Monopod?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt een noob vraag hier van mij:
Die stick, waar sommigen hun action cam op vast hebben in de hand.
Hoe heet zo'n ding en past die op de sj4000?
Dit inderdaad... past dat ook op een sj4000?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Nee, precies zoals de voorbeeldfoto tijdens het wakeboarden zal 'ie bedoelen.
Telescopic/retractable monopod. Ik heb er zelf eentje van miniisw , die hebben allerhande GoPro accessoires.
Monopod is goedkoper en kant en klaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Djurres het volgende:
Ik ga jullie een tip geven.
Scoor op marktplaats een skistok, of 2.
Neem wat 2 componenten hars, en een M6 boutje, en je bouwt in no time je eigen voor veel goedkoper
Ik heb een nordic walk stok gepakt, die ik in lengte kan varieren, van 40cm tot 1.30 cm. Telescoopstok.
Werkt fantastisch.
Geen dankquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zwarte versie besteld.
Thanks Downstar voor de coupon.
Nu maar afwachten
Eerst de G4S al, nu dit... ff dimmen ManageTheAnger... ff dimmen nu...
Krijg jij die niet gratis van T-mart?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen dank
als waardering mag je me wel een monopod opsturen
daar ben ik namelijk ook wel geintresseerd in voor de SJ4000
Helaas niet neequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg jij die niet gratis van T-mart?
http://www.ebay.nl/itm/321414082063
Zo 1 bedoel je dan?
Twee bestellen en vanuit NL sturen kost weer 6,50 pakket kosten ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Helaas niet nee.. al kan ik dr nog wle ff achteraan gaan ja..(keuze zat! http://www.tmart.com/search.html?typeid=&q=monopod)
maar inderdaad zo 1 bedoel ik ja
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Twee bestellen en vanuit NL sturen kost weer 6,50 pakket kosten ofzo
Van de chinees weg heb jij mijn gegevens weer in je handen..
Suggesties?
Hey! Niet zomaar mijn ui misbruiken voor downstar z'n Oprah acties.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:32 schreef shiznuts het volgende:
Mooie Oprah-actie van je Downie... 'you get a new monopod!' 'You get a new monopod!' 'You get a new monopod!'
[ afbeelding ] And the crowd goes wild
Ik heb me voorgenomen geen Chinese telefoon meer te kopen voordat er een dualsim telefoon is met zowel 4G als NFC, anders blijf ik ook maar geld uitgeven aan die dingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eerst de G4S al, nu dit... ff dimmen ManageTheAnger... ff dimmen nu...
Bumpquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb zojuist alle benodigdheden gekocht voor mijn 4x4x4 LED cube. (inclusief arduino 15 euro maar (: )
Het enige wat ik nog nodig is heb zo'n soortgelijke projectcase: Klik maar dan in afmetingen rond de 120x100x40mm. Kan tot nu toe eigenlijk niks vinden, omdat alles ook verschillende maten heeft. Heeft iemand misschien een idee?
Als ik die monopod voor jou bestel, en directly naar jou toe laat verschepen dan zit daar ook ongetwijfeld een sticker op met mijn gegevensquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:22 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
hoezo ik jou gegevens
ik zei als grap dat je mij als dank wel een monopod mocht toesturen..
Niet ik jou.. haha
Wadda jij denk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:56 schreef neo2000 het volgende:
@FaShizzlemydizznutz; had jij nou nog die ene Earson besteld met NFC?
Uh. Why would that be, exactly?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als ik die monopod voor jou bestel, en directly naar jou toe laat verschepen dan zit daar ook ongetwijfeld een sticker op met mijn gegevens
Downstar heeft je gegevens toch al.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als ik die monopod voor jou bestel, en directly naar jou toe laat verschepen dan zit daar ook ongetwijfeld een sticker op met mijn gegevens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |