgprijs en je kunt 'em haast niet kapot krijgen.
Eventuele downsides: de V272 is door z'n kleine omvang wat gevoeliger voor atmosferische verstoringen en in het algemeen wat instabieler dan een V929 bijvoorbeeld. En daar kun je weer een 808 spycam onder hangen als je dat eventueel zou willen (hoewel de footage daarmee dan niet echt smooth is). Minder geschikt voor binnenshuis en toch weer iets van 10 USD duurder is natuurlijk wel in het achterhoofd te houden dan.

De V272 vind je via http://chinaprices.us?q=v272&from=25 het goedkoopst bij Tmart: http://www.tmart.com/Worl(...)ler-RTF_p238995.html .
pi_139711401
Klinkt goed Shiz. Maar verlies je dat ding niet snel uit het oog aangezien ie zo klein is. En na veel snelle moves lijkt het met nog flink lastig om te weten wat de voor- en achterkant is.

Nu ik dit weer zo zie krijg ik echt weer zin om met de V929 te vliegen. Maar wacht al vier weken op een sparepart. :(
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_139711799
Hoe zit het met het vezenden van een smartphone met batterij via China post?
Ik las enkele postings van mensen die er last van hebben gehad, maar ik weet niet of dit vaak voorkomt.

Dit vraag ik omdat ik via Taobao een smartphone heb besteld en mijn Taobao-agent me waarschuwde dat de douane mogelijk het pakketje terugstuurt :-(. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar in het pakketje zitten ook een zonnebril en 2 t-shirts.

Hoe doen jullie dat... gewoon proberen?
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:33:49 #31
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139711928
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week nog twee AE-orders gedaan, lang geleden dat ik daar wat besteld had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook maar een geschil gestart met TinyDeal voor de Gillette, na 3 dagen mailen (tig mails) willen ze 0.5 USD vergoeden. Want resend kan niet via hun systeem, of ik even minimaal 30 USD wilde bestellen, dan konden ze hem wel opnieuw meesturen. :')
Linkje van die armband?
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:37:29 #32
314372 Goddelijker
pi_139712134
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Linkje van die armband?
http://www.aliexpress.com(...)port/1596201567.html
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:37:31 #33
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_139712137
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:31 schreef SanJuan het volgende:
Hoe zit het met het vezenden van een smartphone met batterij via China post?
Ik las enkele postings van mensen die er last van hebben gehad, maar ik weet niet of dit vaak voorkomt.

Dit vraag ik omdat ik via Taobao een smartphone heb besteld en mijn Taobao-agent me waarschuwde dat de douane mogelijk het pakketje terugstuurt :-(. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar in het pakketje zitten ook een zonnebril en 2 t-shirts.

Hoe doen jullie dat... gewoon proberen?
Denk je dat het antwoord hier gunstiger uitpakt dan die welke ik in het Tweakers topic heb gegeven? ;)
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:39:09 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139712238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef Hojdhopper het volgende:
Klinkt goed Shiz. Maar verlies je dat ding niet snel uit het oog aangezien ie zo klein is. En na veel snelle moves lijkt het met nog flink lastig om te weten wat de voor- en achterkant is.

Nu ik dit weer zo zie krijg ik echt weer zin om met de V929 te vliegen. Maar wacht al vier weken op een sparepart. :(
Valt wel mee hoor. :P Alleen upon crashdown laten de rotorbladen nogal makkelijk los. Dat is aan de ene kant handig, omdat ze losschieten en niet afbreken en de motor en de blade intact blijven, aan de andere kant, een rotorblade van zo'n nanocopter is niet zo groot... dus vind die maar eens. :D Maar ik heb m'n spares nog niet hoeven aanbreken.

Ja, de V929! :D Had ik toen GWS ofzo blades voor gehaald als ook een special prop balancer. Nooit wat mee gedaan natuurlijk. :') Moet ik misschien maar eens doen. En ff kijken of die onder 250gr weegt met spycam, dan mag ik er probleemloos onder 30m mee vliegen en opnemen. Groter en je moet aan van alles en nogwat voldoen. ;( Dus ik wou wel een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal en dan gebruiken met een van m'n GoPro Hero3 Blacks, maar ja, dat wordt niet leuk gemaakt door regeltjes en voorschriften. ;( Pfff. Nu gaat dat geld maar naar een Panasonic GH4 denk ik. En/of een ultra high res music player. Ben nog ff aan het bedenken of het de FiiO X3 of X5 wordt...
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:39:55 #35
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139712279
quote:
Bedankt, vind die dingen er altijd wel tof uitzien maar ze houden het vaak niet langer dan 2 weekjes vol
pi_139713219
Coptertje ziet er geniaal uit _O-
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_139713257
Foutje
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:20:07 #38
314372 Goddelijker
pi_139714820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Bedankt, vind die dingen er altijd wel tof uitzien maar ze houden het vaak niet langer dan 2 weekjes vol
Precies, maar voor dat geld... :P
Koop je 't nog niet voor bij een Afrikaan op 't strand. Al heb ik daar wel leuke verhalen over.
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:28:35 #39
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139715575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
Dat flikten ze laatst ook bij mij na het ontvangen van twee incomplete dingen voor de keuken, maar dan met $20 besteden. Na twee weken over en weer mailen heb ik maar TD-punten geaccepteerd uit frustratie :')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:37:21 #40
314372 Goddelijker
pi_139716350
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef N22 het volgende:

[..]

Dat flikten ze laatst ook bij mij na het ontvangen van twee incomplete dingen voor de keuken, maar dan met $20 besteden. Na twee weken over en weer mailen heb ik maar TD-punten geaccepteerd uit frustratie :')
Ik ben maar een geschil gestart, zij proberen natuurlijk niet te resenden of te refunden.
Maar ik word een beetje moe van het 10 keer heen en weer mailen voor ¤ 2,50.
Het gaat me niet om die ¤ 2,50 eigenlijk, maar meer om het idee dat ze zo moeilijk doen, dan kan ik dat ook. :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:42:22 #41
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139716794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik ben maar een geschil gestart, zij proberen natuurlijk niet te resenden of te refunden.
Maar ik word een beetje moe van het 10 keer heen en weer mailen voor ¤ 2,50.
Het gaat me niet om die ¤ 2,50 eigenlijk, maar meer om het idee dat ze zo moeilijk doen, dan kan ik dat ook. :')
Stick it to the man !
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:46:04 #42
314372 Goddelijker
pi_139717091
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef N22 het volgende:

[..]

Stick it to the man !
Juistem.
Het zijn en blijven Chinezen, als ze willen/kunnen lichten ze je ook op. Dus nu blijf ik bij mijn punt.
pi_139717379
Priceangels werkt ook niet mee anders.
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:50:28 #44
314372 Goddelijker
pi_139717460
'Vroegah' waren ze er een stuk makkelijker mee.
Ik denk dat ze nu denken: Voor deze klant, 10 anderen.
pi_139717519
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Juistem.
Het zijn en blijven Chinezen, als ze willen/kunnen lichten ze je ook op. Dus nu blijf ik bij mijn punt.
Ik vermoed nog altijd dat merendeel van die customer service lui vloeiend Engels spreekt en schrijft maar dom over moet komen om verwarring te veroorzaken :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:51:17 #46
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_139717532
Gaat BG er toch beter mee om. Screenprotector van 1 euro 44 binnen gekregen met een knik er in. 1 mailtje met foto, en ik kon kiezen uit refund of opnieuw sturen. Heb maar voor refund gekozen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gunny op 08-05-2014 21:51:57 (voutje) ]
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:52:30 #47
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139717622
Reden dat ik meestal ebay gebruik; Contact this seller
1 uur later:
sure , my friend
want refund or resend
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:54:15 #48
314372 Goddelijker
pi_139717801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef Gunny het volgende:
Gaat BG er toch beter mee om. Screenprotector van 1 euro 44 binnen gekregen met een knik er in. 1 mailtje met foto, en ik kon kiezen uit refund of opnieuw sturen. Heb maar voor refund gekozen.
BG is inderdaad in opkomst als ik het zo overal eens lees, zowel hier als IF, als GoT.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef l0lownkill het volgende:
1 uur later:
sure , my friend
want refund or resend
Die zijn inderdaad bang voor hun feedback. ;)

Trouwens ook wat raars van de week op eBay:
Kocht een item, objectlocatie: Slough, Verenigd Koninkrijk.
Krijg ik hem vandaag binnen 3 dagen na aankoop (2 dagen na verzending), met een sticker erop met 'Port betaald PostNL'. :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:36:32 #49
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139721165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Multivitamine het volgende:
Ik zie op de site van banggood.com geen foto's. Meerdere browsers geprobeerd, maar het mag niet baten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Onderstaand een screenshot.

[ afbeelding ]
Kijk even naar plugins/tools die misschien ooit met een ander programma geinstalleerd zijn en nu de boel verzieken. (bij chrome bijvoorbeeld extenties)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:37:15 #50
314372 Goddelijker
pi_139721229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Kijk even naar plugins/tools die misschien ooit met een ander programma geinstalleerd zijn en nu de boel verzieken. (bij chrome bijvoorbeeld extenties)
Of een Ad-blocker.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:38:41 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139721309
* shiznuts zojuist de FiiO X3 besteld heeft :@
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:39:29 #52
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139721373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Of een Ad-blocker.
Precies ;) in dat geval kun je in de extentie dmv bijvoorbeeld dit scherm de Ad-Blocker uitschakelen.

Soms kun je ook rechtermuisknop op het element doen en dan "mark as no add" of iets dergelijks.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:40:12 #53
314372 Goddelijker
pi_139721419
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef shiznuts het volgende:
Shiz heeft weer eens geld teveel.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:40:41 #54
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139721452
quote:
FiiO X3
$200 voor een Mp3 speler? :D
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:41:35 #55
314372 Goddelijker
pi_139721504
Met een niet al te hip design. :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:42:58 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139721590
quote:
FiiO X3
Een mp3/mp4 speler?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:43:32 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139721639
Een lossless player, ja. :6 24-bit/192kHz jwt. B-)

En als geld me echt wurst was had ik wel meteen de Astell&Kern AK240 gehaald. :9~
Dit is echt een entry level ding in principe. Harstukkuh bescheiden.
pi_139722031
quote:
Jeezz hoeveel kan dat ding driven? 300 ohms ofzo?
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:50:48 #59
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139722114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef l0lownkill het volgende:
1 uur later:
sure , my friend
want refund or resend
Dus als ik iets bestel van dezelfde leverancier, zou ik dus beter ebay kunnen kiezen dan hun eigen webshop?
Als je dan bijv een refund wilt enzo?
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:59:48 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139722749
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Jeezz hoeveel kan dat ding driven? 300 ohms ofzo?
In principe... > 30 mW @ 300 Ohms
Gaat me meer om het decoden en degelijk aandrijven van redelijk normale oordopjes en headphones, geen electrostatic toestanden of een hele dure BeyerDynamic of Sennheiser.

Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:50 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Dus als ik iets bestel van dezelfde leverancier, zou ik dus beter ebay kunnen kiezen dan hun eigen webshop?
Als je dan bijv een refund wilt enzo?
Ik heb zelfs na het aflopen van PayPal-bescherming weleens een refund gekregen. _O_ O+
pi_139723050
Eens kijken of ik een paypal-zaak kan verlengen.

De tripod-head zou verkoper opnieuw hebben verzonden maar de zaak wordt morgen automatisch gesloten. Kijken wat nu...
pi_139723066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gaat me meer om het decoden en degelijk aandrijven van redelijk normale oordopjes en headphones, geen electrostatic toestanden of een hele dure BeyerDynamic of Sennheiser.

Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.
Nice, Ben benieuwd :) Zou het zelf niet kopen maar toch wel mooi dat zo iets kan
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:04:43 #63
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139723074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
Eens kijken of ik een paypal-zaak kan verlengen.

De tripod-head zou verkoper opnieuw hebben verzonden maar de zaak wordt morgen automatisch gesloten. Kijken wat nu...
Gewoon in gang zetten, aangeven dat je achteraf het geld wel overmaakt.
Nogal logisch lijkt me.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_139723229
Iemand nog een tip voor normale oordopjes met een remote en leuke bass? Beetje uitgekeken op Apple oortjes..
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:09:39 #65
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139723382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ik heb zelfs na het aflopen van PayPal-bescherming weleens een refund gekregen. _O_ O+
Bedoel je na de 45 dagen?

Want ik wil die sj4000 kopen, maar ik zie dat er soms kapotte tussen zitten.
Op banggood is ie 90 en op ebay ook zoiets.
Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:09:39 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139723385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nice, Ben benieuwd :) Zou het zelf niet kopen maar toch wel mooi dat zo iets kan
Uh-huh. :Y FedEx verzenden. Ik ben niet zo van de express services omdat veel aandacht = pay up. Maar aangezien ik bij 'free shipping' van MP4Nation ook altijd al gedoe heb en mag betalen, nu toch maar gewoon snelle FedEx, dan heb ik 'em volgende week al.

Best wel enthusiast geworden na al die reacties van musici die naar de PONO Player luisterden. Alleen dat ding en de hook-up met een soort iTunes vind ik dan weer te Apple-achtig. Sowieso kan de X3 in principe meer, is goedkoper en heb 'em sneller in huis. :P De X5 was het overwegen ook waard, maar schijnt wat analytischer te klinken en is een stuk duurder, maar ook minder pocketable. Dus mja. Misschien was een iBasso ook wel leuk geweest, maar ik ben meer benieuwd en wil er gewoon eens een beetje mee kloten, dan dat ik nu echt op zoek ben naar de dikst geile high def audiospeler, want ook zoals gezegd: dan had ik die AK240 wel gehaald. Maar wie weet word ik wel hartstikke enthousiast na de X3 en komt 'ie er nog wel. :s)

Trouwens de UD110V2 USB DAC nu aan de S.M.S.L sApII Pro en de Astrotec AS-100HD open headphones gekoppeld. Geen slechte combo. Zeker niet met wat high res testspul.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?
Jup, na 45dgn. :Y Meestal maak ik geen claims aan tenzij het echt louche ruikt. Maar 2 keer niet tot een oplossing kunnen komen en een claim escalatie gewonnen.

eBay heeft én eBay én PayPal pressure. Maar wil je relaxte customer service, dan moet je toch de verkoper kennen/kunnen inschatten en Tmart & Banggood zijn natuurlijk wel chill verder.
pi_139723557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gewoon in gang zetten, aangeven dat je achteraf het geld wel overmaakt.
Nogal logisch lijkt me.
Hij loopt ook al.

Als ik niets doe dan stopt het morgen automatisch. Enige wat ik kan doen is het de zaak escaleren.
Maar dan kan ik niets meer met de verkoper overleggen en dan is het een kwestie van geld terugkrijgen via PayPal.
Stel dat item nog gewoon onderweg is (ding is rond 11 april verzonden gok ik; waarschijnlijk heeft die eerst gewacht dat de eerste zending weer terugkwam; de post in NL heeft item retour gedaan, waarschijnlijk omdat adres verkeerd was)

EDIT: f*ck dat; laten escaleren. Ben dit gezeik wel zo schijtziek van. Heb beide al op 23 februari al besteld en nog steeds niet binnen. (andere statiefkop heb ik geld van terug en op 14 april bij een andere verkoper opnieuw besteld)
Al die tijd ligt het nieuwe statief ongebruikt in de kast }:|

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 08-05-2014 23:30:22 ]
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:20:11 #68
314372 Goddelijker
pi_139724049
Get them tiger!
pi_139727772
I'm back! Na china break van een jaar ofzo haha... laatst een E-cigarette van PriceAngels besteld de CE4S. Werkt heel goed en vloeistof is ook prima!

Nu zit ik een beetje van euhhh wat moet ik bestellen, lig er al een tijdje uit dus weet alle hippe dingen niet.... HELP?

Ps. Ik ben een vrouw
pi_139728696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Gunny het volgende:

[..]

Denk je dat het antwoord hier gunstiger uitpakt dan die welke ik in het Tweakers topic heb gegeven? ;)
Haha, nee ik ben niet op zoek naar een gunstiger antwoord, maar op meer antwoorden (meerdere reageerders).
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:22:19 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139729481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:41 schreef namemotion het volgende:
I'm back! Na china break van een jaar ofzo haha... laatst een E-cigarette van PriceAngels besteld de CE4S. Werkt heel goed en vloeistof is ook prima!

Nu zit ik een beetje van euhhh wat moet ik bestellen, lig er al een tijdje uit dus weet alle hippe dingen niet.... HELP?

Ps. Ik ben een vrouw
Hi. :W

Vrouwen geven toch wel om geluid? De AWEI ES800M (oordopjes, you might already have 'em -> TinyDeal) zijn natuurlijk nog erg hip. De Earson ER151 (bluetooth speaker -> banggood) is de echte 'renner' dit seizoen.

Nieuwe smartphone nodig? Haal je een octocore dualSIM Jiayu G4S met 2GB RAM.

Weet niet of er nou verder echt highlights en wannahaves zijn waarvan ik eigenlijk vind dat iedereen er eentje zou moeten hebben. Anders kijk je ff bij de Duitse broeders:
http://www.china-gadgets.de
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:40:08 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139730290
quote:
Ik dacht dat jij meer een x5 persoon zou zijn. Wat een tegenvaller :')

quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Banggood heeft/had een code van 10% voor dat ding. T-mart heeft/had ook een code van downstar. Dan is ie rond de 60/65 euro. BG heeft bij mij een bestelling echt heel goed opgelost, zelfs retourkosten vergoeding. Ik heb geen angst om daar iets te kopen dat duur is.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:38:57 #73
314372 Goddelijker
pi_139730818
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een pakketje (dat door de brievenbus past) met track&trace naar Engeland te krijgen?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:01:15 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139731106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:38 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een pakketje (dat door de brievenbus past) met track&trace naar Engeland te krijgen?
Ik vrees gewoon pakketpost van postnl.
Ze hebben in Nederland nu wel brievenbuspakje ¤ 3,84.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:03:12 #75
314372 Goddelijker
pi_139731140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik vrees gewoon pakketpost van postnl.
Ze hebben in Nederland nu wel brievenbuspakje ¤ 3,84.
Ja, klopt.
Maar na de UK kost het gewoon 13,- :{
Terwijl het om een product à 44 euro gaat, wat retour moet voor ik m'n geld terug krijg.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:23:31 #76
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139731497
Weet niet of dit al voorbij was gekomen.

Kortingscodes minitake.

SPOILER
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:23:48 #77
314372 Goddelijker
pi_139732646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:03 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, klopt.
Terwijl het om een product à 44 euro gaat, wat retour moet voor ik m'n geld terug krijg.
Dat is nog niet het ergste... Het postadres is dus ergens in China, terwijl het vanuit de UK geleverd is... :{
pi_139733193
Dhlforyou al bekeken?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:52:48 #79
314372 Goddelijker
pi_139733323
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:47 schreef G-NiLES het volgende:
Dhlforyou
32,50 naar HK.
Denk dat ik toch mijn verlies maar moet pakken en voor een partial refund moet gaan (als de verkoper dat nog wilt). Want Paypal heeft de verkoper in 't gelijk gesteld dat ik moet opsturen. :{
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:59:12 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139733461
SJ4000 nu voor $88.88 bij banggood.
YouTube
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:04:17 #81
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139733571
Sj3000 is ook wel interessant! Lijkt op zo'n sony ding!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:06:18 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139733627
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:23 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is nog niet het ergste... Het postadres is dus ergens in China, terwijl het vanuit de UK geleverd is... :{
Is Paypal het daar ook mee eens? Dat kan ik mij niet voorstellen. Je hebt toch juist daarom vanuit de UK gekocht?
Dat ze de verkoper voor terugsturen in het gelijk stellen is niet zo gek, maar het je op jou kosten de helft van de wereld laten oversturen wel natuurlijk.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:13:52 #83
45722 Dromer
pi_139733856
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef shiznuts het volgende:
wurst
Conchita? :+
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:15:25 #84
314372 Goddelijker
pi_139733917
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is Paypal het daar ook mee eens? Dat kan ik mij niet voorstellen. Je hebt toch juist daarom vanuit de UK gekocht?
Dat ze de verkoper voor terugsturen in het gelijk stellen is niet zo gek, maar het je op jou kosten de helft van de wereld laten oversturen wel natuurlijk.
Ja, en je kan er ook niet tegenin gaan.
quote:
Na zorgvuldige overweging hebben we vastgesteld dat u in aanmerking komt voor een terugbetaling. Als u in aanmerking wilt komen voor deze terugbetaling, stuurt u de objecten waarvoor de claims zijn toegekend, in de originele staat terug naar de verkoper en bewaart u de volginformatie. U bent verantwoordelijk voor de verzending en de verwerkingskosten.

Postadres: ***, Hongkong
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:22:30 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139734137
Hmz, balen. Tja dan kan je er weinig aan veranderen denk ik. Hoogstens een belletje plegen naar Paypal (maar dat helpt vast niet)
pi_139734201
Het is nu al 15 dagen geleden dat ik een Tracking Number gekregen heb van mijn Aliexpress bestelling. Echter, de code werkt nog steeds niet. De verkoper zegt:
quote:
Hi,
Your parcel has been sent, China Post Air Mail need 35-55days, please be patient!
Thank you!
Komt het vaker voor dat die codes niet werken en moet ik gewoon nog even afwachten?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:31:52 #87
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139734402
Wellicht is hij omgenummerd of zonder tracking verzonden (soms vullen ze dan wel 1 in). Let even goed op hoe lang die timer nog loopt op de Aliexpress site bij je order. Dag voordat die afloopt een case maken ;).
pi_139734516
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:24 schreef charsom het volgende:
Het is nu al 15 dagen geleden dat ik een Tracking Number gekregen heb van mijn Aliexpress bestelling. Echter, de code werkt nog steeds niet. De verkoper zegt:

[..]

Komt het vaker voor dat die codes niet werken en moet ik gewoon nog even afwachten?
Hoe duur was je pakje? Ik heb ook een horloge van 7 dollar met tracking gekregen, maar die werkt gewoon niet wat ook logisch is op zich.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:36:44 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139734580
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe duur was je pakje? Ik heb ook een horloge van 7 dollar met tracking gekregen, maar die werkt gewoon niet wat ook logisch is op zich.
Gezien de reactie van die verkoper is dat waarschijnlijk het geval ;). Tegenwoordig vraag ik altijd maar even of hij wel echt is :P (bij goedkope items).
_
Overigens untracked Sweden post lijkt wel redelijk snel. Van DX de SJ4000 batterij binnen twee weken binnen. Van de SJ4000 zelf ondertussen nog geen spoor op de tracking (bijna gelijktijdig verzonden). Had ik maar bij Banggood besteld :(
Ondertussen te vinden via 17track en http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php .

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 09-05-2014 12:01:19 ]
pi_139734915
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Een shirt van een paar euro. Bij al mijn andere bestelling (ook maar een paar euro) kreeg ik wel altijd een werkende code. Ik wacht nog wel even geduldig af en maak inderdaad een case aan als ik uiteindelijk niks ontvang.
pi_139735097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:47 schreef charsom het volgende:

[..]

Een shirt van een paar euro. Bij al mijn andere bestelling (ook maar een paar euro) kreeg ik wel altijd een werkende code. Ik wacht nog wel even geduldig af en maak inderdaad een case aan als ik uiteindelijk niks ontvang.
Dat sowieso doen, tracking die niet werkt is niet zo raar in ieder geval.
Top 5 China producten
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:07:21 #92
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139735498
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

Conchita? :+
salchicha :+
De JIAYU G4S ook besteld bij BG hopen dat ie op 13mei verzonden wordt..
Ook een nieuwe douchekop besteld ,die ik nu heb begint na 3 jaar een beetje raar te doen soort van knipperlicht.
Maar is toch lang meegegaan
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:15:35 #93
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139735723
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Ook een nieuwe douchekop besteld ,die ik nu heb begint na 3 jaar een beetje raar te doen soort van knipperlicht.
Wss gaat er dan te weinig water nog heen om genoeg stroom op te wekken om de ledjes te laten branden.. zal ongetwijfeld verkalkt zijn :P

Ik heb ook zon douchekop al een aantal jaren in huis liggen, een tijdje erop gehad..
maar ik vond mijn normale kop een veel fijnere straal hebben :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:25:56 #94
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139736009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wss gaat er dan te weinig water nog heen om genoeg stroom op te wekken om de ledjes te laten branden.. zal ongetwijfeld verkalkt zijn :P

Ik heb ook zon douchekop al een aantal jaren in huis liggen, een tijdje erop gehad..
maar ik vond mijn normale kop een veel fijnere straal hebben :P
Kalk problemen zijn hier veel op Ibiza ja :'( -O- ,maai vind nog dat ie het lang meegegaan is was destijds mijn eerste DX aankoop .
En de kids willen echt zon douchekop
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:49:00 #95
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139736710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:03 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, klopt.
Beter 31 euro terug dan niets :)

Hoort wel een beetje bij het spel. Je moet er alleen voor zorgen dat je over de gehele spreiding nooit rood komt te staan. Dus de volgende verkoper naaien voor 13 euro om weer break-even te zijn :7
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:07:37 #96
314372 Goddelijker
pi_139737303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Beter 31 euro terug dan niets :)

Hoort wel een beetje bij het spel. Je moet er alleen voor zorgen dat je over de gehele spreiding nooit rood komt te staan. Dus de volgende verkoper naaien voor 13 euro om weer break-even te zijn :7
Alleen blijkt het dus naar HK te moeten = 10 euro meer.
pi_139737466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef RobertNL het volgende:

\
_
Overigens untracked Sweden post lijkt wel redelijk snel.

Ik zit nu op twee weken met een Sweden post pakket. Mijn later bestelde BiC items zijn er al wel...
pi_139737951
Hendig:
http://www.ebay.de/itm/110519635920?clk_rvr_id=631042279192

Vlees thermometer, niet om continue erin te laten zitten maar wel gewoon ff om te checken.

IJs bolletjes ding:
http://www.ebay.de/itm/390651359924?clk_rvr_id=631046560618
Top 5 China producten
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:30:27 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139738097
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Alleen blijkt het dus naar HK te moeten = 10 euro meer.
Ik ken de situatie niet maar ik weiger altijd de retourkosten te betalen als iets kapot aankomt. Lijkt me logisch.

Ik heb al een aantal keer iets via de brievenbus naar Hongkong gestuurd, gaat prima. Even duidelijk filmen hoe je de envelop in de brievenbus gooit als bewijs :)

20 euro dokken voor iets van 40 euro. Dan kun je beter alles of niets doen, brievenbus post.
pi_139738174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef rene90 het volgende:
Hendig:

Vlees thermometer, niet om continue erin te laten zitten maar wel gewoon ff om te checken.

IJs bolletjes ding:
http://www.ebay.de/itm/390651359924?clk_rvr_id=631046560618
Warum ist alles Deutsch?
Gegroet!
pi_139738353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:32 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Warum ist alles Deutsch?
Alles komt von die deutsche website www.china-gadgets.de af, dus darum ist das allemaal ins deutsch denke ich.
Top 5 China producten
pi_139738743
Na vanmorgen mijn vraag over een tracking code die niet werkte, krijg ik zojuist het volgende:
quote:
The supplier is recently found to have unsafe trading activities. To protect your trade safety , we have decided to check this order, please be patient and wait for further instructions from us.
:')
pi_139739089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef rene90 het volgende:
Hendig:

Witte jas aan doen en dan in de shoarma naar achteren lopen en al die kebabrollen door gaan prikken.
Lache joh!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:04:38 #104
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_139739146
Vandaag m'n Xiaomi-powerbank binnen gekregen, kêk dingetje!

Alleen hoe zet je dat apparaat af, of valt 't vanzelf uit? De gebruiksaanwijzing laat 'n beetje te wensen over, of misschien moet ik eens 'n cursusje Chinees gaan bestellen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:22:16 #105
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139739759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Witte jas aan doen en dan in de shoarma naar achteren lopen en al die kebabrollen door gaan prikken.
Lache joh!
"Hier wordt ik niet vrolijk van. Waar is de codering? Vieze koelkastrubbertjes ook nog, man man man." - robgeus90
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:33:06 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139740090
!
pi_139740178
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n Xiaomi-powerbank binnen gekregen, kêk dingetje!
Ahh dat ding wat ik laatst linkte? Ik neem aan dat als je er niks aan zet hij ook niks oplaadt omdat hij zijn energie niet kwijt kan.
Top 5 China producten
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:44:56 #108
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_139740455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ahh dat ding wat ik laatst linkte? Ik neem aan dat als je er niks aan zet hij ook niks oplaadt omdat hij zijn energie niet kwijt kan.
Via Chinabuye aangeschaft. Ik denk dat 't zo werkt ja, maar dan blijft er 'n lampje knipperen. Kort indrukken van de powerknop is 't niet, maar lang indrukken ook niet..

Ben 'm nu aan 't opladen iig, heeft in ieder geval m'n f00n alvast 20% opgeladen als test :Y
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:52:09 #109
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139742671
quote:
Google ontwikkelt Project Ara in samenwerking met Phonebloks. Deze modulaire telefoon moet in januari verkrijgbaar zijn. In de nieuwe video laat Phonebloks weten dat ook ZTE en Xiaomi aan een modulaire smartphone werken en dat er zelfs al een modulaire smartwatch ontwikkeld wordt.
Bron: http://www.nutech.nl/gadg(...)-modulair-maken.html

:D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:57:53 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139742903
Ik ben geloof ik de enige die niet zit te wachten op die module-fratsen. :P
Ik wil gewoon altijd komplett nieuw. Ik wil niet einzelteilen lopen te vervangen om up te graden.
Ik heb liever een compleetplaatje waar goed over nagedacht is en inherent beter op elkaar aansluit.
pi_139743459
quote:

[..]
Hoe de fuck werkt dat ding zonder batterijen? Waterkracht?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 16:23:24 #112
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_139743893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik denk op de zon.
Ajax Amsterdam
  vrijdag 9 mei 2014 @ 16:23:45 #113
45722 Dromer
pi_139743910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ja.
'The current is very simple with a small turbine by water in the shower is created'
pi_139744063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: f*ck dat; laten escaleren. Ben dit gezeik wel zo schijtziek van. Heb beide al op 23 februari al besteld en nog steeds niet binnen. (andere statiefkop heb ik geld van terug en op 14 april bij een andere verkoper opnieuw besteld)
Al die tijd ligt het nieuwe statief ongebruikt in de kast }:|
quote:
eBay在您的争议事件中作出了有利于您的裁决,并针对您从liu yu处所购的物品将金额为51,00 GBP的全额退款发送至您的PayPal账户。可能需要3-5个工作日您才能在账户中收到这笔退款。此后,eBay将视该争议已结束。如有任何疑问,请前往eBay调解中心。

Maareh, F*ck die video head. Hopelijk komt die normale statiefkop eens een keer binnen en dan heb ik het wel gezien. Ben schijtziek van dat gezeik :r

EDIT: @ hieronder; snap ik wel hoor; kreeg het ook wel in het Engels ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 09-05-2014 16:47:51 ]
pi_139744165
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
eBay在您的争议事件中作出了有利于您的裁决,并针对您从liu yu处所购的物品将金额为51,00 GBP的全额退款发送至您的PayPal账户。可能需要3-5个工作日您才能在账户中收到这笔退款。此后,eBay将视该争议已结束。如有任何疑问,请前往eBay调解中心。
Vertaling chinese text:

eBay heeft een beslissing in uw voordeel, en voor de aankoop van goederen uit uw pand liu yu bedraagt ​​51,00 EUR voor een volledige terugbetaling in het geval van uw geschil verzonden naar uw PayPal-rekening. Het kan nodig zijn 3-5 werkdagen om de terugbetaling te ontvangen op de rekening. Sindsdien, zal eBay afhangen van het geschil is beëindigd. Als u vragen hebt, ga dan naar eBay Resolution Center.
pi_139745478
Iemand ervaring met fietsshirtjes uit China?
pi_139747750
quote:

[..]

komt daar niet heel weinig water uit?
:]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:31:42 #118
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139747843
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:28 schreef wootahH het volgende:

[..]

komt daar niet heel weinig water uit?
Ik verwacht ´m pas over ruim 2 weken ,dus ik kan het je niet vertellen.
Die ik nu heb komt gewoon net zo veel/weinig water uit als met een normale douchekop ^O^
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:51:59 #119
63613 outcast_within
of toch niet
pi_139748384
Ik ben op zoek naar iets waarmee ik de xbox360 op de wifi kan gooien.

Ik vind wel wat, maar dat is voor controllers, of iets anders.

Iemand een goedkope oplossing hiervoor?
pi_139748449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben op zoek naar iets waarmee ik de xbox360 op de wifi kan gooien.

Ik vind wel wat, maar dat is voor controllers, of iets anders.

Iemand een goedkope oplossing hiervoor?
Denk dat je zoiets moet hebben http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item58ad2992e6

Een normale wifi dongle via usb gaat iig niet.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:13:27 #121
314372 Goddelijker
pi_139749154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik ken de situatie niet maar ik weiger altijd de retourkosten te betalen als iets kapot aankomt. Lijkt me logisch.

Ik heb al een aantal keer iets via de brievenbus naar Hongkong gestuurd, gaat prima. Even duidelijk filmen hoe je de envelop in de brievenbus gooit als bewijs :)

20 euro dokken voor iets van 40 euro. Dan kun je beter alles of niets doen, brievenbus post.
Ik heb maar even een berichtje naar Paypal gewaagd, we gaan 't zien.
pi_139752333
Iemand een idee waar lijm kan halen voor mijn i9300 screen replacement? Mijn glas was namelijk gebroken :(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139753370
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar lijm kan halen voor mijn i9300 screen replacement? Mijn glas was namelijk gebroken :(
action, seconde lijm gewoon?
Top 5 China producten
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:52:24 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139753816
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

action, seconde lijm gewoon?
Ligt het nou aan mij, of komen de laatste tijd hier ook van die "normale" vragen langs.....
Beetje van die China-shopping hipsters..........

"Ja ik bestel ook regelmatig uit China man, gewoon dingetjes enzo je weet toch"
YouTube
pi_139755002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij, of komen de laatste tijd hier ook van die "normale" vragen langs.....
Beetje van die China-shopping hipsters..........

"Ja ik bestel ook regelmatig uit China man, gewoon dingetjes enzo je weet toch"
Wat hebben die twee dingen met elkaar te maken?
pi_139756653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Miniem het volgende:
ja, heb eind vorig jaar dit gekocht; ben er zeer tevreden van.
ik meet 1.96 en weeg 92 kg; hun maat XXXL past me perfect.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:52:25 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139756873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef relativity het volgende:
ook al een setje zonder lijm besteld?
Had ik ook al, op eBay staat ook met dubbelzijdige tape/lijm die doorzichtig is en speciaal voor de i9300 is en anders moet je een rol 3m 2mm dubbelzijdige tape kopen.
pi_139758986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Miniem het volgende:
paar maand terug een zomer outfit gekocht voor 28 Euro. Shirt en bibshort.
1,78 en 80kg. Maat L.
Wel kijken wat de maattabel zegt en jezelf even opmeten.
Ook via aliexpress.
Nu al ruim 500km mee gefietst en vaak gewassen. Ziet er nog uit als nieuw en ook prima zeem.
Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met echte dure merken.
Maar ik zou er zo weer 1 bestellen.
Waarschijnlijk een winter outfit straks.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:42:23 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139759583
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:30 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

paar maand terug een zomer outfit gekocht voor 28 Euro. Shirt en bibshort.
1,78 en 80kg. Maat L.
Wel kijken wat de maattabel zegt en jezelf even opmeten.
Ook via aliexpress.
Nu al ruim 500km mee gefietst en vaak gewassen. Ziet er nog uit als nieuw en ook prima zeem.
Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met echte dure merken.
Maar ik zou er zo weer 1 bestellen.
Waarschijnlijk een winter outfit straks.
Ik heb 2 setjes, 1 lang en 1 kort. Ongeveer gekocht voor de zelfde prijs, prima dingen inderdaad.
pi_139770063
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

ook al een setje zonder lijm besteld?
Had ik ook al, op eBay staat ook met dubbelzijdige tape/lijm die doorzichtig is en speciaal voor de i9300 is en anders moet je een rol 3m 2mm dubbelzijdige tape kopen.
Ja zag het pas te laat... Heb jij gelijmd of met tape gedaan? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139770865
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:48 schreef bartvangils het volgende:

[..]

ja, heb eind vorig jaar dit gekocht; ben er zeer tevreden van.
ik meet 1.96 en weeg 92 kg; hun maat XXXL past me perfect.
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 10:57:15 #132
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_139770929
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:

[..]

Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 11:18:56 #133
230491 Zith
pls tip
pi_139771295
SJ4000 en spyderco CPM S30V binnen. Beiden super scherp ^O^
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_139771960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
Chinese Spyderco replica's zijn vrijwel 1:1. Goeie keuze :Y
pi_139772300
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:57 schreef funky_fart het volgende:

[..]

dit ben ik.. met mijn china outfit :)
ben dan wel geen 2.01 (1.78 :P)
Maar het sluit super aan, en broek tot net boven de knie..

Meestal staat er een maattabel bij, dit even opmeten en het zou moeten passen :)

zaterdag 10 mei 2014 @ 12:05:23 #136
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139772320
quote:
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?
Mijne is nu net als die van Robertnl trackable via sweden post, dus dat gaat nog wel even duren voor het binnen is :'(
pi_139772778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Via Chinabuye aangeschaft. Ik denk dat 't zo werkt ja, maar dan blijft er 'n lampje knipperen. Kort indrukken van de powerknop is 't niet, maar lang indrukken ook niet..

Ben 'm nu aan 't opladen iig, heeft in ieder geval m'n f00n alvast 20% opgeladen als test :Y
Powerbank gaat meestal vanzelf uit na 5 of 10 seconden zonder er iets aan te hangen. Dat is bij de mijne en wat vrienden tenminste zo.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:26:56 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139772903
quote:
spyderco CPM S30V
Spyderco linkje :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

[..]

Meestal staat er een maattabel bij, dit even opmeten en het zou moeten passen :)

[ afbeelding ]
Zo te zien knelt het wel een beetje bij de ballen. Je kijkt een beetje moeilijk :P
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 12:27:05 #139
230491 Zith
pls tip
pi_139772908
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mijne is nu net als die van Robertnl trackable via sweden post, dus dat gaat nog wel even duren voor het binnen is :'(
Ali
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 12:28:50 #140
230491 Zith
pls tip
pi_139772947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Spyderco linkje :)

http://www.aliexpress.com(...)ping/1499764411.html

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com(...)tion/1711831820.html
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:29:32 #141
45722 Dromer
pi_139772964
dan kan ik dit net zo goed ook weghalen. :P
(reactie op die spammert)

[ Bericht 92% gewijzigd door Dromer op 10-05-2014 13:14:41 ]
pi_139773259
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:30 schreef kassazz het volgende:
-
:?

[ Bericht 11% gewijzigd door Mord_Sith op 10-05-2014 12:41:30 ]
pi_139773273
Ja, wel spam, doei.
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:10:31 #144
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139774089
Beter komt er snel een sj4000 firmware update dat ie jiet alles reset als je de batterij eruit haalt
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:10:02 #145
314372 Goddelijker
pi_139775838
Iemand had hem laatst ook al besteld:
China-fucking-snelle-post, 3-5 besteld, 5-5 verstuurd, vandaag in huis:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6081274615.html

Foto's:

pi_139776016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Powerbank gaat meestal vanzelf uit na 5 of 10 seconden zonder er iets aan te hangen. Dat is bij de mijne en wat vrienden tenminste zo.
Inderdaad. Gisteravond de proef op de som genomen en de powerbank schakelt zichzelf inderdaad uit na 'n tijdje inactiviteit.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 15:02:27 #147
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_139777260
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Thanks! Ik schat zo in dat dit voor mij toch echt te klein is als jij <1,80 bent, dus idd maar eens m'n beenlengte nameten en dan de maattabellen uitpluizen :-)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 16:39:07 #148
314372 Goddelijker
pi_139780041
Toch wel een full refund van TinyDeal voor de Gillette.
En voor dat andere scherm, toch maar het verlies nemen (van de verzendkosten) en hem opsturen (naar de UK, na overleg met de verkoper). :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:13:12 #149
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139781199
Bij banggood 3 items besteld. Maar net 1 binnen gekregen. Komt het vaker voor dat het apart aankomt?
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:18:02 #150
314372 Goddelijker
pi_139781350
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij banggood 3 items besteld. Maar net 1 binnen gekregen. Komt het vaker voor dat het apart aankomt?
Als ze het apart verstuurd hebben: Ja.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:37:51 #151
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139781907
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze hebben 3 pakhuizen in China,en nog eentje in de UK dus het kan gebeuren dat je producten uit een ander pakhuis komen dus 3 pakketjes .
Je kan op je shopping cart zijn uit welk pakhuis het product moet komen .
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:51:24 #152
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139782249
Wel allemaal shipped, pakketje uit ghungziau ofzo binnen. Wacht wel even af nog.
pi_139782427
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel allemaal shipped, pakketje uit ghungziau ofzo binnen. Wacht wel even af nog.
Da's Kanton :P
pi_139783291
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:57 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik heb de winter-uitvoering genomen: shirt en broek zijn ideaal voor mij.
'k Denk voor 2.01 dat 't nét ietske te kort zal zijn (is toch een 5 cm bij dan bij mij hé...
pi_139783317
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
inderdaad: beste manier is uw maat opnemen en vergelijken met de tabellen: die kloppen nl. met de werkelijke kledij.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 19:46:39 #156
45722 Dromer
pi_139785720
Voor de aankoop van een power bank wifi hotspot combi heb ik het Shiznuts aankoopadvies genegeerd en ben voor een cheap-ass oplossing van 16 euro gegaan. Vandaag ontvangen en m'n eerste indruk is positief. Hij 'repeat' prima, laat zich makkelijk via de browser instellen, voelt stevig aan, is compact en ziet er ook wel blits uit. 8-) De power bank moet zich in de praktijk nog bewijzen natuurlijk.
(en kijk eens aan, de apparaten hebben armpjes *O* )

pi_139789804
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb 2 setjes, 1 lang en 1 kort. Ongeveer gekocht voor de zelfde prijs, prima dingen inderdaad.
Welke heb je precies besteld?
Ook wat via gewone webshops?
Ik heb geen cc.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:56:11 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139793866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Welke heb je precies besteld?
Ook wat via gewone webshops?
Ik heb geen cc.
Euh, dhgate en priceangels. Beide advertenties bestaan al niet meer.
pi_139796197
Aliexpress nogal een kut seller, had ook weinig sterren maar nu duidelijk waarom. 15 april besteld, 20 april een bevestiging dat het verzonden is (met een tracking erbij). Voor de grap haal ik de tracking eens door een website heen en status:
10 mei, collecting

Top 5 China producten
pi_139802973
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:21 schreef rene90 het volgende:
Aliexpress nogal een kut seller, had ook weinig sterren maar nu duidelijk waarom. 15 april besteld, 20 april een bevestiging dat het verzonden is (met een tracking erbij). Voor de grap haal ik de tracking eens door een website heen en status:
10 mei, collecting

Komt het uit Shanghai?
pi_139803488
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:33 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Komt het uit Shanghai?
Nee gewoon China.
Top 5 China producten
  zondag 11 mei 2014 @ 01:12:25 #162
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139813331
Congratz voor shiznuts natuurlijk..
hij heeft zijn statement nu echter wel gemaakt..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode (met al zijn optredens et cetera) snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic :)

zondag 11 mei 2014 @ 01:13:19 #163
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139813369
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode met al zijn optredens et cetera, snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic :)

[ afbeelding ]
_O-
YouTube
  zondag 11 mei 2014 @ 01:13:57 #164
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_139813388
quote:
Congratz voor She'snuts natuurlijk..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode met al zijn optredens et cetera, snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic :)

[ afbeelding ]
Fixed ;-)
  zondag 11 mei 2014 @ 01:32:37 #165
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_139814181
Ik ben eigenlijk opzoek naar een dock voor mijn Jiayu G4 Advanced, ;) Nu zie ik wel Samsung docks enzo, maar ik zoek eigenlijk een dock voor op mijn bureau zoals voor de iphone, iemand suggesties?
Is back
  zondag 11 mei 2014 @ 01:45:17 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139814703
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef supayoshii het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een dock voor mijn Jiayu G4 Advanced, ;) Nu zie ik wel Samsung docks enzo, maar ik zoek eigenlijk een dock voor op mijn bureau zoals voor de iphone, iemand suggesties?
YouTube
  zondag 11 mei 2014 @ 04:49:21 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139818174
quote:
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode (met al zijn optredens et cetera) snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic :)

[ afbeelding ]
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht. :P
Bedankt voor de steun hea Europa!
Als je nodig pruiken, opplakbaarden, jurkjes met uitsparing voor een tucked lul en makeup nodig hebt moet je maar ff dmen voor adresjes.

:') !
pi_139819639
Is er een site die ideal accepteert?
pi_139820121
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:09 schreef Vleuver het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/IDEAL
:]
pi_139820441
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:09 schreef Vleuver het volgende:
Nee, dus paypal is wel een must. Ideal moet je ook niet willen trouwens want je kan nooit iets doen mocht er een probleem zijn.
Top 5 China producten
  zondag 11 mei 2014 @ 11:14:55 #171
45722 Dromer
pi_139820559
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zondag 11 mei 2014 @ 11:27:23 #172
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139820811
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je nodig pruiken, opplakbaarden, jurkjes met uitsparing voor een tucked lul en makeup nodig hebt moet je maar ff dmen voor adresjes.

Ach als die vrouw ( :+ :') ) geen baard had gehad, was het nummer nooit goed genoeg geweest voor een eerste plek :P.. maargoed sws eurovision songfestival

even wat anders, iemand al eens een china version gezien van BUG-A-SALT

+- 40 euro :')

Het schieten van zoutkorrels met een chinese bamboo slingshot werkt ook niet echt goed.. :9
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2014 @ 11:32:39 #173
230491 Zith
pls tip
pi_139820923
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ach als die vrouw ( :+ :') ) geen baard had gehad, was het nummer nooit goed genoeg geweest voor een eerste plek :P.. maargoed sws eurovision songfestival

even wat anders, iemand al eens een china version gezien van BUG-A-SALT

+- 40 euro :')

Het schieten van zoutkorrels met een chinese bamboo slingshot werkt ook niet echt goed.. :9
http://www.aliexpress.com/item/Plastic-fly-gun/1506944151.html

Binnen 5 minuten een antwoord.

EDIT: laat maar is shit verkooper :D

Beter dan deze 40 EURO kan ik het niet maken nee :N

http://www.aliexpress.com(...)ug-a/1739408633.html
  zondag 11 mei 2014 @ 12:09:09 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139821746
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik moest even googlen om te begrijpen wie deze freak is :X
De Europese cultuur begint 1 groot toilet te worden via de televisie :r
pi_139821888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee gewoon China.
Shanghai is toch ook China :p

Overigens, DHGate accepteert Ideal.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:50:46 #176
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139822718
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:32 schreef Zith het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com/item/Plastic-fly-gun/1506944151.html

Binnen 5 minuten een antwoord.

EDIT: laat maar is shit verkooper :D

Beter dan deze 40 EURO kan ik het niet maken nee :N

http://www.aliexpress.com(...)ug-a/1739408633.html
Ah, de bug-a-salt! Heb ik wel eens gezien een tijd geleden, maar 50 euro voor een nerf-gun lookalike is het voor mij niet waard
pi_139824887
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:50 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah, de bug-a-salt! Heb ik wel eens gezien een tijd geleden, maar 50 euro voor een nerf-gun lookalike is het voor mij niet waard
Paar maandjes wachten en er zijn look-a-likes op de markt waarschijnlijk.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:22:38 #178
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139825340
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:06 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Paar maandjes wachten en er zijn look-a-likes op de markt waarschijnlijk.
Hij is er al een tijdje.. en momenteel dus nog niks te vinden..
Leek mij ook wel een leuke/flauwe gadget..

quote:
maar ik viend niet normaal, 100 40 euro voor bliekje bug-A-salt...is niet normaal.. maar komp goed.. i neffa gif up!
  zondag 11 mei 2014 @ 15:27:23 #179
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_139828030
quote:
Voor die paar dollar gewoon die grotere toch. Inschrijven voor de nieuwsbrief geeft nog 5% eraf.
Top 5 China producten
  zondag 11 mei 2014 @ 19:13:13 #181
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139836024
Mijn AWEI ES800M (tweemaal) zijn binnen :D !
Eerste visuele indruk: Zien er zeer netjes uit, professionele verpakking, zien er uit alsof ze het tienvoudige kosten. Leuk dat bewaarmapje er ook bij.
Eerste auditieve indruk: _O_ Lekkere bass, gelukkig luister ik voornamelijk naar muziek met een prominente bass, dus dat komt mooi uit. Onbegrijpelijk dat iets van deze kwaliteit zo goedkoop is. Voor zover ik nu merk doen deze oortjes niet onder voor meerdere Sennheiser in-ear oortjes die ik over de jaren heb gehad van ¤35 - 45.
Binnenkort ook even de AWEI ES900i bestellen voor mezelf en mijn broer.

Bij de ES800M zat ook nog deze in het pakketje, helemaal vergeten dat ik die er bij had besteld _O- Grappig dingetje.

Overigens had ik gehoopt dat mijn PowNed powerbank er ondertussen zou zijn (was 2 weekjes weg), maar ik heb nog niks ontvangen :(
  zondag 11 mei 2014 @ 19:47:35 #182
116613 NX
mixin...
pi_139837539
quote:
Ik heb zelf de 10400mAh versie, erg content mee, deze is in de aanbieding bij ChinaBuye! :)

Ik had deze maand of anderhalf geleden gekocht voor 25 dollar, nu voor 20 dollar te koop;
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices

Je kunt voor nog eens 5% korting de volgende code gebruiken;
ChinaBuye5

//EDIT
Let op; je dient ingelogd te zijn op ChinaBuye om gebruik te kunnen maken van de kortingscode!

[ Bericht 1% gewijzigd door NX op 12-05-2014 20:07:46 ]
pi_139837906
Ik zoek van die RFID sleutelhangertjes maar bij de meesten op eBay staat dat de chip die er in zit niet werkt nexus en nog wat andere telefoons.. Iemand toevallig ervaring met sleutelhangertjes die wel werken? Kan er wel een berg bestellen om te kijken welke het doen, maar niet zo'n zin om die 4 weken er op te wachten. :P
  zondag 11 mei 2014 @ 19:58:06 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139837964
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:56 schreef Xetran het volgende:
Ik zoek van die RFID sleutelhangertjes maar bij de meesten op eBay staat dat de chip die er in zit niet werkt nexus en nog wat andere telefoons.. Iemand toevallig ervaring met sleutelhangertjes die wel werken? Kan er wel een berg bestellen om te kijken welke het doen, maar niet zo'n zin om die 4 weken er op te wachten. :P
Je bedoeld NFC lijkt mij?
Dan moet je Ntag203 hebben dacht ik.
pi_139838181
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:47 schreef NX het volgende:

[..]

Ik heb zelf de 10400mAh versie, erg content mee, deze is in de aanbieding bij ChinaBuye! :)

Ik had deze maand of anderhalf geleden gekocht voor 25 dollar, nu voor 20 dollar te koop;

ChinaBuye5
Ik zou hem bijna kopen gezien de prijs ervan, alleen heb ik niet echt iets waar ik hem voor kan gebruiken. Mooie prijs voor dat ding zeg :)
Top 5 China producten
  zondag 11 mei 2014 @ 20:05:14 #186
45722 Dromer
pi_139838256
quote:

[..]

ChinaBuye5
Toevallig vandaag besteld voor 18 dollar: http://www.aliexpress.com(...)aomi/1798992692.html
  zondag 11 mei 2014 @ 20:09:35 #187
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139838437
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik zie dat je deze kunt programmeren,
kun je ze bijv. ook gebruiken om ze (in huis) op te sporen als je ze kwijt bent?
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef N22 het volgende:
Eerste visuele indruk: Zien er zeer netjes uit, professionele verpakking, zien er uit alsof ze het tienvoudige kosten. Leuk dat bewaarmapje er ook bij.
Eerste auditieve indruk: [ afbeelding ] _O_ Lekkere bass, gelukkig luister ik voornamelijk naar muziek met een prominente bass, dus dat komt mooi uit. Onbegrijpelijk dat iets van deze kwaliteit zo goedkoop is. Voor zover ik nu merk doen deze oortjes niet onder voor meerdere Sennheiser in-ear oortjes die ik over de jaren heb gehad van ¤35 - 45.
Binnenkort ook even de AWEI ES900i bestellen voor mezelf en mijn broer.

Bij de ES800M zat ook nog deze in het pakketje, helemaal vergeten dat ik die er bij had besteld _O- Grappig dingetje.

Overigens had ik gehoopt dat mijn PowNed powerbank er ondertussen zou zijn (was 2 weekjes weg), maar ik heb nog niks ontvangen :(
Ik kreeg die powerbank binnen 2 weekjes binnen, maar was dus kapot. Mail naar klantenservice gestuurd en geen antwoord. Maar inmiddels wel op een andere manier contact opgenomen en komt alsnog binnen, maar nu ben ik al anderhalve maand verder :')
EDIT: Die folding knife ook maar besteld, sinds ik die multitool van 10 cent in mijn portemonnee heb is mijn leven een stuk makkelijker :)

[ Bericht 4% gewijzigd door l0lownkill op 11-05-2014 20:16:14 ]
pi_139839419
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oh NFC ja idd. Wil ze gewoon naar wat dingen programmeren zoals geluidsprofielen enzo. Ik zal eens kijken bedankt :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik zie dat je deze kunt programmeren,
kun je ze bijv. ook gebruiken om ze (in huis) op te sporen als je ze kwijt bent?
NFC heeft maar een erg kort bereik. Hetzelfde systeem als dat in je OV-chipkaart zit. Op m'n school gebruiken ze trouwens NFC tags in plaats van sleutels, vraag me af of je die kan kopiëren. :P
pi_139840612
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:05 schreef Dromer het volgende:

[..]

Toevallig vandaag besteld voor 18 dollar: http://www.aliexpress.com(...)aomi/1798992692.html
Zie diezelfde powerbank voor 14 dollar op ali. Wat zou de val kunnen zijn? :P
  zondag 11 mei 2014 @ 20:58:25 #190
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139841139
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef l0lownkill het volgende:
[..]

Ik kreeg die powerbank binnen 2 weekjes binnen, maar was dus kapot. Mail naar klantenservice gestuurd en geen antwoord. Maar inmiddels wel op een andere manier contact opgenomen en komt alsnog binnen, maar nu ben ik al anderhalve maand verder :')
EDIT: Die folding knife ook maar besteld, sinds ik die multitool van 10 cent in mijn portemonnee heb is mijn leven een stuk makkelijker :)
Ik heb 27 april de klantenservice gemaild (4 of 5 weken na inschrijving was dat :( ), ook geen respons gehad. Zou je me even kunnen DM'en wat die andere manier van contact met PowNed is geweest :) ?

Die folding knife is wel echt iets wat je niet in je portemonnee wil laten zitten als je bijvoorbeeld naar een festival gaat _O- Misschien dat ze het met die multi-tool nog door de vingers zien, maar als ze deze bij de fouillering aantreffen ben je echt de sjaak.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:00:55 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139841263
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Zie diezelfde powerbank voor 14 dollar op ali. Wat zou de val kunnen zijn? :P
Neppers. Ook dure kunnen best neppers zijn.
Daarom een Ali-store gebruiken die je kent/goede feedback heeft en nadrukkelijk bevestigt dat het om officieel spul gaat.
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef N22 het volgende:
[..] Voor zover ik nu merk doen deze oortjes niet onder voor meerdere Sennheiser in-ear oortjes die ik over de jaren heb gehad van ¤35 - 45.
Kijk eens aan. ^O^ Altijd leuk om te horen.
pi_139841311
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neppers. Ook dure kunnen best neppers zijn.
Daarom een Ali-store gebruiken die je kent/goede feedback heeft en nadrukkelijk bevestigd dat het om officieel spul gaat.
Wist niet dat dat ook nog genept kon worden. Diamantje is voldoende feedback neem ik aan? :P
  zondag 11 mei 2014 @ 21:03:29 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139841388
Mja en minimaal 93% positieve score natuurlijk en dan ook kijken wat men dan zoal zegt en besteld heeft.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:55:52 #194
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139844976
Btw ook die ijs-schep gekocht die rené laatst kocht, ijs niet kunnen scheppen staat in mijn ergernissen top 10 :D
Btw, was maar 70 cent na een veiling op ebay

En heeft iemand ervaring met charging hubs? Het is hier een drama qua laders aangezien ze telkens verdwijnen. Liefst 1tje die je kunt vastschroeven :')

[ Bericht 32% gewijzigd door l0lownkill op 11-05-2014 22:15:48 ]
pi_139847042
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef l0lownkill het volgende:
En heeft iemand ervaring met charging hubs? Het is hier een drama qua laders aangezien ze telkens verdwijnen. Liefst 1tje die je kunt vastschroeven
http://www.buyincoins.com/item/37810.html
Top 5 China producten
  zondag 11 mei 2014 @ 22:23:43 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139847117
quote:
:Y

En voor het weg raak probleem:
Loshalen, 1 helft vastschroeven en de andere helft er weer aan klikken (dacht dat het een klik systeem was die plastic behuizing).
  zondag 11 mei 2014 @ 22:53:01 #197
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139849427
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y

En voor het weg raak probleem:
Loshalen, 1 helft vastschroeven en de andere helft er weer aan klikken (dacht dat het een klik systeem was die plastic behuizing).
Bedankt :D
pi_139850432
Ik zet er ¤100 op in dat m'n tripod head deze week niet bezorgd wordt.

En ik zit te twijfelen of ik überhaupt die video head nog een 2e keer ga bestellen :{ ...
  zondag 11 mei 2014 @ 23:45:52 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139852736
Gearbest. De glasbreker was bij bic uitverkocht maar hier nog te vinden voor een goede prijs.
Ik snapte de werking niet helemaal en heb lekker in mijn duim geschoten :')

Wat extra 18650's erbij van fasttech :)

Omdat ik een peniscompensatie heb gekocht bij banggood O+
Verlengstuk voor de tk75, nu met 8 x 18650 ~O>

En nog een waterdichte accupack van Ebay waar losse 18650's in gaan voor de fietslamp. Gare accupacks zijn goedkoop maar gaar. Goede accupacks zijn minder gaar maar zeer duur. Nu kan ik goede goedkope a-merk 18650 gebruiken met een betrouwbare lader.

zondag 11 mei 2014 @ 23:54:02 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139853122
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef monkeybrain het volgende:
Gearbest. De glasbreker was bij bic uitverkocht maar hier nog te vinden voor een goede prijs.
Ik snapte de werking niet helemaal en heb lekker in mijn duim geschoten :')

[ afbeelding ]
Top, ook besteld!
quote:
Wat extra 18650's erbij van fasttech :)

[ afbeelding ]

Omdat ik een peniscompensatie heb gekocht bij banggood O+
Verlengstuk voor de tk75, nu met 8 x 18650 ~O>

[ afbeelding ]
Zo, beste lamp. Hoe lang kan je nu shinen?
quote:
En nog een waterdichte accupack van Ebay waar losse 18650's in gaan voor de fietslamp. Gare accupacks zijn goedkoop maar gaar. Goede accupacks zijn minder gaar maar zeer duur. Nu kan ik goede goedkope a-merk 18650 gebruiken met een betrouwbare lader.

[ afbeelding ]
Ah, dat moet ik ook nog maar eens aanschaffen heb nu ook alleen maar zo'n goedkoop setje.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:55:30 #201
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139853209
Niet china shopping, maar iemand nog interesse in een compleet skateboard? Je kan m zelf samenstellen met de beste shit, je hoeft alleen voor t deck en de shipping te betalen
  maandag 12 mei 2014 @ 00:00:07 #202
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139853454
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef RobertNL het volgende:

Zo, beste lamp. Hoe lang kan je nu shinen?

Op turbo 2900 lumen, 2 uur 15 minuten waarschijnlijk.
Ik moet het nog even goed testen.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:59:35 #203
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139855524
Wat een fantastische noise isolation heeft de ES800M trouwens, valt me nu pas op hoe weinig ik van de omgeving hoor tijdens het muziek luisteren _O_ Volume van mijn MP3-speler staat op stand 7 (van 31) en dat is ruim voldoende :)
pi_139857246
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:59 schreef N22 het volgende:
Wat een fantastische noise isolation heeft de ES800M trouwens, valt me nu pas op hoe weinig ik van de omgeving hoor tijdens het muziek luisteren _O_ Volume van mijn MP3-speler staat op stand 7 (van 31) en dat is ruim voldoende :)
Waar heb je die vandaan?
  maandag 12 mei 2014 @ 08:33:26 #205
314372 Goddelijker
  maandag 12 mei 2014 @ 08:56:02 #207
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_139857509
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 08:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Amazon
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
Lijken me eerder foto's van Chinese postorganisatie, niet van Alibaba :)
pi_139857990
http://www.gearbest.com/survival-emergency-gear/pp_22616.html

Erg handig voor onderweg, files of als je wagenziek wordt. Direct een paar besteld!

Grapje

[ Bericht 5% gewijzigd door remcosw op 12-05-2014 09:35:01 ]
pi_139858774
quote:
Ah, daarom is m'n G4S er nog niet.

Ik vrees voor een Paypal zaak. :(
pi_139858961
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
nog tips voor goede fietslamp (met een goeie accu houder & batterijen?)

hoe diefstal'proof' is zo iets? (lees: trek je er dieven mee aan)

zou wat jammer zijn als je een dik lampje haalt en de lamp of accupack gejat wordt..
Uiteraard laat je ze niet allebei op je fiets zitten lijkt mij. (ik zou dat iig niet snel doen)
  maandag 12 mei 2014 @ 11:22:47 #211
314372 Goddelijker
pi_139860583
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:07 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ah, daarom is m'n G4S er nog niet.

Ik vrees voor een Paypal zaak. :(
Heb je geen tracking# dan?
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2014 @ 12:33:33 #212
230491 Zith
pls tip
pi_139862684
quote:
2014.05.09 09:35 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2014.04.04 11:10 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2014.04.01 08:33 (GMT-7): Collection
Heeft een maandje stil gestaan ofzo :')
  maandag 12 mei 2014 @ 12:34:45 #213
314372 Goddelijker
pi_139862719
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Jij lag duidelijk onderop de stapel!
pi_139863097
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Met wat was het verzonden?
Top 5 China producten
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2014 @ 12:54:07 #215
230491 Zith
pls tip
pi_139863272
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met wat was het verzonden?
China Post Air Mail
  maandag 12 mei 2014 @ 13:13:17 #216
116613 NX
mixin...
pi_139863792
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:03 schreef rene90 het volgende:
Ik zou hem bijna kopen gezien de prijs ervan, alleen heb ik niet echt iets waar ik hem voor kan gebruiken. Mooie prijs voor dat ding zeg :)
Ik heb uiteindelijk nog maar 1 besteld :P Als reserve, kon het niet laten :)

quote:
Ik bestel niet op AliExpress en ook nooit gedaan, op de een of andere manier vertrouw ik het niet, heb het idee dat het me teveel tijd en energie gaat kosten (goede verkoper vinden - enzv). Het heeft ook jaren geduurd voordat ik überhaupt eBay ben gaan gebruiken (eerste keer was direct mis). Ik betaal liever een dollar meer (het verschil is maar een dollar als je de couponcode gebruikt) en loop het risico dan niet.

quote:
-knip-

ChinaBuye5

[ Bericht 2% gewijzigd door NX op 12-05-2014 13:34:42 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 13:36:27 #217
45722 Dromer
pi_139864609
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:13 schreef NX het volgende:
Ik bestel niet op AliExpress en ook nooit gedaan, op de een of andere manier vertrouw ik het niet, heb het idee dat het me teveel tijd en energie gaat kosten (goede verkoper vinden - enzv). Het heeft ook jaren geduurd voordat ik überhaupt eBay ben gaan gebruiken (eerste keer was direct mis). Ik betaal liever een dollar meer (het verschil is maar een dollar als je de couponcode gebruikt) en loop het risico dan niet.
Ja, het is ook ontzettend eng, maar gelukkig ben ik stoer.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:39:24 #218
116613 NX
mixin...
pi_139864729
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Dromer het volgende:
Ja, het is ook ontzettend eng, maar gelukkig ben ik stoer.
Wat ben ik blij dat jij er bent om mij te beschermen van zulke enge sites... ):O :W
pi_139864844
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:13 schreef NX het volgende:

Dat kan natuurlijk, met je creditcard ben je ook verzekerd dus wat dat betreft maak ik me niet zo druk, en ali zelf heeft ook iets van een insurance. Nu heb ik een telefoon besteld, die is anders het goedkoopst rond de 197 dollar en nu heb ik hem voor 191 dollar. Plus hij is in stock wat bij andere websites niet het geval is.
Top 5 China producten
  maandag 12 mei 2014 @ 13:46:04 #220
314372 Goddelijker
pi_139864920
En mijn pakketje retour Engeland gestuurd, 11 euro armer, maar beter dan een kapot product a 44 euro.
pi_139864967

Voor in de douche, dan kan je in de tieten knijpen en dan komt er zeep uit. En check deze warning:
Warn: Please Don't use your mouth suck out shampoo or soap! It is harm to your health!

_O-
Top 5 China producten
  maandag 12 mei 2014 @ 13:53:59 #222
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_139865205
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor in de douche, dan kan je in de tieten knijpen en dan komt er zeep uit. En check deze warning:
Warn: Please Don't use your mouth suck out shampoo or soap! It is harm to your health!

_O-
Heb ik in neusvorm in de douche hangen, alleen is 't bij mij 'n loopneus geworden (niet te dunne shampoo in doen dus) :D
  maandag 12 mei 2014 @ 13:54:44 #223
314372 Goddelijker
pi_139865228
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Heb ik in neusvorm in de douche hangen, alleen is 't bij mij 'n loopneus geworden (niet te dunne shampoo in doen dus) :D
Teveel gepeuterd dus.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:54:49 #224
116613 NX
mixin...
pi_139865230
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Geniale opmerking! :D

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef rene90 het volgende:
Dat kan natuurlijk, met je creditcard ben je ook verzekerd dus wat dat betreft maak ik me niet zo druk, en ali zelf heeft ook iets van een insurance. Nu heb ik een telefoon besteld, die is anders het goedkoopst rond de 197 dollar en nu heb ik hem voor 191 dollar. Plus hij is in stock wat bij andere websites niet het geval is.
(@dromer, neem voorbeeld stoere vent!) Kijk, hier heb ik wat aan, dank. Creditcard factor wist ik niet / niet gerealiseerd. Misschien toch maar een keer wat kleins bestellen :) Ik wil in de nabije toekomst de Xiaomi Redmi Note bestellen, zou ik deze dan op AE kunnen vinden? :)

//EDIT; ah kijk, ik zie dat deze al op AE staat, maar goed, nu maar eens zien te vinden welke verkoper betrouwbaar is :)

[ Bericht 1% gewijzigd door NX op 12-05-2014 14:01:18 ]
pi_139865233
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Iets voor bobber.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:59:35 #226
314372 Goddelijker
pi_139865368
Het is wachten tot je een halve vrouw krijgt om op de muur te hangen. Kan je helemaal losgaan onder de douche. Shampoo, doucheschuim en tot slot cremespoeling van onder.
pi_139865425
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef NX het volgende:
//EDIT; ah kijk, ik zie dat deze al op AE staat, maar goed, nu maar eens zien te vinden welke verkoper betrouwbaar is
Let wel op dat je een WDCMA versie koopt (als die er is, geen idee). Vaak heb je van telefoons eerst een TD-SCMA versie en dat is voor de Chinese markt / netwerken.
Top 5 China producten
  maandag 12 mei 2014 @ 14:04:52 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139865558
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:46 schreef Goddelijker het volgende:
En mijn pakketje retour Engeland gestuurd, 11 euro armer, maar beter dan een kapot product a 44 euro.
Balen :'( Nouja toch nog weer 12 euro minder dan richting China.

quote:
Hoop nog steeds dat je een echte krijgt natuurlijk maar ik gok van niet :'(.
Zo kan je het verschil zien tussen echt en nep:

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef NX het volgende:
(@dromer, neem voorbeeld stoere vent!) Kijk, hier heb ik wat aan, dank. Creditcard factor wist ik niet / niet gerealiseerd. Misschien toch maar een keer wat kleins bestellen Ik wil in de nabije toekomst de Xiaomi Redmi Note bestellen, zou ik deze dan op AE kunnen vinden?

//EDIT; ah kijk, ik zie dat deze al op AE staat, maar goed, nu maar eens zien te vinden welke verkoper betrouwbaar is
Gewoon even goed inlezen / zoeken voordat je besteld. Ook van dit soort toestellen komen binnen not times klonen op de markt. Als je fora etc blijft lezen komen er vanzelf wel betrouwbare goedkope verkopers naar voren :D.
_____

Morgen op Aliexpress de SJ4000 in de aanbieding.
Basisprijs komt op 86.50 te staan morgen.
Maar in de shop hebben ze nu een actie met 2$ coupon en 2$ off bij 28$ die je uitgeeft.
Gaat er dus wellicht nog 8 dollar extra af (niet zeker), dan zou je uitkomen op: $78.50

[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 12-05-2014 14:14:12 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 14:14:33 #229
45722 Dromer
pi_139865919
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:39 schreef NX het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat jij er bent om mij te beschermen van zulke enge sites... ):O :W
Nee. Jou laat ik graag bloedig sterven. >:)

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:04 schreef RobertNL het volgende:
Hoop nog steeds dat je een echte krijgt natuurlijk maar ik gok van niet .
Ik zal het eerlijk laten weten! Zag hier ook een heel verhaal staan over het herkennen.
Als ie nep is zal ik op gruwelijke wijze wraak nemen op de verkoper door middel van een negatieve review. Dat zal hem leren! :+

Slik:

[ Bericht 23% gewijzigd door Dromer op 12-05-2014 14:26:28 ]
pi_139866082
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Heb je geen tracking# dan?
Ja, maar die is al meer dan 10 dagen stil en binnen 2 weken verloopt de termijn om een zaak te openen.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:21:10 #231
314372 Goddelijker
pi_139866120
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja, maar die is al meer dan 10 dagen stil en binnen 2 weken verloopt de termijn om een zaak te openen.
Als je hem dan nog niet hebt, gewoon een case openen. :)
Anders kun je 't helemaal niet meer doen.
pi_139866724
Als je zon Xiaomi powebank bij banggood bestelt dan krijg je wel een echt of is dat ook maar afwachten?
Gegroet!
  maandag 12 mei 2014 @ 14:43:28 #233
116613 NX
mixin...
pi_139866746
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:14 schreef Dromer het volgende:

-knip-
Bad Luck Brian Dromer, recieves charger, blows up in face!

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:42 schreef Zspirit het volgende:
Als je zon Xiaomi powebank bij banggood bestelt dan krijg je wel een echt of is dat ook maar afwachten?
Banggood en ChinaBuye leveren originele chargers, ik heb er 2 van ChinaBuye en een kameraad heeft er 1 van BG.
pi_139866846
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

[..]

Ik zal het eerlijk laten weten! Zag hier ook een heel verhaal staan over het herkennen.
Als ie nep is zal ik op gruwelijke wijze wraak nemen op de verkoper door middel van een negatieve review. Dat zal hem leren! :+

Slik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van ali die jij hebt is fake, dat vertelt de seller nu op de chat :').
Top 5 China producten
pi_139866882
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Als je hem dan nog niet hebt, gewoon een case openen. :)
Anders kun je 't helemaal niet meer doen.
Ja precies, ik ben niet van plan om me in het zak te laten zetten. :P
pi_139866908
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja precies, ik ben niet van plan om me in het zak te laten zetten. :P
Heb je niet contact gehad met de seller, misschien is het terug gestuurd en heeft hij een andere tracking ofzo.
Top 5 China producten
pi_139867080
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je niet contact gehad met de seller, misschien is het terug gestuurd en heeft hij een andere tracking ofzo.
Ik heb al contact opgenomen met BG, de tracking die ze me in de mail gaven was net hetzelfde als degene die op BG staat.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:58:15 #238
314372 Goddelijker
pi_139867210
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:53 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik heb al contact opgenomen met BG, de tracking die ze me in de mail gaven was net hetzelfde als degene die op BG staat.
Heb je je tracking# al bij PostNL nagevraagd?
pi_139868357
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Heb je je tracking# al bij PostNL nagevraagd?
Ik ben Belg hé! :) Normaal gezien werkt de Chinese tracking op z'n minst tot in Brussel zelf, me dunkt. Met m'n tablet was dat toch zo..
  maandag 12 mei 2014 @ 15:35:34 #240
314372 Goddelijker
pi_139868400
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik ben Belg hé! :) Normaal gezien werkt de Chinese tracking op z'n minst tot in Brussel zelf, me dunkt. Met m'n tablet was dat toch zo..
Dat kon ik ook niet ruiken. :+
Ik haat de maandag, dan wordt er nooit zoveel bezorgd, alleen pakketten. Geen pakketjes die met de post meekomen. :P
pi_139869728
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:35 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat kon ik ook niet ruiken. :+
Ik haat de maandag, dan wordt er nooit zoveel bezorgd, alleen pakketten. Geen pakketjes die met de post meekomen. :P
Je ziet niks Belgisch terug in m'n posts? :D

#inburgeringcompleted
  maandag 12 mei 2014 @ 16:20:13 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139869951

ES10. :Y Omdat er ook weleens mensen zeurenvragen om gewone oordopjes. Had toen eens Phrodi's gehaald omdat dat er wel geinig uitzag, maar bleek prut, nu eens gekeken wat AWEI kan betekenen. ;) Erg comfortabel. Iets koeler/killer dan de ES800M, natuurlijk blijft de bassimpact ook wat achter, logisch. Verder had ik er eigenlijk een stuk minder van verwacht, maar klinken ze verrassend okay nog qua soundstage, diepte en range, voor normale oordopjes dan. Hebbûh? Ff hier kijken dan: http://chinaprices.us?q=awei%20earphone%20-huawei .
  maandag 12 mei 2014 @ 16:21:04 #243
45722 Dromer
pi_139869985
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die van ali die jij hebt is fake, dat vertelt de seller nu op de chat :').
Nou lekker dan. Ik zal hem na ontvangst maar 's aanspreken alvorens een negatieve review te geven. Krijg ik misschien een refund. :P
  maandag 12 mei 2014 @ 16:27:40 #244
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139870249
Heu, powned refund powerbank binnen :P

Vanmiddag ook maar de Maxxter gaming muis bij de action gehaald, mooi dingetje inderdaad ;)
Alleen hebben jullie ook dat het licht niet de voorkant van de muis bereikt?
  maandag 12 mei 2014 @ 16:30:11 #245
116613 NX
mixin...
pi_139870349
quote:
6s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef Dromer het volgende:
Nou lekker dan. Ik zal hem na ontvangst maar 's aanspreken alvorens een negatieve review te geven. Krijg ik misschien een refund. :P
Dude, voor die ene dollar, hahah... Sta je daar met de mond vol tanden :')
  maandag 12 mei 2014 @ 16:31:57 #246
45722 Dromer
pi_139870436
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef NX het volgende:

[..]

Dude, voor die ene dollar, hahah... Sta je daar met de mond vol tanden :')
Kijk maar uit. Straks bestel ik een voodoopoppetje en zet daar jouw naam op!
Weet alleen niet zeker of ie echt is.... _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Dromer op 12-05-2014 16:46:14 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 17:06:36 #247
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139871841
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Iets voor bobber.
:') Ben weer eens terug in het topic, zonder gespam of iets, en er wordt al gehaat :')
pi_139872052
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:06 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

:') Ben weer eens terug in het topic, zonder gespam of iets, en er wordt al gehaat :')
Dat is niet gehaat, maar mensenkennis :7
Top 5 China producten
  maandag 12 mei 2014 @ 17:19:45 #249
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139872266
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is niet gehaat, maar mensenkennis :7
pi_139874492
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoop nog steeds dat je een echte krijgt natuurlijk maar ik gok van niet :'(.
[ afbeelding ]

[..]

Gewoon even goed inlezen / zoeken voordat je besteld. Ook van dit soort toestellen komen binnen not times klonen op de markt. Als je fora etc blijft lezen komen er vanzelf wel betrouwbare goedkope verkopers naar voren :D.

http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/

en is dát dan een echte?

kortingscode werkt trouwens niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door G-NiLES op 12-05-2014 19:16:04 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 18:59:42 #251
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139875040
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 08:26 schreef Vleuver het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan?
TinyDeal.
  maandag 12 mei 2014 @ 19:00:55 #252
300788 igi0n
Paraplu
pi_139875084
---- al gelukt ----

edit: Ik zie net dat ik al 200 topics meelurk/post. Damn _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door igi0n op 12-05-2014 20:13:04 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 19:25:50 #253
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139876292
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:14 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Je ziet niks Belgisch terug in m'n posts? :D

#inburgeringcompleted
Je hoeft bij Banggood écht niet bang te zijn dat ze niet leveren.
Zelf wacht ik ook nog even geduldig deze week af.
YouTube
  maandag 12 mei 2014 @ 19:28:59 #254
45722 Dromer
pi_139876443
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/

en is dát dan een echte?

Na inloggen wel. (ik ben niet zo eigenwijs dat ik er niet óók snel eentje gekocht heb :P)
pi_139876885
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je hoeft bij Banggood écht niet bang te zijn dat ze niet leveren.
Zelf wacht ik ook nog even geduldig deze week af.
Tablet hoes is er nooit doorgekomen. Paypal claim en ik had m'n geld terug(pas nadat Paypal dus tussenkwam).
  maandag 12 mei 2014 @ 19:38:14 #256
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139876962
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Tablet hoes is er nooit doorgekomen. Paypal claim en ik had m'n geld terug(pas nadat Paypal dus tussenkwam).
Tja wie gaat er dan ook in België wonen :7 .

Zelf hebben ze altijd geleverd bij mij, zelfs de kleinste dingen.

Heb pas één maal gehad dat er niet geleverd werd, en dat was via een ebay seller (stropdas).
Andere stropdas deed er 3 maanden over.
Wel netjes betaald, met uiteraard een kleine compensatie voor mij :7
YouTube
  maandag 12 mei 2014 @ 19:39:33 #257
314372 Goddelijker
pi_139877043
Ik heb pas één of twee pakketjes die nooit aangekomen zijn.
En ooit eentje vernietigd (of een douanier loopt er mee rond). O-)
  maandag 12 mei 2014 @ 19:41:26 #258
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139877145
Wow die powned powerbank laad wel fatsoenlijk op, maar dat ding wordt wel verschrikkelijk heet
  maandag 12 mei 2014 @ 19:43:59 #259
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_139877270
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef igi0n het volgende:
Waar is op dit moment de SJ4000 het goedkoopste? Evt met coupons of iets dergelijks? Heb geen creditcard dus aliexpress kan hem niet worden.
De kortingsactie van begin maart voor FOK!kers heb ik helaas gemist :(

edit: Ik zie net dat ik al 200 topics meelurk/post. Damn _O-
BG, daar kan je met een code 10$ eraf krijgen
pi_139877601
Mijn order staat nog steeds op ´Departure from outward office of exchange´ sinds 22/04

Mag toch wel een keertje aankomen :O
pi_139877650
quote:
8s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn order staat nog steeds op ´Departure from outward office of exchange´ sinds 22/04

lol, kan nog wel even duren hoor. Zelf 2 maanden op een pakketje gewacht :Y)
pi_139877935
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

lol, kan nog wel even duren hoor. Zelf 2 maanden op een pakketje gewacht :Y)
Ik haat wachten.
pi_139878196
quote:
8s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:

30/04 hier
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik haat wachten.
^dat
  maandag 12 mei 2014 @ 20:04:11 #264
314372 Goddelijker
pi_139878206
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik haat wachten.
Twitter je PostNL! :)
  maandag 12 mei 2014 @ 20:09:27 #265
116613 NX
mixin...
pi_139878437
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:40 schreef G-NiLES het volgende:
Ja deze zijn origineel, ik heb er zelf twee van, zie;
GC / [Chinese Webshops] Topic #298 300 here we come!
en

Let op; je dient ingelogd te zijn op ChinaBuye om gebruik te kunnen maken van de kortingscode! :s)

Kortingscode;
ChinaBuye5
pi_139879353
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef NX het volgende:

[..]

Ja deze zijn origineel, ik heb er zelf twee van, zie;
en

Let op; je dient ingelogd te zijn op ChinaBuye om gebruik te kunnen maken van de kortingscode! :s)

Kortingscode;
ChinaBuye5
Thanks! :)
  maandag 12 mei 2014 @ 22:14:46 #267
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139885683
De mijne is trouwens de 29ste pas verscheept.

Grote kans dat hij deze week binnenkomt.
YouTube
pi_139895167
Twee dingen besteld sinds tijden, nog steeds aan het wachten. Ben dat niet meer gewend hoor. :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:33:52 #269
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139895267
Ik wacht ook nog steeds op een paar bestelligen. Vreemde is dat 1/3 van 1 bestelling wel al binnen is. Nu de rest nog. :(

Maar goed, was 28/4.
pi_139896940
Het zeurtopic over waar bestellingen blijven is ergens anders.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:26:36 #271
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139897301
Ik wacht ook nog ergens op via eBay, nu heb ik een tracking number gekregen dat begint met YC volgens China Post zegt eBay, maar wat ik ook Google, YC herkent 'ie nergens. Als ik dat invoer op de vele sites die tracking beloven van China Post, geven ze allemaal aan dat het tracking number onbekend is. Iemand bekend met een tracking number dat begint met YC?
Don't let my username fool you...
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:41:14 #272
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139897662
Pakketten blijven hier ook weg, zelfs bestellingen van BIC.. welke ik voorheen altijd wel snel had... :'(
daarnaast is swedenpost zoals rene90 al zei, uiterst traag.. wordt nog wel een maandje wachten voor ik de SJ4000 eindelijk eens heb :(

afgelopen week kreeg ik op donderdag mijn replacement binnen van mij Fire sparkler magnesium vuurmaker ding :P.. want de eerste zending was al 2 maand zoek..
en ja hoor vrijdag valt hij alsnog op de mat :')

Lekker van die ontploffende powerbanks, die dingen van powned zullen ook uit china komen en voorzien van een goedkope unprotected batterij. Althans dat neem ik aan.. dus ook daarmee oppassen :P!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:42:50 #273
45722 Dromer
pi_139897684
Hm, tegen mij zegt die Aliexpress seller dat ze wel origineel zijn. :P
We zullen zien....dat wordt openschroeven denk ik.
pi_139897696
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:41 schreef Downstar het volgende:
wordt nog wel een maandje wachten voor ik de SJ4000 eindelijk eens heb :(

Zolang toch niet? Nog 24 dagen voordat de uiterste claimdatum is bereikt :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:53:32 #275
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139897930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zolang toch niet? Nog 24 dagen voordat de uiterste claimdatum is bereikt :P
Nouja, er zit al weer een aantal dagen geen vooruitgang in de trackingstatus..
als dat bij elke komende fase nog zo lang duurt, komen we nog wel op een maandje wachten :P
pi_139898194
Echt al 10 berichten naar Priceangels gestuurd om maar iets terug te krijgen van mijn geld. :')
Resenden doen ze niet. Ze begonnen met een $1,5 dollar coupon :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:07:32 #277
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139898309
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:03 schreef Miniem het volgende:
Echt al 10 berichten naar Priceangels gestuurd om maar iets terug te krijgen van mijn geld. :')
Resenden doen ze niet. Ze begonnen met een $1,5 dollar coupon :')
om welk orderbedrag gaat het?
pi_139898370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

om welk orderbedrag gaat het?
$8,73 Ze hadden de verkeerde kleur toegezonden, ik wil alleen het artikel in de juiste kleur :)
Hebben ze gezegd dat ik het terug moest zenden, maar dat kost al 5 euro :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:11:44 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139898432
SJ4000 zoals al aangegeven 78 dollar vandaag ^O^
Vergeet niet de coupon eerst aan te klikken onder bij de advertentie zelf. Deze kun je voor dat je de knop ''place order'' indrukt gebruiken:
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:59 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139898833

SPOILER: More picz
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:25:53 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139898851
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
*; :9
pi_139898940
quote:
[ afbeelding ]
dat ziet er best nice uit :P
alleen 200+usd (op aliexpress) gaat te ver :')

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 13-05-2014 11:34:51 ]
pi_139898968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:42 schreef Dromer het volgende:
Hm, tegen mij zegt die Aliexpress seller dat ze wel origineel zijn. :P
We zullen zien....dat wordt openschroeven denk ik.
gelul, ik heb die zelfde gesproken. Eerst was het origineel, daarna was het niet origineel maar wel uit de xiaomi fabriek ofzo :')
Top 5 China producten
pi_139899081
quote:
[ afbeelding ]
Dayumn nice O+ FiiO maakt wel altijd kwaliteit spul.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:41:58 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139899292
Wel sweet inderdaad. Moet helaas zo de deur uit. ;( Maar ergens in de komende dagen zal ik wel ff een paar hands-on ervaringen met de FiiO X3 neerkwakken. :Y Ook ff de nieuwe 2.14b firmware erop gooien.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:43:19 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139899339
quote:
[ afbeelding ]
Bij conrad 200 euro, met de regelmatige 10% actie dus 180 euro.
Op zich niet fout voor een Nederlandse shop :Y

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/1000288/

Zoiets moet er gewoon komen maar ik moet toch echt mijn audio apparaatjes opmaken voordat er iets nieuws komt ghehe :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:54:44 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139899695
Da's inderdaad netjes. Helaas was 'ie hier ¤ 239 bij Conrad en andere shops hier excl. verz. wel 198,-. Maar goed, als je een paar centen kan sparen, je bent toch een Chinashoppert. :P Kwam zo onder de 180 uit (incl. import).

Heb je de reacties van mensen uit de muziekindustrie ook gezien na het beluisteren van 24-Bit/192kHz muziek (met de PONO Player weliswaar)? Die waren er zo over te spreken, toen dacht ik: zoiets moet ik ook in mijn leven hebben.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:27:07 #288
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139901026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:54 schreef shiznuts het volgende:
PONO Player
Ik lees dat altijd als porno player _O-
Ik heb de reacties niet gelezen maar ik ben sowieso niet onder de indruk van de muziekindustrie.
Komop, deze technologie is oud maar de gemiddelde opname klinkt nog steeds als hondenstront.

Jij gaat Chesky records downloaden deze week ^O^
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:28:56 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139901114
Hoezo downloaden? Die komt meegeleverd; staat er al op. :P

Zijn overigens niet de eerste de beste doedelzakken die erover te spreken zijn hoor: o.a. Sting, Bruce Springsteen, Norah Jones, Flea, James Taylor, Patti Smith, Dave Matthews, Beck & Marcus Mumford, Crosby, Stills, Nash & Young, Arcade Fire, Herbie Hancock, Lenny Kravitz, Pearl Jam & Foo Fighters.

[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 13-05-2014 12:34:00 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:17:01 #290
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139903206
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo downloaden? Die komt meegeleverd; staat er al op. :P

Zijn overigens niet de eerste de beste doedelzakken die erover te spreken zijn hoor: o.a. Sting, Bruce Springsteen, Norah Jones, Flea, James Taylor, Patti Smith, Dave Matthews, Beck & Marcus Mumford, Crosby, Stills, Nash & Young, Arcade Fire, Herbie Hancock, Lenny Kravitz, Pearl Jam & Foo Fighters.
Ik zie een flink aantal doedelzakken hoor :Y Mijn respect is niet goedkoop oO<

De grap is natuurlijk dat je hele fatsoenlijke opnames kon maken op LP en CD maar dit gebeurde zelden. Super audio cd was blijkbaar ook niet belangrijk genoeg voor de industrie. Komen ze in 2014 nog aankakken met betere geluidskwaliteit, zo triest :') Waar hebben deze "top namen" de laatste 30 jaar gezeten, gewoon massaproductie top 40 zut :W Opoe kruipt uit zijn luie stoel omdat hij denkt nog relevant te zijn _O-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:27:05 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139903556
Haha, zit natuurlijk wel wat waarheid in en inderdaad neemt tegenwoordig niet iedereen de moeite iets degelijkers uit te brengen dan een mp3'tje dat op iTunes belandt. Beetje zoeken op hdtracks 24-192 en lossless nieuwsgroepen levert wel aardig wat op, maar is ook grotendeels remastered klassiekers. Aber trotzdem. :9 Verder is het natuurlijk en tolle DAP & DAC voor sweete geluidsreproductie. :Y
pi_139905005
Mijn Panter t-shirt ontvangen die ik 5-5 besteld bij Banggood.
http://www.banggood.com/M(...)fG8n_39299_924971_21

Heel gaaf t-shirt, alleen de afwerking bij de hals aan de achterkant is wat minder.
Leuk om te dragen bij een feest. De print staat op zowel de voor als achterkant.

Ook mijn magneet uit Thailand is binnen 7 dagen binnen :7
pi_139905847
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef Miniem het volgende:
Mijn Panter t-shirt ontvangen die ik 5-5 besteld bij Banggood.
http://www.banggood.com/M(...)fG8n_39299_924971_21

Heel gaaf t-shirt, alleen de afwerking bij de hals aan de achterkant is wat minder.
Leuk om te dragen bij een feest. De print staat op zowel de voor als achterkant.

Ook mijn magneet uit Thailand is binnen 7 dagen binnen :7
Haha wat een lelijk shirt zeg, wel leuk voor een feestje inderdaad!
Maar vind 6 euro toch veel voor een shirt dat ik 1 keer draag.
Gegroet!
pi_139906160
Voor $20 de Xiaomi Pistons V2 gekocht op Merimobiles, ik ben benieuwd :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 14:41:03 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:46:40 #295
314372 Goddelijker
pi_139908521
Ik had een pakketje dat verstuurd was met Yanwen, wel grappig, kun je tracken, zelfs met welk vliegtuig 'ie gaat. :D

quote:
YANWEN
5/5/2014 12:00:00 AM SHENZHEN Arrived at Shenzhen Yanwen Sorting Center
5/5/2014 12:00:00 AM SHENZHEN Despatched from Shenzhen Yanwen Sorting Center
5/9/2014 12:00:00 AM BeiJing Arrive at Post Office Processing Centre
5/9/2014 12:00:00 AM BeiJing Arrive at Outward Office of Exchange
5/10/2014 12:00:00 AM BeiJing Departure from Outward Office of Exchange
5/11/2014 12:00:00 AM BeiJing Hand over to Airport, Flight No. KL898
5/12/2014 12:00:00 AM Netherlands Arrive at Netherlands Airport
pi_139910401
quote:
[ afbeelding ]
Welke hoofdtelefoon staat er op die foto?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:46:22 #297
45722 Dromer
pi_139910668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef Miniem het volgende:
Voor een 'foute jaren 90' feest zeker? :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:58:01 #298
307803 Frietkraam
Het is friet, geen patat
pi_139911079
Ik wil een ketting kopen voor mn moeder alleen de minimale afname is 10 stuks. kom ik hiermee dan niet in de problemen met de douane?
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:58:20 #299
314372 Goddelijker
pi_139911094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Frietkraam het volgende:
Ik wil een ketting kopen voor mn moeder alleen de minimale afname is 10 stuks. kom ik hiermee dan niet in de problemen met de douane?
Wat is de prijs? Is het een merk?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:58:50 #300
307803 Frietkraam
Het is friet, geen patat
pi_139911109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat is de prijs? Is het een merk?
merkloos $1,25 per stuk
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:59:31 #301
314372 Goddelijker
pi_139911134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Frietkraam het volgende:

[..]

merkloos $1,25 per stuk
10 * 1,25 = 12,50$ = < 22 euro:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties