ja, heb eind vorig jaar dit gekocht; ben er zeer tevreden van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met fietsshirtjes uit China?
ook al een setje zonder lijm besteld?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar lijm kan halen voor mijn i9300 screen replacement? Mijn glas was namelijk gebroken
paar maand terug een zomer outfit gekocht voor 28 Euro. Shirt en bibshort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met fietsshirtjes uit China?
Ik heb 2 setjes, 1 lang en 1 kort. Ongeveer gekocht voor de zelfde prijs, prima dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
paar maand terug een zomer outfit gekocht voor 28 Euro. Shirt en bibshort.
1,78 en 80kg. Maat L.
Wel kijken wat de maattabel zegt en jezelf even opmeten.
Ook via aliexpress.
Nu al ruim 500km mee gefietst en vaak gewassen. Ziet er nog uit als nieuw en ook prima zeem.
Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met echte dure merken.
Maar ik zou er zo weer 1 bestellen.
Waarschijnlijk een winter outfit straks.
Ja zag het pas te laat... Heb jij gelijmd of met tape gedaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ook al een setje zonder lijm besteld?
Had ik ook al, op eBay staat ook met dubbelzijdige tape/lijm die doorzichtig is en speciaal voor de i9300 is en anders moet je een rol 3m 2mm dubbelzijdige tape kopen.
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:48 schreef bartvangils het volgende:
[..]
ja, heb eind vorig jaar dit gekocht; ben er zeer tevreden van.
ik meet 1.96 en weeg 92 kg; hun maat XXXL past me perfect.
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
Chinese Spyderco replica's zijn vrijwel 1:1. Goeie keuzequote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
SJ4000 en spyderco CPM S30V binnen. Beiden super scherp
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
dit ben ik.. met mijn china outfitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
SJ4000 en spyderco CPM S30V binnen. Beiden super scherp
Powerbank gaat meestal vanzelf uit na 5 of 10 seconden zonder er iets aan te hangen. Dat is bij de mijne en wat vrienden tenminste zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Via Chinabuye aangeschaft. Ik denk dat 't zo werkt ja, maar dan blijft er 'n lampje knipperen. Kort indrukken van de powerknop is 't niet, maar lang indrukken ook niet..
Ben 'm nu aan 't opladen iig, heeft in ieder geval m'n f00n alvast 20% opgeladen als test
Spyderco linkjequote:
Zo te zien knelt het wel een beetje bij de ballen. Je kijkt een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
dit ben ik.. met mijn china outfit
ben dan wel geen 2.01 (1.78)
Maar het sluit super aan, en broek tot net boven de knie..
Meestal staat er een maattabel bij, dit even opmeten en het zou moeten passen
[ afbeelding ]
Aliquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?
Mijne is nu net als die van Robertnl trackable via sweden post, dus dat gaat nog wel even duren voor het binnen is
http://www.aliexpress.com(...)ping/1499764411.htmlquote:
http://www.aliexpress.com(...)tion/1711831820.htmlquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?
Mijne is nu net als die van Robertnl trackable via sweden post, dus dat gaat nog wel even duren voor het binnen is
Inderdaad. Gisteravond de proef op de som genomen en de powerbank schakelt zichzelf inderdaad uit na 'n tijdje inactiviteit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Powerbank gaat meestal vanzelf uit na 5 of 10 seconden zonder er iets aan te hangen. Dat is bij de mijne en wat vrienden tenminste zo.
Thanks! Ik schat zo in dat dit voor mij toch echt te klein is als jij <1,80 bent, dus idd maar eens m'n beenlengte nameten en dan de maattabellen uitpluizen :-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
dit ben ik.. met mijn china outfit
ben dan wel geen 2.01 (1.78)
Maar het sluit super aan, en broek tot net boven de knie..
Meestal staat er een maattabel bij, dit even opmeten en het zou moeten passen
[ afbeelding ]
Als ze het apart verstuurd hebben: Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij banggood 3 items besteld. Maar net 1 binnen gekregen. Komt het vaker voor dat het apart aankomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |