SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sorry voor kut tt enzo, was niet mijn bedoeling om lapo te hebben..
Maar rene, link?
Enik bedoelde met weet je het zeker en heb je een bron of je echt geen externe mic kan gebruikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je zal mij op mijn woord moeten geloven. De processor die er in zit kan het niet aan
[..]
Geen idee, techmoan in de gaten houden.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
4 bestellingen onderweg vanaf fasttech.
2 staan op packaging (gister besteld)
1 op shipped die op "information recieved" staat (28-4 voor het laatst veranderd)
1 is op 6 mei geshipped, maar nog niet trackable.
Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ah, ga er vanuit dat de USB geen host functie heeft (want chipset). Zo doende dacht ik dat het niet werktquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry voor kut tt enzo, was niet mijn bedoeling om lapo te hebben..
Maar rene, link?
En
[..]
ik bedoelde met weet je het zeker en heb je een bron of je echt geen externe mic kan gebruikenVaak kan je daar voor een paar cent malysia post nemen, die lijkt redelijk constant te zijn qua verzendtijden (17, 18, 16 en 19 dagen). De free shipping daar is vrij traag naar mijn idee, singapore gaat wellicht ook nog wel, maar pakketje van eind april doet daar ook nog weinig op de tracking momenteel (laybor day?)quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
1 op shipped die op "information recieved" staat (28-4 voor het laatst veranderd)
Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.
Pakketje van Pandawill was er dan overigens weer binnen 14 dagen (ook singapore post)
__
Overigens ook even een haat momentje, tijd op aliexpress voor een order laten verlopen. Was in plaats van 45 dagen maar 39 dagen. Kwam er een half uur te laat achter... (had er wel mail van gehad overigens, maar vergeten te kijken).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Mijn eerste van de bestelde dry bags is binnen. Conclusie: valt een beetje tegen. Kwaliteit is prima (soort tentzeil spul) en groot genoeg, maar je kan de tas dus niet op je rug doen, omdat er geen lusje aan de onderkant zit. Daarom moet je de tas dragen zoals mijn chinese vriend hieronder.
Eigen foto, met afstandsbediening for scale.
Dus mocht iemand interesse hebben. Kan je hem van mij kopen.![]()
![]()
Heeft een gopro dat wel?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, ga er vanuit dat de USB geen host functie heeft (want chipset). Zo doende dacht ik dat het niet werktOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tjonge, geen logo jatwerkquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef bierjoost het volgende:
Mijn eerste van de bestelde dry bags is binnen. Conclusie: valt een beetje tegen. Kwaliteit is prima (soort tentzeil spul) en groot genoeg, maar je kan de tas dus niet op je rug doen, omdat er geen lusje aan de onderkant zit. Daarom moet je de tas dragen zoals mijn chinese vriend hieronder.
[ afbeelding ]
Eigen foto, met afstandsbediening for scale.
Dus mocht iemand interesse hebben. Kan je hem van mij kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
Catch22 je hebt toch wel vaker E_Smokequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben leuke dingen voor e-smoking, maar snel gaat het niet.![]()
zaakjes daar besteld ??
Hier met Fasttech nog nooit problemen gehad ,voor mij een van de betere chinawebshops![]()
![]()
![]()
Ja veel vakerquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:44 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Catch22 je hebt toch wel vaker E_Smoke![]()
zaakjes daar besteld ??
Hier met Fasttech nog nooit problemen gehad ,voor mij een van de betere chinawebshops![]()
Maar het duurt altijd wel echt 3-4 weken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik zit in Spanje maar altijd tussen de 10 en 20 dagen na bestelling binnen(op 1 X na dan water overlast op vliegveld Madrid maar netjes hebben ze toen een nieuw pakketje gestuurd)quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja veel vakerMaar het duurt altijd wel echt 3-4 weken.
![]()
Nou, wees er maar blij mee, hier duurt echt lang. Na 10-11 dagen staat 1 pakket nog steeds op "Information received".quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik zit in Spanje maar altijd tussen de 10 en 20 dagen na bestelling binnen(op 1 X na dan water overlast op vliegveld Madrid maar netjes hebben ze toen een nieuw pakketje gestuurd)
Maarja; heb niets echt nodig.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
[quote]Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, wees er maar blij mee, hier duurt echt lang. Na 10-11 dagen staat 1 pakket nog steeds op "Information received".
Dat probleem heb in nou met Tmart![]()
,80% van de bestellingen hebben ze niet of moeten ze weer aanleveren... Tmart haal ik niets meer
![]()
![]()
![]()
tweede logo gaat nog wel maar de nieuwe is een gevalletje jammer. Vond ik ook al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:
Wat BIC-bestellingen geplaatst. Zonnebrillen en USB-kabels.
Ff wat anders hè, vinden jullie het PayPal-logo ook zo lame geworden?
[ afbeelding ]
Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
De ene P neemt de andere P van achteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Let me insert my p.....The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op DWDD praten ze over alibaba, vraagt mathijs aan Jort Kelder of je als nederlander nou al bij alibaba kan kopen...
Jort zegt " uhh, nee, lijkt me niet? Dan moeten ze het helemaal komen brengen ofzo? "I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat scheelt weer een aantal kopers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Zith het volgende:
Op DWDD praten ze over alibaba, vraagt mathijs aan Jort Kelder of je als nederlander nou al bij alibaba kan kopen...
Jort zegt " uhh, nee, lijkt me niet? Dan moeten ze het helemaal komen brengen ofzo? "![]()
![]()
Ik zie op de site van banggood.com geen foto's. Meerdere browsers geprobeerd, maar het mag niet baten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Onderstaand een screenshot.
De klaagbaak is een machine.![]()
http://nl.wikihow.com/De-DNS-cache-leegmaken
Of cache legen van je browser?
Of je router/modem even opnieuw starten?![]()
Lijkt wel een drukfout. Logo ontwerpers zijn vaak ook enorme oplichters.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kweenie, mij bevalt het niet. Misschien door het twitter lichtblauw erin.
Over een paar jaar doen ze weer het 1999 ontwerp een tikkie anders, zo lekker hip retro![]()
Tja, de kachel moet branden![]()
![]()
Werkt allemaal nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Goddelijker het volgende:
http://nl.wikihow.com/De-DNS-cache-leegmaken
Of cache legen van je browser?
Of je router/modem even opnieuw starten?
De klaagbaak is een machine.![]()
Van de week nog twee AE-orders gedaan, lang geleden dat ik daar wat besteld had:
Ook maar een geschil gestart met TinyDeal voor de Gillette, na 3 dagen mailen (tig mails) willen ze 0.5 USD vergoeden. Want resend kan niet via hun systeem, of ik even minimaal 30 USD wilde bestellen, dan konden ze hem wel opnieuw meesturen.![]()
![]()
![]()
WLTOYS V272 | Zo, maar een paar woorden ff over de WLToys V272 dan nog.De lui bij WLToys begonnen zo beetje de trend met de quadcoptertjes toen ze de V929 en V939 uitbrachten. Succes gegarandeerd en al snel volgden vele andere quadcopters, zelfs met ingebouwde camera's. En waar het veelal om supersizen en meer richting de sjieke Walkera's en DJI Phantoms ging, is het nu de beurt aan downsizen, hoe klein kun je een quadcopter krijgen. Het antwoord? Behoorlijk klein dus.
Hopelijk komen ze binnenkort ook met formaat insect en 4K camera.
![]()
UITRUSTING | De V272 wordt geleverd met de V272, een Transmitter (TX), USB-lader en een reservesetje rotors (4 stuks). De V272 heeft blauwe led ogen die de voorkant aanduiden, aan de achterzijde zitten rode LEDjes. De TX, die op 6 AA-batterijen loopt, heeft ook hier verschillende modi, van 40% tot een 100% stuntmode.![]()
![]()
SIZEWISE | De V272 wordt met recht 'nano' genoemd. Zoals je kunt zien is 'ie stukken kleiner dan de UdiRC U818A, WLToys V929 en zelfs de al vrij klein zijnde Hubsan X4 H107L V2.
VLIEGEN | De V272 is een pittig dingetje. Ook hier geldt net als de meeste andere rc vliegmasjiens: easy does it. Rustige microscopische inputs geven en het wil behoorlijk. Hij heeft een ingebouwde gyro die stabilisatie aanstuurt. Verder de boel netjes aftrimmen en hij blijft aardig op z'n plek hoveren. Up je de procenten gevoeligheid op de TX wat wordt het een acrobatisch ding. Bij flips en dergelijke is het doorgaans lastig, want je moet goed kunnen doseren en recoveren, als je bij de V272 echter de knop rechtsboven, op de schouder van de TX als het ware, indrukt, dan gaat 'ie in een 'stuntopdracht'-mode. Dan hoef je alleen de richting nog maar aan te geven, back- of frontflip? Barrel rolletje over rechts of links? Zodra je de input heeft gegeven vliegt de V272 de stunt en recovered ook weer. Dus als je bang bent dat je niet zo goed bent in 3D vliegen, het is echt peanuts.
CONCLUSIE | De V272 test de grenzen van het downscaling van vliegbaar rc spul. Hierdoor krijg je een miniscuul dinkie dat je gemakkelijk meeneemt (dat is, als je geen bezwaar hebt om ook de TX mee te nemen). Tricks vliegen kan 'ie voor je doen en hij is best fel. Groot voordeel is ook de lage instijgprijs en je kunt 'em haast niet kapot krijgen.
Eventuele downsides: de V272 is door z'n kleine omvang wat gevoeliger voor atmosferische verstoringen en in het algemeen wat instabieler dan een V929 bijvoorbeeld. En daar kun je weer een 808 spycam onder hangen als je dat eventueel zou willen (hoewel de footage daarmee dan niet echt smooth is). Minder geschikt voor binnenshuis en toch weer iets van 10 USD duurder is natuurlijk wel in het achterhoofd te houden dan.
De V272 vind je via http://chinaprices.us?q=v272&from=25 het goedkoopst bij Tmart: http://www.tmart.com/Worl(...)ler-RTF_p238995.html .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Klinkt goed Shiz. Maar verlies je dat ding niet snel uit het oog aangezien ie zo klein is. En na veel snelle moves lijkt het met nog flink lastig om te weten wat de voor- en achterkant is.
Nu ik dit weer zo zie krijg ik echt weer zin om met de V929 te vliegen. Maar wacht al vier weken op een sparepart.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Hoe zit het met het vezenden van een smartphone met batterij via China post?
Ik las enkele postings van mensen die er last van hebben gehad, maar ik weet niet of dit vaak voorkomt.
Dit vraag ik omdat ik via Taobao een smartphone heb besteld en mijn Taobao-agent me waarschuwde dat de douane mogelijk het pakketje terugstuurt :-(. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar in het pakketje zitten ook een zonnebril en 2 t-shirts.
Hoe doen jullie dat... gewoon proberen?![]()
Linkje van die armband?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week nog twee AE-orders gedaan, lang geleden dat ik daar wat besteld had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar een geschil gestart met TinyDeal voor de Gillette, na 3 dagen mailen (tig mails) willen ze 0.5 USD vergoeden. Want resend kan niet via hun systeem, of ik even minimaal 30 USD wilde bestellen, dan konden ze hem wel opnieuw meesturen.You can't be late if you don't show up.![]()
Denk je dat het antwoord hier gunstiger uitpakt dan die welke ik in het Tweakers topic heb gegeven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:31 schreef SanJuan het volgende:
Hoe zit het met het vezenden van een smartphone met batterij via China post?
Ik las enkele postings van mensen die er last van hebben gehad, maar ik weet niet of dit vaak voorkomt.
Dit vraag ik omdat ik via Taobao een smartphone heb besteld en mijn Taobao-agent me waarschuwde dat de douane mogelijk het pakketje terugstuurt :-(. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar in het pakketje zitten ook een zonnebril en 2 t-shirts.
Hoe doen jullie dat... gewoon proberen?![]()
![]()
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef Hojdhopper het volgende:
Klinkt goed Shiz. Maar verlies je dat ding niet snel uit het oog aangezien ie zo klein is. En na veel snelle moves lijkt het met nog flink lastig om te weten wat de voor- en achterkant is.
Nu ik dit weer zo zie krijg ik echt weer zin om met de V929 te vliegen. Maar wacht al vier weken op een sparepart.Alleen upon crashdown laten de rotorbladen nogal makkelijk los. Dat is aan de ene kant handig, omdat ze losschieten en niet afbreken en de motor en de blade intact blijven, aan de andere kant, een rotorblade van zo'n nanocopter is niet zo groot... dus vind die maar eens.
Maar ik heb m'n spares nog niet hoeven aanbreken.
Ja, de V929!Had ik toen GWS ofzo blades voor gehaald als ook een special prop balancer. Nooit wat mee gedaan natuurlijk.
Moet ik misschien maar eens doen. En ff kijken of die onder 250gr weegt met spycam, dan mag ik er probleemloos onder 30m mee vliegen en opnemen. Groter en je moet aan van alles en nogwat voldoen.
Dus ik wou wel een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal en dan gebruiken met een van m'n GoPro Hero3 Blacks, maar ja, dat wordt niet leuk gemaakt door regeltjes en voorschriften.
Pfff. Nu gaat dat geld maar naar een Panasonic GH4 denk ik. En/of een ultra high res music player. Ben nog ff aan het bedenken of het de FiiO X3 of X5 wordt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt, vind die dingen er altijd wel tof uitzien maar ze houden het vaak niet langer dan 2 weekjes volquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)port/1596201567.htmlYou can't be late if you don't show up.![]()
Coptertje ziet er geniaal uit
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
FoutjeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Precies, maar voor dat geld...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bedankt, vind die dingen er altijd wel tof uitzien maar ze houden het vaak niet langer dan 2 weekjes vol
Koop je 't nog niet voor bij een Afrikaan op 't strand. Al heb ik daar wel leuke verhalen over.![]()
Dat flikten ze laatst ook bij mij na het ontvangen van twee incomplete dingen voor de keuken, maar dan met $20 besteden. Na twee weken over en weer mailen heb ik maar TD-punten geaccepteerd uit frustratiequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
Ook maar een geschil gestart met TinyDeal voor de Gillette, na 3 dagen mailen (tig mails) willen ze 0.5 USD vergoeden. Want resend kan niet via hun systeem, of ik even minimaal 30 USD wilde bestellen, dan konden ze hem wel opnieuw meesturen.![]()
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik ben maar een geschil gestart, zij proberen natuurlijk niet te resenden of te refunden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat flikten ze laatst ook bij mij na het ontvangen van twee incomplete dingen voor de keuken, maar dan met $20 besteden. Na twee weken over en weer mailen heb ik maar TD-punten geaccepteerd uit frustratie
Maar ik word een beetje moe van het 10 keer heen en weer mailen voor ¤ 2,50.
Het gaat me niet om die ¤ 2,50 eigenlijk, maar meer om het idee dat ze zo moeilijk doen, dan kan ik dat ook.![]()
![]()
Stick it to the man !quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben maar een geschil gestart, zij proberen natuurlijk niet te resenden of te refunden.
Maar ik word een beetje moe van het 10 keer heen en weer mailen voor ¤ 2,50.
Het gaat me niet om die ¤ 2,50 eigenlijk, maar meer om het idee dat ze zo moeilijk doen, dan kan ik dat ook.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Juistem.quote:
Het zijn en blijven Chinezen, als ze willen/kunnen lichten ze je ook op. Dus nu blijf ik bij mijn punt.![]()
'Vroegah' waren ze er een stuk makkelijker mee.
Ik denk dat ze nu denken: Voor deze klant, 10 anderen.![]()
Ik vermoed nog altijd dat merendeel van die customer service lui vloeiend Engels spreekt en schrijft maar dom over moet komen om verwarring te veroorzakenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Juistem.
Het zijn en blijven Chinezen, als ze willen/kunnen lichten ze je ook op. Dus nu blijf ik bij mijn punt.![]()
![]()
Gaat BG er toch beter mee om. Screenprotector van 1 euro 44 binnen gekregen met een knik er in. 1 mailtje met foto, en ik kon kiezen uit refund of opnieuw sturen. Heb maar voor refund gekozen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gunny op 08-05-2014 21:51:57 (voutje) ]![]()
Reden dat ik meestal ebay gebruik; Contact this seller
1 uur later:
sure , my friend
want refund or resendYou can't be late if you don't show up.![]()
BG is inderdaad in opkomst als ik het zo overal eens lees, zowel hier als IF, als GoT.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef Gunny het volgende:
Gaat BG er toch beter mee om. Screenprotector van 1 euro 44 binnen gekregen met een knik er in. 1 mailtje met foto, en ik kon kiezen uit refund of opnieuw sturen. Heb maar voor refund gekozen.Die zijn inderdaad bang voor hun feedback.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef l0lownkill het volgende:
1 uur later:
sure , my friend
want refund or resend
Trouwens ook wat raars van de week op eBay:
Kocht een item, objectlocatie: Slough, Verenigd Koninkrijk.
Krijg ik hem vandaag binnen 3 dagen na aankoop (2 dagen na verzending), met een sticker erop met 'Port betaald PostNL'.![]()
![]()
Kijk even naar plugins/tools die misschien ooit met een ander programma geinstalleerd zijn en nu de boel verzieken. (bij chrome bijvoorbeeld extenties)quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Multivitamine het volgende:
Ik zie op de site van banggood.com geen foto's. Meerdere browsers geprobeerd, maar het mag niet baten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Onderstaand een screenshot.
[ afbeelding ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Of een Ad-blocker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk even naar plugins/tools die misschien ooit met een ander programma geinstalleerd zijn en nu de boel verzieken. (bij chrome bijvoorbeeld extenties)![]()
* shiznuts zojuist de FiiO X3 besteld heeft
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Preciesquote:in dat geval kun je in de extentie dmv bijvoorbeeld dit scherm de Ad-Blocker uitschakelen.
Soms kun je ook rechtermuisknop op het element doen en dan "mark as no add" of iets dergelijks.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Shiz heeft weer eens geld teveel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts zojuist de FiiO X3 besteld heeft![]()
$200 voor een Mp3 speler?quote:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Een mp3/mp4 speler?quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Een lossless player, ja.24-bit/192kHz jwt.
En als geld me echt wurst was had ik wel meteen de Astell&Kern AK240 gehaald.
Dit is echt een entry level ding in principe. Harstukkuh bescheiden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jeezz hoeveel kan dat ding driven? 300 ohms ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts zojuist de FiiO X3 besteld heeft![]()
Dus als ik iets bestel van dezelfde leverancier, zou ik dus beter ebay kunnen kiezen dan hun eigen webshop?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef l0lownkill het volgende:
1 uur later:
sure , my friend
want refund or resend
Als je dan bijv een refund wilt enzo?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
In principe... > 30 mW @ 300 Ohmsquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jeezz hoeveel kan dat ding driven? 300 ohms ofzo?
Gaat me meer om het decoden en degelijk aandrijven van redelijk normale oordopjes en headphones, geen electrostatic toestanden of een hele dure BeyerDynamic of Sennheiser.
Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.Ik heb zelfs na het aflopen van PayPal-bescherming weleens een refund gekregen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus als ik iets bestel van dezelfde leverancier, zou ik dus beter ebay kunnen kiezen dan hun eigen webshop?
Als je dan bijv een refund wilt enzo?![]()
Eens kijken of ik een paypal-zaak kan verlengen.
De tripod-head zou verkoper opnieuw hebben verzonden maar de zaak wordt morgen automatisch gesloten. Kijken wat nu...![]()
Nice, Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In principe... > 30 mW @ 300 Ohms
Gaat me meer om het decoden en degelijk aandrijven van redelijk normale oordopjes en headphones, geen electrostatic toestanden of een hele dure BeyerDynamic of Sennheiser.
Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.Zou het zelf niet kopen maar toch wel mooi dat zo iets kan
![]()
Gewoon in gang zetten, aangeven dat je achteraf het geld wel overmaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
Eens kijken of ik een paypal-zaak kan verlengen.
De tripod-head zou verkoper opnieuw hebben verzonden maar de zaak wordt morgen automatisch gesloten. Kijken wat nu...
Nogal logisch lijkt me.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Iemand nog een tip voor normale oordopjes met een remote en leuke bass? Beetje uitgekeken op Apple oortjes..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedoel je na de 45 dagen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In principe... > 30 mW @ 300 Ohms
Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.
[..]
Ik heb zelfs na het aflopen van PayPal-bescherming weleens een refund gekregen.![]()
Want ik wil die sj4000 kopen, maar ik zie dat er soms kapotte tussen zitten.
Op banggood is ie 90 en op ebay ook zoiets.
Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Uh-huh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice, Ben benieuwdZou het zelf niet kopen maar toch wel mooi dat zo iets kan
FedEx verzenden. Ik ben niet zo van de express services omdat veel aandacht = pay up. Maar aangezien ik bij 'free shipping' van MP4Nation ook altijd al gedoe heb en mag betalen, nu toch maar gewoon snelle FedEx, dan heb ik 'em volgende week al.
Best wel enthusiast geworden na al die reacties van musici die naar de PONO Player luisterden. Alleen dat ding en de hook-up met een soort iTunes vind ik dan weer te Apple-achtig. Sowieso kan de X3 in principe meer, is goedkoper en heb 'em sneller in huis.De X5 was het overwegen ook waard, maar schijnt wat analytischer te klinken en is een stuk duurder, maar ook minder pocketable. Dus mja. Misschien was een iBasso ook wel leuk geweest, maar ik ben meer benieuwd en wil er gewoon eens een beetje mee kloten, dan dat ik nu echt op zoek ben naar de dikst geile high def audiospeler, want ook zoals gezegd: dan had ik die AK240 wel gehaald. Maar wie weet word ik wel hartstikke enthousiast na de X3 en komt 'ie er nog wel.
Trouwens de UD110V2 USB DAC nu aan de S.M.S.L sApII Pro en de Astrotec AS-100HD open headphones gekoppeld. Geen slechte combo. Zeker niet met wat high res testspul.Jup, na 45dgn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bedoel je na de 45 dagen?
Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?Meestal maak ik geen claims aan tenzij het echt louche ruikt. Maar 2 keer niet tot een oplossing kunnen komen en een claim escalatie gewonnen.
eBay heeft én eBay én PayPal pressure. Maar wil je relaxte customer service, dan moet je toch de verkoper kennen/kunnen inschatten en Tmart & Banggood zijn natuurlijk wel chill verder.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij loopt ook al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gewoon in gang zetten, aangeven dat je achteraf het geld wel overmaakt.
Nogal logisch lijkt me.
Als ik niets doe dan stopt het morgen automatisch. Enige wat ik kan doen is het de zaak escaleren.
Maar dan kan ik niets meer met de verkoper overleggen en dan is het een kwestie van geld terugkrijgen via PayPal.
Stel dat item nog gewoon onderweg is (ding is rond 11 april verzonden gok ik; waarschijnlijk heeft die eerst gewacht dat de eerste zending weer terugkwam; de post in NL heeft item retour gedaan, waarschijnlijk omdat adres verkeerd was)
EDIT: f*ck dat; laten escaleren. Ben dit gezeik wel zo schijtziek van. Heb beide al op 23 februari al besteld en nog steeds niet binnen. (andere statiefkop heb ik geld van terug en op 14 april bij een andere verkoper opnieuw besteld)
Al die tijd ligt het nieuwe statief ongebruikt in de kast
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 08-05-2014 23:30:22 ]![]()
I'm back! Na china break van een jaar ofzo haha... laatst een E-cigarette van PriceAngels besteld de CE4S. Werkt heel goed en vloeistof is ook prima!
Nu zit ik een beetje van euhhh wat moet ik bestellen, lig er al een tijdje uit dus weet alle hippe dingen niet.... HELP?
Ps. Ik ben een vrouw![]()
Haha, nee ik ben niet op zoek naar een gunstiger antwoord, maar op meer antwoorden (meerdere reageerders).quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Gunny het volgende:
[..]
Denk je dat het antwoord hier gunstiger uitpakt dan die welke ik in het Tweakers topic heb gegeven?![]()
Hi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:41 schreef namemotion het volgende:
I'm back! Na china break van een jaar ofzo haha... laatst een E-cigarette van PriceAngels besteld de CE4S. Werkt heel goed en vloeistof is ook prima!
Nu zit ik een beetje van euhhh wat moet ik bestellen, lig er al een tijdje uit dus weet alle hippe dingen niet.... HELP?
Ps. Ik ben een vrouw
Vrouwen geven toch wel om geluid? De AWEI ES800M (oordopjes, you might already have 'em -> TinyDeal) zijn natuurlijk nog erg hip. De Earson ER151 (bluetooth speaker -> banggood) is de echte 'renner' dit seizoen.
Nieuwe smartphone nodig? Haal je een octocore dualSIM Jiayu G4S met 2GB RAM.
Weet niet of er nou verder echt highlights en wannahaves zijn waarvan ik eigenlijk vind dat iedereen er eentje zou moeten hebben. Anders kijk je ff bij de Duitse broeders:
http://www.china-gadgets.deThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik dacht dat jij meer een x5 persoon zou zijn. Wat een tegenvallerquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts zojuist de FiiO X3 besteld heeft
Banggood heeft/had een code van 10% voor dat ding. T-mart heeft/had ook een code van downstar. Dan is ie rond de 60/65 euro. BG heeft bij mij een bestelling echt heel goed opgelost, zelfs retourkosten vergoeding. Ik heb geen angst om daar iets te kopen dat duur is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bedoel je na de 45 dagen?
Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?![]()
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een pakketje (dat door de brievenbus past) met track&trace naar Engeland te krijgen?![]()
Ik vrees gewoon pakketpost van postnl.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:38 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een pakketje (dat door de brievenbus past) met track&trace naar Engeland te krijgen?
Ze hebben in Nederland nu wel brievenbuspakje ¤ 3,84.![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon pakketpost van postnl.
Ze hebben in Nederland nu wel brievenbuspakje ¤ 3,84.
Maar na de UK kost het gewoon 13,-
Terwijl het om een product à 44 euro gaat, wat retour moet voor ik m'n geld terug krijg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: