quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Djurres het volgende:
Eevn een voorbeeldje van de SJ4000, foto'tje.leuk footje, maar inderdaad dit ziet er bij mij meer uit als een snapshot vanuit een filmpje ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verkleind, uiteraard.?
mijn foto's voelen scherper aan moet ik zeggen..
Ik vind het gewoon gigantisch k*t dat er nu al 2 maand een mooi statief in de kast ligt en ik die nog steeds niet kan gebruiken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef RobertNL het volgende:
Ach heb ik ook hoor met enkele dingen. Vooral met kleding lijk ik wel een claim magneet.
En dat alles in de laatste maand
Opgenomen @ de waterskibaan hier in de omgeving. Hier was ik net zelf op me bek gegaan, en kwamen wat mensen over de slider die ik toen ff snel gefilmd heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef piekartz87 het volgende:
Waar is dat opgenomen als ik vragen mag? Leuk filmpje
allemaal std jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
geen HDR? Welke lichtinstellingen? etc etc
Ja jeetje! HDR aan, en dan beetje met lichtinstellingen spelen!quote:
Inderdaad. Scherpte op high, HDR aan, +1/3e lichtsterkte en bij weer/omgeving op cloudyquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja jeetje! HDR aan, en dan beetje met lichtinstellingen spelen!
Toevallig rond Utrecht?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Opgenomen @ de waterskibaan hier in de omgeving. Hier was ik net zelf op me bek gegaan, en kwamen wat mensen over de slider die ik toen ff snel gefilmd heb.
Normaal heb ik m op men monopod, board, of op mn helm zitten. Heb nog wel meer filmpjes waar ik dubbel en mensen wat tricks springen. (Ben zelf zo goed nog niet ;P)
Want?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef bobbernaut het volgende:
Waar zit de mic van de SJ4000?
Wat ik dus zou doen is een 2e case kopen, maar dan een soort van skeleton case van maken.
Want je hebt nu wel zo'n zwart dingetje dat je kan gebruiken, maar dat beschermt je SJ4000 niet echt..
Dus daarom lijkt t mij handig als je een DIY skeleton case hebt, toch nog bescherming aan de voorkant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het werken?
Van datum betaling, tot exact 4 a 5 weken daarna krijg je hem binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]Ach heb ik ook hoor met enkele dingen. Vooral met kleding lijk ik wel een claim magneet.
- Itailor (2e blouse, nog niets)
- Aliexpress schoenen (vergeten te claimen, later binnen. Links maat 42, rechts maat 44)
- Blouse van Aliexpress (geld terug gehad).
En dat alles in de laatste maand
Same here! 20-05 verstuurdquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef FastFox91 het volgende:
Pakketje van dealextreme binnen 10 dagen binnen. Nieuw record voor mij.
Wat kun je hiermee?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag gekocht, Review zal komen zo snel ik hem binnen heb en hem even in heb laten spelen
[ afbeelding ]
Zit een soort van lipje aan, daar mee trek je hem eruitquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef Zith het volgende:
Hoe haal je de accu van de sj4000 eruit?Dat ding zit moervast.
Bij de eerste was dat ook zo, deze zit nu op 44 dagen, dus ga wel een case openen (20 dagen rekkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van datum betaling, tot exact 4 a 5 weken daarna krijg je hem binnen.
Maatwerk, dat duurt nou eenmaal langer.
Alle keren dat ik besteld heb, is er geleverd.
Linkje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag gekocht, Review zal komen zo snel ik hem binnen heb en hem even in heb laten spelen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |