Alles komt von die deutsche website www.china-gadgets.de af, dus darum ist das allemaal ins deutsch denke ich.quote:
quote:The supplier is recently found to have unsafe trading activities. To protect your trade safety , we have decided to check this order, please be patient and wait for further instructions from us.
Witte jas aan doen en dan in de shoarma naar achteren lopen en al die kebabrollen door gaan prikken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef rene90 het volgende:
Hendig:
http://www.ebay.de/itm/110519635920?clk_rvr_id=631042279192
Vlees thermometer, niet om continue erin te laten zitten maar wel gewoon ff om te checken.
"Hier wordt ik niet vrolijk van. Waar is de codering? Vieze koelkastrubbertjes ook nog, man man man." - robgeus90quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Witte jas aan doen en dan in de shoarma naar achteren lopen en al die kebabrollen door gaan prikken.
Lache joh!
Ahh dat ding wat ik laatst linkte? Ik neem aan dat als je er niks aan zet hij ook niks oplaadt omdat hij zijn energie niet kwijt kan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n Xiaomi-powerbank binnen gekregen, kêk dingetje!
Via Chinabuye aangeschaft. Ik denk dat 't zo werkt ja, maar dan blijft er 'n lampje knipperen. Kort indrukken van de powerknop is 't niet, maar lang indrukken ook niet..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh dat ding wat ik laatst linkte? Ik neem aan dat als je er niks aan zet hij ook niks oplaadt omdat hij zijn energie niet kwijt kan.
Bron: http://www.nutech.nl/gadg(...)-modulair-maken.htmlquote:Google ontwikkelt Project Ara in samenwerking met Phonebloks. Deze modulaire telefoon moet in januari verkrijgbaar zijn. In de nieuwe video laat Phonebloks weten dat ook ZTE en Xiaomi aan een modulaire smartphone werken en dat er zelfs al een modulaire smartwatch ontwikkeld wordt.
Hoe de fuck werkt dat ding zonder batterijen? Waterkracht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ook een nieuwe douchekop besteld ,die ik nu heb begint na 3 jaar een beetje raar te doen soort van knipperlicht.
Maar is toch lang meegegaan
Ik denk op de zon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt dat ding zonder batterijen? Waterkracht?
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt dat ding zonder batterijen? Waterkracht?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: f*ck dat; laten escaleren. Ben dit gezeik wel zo schijtziek van. Heb beide al op 23 februari al besteld en nog steeds niet binnen. (andere statiefkop heb ik geld van terug en op 14 april bij een andere verkoper opnieuw besteld)
Al die tijd ligt het nieuwe statief ongebruikt in de kast![]()
quote:eBay在您的争议事件中作出了有利于您的裁决,并针对您从liu yu处所购的物品将金额为51,00 GBP的全额退款发送至您的PayPal账户。可能需要3-5个工作日您才能在账户中收到这笔退款。此后,eBay将视该争议已结束。如有任何疑问,请前往eBay调解中心。
Vertaling chinese text:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
eBay在您的争议事件中作出了有利于您的裁决,并针对您从liu yu处所购的物品将金额为51,00 GBP的全额退款发送至您的PayPal账户。可能需要3-5个工作日您才能在账户中收到这笔退款。此后,eBay将视该争议已结束。如有任何疑问,请前往eBay调解中心。
komt daar niet heel weinig water uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
salchicha![]()
De JIAYU G4S ook besteld bij BG hopen dat ie op 13mei verzonden wordt..
Ook een nieuwe douchekop besteld ,die ik nu heb begint na 3 jaar een beetje raar te doen soort van knipperlicht.
Maar is toch lang meegegaan
Ik verwacht ´m pas over ruim 2 weken ,dus ik kan het je niet vertellen.quote:
Denk dat je zoiets moet hebben http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item58ad2992e6quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben op zoek naar iets waarmee ik de xbox360 op de wifi kan gooien.
Ik vind wel wat, maar dat is voor controllers, of iets anders.
Iemand een goedkope oplossing hiervoor?
Ik heb maar even een berichtje naar Paypal gewaagd, we gaan 't zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet maar ik weiger altijd de retourkosten te betalen als iets kapot aankomt. Lijkt me logisch.
Ik heb al een aantal keer iets via de brievenbus naar Hongkong gestuurd, gaat prima. Even duidelijk filmen hoe je de envelop in de brievenbus gooit als bewijs
20 euro dokken voor iets van 40 euro. Dan kun je beter alles of niets doen, brievenbus post.
action, seconde lijm gewoon?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar lijm kan halen voor mijn i9300 screen replacement? Mijn glas was namelijk gebroken
Ligt het nou aan mij, of komen de laatste tijd hier ook van die "normale" vragen langs.....quote:
Wat hebben die twee dingen met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of komen de laatste tijd hier ook van die "normale" vragen langs.....
Beetje van die China-shopping hipsters..........
"Ja ik bestel ook regelmatig uit China man, gewoon dingetjes enzo je weet toch"
ja, heb eind vorig jaar dit gekocht; ben er zeer tevreden van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met fietsshirtjes uit China?
ook al een setje zonder lijm besteld?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar lijm kan halen voor mijn i9300 screen replacement? Mijn glas was namelijk gebroken
paar maand terug een zomer outfit gekocht voor 28 Euro. Shirt en bibshort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:10 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met fietsshirtjes uit China?
Ik heb 2 setjes, 1 lang en 1 kort. Ongeveer gekocht voor de zelfde prijs, prima dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
paar maand terug een zomer outfit gekocht voor 28 Euro. Shirt en bibshort.
1,78 en 80kg. Maat L.
Wel kijken wat de maattabel zegt en jezelf even opmeten.
Ook via aliexpress.
Nu al ruim 500km mee gefietst en vaak gewassen. Ziet er nog uit als nieuw en ook prima zeem.
Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met echte dure merken.
Maar ik zou er zo weer 1 bestellen.
Waarschijnlijk een winter outfit straks.
Ja zag het pas te laat... Heb jij gelijmd of met tape gedaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ook al een setje zonder lijm besteld?
Had ik ook al, op eBay staat ook met dubbelzijdige tape/lijm die doorzichtig is en speciaal voor de i9300 is en anders moet je een rol 3m 2mm dubbelzijdige tape kopen.
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:48 schreef bartvangils het volgende:
[..]
ja, heb eind vorig jaar dit gekocht; ben er zeer tevreden van.
ik meet 1.96 en weeg 92 kg; hun maat XXXL past me perfect.
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
Chinese Spyderco replica's zijn vrijwel 1:1. Goeie keuzequote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
SJ4000 en spyderco CPM S30V binnen. Beiden super scherp
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Shirt zit ook mooi strak? En shorts niet halverwege de bovenbenen? Ik tel nog een paar cm extra namelijk.
dit ben ik.. met mijn china outfitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Zith het volgende:
SJ4000 en spyderco CPM S30V binnen. Beiden super scherp
Powerbank gaat meestal vanzelf uit na 5 of 10 seconden zonder er iets aan te hangen. Dat is bij de mijne en wat vrienden tenminste zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Via Chinabuye aangeschaft. Ik denk dat 't zo werkt ja, maar dan blijft er 'n lampje knipperen. Kort indrukken van de powerknop is 't niet, maar lang indrukken ook niet..
Ben 'm nu aan 't opladen iig, heeft in ieder geval m'n f00n alvast 20% opgeladen als test
Spyderco linkjequote:
Zo te zien knelt het wel een beetje bij de ballen. Je kijkt een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
dit ben ik.. met mijn china outfit
ben dan wel geen 2.01 (1.78)
Maar het sluit super aan, en broek tot net boven de knie..
Meestal staat er een maattabel bij, dit even opmeten en het zou moeten passen
[ afbeelding ]
Aliquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?
Mijne is nu net als die van Robertnl trackable via sweden post, dus dat gaat nog wel even duren voor het binnen is
http://www.aliexpress.com(...)ping/1499764411.htmlquote:
http://www.aliexpress.com(...)tion/1711831820.htmlquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Via welke shop heb je die sj4000 besteld?
Mijne is nu net als die van Robertnl trackable via sweden post, dus dat gaat nog wel even duren voor het binnen is
Inderdaad. Gisteravond de proef op de som genomen en de powerbank schakelt zichzelf inderdaad uit na 'n tijdje inactiviteit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Powerbank gaat meestal vanzelf uit na 5 of 10 seconden zonder er iets aan te hangen. Dat is bij de mijne en wat vrienden tenminste zo.
Thanks! Ik schat zo in dat dit voor mij toch echt te klein is als jij <1,80 bent, dus idd maar eens m'n beenlengte nameten en dan de maattabellen uitpluizen :-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Als ze het apart verstuurd hebben: Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij banggood 3 items besteld. Maar net 1 binnen gekregen. Komt het vaker voor dat het apart aankomt?
Ze hebben 3 pakhuizen in China,en nog eentje in de UK dus het kan gebeuren dat je producten uit een ander pakhuis komen dus 3 pakketjes .quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij banggood 3 items besteld. Maar net 1 binnen gekregen. Komt het vaker voor dat het apart aankomt?
Da's Kantonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel allemaal shipped, pakketje uit ghungziau ofzo binnen. Wacht wel even af nog.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Ik heb de winter-uitvoering genomen: shirt en broek zijn ideaal voor mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Voor mij ook die vraag, ben 2,01m :-)
inderdaad: beste manier is uw maat opnemen en vergelijken met de tabellen: die kloppen nl. met de werkelijke kledij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Welke heb je precies besteld?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes, 1 lang en 1 kort. Ongeveer gekocht voor de zelfde prijs, prima dingen inderdaad.
Euh, dhgate en priceangels. Beide advertenties bestaan al niet meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je precies besteld?
Ook wat via gewone webshops?
Ik heb geen cc.
Komt het uit Shanghai?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:21 schreef rene90 het volgende:
Aliexpress nogal een kut seller, had ook weinig sterren maar nu duidelijk waarom. 15 april besteld, 20 april een bevestiging dat het verzonden is (met een tracking erbij). Voor de grap haal ik de tracking eens door een website heen en status:
10 mei, collecting
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Congratz voor shiznuts natuurlijk..
hij heeft zijn statement nu echter wel gemaakt..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode met al zijn optredens et cetera, snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic
[ afbeelding ]
Fixed ;-)quote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Congratz voor She'snuts natuurlijk..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode met al zijn optredens et cetera, snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef supayoshii het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een dock voor mijn Jiayu G4 Advanced,Nu zie ik wel Samsung docks enzo, maar ik zoek eigenlijk een dock voor op mijn bureau zoals voor de iphone, iemand suggesties?
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:
Congratz voor shiznuts natuurlijk..
Het is te hopen dat we hem na deze hectische periode (met al zijn optredens et cetera) snel weer terug kunnen verwelkomen in dit topic
[ afbeelding ]
Nee, dus paypal is wel een must. Ideal moet je ook niet willen trouwens want je kan nooit iets doen mocht er een probleem zijn.quote:
Ach als die vrouw (quote:Op zondag 11 mei 2014 04:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht.
Bedankt voor de steun hea Europa!
Als je nodig pruiken, opplakbaarden, jurkjes met uitsparing voor een tucked lul en makeup nodig hebt moet je maar ff dmen voor adresjes.!
http://www.aliexpress.com/item/Plastic-fly-gun/1506944151.htmlquote:Op zondag 11 mei 2014 11:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ach als die vrouw (![]()
) geen baard had gehad, was het nummer nooit goed genoeg geweest voor een eerste plek
.. maargoed sws eurovision songfestival
even wat anders, iemand al eens een china version gezien van BUG-A-SALT
+- 40 euro![]()
Het schieten van zoutkorrels met een chinese bamboo slingshot werkt ook niet echt goed..
Ik moest even googlen om te begrijpen wie deze freak isquote:Op zondag 11 mei 2014 04:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. Je was monkeybrain al voor. Ik had 'em eigenlijk ook wel verwacht.
Bedankt voor de steun hea Europa!
Als je nodig pruiken, opplakbaarden, jurkjes met uitsparing voor een tucked lul en makeup nodig hebt moet je maar ff dmen voor adresjes.!
Ah, de bug-a-salt! Heb ik wel eens gezien een tijd geleden, maar 50 euro voor een nerf-gun lookalike is het voor mij niet waardquote:Op zondag 11 mei 2014 11:32 schreef Zith het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com/item/Plastic-fly-gun/1506944151.html
Binnen 5 minuten een antwoord.
EDIT: laat maar is shit verkooper
Beter dan deze 40 EURO kan ik het niet maken nee![]()
http://www.aliexpress.com(...)ug-a/1739408633.html
Paar maandjes wachten en er zijn look-a-likes op de markt waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:50 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, de bug-a-salt! Heb ik wel eens gezien een tijd geleden, maar 50 euro voor een nerf-gun lookalike is het voor mij niet waard
Hij is er al een tijdje.. en momenteel dus nog niks te vinden..quote:Op zondag 11 mei 2014 14:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Paar maandjes wachten en er zijn look-a-likes op de markt waarschijnlijk.
quote:maar ik viend niet normaal, 100 40 euro voor bliekje bug-A-salt...is niet normaal.. maar komp goed.. i neffa gif up!
Voor die paar dollar gewoon die grotere toch. Inschrijven voor de nieuwsbrief geeft nog 5% eraf.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef ErkendFokker het volgende:
http://m.banggood.com/ind(...)ower%20Bank&bid=3201
Welke wordt het?
Ik heb zelf de 10400mAh versie, erg content mee, deze is in de aanbieding bij ChinaBuye!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef ErkendFokker het volgende:
http://m.banggood.com/ind(...)ower%20Bank&bid=3201
Welke wordt het?
Je bedoeld NFC lijkt mij?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:56 schreef Xetran het volgende:
Ik zoek van die RFID sleutelhangertjes maar bij de meesten op eBay staat dat de chip die er in zit niet werkt nexus en nog wat andere telefoons.. Iemand toevallig ervaring met sleutelhangertjes die wel werken? Kan er wel een berg bestellen om te kijken welke het doen, maar niet zo'n zin om die 4 weken er op te wachten.
Ik zou hem bijna kopen gezien de prijs ervan, alleen heb ik niet echt iets waar ik hem voor kan gebruiken. Mooie prijs voor dat ding zegquote:Op zondag 11 mei 2014 19:47 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb zelf de 10400mAh versie, erg content mee, deze is in de aanbieding bij ChinaBuye!
Ik had deze maand of anderhalf geleden gekocht voor 25 dollar, nu voor 20 dollar te koop;
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices
Je kunt voor nog eens 5% korting de volgende code gebruiken;
ChinaBuye5
Toevallig vandaag besteld voor 18 dollar: http://www.aliexpress.com(...)aomi/1798992692.htmlquote:Op zondag 11 mei 2014 19:47 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb zelf de 10400mAh versie, erg content mee, deze is in de aanbieding bij ChinaBuye!
Ik had deze maand of anderhalf geleden gekocht voor 25 dollar, nu voor 20 dollar te koop;
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices
Je kunt voor nog eens 5% korting de volgende code gebruiken;
ChinaBuye5
Ik zie dat je deze kunt programmeren,quote:Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je bedoeld NFC lijkt mij?
Dan moet je Ntag203 hebben dacht ik.
Ik kreeg die powerbank binnen 2 weekjes binnen, maar was dus kapot. Mail naar klantenservice gestuurd en geen antwoord. Maar inmiddels wel op een andere manier contact opgenomen en komt alsnog binnen, maar nu ben ik al anderhalve maand verderquote:Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef N22 het volgende:
Mijn AWEI ES800M (tweemaal) zijn binnen!
Eerste visuele indruk: Zien er zeer netjes uit, professionele verpakking, zien er uit alsof ze het tienvoudige kosten. Leuk dat bewaarmapje er ook bij.
Eerste auditieve indruk: [ afbeelding ]Lekkere bass, gelukkig luister ik voornamelijk naar muziek met een prominente bass, dus dat komt mooi uit. Onbegrijpelijk dat iets van deze kwaliteit zo goedkoop is. Voor zover ik nu merk doen deze oortjes niet onder voor meerdere Sennheiser in-ear oortjes die ik over de jaren heb gehad van ¤35 - 45.
Binnenkort ook even de AWEI ES900i bestellen voor mezelf en mijn broer.
Bij de ES800M zat ook nog deze in het pakketje, helemaal vergeten dat ik die er bij had besteldGrappig dingetje.
Overigens had ik gehoopt dat mijn PowNed powerbank er ondertussen zou zijn (was 2 weekjes weg), maar ik heb nog niks ontvangen
Oh NFC ja idd. Wil ze gewoon naar wat dingen programmeren zoals geluidsprofielen enzo. Ik zal eens kijken bedanktquote:Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je bedoeld NFC lijkt mij?
Dan moet je Ntag203 hebben dacht ik.
NFC heeft maar een erg kort bereik. Hetzelfde systeem als dat in je OV-chipkaart zit. Op m'n school gebruiken ze trouwens NFC tags in plaats van sleutels, vraag me af of je die kan kopiëren.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik zie dat je deze kunt programmeren,
kun je ze bijv. ook gebruiken om ze (in huis) op te sporen als je ze kwijt bent?
Zie diezelfde powerbank voor 14 dollar op ali. Wat zou de val kunnen zijn?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Toevallig vandaag besteld voor 18 dollar: http://www.aliexpress.com(...)aomi/1798992692.html
Ik heb 27 april de klantenservice gemaild (4 of 5 weken na inschrijving was datquote:Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik kreeg die powerbank binnen 2 weekjes binnen, maar was dus kapot. Mail naar klantenservice gestuurd en geen antwoord. Maar inmiddels wel op een andere manier contact opgenomen en komt alsnog binnen, maar nu ben ik al anderhalve maand verder
EDIT: Die folding knife ook maar besteld, sinds ik die multitool van 10 cent in mijn portemonnee heb is mijn leven een stuk makkelijker![]()
Neppers. Ook dure kunnen best neppers zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie diezelfde powerbank voor 14 dollar op ali. Wat zou de val kunnen zijn?
Kijk eens aan.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef N22 het volgende:
Mijn AWEI ES800M (tweemaal) zijn binnen!
[..] Voor zover ik nu merk doen deze oortjes niet onder voor meerdere Sennheiser in-ear oortjes die ik over de jaren heb gehad van ¤35 - 45.
Wist niet dat dat ook nog genept kon worden. Diamantje is voldoende feedback neem ik aan?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neppers. Ook dure kunnen best neppers zijn.
Daarom een Ali-store gebruiken die je kent/goede feedback heeft en nadrukkelijk bevestigd dat het om officieel spul gaat.
http://www.buyincoins.com/item/37810.htmlquote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef l0lownkill het volgende:
En heeft iemand ervaring met charging hubs? Het is hier een drama qua laders aangezien ze telkens verdwijnen. Liefst 1tje die je kunt vastschroeven
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com/item/37810.html
Bedanktquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
En voor het weg raak probleem:
Loshalen, 1 helft vastschroeven en de andere helft er weer aan klikken (dacht dat het een klik systeem was die plastic behuizing).
Top, ook besteld!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef monkeybrain het volgende:
Gearbest. De glasbreker was bij bic uitverkocht maar hier nog te vinden voor een goede prijs.
Ik snapte de werking niet helemaal en heb lekker in mijn duim geschoten![]()
[ afbeelding ]
Zo, beste lamp. Hoe lang kan je nu shinen?quote:Wat extra 18650's erbij van fasttech![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik een peniscompensatie heb gekocht bij banggood![]()
Verlengstuk voor de tk75, nu met 8 x 18650![]()
[ afbeelding ]
Ah, dat moet ik ook nog maar eens aanschaffen heb nu ook alleen maar zo'n goedkoop setje.quote:En nog een waterdichte accupack van Ebay waar losse 18650's in gaan voor de fietslamp. Gare accupacks zijn goedkoop maar gaar. Goede accupacks zijn minder gaar maar zeer duur. Nu kan ik goede goedkope a-merk 18650 gebruiken met een betrouwbare lader.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |