Alleen de batterijen bestellen, dat gaat wel. Gister nog gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef Beelzebufo het volgende:
Watneuk? Banggood cancelt een deel van mijn order omdat ze geen batterijen mogen versturen? Waar ga ik nu 18650's vandaan halen?
fasttechquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef Beelzebufo het volgende:
Watneuk? Banggood cancelt een deel van mijn order omdat ze geen batterijen mogen versturen? Waar ga ik nu 18650's vandaan halen?
Ik kreeg vandáág een mail van ze.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Gunny het volgende:
[..]
Alleen de batterijen bestellen, dat gaat wel. Gister nog gedaan.
Ik heb net ff mijn bestelling erbij gepakt, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik kreeg vandáág een mail van ze.
Het schijnt nog wel tegen betaling te kunnen, ik wil 'genuine' 3400 mAh batterijen bij mijn Olight M21X lamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17track tracking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar van Shenzhen naar Guangzhou, van Guanghzou zogenaamd naar Taipei, en nu weer van Guangzhou naar Shenzhen.
En dan betaal je extra bij voor "4-6 days express delivery to Taiwan"... Ja dikke neus.![]()
Overigens vandaag na ruim 5 weken spareparts voor mijn v929 binnengekregen. Je zou denken dat China > Taiwan redelijk snel is qua verzenden.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Oeh, de Perhentian Islandsquote:
eerste is echt leuk gemonteerd ook een zeker goede kwaliteit iddquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beeld is prima zat, zou niet weten waar er mis mee moet zijn.
Ben benieuwd!
Je kan toch gewoon een couponcode invullen? Daar rechts, net boven 'Payment method'.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef neo2000 het volgende:
Gawd, al een tijdje niets meer besteld @ banggood. Hoe werkt de procedure van de coupon ook alweer? Heb zaken aan m'n basket toegevoegd, in de OP staat, inloggen na checkout, maar dan heb je toch al betaald met paypal.. Misschien ben ik niet helemaal wakker, maar.. Als iemand het me nog eens uit kan leggen. In het verleden is het me wel eens gelukt, alen geen idee meer HOE.
Oh dang. Niet goed wakker dus. Fuuu. Thanks!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een couponcode invullen? Daar rechts, net boven 'Payment method'.
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?quote:Sorry for the concern.
After checking, the refund cannot be successfully transfered due to the dispute. Shall we advise you to close the issue first? So that we can issue the refund.
Thanks for your cooperation.
Best Regards,
haha onzin!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef Miniem het volgende:
Bij mij staat er een geschil open van Priceangels op Paypal.
Ze zeggen dat ze gerefund hebben maar ik heb gezegd dat ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
Nu antwoorden ze dit:
[..]
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?
Ik heb nu in het geschil gezet dat ze me nog niet gerefund hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
haha onzin!
niet doen. gewoon wachten tot ze terugstoren. Als ze niet doen krijg je het van paypal terug.
Priceangels.com misselijke honden. Gewoon de claim aanhouden. Sjesus wat heb ik in het verleden een gezeik met ze gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef Miniem het volgende:
Bij mij staat er een geschil open van Priceangels op Paypal.
Ze zeggen dat ze gerefund hebben maar ik heb gezegd dat ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
Nu antwoorden ze dit:
[..]
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?
ai, das kloten inderdaad..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik krijg ook een donkerbruin vermoeden waarom ik de laatste tijd zo'n gezeik heb met pakketjes die nooit aankomen; bij de 3e PayPal claim kreeg ik van de verkoper een reactie of mijn adres wel correct was.
Blijkt het huisnummer te ontbreken.![]()
Ik heb dat nooit aangepast (lees: huisnummer verwijderd) bij Ebay en/of PayPal, maar blijkbaar is het ergens dus toch fout gegaan.
Nou heb ik wel eerder pakketjes ontvangen waar huisnummer ontbrak; maar deze kwamen toch door omdat de bezorger ons kende en een keer dat de gene die pakketje had ontvangen ons opbelde dat hij iets voor ons had.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wadda jij denk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel... ik benieuwd zijn naar iets en het dan niet kopen...No can do.
Dat zal het wel geweest zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef Downstar het volgende:
ai, das kloten inderdaad..
maargoed gelukkig nu wel achter gekomen dan!
Hopelijk dat je eerder bestelde pakketten alsnog krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |