Ze hebben 3 pakhuizen in China,en nog eentje in de UK dus het kan gebeuren dat je producten uit een ander pakhuis komen dus 3 pakketjes .quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij banggood 3 items besteld. Maar net 1 binnen gekregen. Komt het vaker voor dat het apart aankomt?
Da's Kantonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel allemaal shipped, pakketje uit ghungziau ofzo binnen. Wacht wel even af nog.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
Ik heb de winter-uitvoering genomen: shirt en broek zijn ideaal voor mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)
inderdaad: beste manier is uw maat opnemen en vergelijken met de tabellen: die kloppen nl. met de werkelijke kledij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
dit ben ik.. met mijn china outfit
ben dan wel geen 2.01 (1.78)
Maar het sluit super aan, en broek tot net boven de knie..
Meestal staat er een maattabel bij, dit even opmeten en het zou moeten passen
[ afbeelding ]
Welke heb je precies besteld?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes, 1 lang en 1 kort. Ongeveer gekocht voor de zelfde prijs, prima dingen inderdaad.
Euh, dhgate en priceangels. Beide advertenties bestaan al niet meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je precies besteld?
Ook wat via gewone webshops?
Ik heb geen cc.
Komt het uit Shanghai?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:21 schreef rene90 het volgende:
Aliexpress nogal een kut seller, had ook weinig sterren maar nu duidelijk waarom. 15 april besteld, 20 april een bevestiging dat het verzonden is (met een tracking erbij). Voor de grap haal ik de tracking eens door een website heen en status:
10 mei, collecting
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Congratz voor shiznuts natuurlijk..
hij heeft zijn statement nu echter wel gemaakt..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode met al zijn optredens et cetera, snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic
[ afbeelding ]
Fixed ;-)quote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Congratz voor She'snuts natuurlijk..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode met al zijn optredens et cetera, snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef supayoshii het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een dock voor mijn Jiayu G4 Advanced,Nu zie ik wel Samsung docks enzo, maar ik zoek eigenlijk een dock voor op mijn bureau zoals voor de iphone, iemand suggesties?
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Congratz voor shiznuts natuurlijk..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode (met al zijn optredens et cetera) snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic
[ afbeelding ]
Nee, dus paypal is wel een must. Ideal moet je ook niet willen trouwens want je kan nooit iets doen mocht er een probleem zijn.quote:
Ach als die vrouw (quote:Op zondag 11 mei 2014 04:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht.
Bedankt voor de steun hea Europa!
Als je nodig pruiken, opplakbaarden, jurkjes met uitsparing voor een tucked lul en makeup nodig hebt moet je maar ff dmen voor adresjes.!
http://www.aliexpress.com/item/Plastic-fly-gun/1506944151.htmlquote:Op zondag 11 mei 2014 11:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ach als die vrouw (![]()
) geen baard had gehad, was het nummer nooit goed genoeg geweest voor een eerste plek
.. maargoed sws eurovision songfestival
even wat anders, iemand al eens een china version gezien van BUG-A-SALT
+- 40 euro![]()
Het schieten van zoutkorrels met een chinese bamboo slingshot werkt ook niet echt goed..
Ik moest even googlen om te begrijpen wie deze freak isquote:Op zondag 11 mei 2014 04:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht.
Bedankt voor de steun hea Europa!
Als je nodig pruiken, opplakbaarden, jurkjes met uitsparing voor een tucked lul en makeup nodig hebt moet je maar ff dmen voor adresjes.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |