Nice, Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In principe... > 30 mW @ 300 Ohms
Gaat me meer om het decoden en degelijk aandrijven van redelijk normale oordopjes en headphones, geen electrostatic toestanden of een hele dure BeyerDynamic of Sennheiser.
Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.
Gewoon in gang zetten, aangeven dat je achteraf het geld wel overmaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
Eens kijken of ik een paypal-zaak kan verlengen.
De tripod-head zou verkoper opnieuw hebben verzonden maar de zaak wordt morgen automatisch gesloten. Kijken wat nu...
Bedoel je na de 45 dagen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In principe... > 30 mW @ 300 Ohms
Gaat me meer om het decoden en degelijk aandrijven van redelijk normale oordopjes en headphones, geen electrostatic toestanden of een hele dure BeyerDynamic of Sennheiser.
Mja, de interface/layout gebruikersgemak is niet de beste out there, maar de sound daarvoor wel qua bang-for-buck vooral ook en met firmware updates schijnen ze er iets heel moois van te maken toch nog. Dus dat gaan we ff ondervinden.
[..]
Ik heb zelfs na het aflopen van PayPal-bescherming weleens een refund gekregen.![]()
Uh-huh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice, Ben benieuwdZou het zelf niet kopen maar toch wel mooi dat zo iets kan
Jup, na 45dgn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bedoel je na de 45 dagen?
Want ik wil die sj4000 kopen, maar ik zie dat er soms kapotte tussen zitten.
Op banggood is ie 90 en op ebay ook zoiets.
Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?
Hij loopt ook al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gewoon in gang zetten, aangeven dat je achteraf het geld wel overmaakt.
Nogal logisch lijkt me.
Haha, nee ik ben niet op zoek naar een gunstiger antwoord, maar op meer antwoorden (meerdere reageerders).quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Gunny het volgende:
[..]
Denk je dat het antwoord hier gunstiger uitpakt dan die welke ik in het Tweakers topic heb gegeven?
Hi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:41 schreef namemotion het volgende:
I'm back! Na china break van een jaar ofzo haha... laatst een E-cigarette van PriceAngels besteld de CE4S. Werkt heel goed en vloeistof is ook prima!
Nu zit ik een beetje van euhhh wat moet ik bestellen, lig er al een tijdje uit dus weet alle hippe dingen niet.... HELP?
Ps. Ik ben een vrouw
Ik dacht dat jij meer een x5 persoon zou zijn. Wat een tegenvallerquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts zojuist de FiiO X3 besteld heeft
Banggood heeft/had een code van 10% voor dat ding. T-mart heeft/had ook een code van downstar. Dan is ie rond de 60/65 euro. BG heeft bij mij een bestelling echt heel goed opgelost, zelfs retourkosten vergoeding. Ik heb geen angst om daar iets te kopen dat duur is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bedoel je na de 45 dagen?
Want ik wil die sj4000 kopen, maar ik zie dat er soms kapotte tussen zitten.
Op banggood is ie 90 en op ebay ook zoiets.
Maar als ie dan kapot is kan ik op ebay makkelijker een refund enzo krijgen toch?
Ik vrees gewoon pakketpost van postnl.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:38 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een pakketje (dat door de brievenbus past) met track&trace naar Engeland te krijgen?
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon pakketpost van postnl.
Ze hebben in Nederland nu wel brievenbuspakje ¤ 3,84.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Dat is nog niet het ergste... Het postadres is dus ergens in China, terwijl het vanuit de UK geleverd is...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar na de UK kost het gewoon 13,-
Terwijl het om een product à 44 euro gaat, wat retour moet voor ik m'n geld terug krijg.
32,50 naar HK.quote:
Is Paypal het daar ook mee eens? Dat kan ik mij niet voorstellen. Je hebt toch juist daarom vanuit de UK gekocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste... Het postadres is dus ergens in China, terwijl het vanuit de UK geleverd is...
Ja, en je kan er ook niet tegenin gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is Paypal het daar ook mee eens? Dat kan ik mij niet voorstellen. Je hebt toch juist daarom vanuit de UK gekocht?
Dat ze de verkoper voor terugsturen in het gelijk stellen is niet zo gek, maar het je op jou kosten de helft van de wereld laten oversturen wel natuurlijk.
quote:Na zorgvuldige overweging hebben we vastgesteld dat u in aanmerking komt voor een terugbetaling. Als u in aanmerking wilt komen voor deze terugbetaling, stuurt u de objecten waarvoor de claims zijn toegekend, in de originele staat terug naar de verkoper en bewaart u de volginformatie. U bent verantwoordelijk voor de verzending en de verwerkingskosten.
Postadres: ***, Hongkong
Komt het vaker voor dat die codes niet werken en moet ik gewoon nog even afwachten?quote:Hi,
Your parcel has been sent, China Post Air Mail need 35-55days, please be patient!
Thank you!
Hoe duur was je pakje? Ik heb ook een horloge van 7 dollar met tracking gekregen, maar die werkt gewoon niet wat ook logisch is op zich.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:24 schreef charsom het volgende:
Het is nu al 15 dagen geleden dat ik een Tracking Number gekregen heb van mijn Aliexpress bestelling. Echter, de code werkt nog steeds niet. De verkoper zegt:
[..]
Komt het vaker voor dat die codes niet werken en moet ik gewoon nog even afwachten?
Gezien de reactie van die verkoper is dat waarschijnlijk het gevalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe duur was je pakje? Ik heb ook een horloge van 7 dollar met tracking gekregen, maar die werkt gewoon niet wat ook logisch is op zich.
Een shirt van een paar euro. Bij al mijn andere bestelling (ook maar een paar euro) kreeg ik wel altijd een werkende code. Ik wacht nog wel even geduldig af en maak inderdaad een case aan als ik uiteindelijk niks ontvang.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe duur was je pakje? Ik heb ook een horloge van 7 dollar met tracking gekregen, maar die werkt gewoon niet wat ook logisch is op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |