SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sorry voor kut tt enzo, was niet mijn bedoeling om lapo te hebben..
Maar rene, link?
Enik bedoelde met weet je het zeker en heb je een bron of je echt geen externe mic kan gebruikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je zal mij op mijn woord moeten geloven. De processor die er in zit kan het niet aan
[..]
Geen idee, techmoan in de gaten houden.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
4 bestellingen onderweg vanaf fasttech.
2 staan op packaging (gister besteld)
1 op shipped die op "information recieved" staat (28-4 voor het laatst veranderd)
1 is op 6 mei geshipped, maar nog niet trackable.
Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ah, ga er vanuit dat de USB geen host functie heeft (want chipset). Zo doende dacht ik dat het niet werktquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry voor kut tt enzo, was niet mijn bedoeling om lapo te hebben..
Maar rene, link?
En
[..]
ik bedoelde met weet je het zeker en heb je een bron of je echt geen externe mic kan gebruikenVaak kan je daar voor een paar cent malysia post nemen, die lijkt redelijk constant te zijn qua verzendtijden (17, 18, 16 en 19 dagen). De free shipping daar is vrij traag naar mijn idee, singapore gaat wellicht ook nog wel, maar pakketje van eind april doet daar ook nog weinig op de tracking momenteel (laybor day?)quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
1 op shipped die op "information recieved" staat (28-4 voor het laatst veranderd)
Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.
Pakketje van Pandawill was er dan overigens weer binnen 14 dagen (ook singapore post)
__
Overigens ook even een haat momentje, tijd op aliexpress voor een order laten verlopen. Was in plaats van 45 dagen maar 39 dagen. Kwam er een half uur te laat achter... (had er wel mail van gehad overigens, maar vergeten te kijken).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Mijn eerste van de bestelde dry bags is binnen. Conclusie: valt een beetje tegen. Kwaliteit is prima (soort tentzeil spul) en groot genoeg, maar je kan de tas dus niet op je rug doen, omdat er geen lusje aan de onderkant zit. Daarom moet je de tas dragen zoals mijn chinese vriend hieronder.
Eigen foto, met afstandsbediening for scale.
Dus mocht iemand interesse hebben. Kan je hem van mij kopen.![]()
![]()
Heeft een gopro dat wel?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, ga er vanuit dat de USB geen host functie heeft (want chipset). Zo doende dacht ik dat het niet werktOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tjonge, geen logo jatwerkquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef bierjoost het volgende:
Mijn eerste van de bestelde dry bags is binnen. Conclusie: valt een beetje tegen. Kwaliteit is prima (soort tentzeil spul) en groot genoeg, maar je kan de tas dus niet op je rug doen, omdat er geen lusje aan de onderkant zit. Daarom moet je de tas dragen zoals mijn chinese vriend hieronder.
[ afbeelding ]
Eigen foto, met afstandsbediening for scale.
Dus mocht iemand interesse hebben. Kan je hem van mij kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
Catch22 je hebt toch wel vaker E_Smokequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.![]()
zaakjes daar besteld ??
Hier met Fasttech nog nooit problemen gehad ,voor mij een van de betere chinawebshops![]()
![]()
![]()
Ja veel vakerquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:44 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Catch22 je hebt toch wel vaker E_Smoke![]()
zaakjes daar besteld ??
Hier met Fasttech nog nooit problemen gehad ,voor mij een van de betere chinawebshops![]()
Maar het duurt altijd wel echt 3-4 weken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik zit in Spanje maar altijd tussen de 10 en 20 dagen na bestelling binnen(op 1 X na dan water overlast op vliegveld Madrid maar netjes hebben ze toen een nieuw pakketje gestuurd)quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja veel vakerMaar het duurt altijd wel echt 3-4 weken.
![]()
Nou, wees er maar blij mee, hier duurt echt lang. Na 10-11 dagen staat 1 pakket nog steeds op "Information received".quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik zit in Spanje maar altijd tussen de 10 en 20 dagen na bestelling binnen(op 1 X na dan water overlast op vliegveld Madrid maar netjes hebben ze toen een nieuw pakketje gestuurd)
Maarja; heb niets echt nodig.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
[quote]Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, wees er maar blij mee, hier duurt echt lang. Na 10-11 dagen staat 1 pakket nog steeds op "Information received".
Dat probleem heb in nou met Tmart![]()
,80% van de bestellingen hebben ze niet of moeten ze weer aanleveren... Tmart haal ik niets meer
![]()
![]()
![]()
tweede logo gaat nog wel maar de nieuwe is een gevalletje jammer. Vond ik ook al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:
Wat BIC-bestellingen geplaatst. Zonnebrillen en USB-kabels.
Ff wat anders hè, vinden jullie het PayPal-logo ook zo lame geworden?
[ afbeelding ]
Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
De ene P neemt de andere P van achteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Let me insert my p.....The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op DWDD praten ze over alibaba, vraagt mathijs aan Jort Kelder of je als nederlander nou al bij alibaba kan kopen...
Jort zegt " uhh, nee, lijkt me niet? Dan moeten ze het helemaal komen brengen ofzo? "I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat scheelt weer een aantal kopers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Zith het volgende:
Op DWDD praten ze over alibaba, vraagt mathijs aan Jort Kelder of je als nederlander nou al bij alibaba kan kopen...
Jort zegt " uhh, nee, lijkt me niet? Dan moeten ze het helemaal komen brengen ofzo? "![]()
![]()
Ik zie op de site van banggood.com geen foto's. Meerdere browsers geprobeerd, maar het mag niet baten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Onderstaand een screenshot.
De klaagbaak is een machine.![]()
http://nl.wikihow.com/De-DNS-cache-leegmaken
Of cache legen van je browser?
Of je router/modem even opnieuw starten?![]()
Lijkt wel een drukfout. Logo ontwerpers zijn vaak ook enorme oplichters.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.
Over een paar jaar doen ze weer het 1999 ontwerp een tikkie anders, zo lekker hip retro![]()
Tja, de kachel moet branden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: