Deze bijdragequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Do wins uit China van een Chinese seller![]()
Als je ook maar iets afwist van Rogue Fitness en de kwaliteit van hun schoenen, dan had je mijn reactie begrepen. Maar wees gerust blij met je aliexpress do-wins.quote:
Zal ik doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je ook maar iets afwist van Rogue Fitness en de kwaliteit van hun schoenen, dan had je mijn reactie begrepen. Maar wees gerust blij met je aliexpress do-wins.
I agree.quote:Improving your TECHNIQUE can be the quickest,
easiest and fastest way to get stronger.
Improving your technique helps you to do 2 things:
- Lift more weight, because you're moving more
efficiently
- Resist Injury
A pretty neat, 'double whammy' right?
But here's the thing...
I see many strong lifters who have crappy technique.
They choose to focus on program design, assistance
exercises, fancy 'conditioning workouts' and more...
And whilst all those things may help you get stronger,
technique is #1...
Numero uno.
Always has been, always will be.
All the best lifters have great technique. Period.
Je raakt waarschijnlijk na de eerste rep je spanning kwijt. Blijf er aan denken om je glutes aan te spannen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Deadlift gaat nog steeds niet 100%, vanaf het moment dat ik met de lift begin (eerste rep) is m'n form perfect, ben ik eenmaal weer beneden voor m'n 2e rep, zie ik toch een hele kleine bolling in m'n rug, en er zit ook niet meer zoveel spanning op m'n hamstrings als toen ik de eerste rep deed..
3x12 is 36 herhalingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef xaban06 het volgende:
War is beter met squad. Zwaar gewicht 3x12 of wat lichter maar dan 5x20?
Afwisselen. Ik doe af en toe setjes van 6 en af en toe setjes van 10. Als ik dan wat lichter pak en hoger in reps zit focus ik nog extra op techniek. En de volgende keer pak je weer vollop zwaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef xaban06 het volgende:
War is beter met squad. Zwaar gewicht 3x12 of wat lichter maar dan 5x20?
100x squat... Waarom zou je. Pak dan gewoon 2 oefeningen 5x10quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x12 is 36 herhalingen
5x20 is 100 herhalingen
meer=beter
1000x1?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x12 is 36 herhalingen
5x20 is 100 herhalingen
meer=beter
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie site voor Whey?
Die van mij is bijna op, ik haal het altijd bij http://www.sportvoedingkopen.nl/ maar misschien dat er goedkopere of betere webshops zijn?
Wat allemaal dan? Het enige wat ik er vandaan heb is een shaker en whey, verder niksquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:39 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik haal ook altijd mn scheiss bij B&F
Zeker duur, had afgelopen zaterdag een ribeye en entrecote op de BBQ van beide 300 gram en was ¤ 30 kwijt, wel super lekker. Kipfilet is prima voor doordeweeks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.
[..]
Kangoeroe![]()
![]()
Thanks, ook wel goed zie ik..quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
En creatine, that's itquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat allemaal dan? Het enige wat ik er vandaan heb is een shaker en whey, verder niks
Nee gek, die vrouw die bij die oly lift de bar op d'r nek krijgtquote:
Toevallig net over gepost in de gym reeks. Gast die naar me toe kwam en zij "je moet met je rug plat bankdrukken, hoe jij het doet zo gebogen is dik slecht voor je rug", dat soort onzin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:35 schreef Cataclyst het volgende:
Dat is zeker nice, merk zelf ook dat er wel veel mensen zijn die wat wijsheden spuien, jammer genoeg is dit veel bro-science. Echter merk ik dat de grotere gasten of de mensen die een stuk serieuzer liften vaak niet schuw zijn van wat tips krijgen of geven, en dat vind ik persoonlijk echt tof. Denk dat dat ook wel opgaat voor jouw vandaag met je powercleans?
Ik ook idd, ik zit zelf nooit te wachten op advies en heb geen zin om er andere mensen mee lastig te vallen. Tenzij iemand echt heel gevaarlijk bezig is of een beetje twijfelachtig een oefening zit te doen op een apparaat bijvoorbeeld omdat ze niet weten hoe het werkt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat een gast met sprietbeentjes naar me toe kwam om te zeggen dat ik te diep squatte (ik zit een paar graden boven parallel), dat dat slecht voor m'n knieen is
Ik geef zelf nooit advies omdat mijn form ook niet 100% is, al zie ik soms wel eens tenenkrommende uitvoeringen
vond het idd echt tof, je merkt ook wel dat wat er gezegd werd hout sneed want ik voelde gister na de workout veel meer spieren als dat ik er normaal voel dus er leek echt heel wat meer geactiveerd te worden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:35 schreef Cataclyst het volgende:
Dat is zeker nice, merk zelf ook dat er wel veel mensen zijn die wat wijsheden spuien, jammer genoeg is dit veel bro-science. Echter merk ik dat de grotere gasten of de mensen die een stuk serieuzer liften vaak niet schuw zijn van wat tips krijgen of geven, en dat vind ik persoonlijk echt tof. Denk dat dat ook wel opgaat voor jouw vandaag met je powercleans?
Hahaha, heerlijk is dat he! Heb het soms ook wel eens als je wat form-dingetjes probeert die je her en der leest, dag erna soms spierpijn bij spieren die je daarvoor niet eens voeldequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:00 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
vond het idd echt tof, je merkt ook wel dat wat er gezegd werd hout sneed want ik voelde gister na de workout veel meer spieren als dat ik er normaal voel dus er leek echt heel wat meer geactiveerd te worden.
Wat voor wijsheden heb je opgedaan van die kerels mbt de powerclean? Misschien dat ik het ook eens ga proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:00 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
vond het idd echt tof, je merkt ook wel dat wat er gezegd werd hout sneed want ik voelde gister na de workout veel meer spieren als dat ik er normaal voel dus er leek echt heel wat meer geactiveerd te worden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:00 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
In starting strength word een heel hoofdstuk geweid aan de PC. Lees die eens door zou ik zeggen. Wordt stap voor stap uitgelegd inclusief veel voorkomende fouten, grip, voet plaatsing etc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat voor wijsheden heb je opgedaan van die kerels mbt de powerclean? Misschien dat ik het ook eens ga proberen.
Zolang het niet pijnlijk is. Hoogstwaarschijnlijk de quadriceps die de patella goed trekt of de Illiotiabiale tractus die ergens overheen gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef opreis het volgende:
knakkende/krakende knieen bij het squaten, iets om me druk over te maken of kan het geen kwaad?
Een powerclean filtert ook al 99% van de sjonnies eruit natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Fraymenkahn het volgende:
Om nog even wat te zeggen over hulp aanbieden in de gym, ik had een hele slechte power clean techniek, wel YT filmpjes over gekeken en ook een instructeur in de gym gevraagd maar werd niet echt beter.
Gister kwam er dus zo'n gast op me af en vroeg dus of ie me wat tips mocht geven, graag natuurlijk, uiteindelijk hebben hij en iemand van de gym mij zowat een half uur geholpen, mn techniek is nu stukken beter en ik weet waar ik aan moet werken. vind dat gewoon echt super tof
Had mijn handen te smal, mijn voeten stonden niet ver genoeg onder de bar door, bij het hurken staken mijn knieen over mijn tenen en ik stond met te bolle rug.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat voor wijsheden heb je opgedaan van die kerels mbt de powerclean? Misschien dat ik het ook eens ga proberen.
Vooral de hardheid. Zou er een van 60 cm kopen voor het gemak. 30cm is vooral handig om mee te nemen in een tas als je ergens naar toe gaat. Een 60 cm heb je genoeg ruimte over om de rug of benen aan beide zijdes tegelijk te pakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga ook maar eens zo'n foamroller halen aangezien de vele positieve reviews en voordelen, zie er 2 bij fitness-seller, de een is zo'n 40 euro duurder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeit 't nog wat, naast de lengte?
Die grafiekquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vooral de hardheid. Zou er een van 60 cm kopen voor het gemak. 30cm is vooral handig om mee te nemen in een tas als je ergens naar toe gaat. Een 60 cm heb je genoeg ruimte over om de rug of benen aan beide zijdes tegelijk te pakken.
Hier een handige grafiek van de hardheid van de meest voorkomende foamrollers:
[ afbeelding ]
Ik vind ze allemaal pijnlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:36 schreef Verbosity het volgende:
Ziet er misschien wat debiel uit, maar maakt het wel enigszins inzichtelijk. Heb zelf de blackroll welke al een redelijk hoge dichtheid heeft en pijnlijk is voor iemand die net begint met foamrollen.
Oh wacht, die grafiek is serieus??quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:36 schreef Verbosity het volgende:
Ziet er misschien wat debiel uit, maar maakt het wel enigszins inzichtelijk. Heb zelf de blackroll welke al een redelijk hoge dichtheid heeft en pijnlijk is voor iemand die net begint met foamrollen.
Was serieus ja. Dit is de gym nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh wacht, die grafiek is serieus??Maar dat moet je dus opbouwen ofzo?
Deze is 90cmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was serieus ja. Dit is de gym niet
Zou in ieder geval beginnen met een uit de eerste helft qua dichtheid. Anders is het te pijnlijk om gebruik van te maken. Hoe harder het materiaal is des te meer druk er op de triggerpoints komt = meer pijn. Die Blackroll Pro of Rumbleroller zal voor iemand zijn die meer gewend is.
Is een redelijke om mee te beginnen of als warming up voor een hardere versie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze is 90cm
Dit zou dus wel een goede keuze zijn?
http://www.fitness-seller.nl/foam-roller/
Het is toch bedoeld voor na training? Ik zal 'ns kijken. Want heb toch wel flinke last van m'n rug na wat deadliftenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is een redelijke om mee te beginnen of als warming up voor een hardere versie.
Zou zelf eerder voor zo een gaan:
http://www.fysiosupplies.(...)er-elite-zwart-60-cm
Niet specifiek voor na een training. Kan ook voor een training gebruikt worden of op dagen dat je niet traint. Beste is om het te doen wanneer het jezelf uitkomt. Als dit is om de boel wat los te krijgen zodat je wat meer mobiliteit hebt kan je het beter voor een training doen i.p.v. na een training.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is toch bedoeld voor na training? Ik zal 'ns kijken. Want heb toch wel flinke last van m'n rug na wat deadliften
Wat is lang trainen? Ik train best wel high volume dus ben altijd best wel lang bezigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:19 schreef Faeroer het volgende:
Iemand bekent met de theorie voor wat betreft lange(re) workouts en wat dit met het lichaam doet? Ik ben nogal ADD met trainen, en raak ontiegelijk snel afgeleid waardoor m'n training niet altijd kort verloopt. Wordt je automatisch catabolic of eet je lichaam zichzelf op als het te lang duurt, of wat?
351+ wendler beyond main lift (bv bench, squat, deadlift of ohp) lege bar en dan 40/50/60% warmup sets, en de 3 werksets. Daarna joker sets ~3 tot 4 meestal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat is lang trainen? Ik train best wel high volume dus ben altijd best wel lang bezig
Kon sinds dinsdag niet meer trainen best frustrerend, aan de andere kant was wel toe aan een deload
Jup das behoorlijk lang zit toch nog wel onder de 2 uur dus hoef me geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
351+ wendler beyond main lift (bv bench, squat, deadlift of ohp) lege bar en dan 40/50/60% warmup sets, en de 3 werksets. Daarna joker sets ~3 tot 4 meestal.
5x3 80% TM sets op een main lift (bv ohp, deadlift, squat, bench) wel warmup, maar geen joker sets
4 á 5 assist exercises 5x3 (bv op benchdag incline chain bench, close-grip bench, db inclines en tricep extensions)
Kom toch wel rond de 2,5 tot 3,5 uur. Nogal lang...
hier ook 3 kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup das behoorlijk lang zit toch nog wel onder de 2 uur dus hoef me geen zorgen te maken![]()
Zie echt lui na 3 kwartier al klaar zijn dat ik denk, hoe de fck krijgen ze dat voor elkaar
wel gehad, wel altijd bloedende schenen na 't deadliftenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie wel eens bloedneus tijdens of na het sporten?
Alleen als ik per ongeluk coke ipv whey in me shake doe..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Snuif je je shake dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen als ik per ongeluk coke ipv whey in me shake doe..
Nee, wel een vreselijke loopneus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen als ik per ongeluk coke ipv whey in me shake doe..
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:34 schreef Kostertjuh het volgende:
Zijn er hier nog meer fans van Dom Mazetti?
Inb4 Snakey:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, wel een vreselijke loopneus.
Hardloopschoenen. Kom je nog eens buitenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wil voor thuis iets van een cardioapparaat kopen.
Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan en waarom?
Fietsen vind ik normaal het "fijnst" maar een crosstrainer zou ook kunnen
Kan ik dat uurtje voor het werk gaan doen
Hangt van je doelen af. Zelf fiets ik al genoeg en prefereer ik gewoon buiten hardlopen als functionele cardio. De crosstrainer zou ik nooit pakken omdat ik dan liever gewoon minder eet. Denk dat als ik een cardioapparaat zou kopen het een roeimachine zou zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wil voor thuis iets van een cardioapparaat kopen.
Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan en waarom?
Fietsen vind ik normaal het "fijnst" maar een crosstrainer zou ook kunnen
Kan ik dat uurtje voor het werk gaan doen
Ja daar had ik zelf ook al aan zitten denken maar een beetje degelijke roeimachine heeft nog wel een kostenplaatjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hangt van je doelen af. Zelf fiets ik al genoeg en prefereer ik gewoon buiten hardlopen als functionele cardio. De crosstrainer zou ik nooit pakken omdat ik dan liever gewoon minder eet. Denk dat als ik een cardioapparaat zou kopen het een roeimachine zou zijn.
hardloopschoenenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja daar had ik zelf ook al aan zitten denken maar een beetje degelijke roeimachine heeft nog wel een kostenplaatje
ook 2ehands, moet allemaal beetje low budget![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:26 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hardloopschoenen. Kom je nog eens buiten
Jullie kunnen niet goed lezen ofwel lieverdsquote:
Ga je hoela-hoepenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen niet goed lezen ofwel lieverds
Ik vraag naar een machine voor cardio waarom zou ik er dan hardloopschoenen bij halen
Die heb ik wel maar ik wil lekker in me blote tokus thuis sochtends lekker vroeg onder het genot van het nieuws ff cardio doen
Snap niet wat ik dan aan hardloopschoenen heb?
Ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ONZ gymtopic en dit topic begint steeds meer op elkaar te lijken
Hardloopschoenen om op en neer de trap af te rennen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen niet goed lezen ofwel lieverds
Ik vraag naar een machine voor cardio waarom zou ik er dan hardloopschoenen bij halen
Die heb ik wel maar ik wil lekker in me blote tokus thuis sochtends lekker vroeg onder het genot van het nieuws ff cardio doen
Snap niet wat ik dan aan hardloopschoenen heb?
Dit ziet er zeker goed uit hoor. Helemaal als je bij het korps wil zal dat weer een tandje terugschakelen zijn als je dit schema gewend bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:05 schreef RaphaelJamil_ het volgende:
Hallo beste sporters,
Ik wil graag een nieuwe schema beginnen en wil echt zwaar trainen.
Wat ik wil doen:
PTG: Physical Training Guide (http://www.sealswcc.com/p(...)l-training-guide.pdf)
In combinatie met: Navy Seal split routine: http://www.sealswcc.com/n(...)ng.html#.U4eNk_l_s0x
Nou heb ik me redelijk ingelezen en wil later zelf ook bij onze troste Nederlandse special forces genaamd het Korps Commandotroepen en wil mezelf ermee op voorbereiden doormiddel van dit.
Nou vraag ik me af of jullie me zouden willen helpen met een 4-daagse splitschema met de oefeningen die bij de split routine staan. Even voor het gemak:
UB;
Lat pull-downs
Shoulder (military) press
Biceps curl
Bench press
Incline press
Seated row pull
Deltoid lateral raise (raise your arms parallel to the ground, but no higher)
Upright row
Triceps extension
Pull-ups or dips
LB:
Lunges
Leg curl
Back hyperextension
Dead lifts
Leg press
Squats
Calf raises
Bedankt voor de moeite,
Raphael
Heb je het gefilmd?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, ook een pr op de squat: 122,5 atg
Jawel, maar ik zou het graag willen zienquote:Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Geloof je het anders niet?
Sorry, ik ben niet zo van de foto's/video's.quote:
Nee toch? Dat betekent toch dat je royaal onder parallel gaat? Zo diep als fysiek mogelijk dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat je reet de grond moest raken bij ATG
Het betekend dat je met je kont het gras zou raken tijdens het squatten (paar cm boven de grond dus). Zo diep als fysiek mogelijk verschilt per persoon en is dus geen goede indicator.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo van de foto's/video's.
[..]
Nee toch? Dat betekent toch dat je royaal onder parallel gaat? Zo diep als fysiek mogelijk dus.
Ik denk niet dat er hier dan veel zijn die echt atg doen als ze afgaan op jouw indicatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het betekend dat je met je kont het gras zou raken tijdens het squatten (paar cm boven de grond dus). Zo diep als fysiek mogelijk verschilt per persoon en is dus geen goede indicator.
hangt er maar net vanaf hoelang het gras is XDquote:Op zondag 1 juni 2014 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier dan veel zijn die echt atg doen als ze afgaan op jouw indicatie.
Bron?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
ATG is fysiek ook niet echt goed voor je
Broscience verkondig je maar hier: ONZ / [DE GYM #458] Das it mane. Zolang je je rug in de correcte positie kan houden kan je zo diep squatten als je zelf wil. Sterker nog door dieper te squatten worden je hamstrings beter meegepapt. Verder is het ook nog eens beter voor de stabiliteit in je knieen. Wel moet je erop letten dat je niet stuiterd maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
ATG is fysiek ook niet echt goed voor je
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zou nou beter voor je postuur zijn.
Kom met een bron dan in plaats van alles weg te wuiven.quote:
Je plaatjes over form kloppen misschien wel, maar we hadden het over squats en dat is met gewicht. Neem aan dat als je ATG gaat er zeer veel belasting op je onderrug komt te staan wat mij slechter lijkt dan als je minder diep gaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom met een bron dan in plaats van alles weg te wuiven.
Hoezo? Het plaatje was niet van mij trouwens. Zolang jij ATG je vorm goed kan houden is er niks aan de hand. Dat gewichtheffers (olympisch) vaak last krijgen van hun knieen is doordat ze dermate veel liften dat ze dermate naarbeneden gedrukt worden dat hun spieren niet de hele klap op kunnen vangen. De rest van de klap komt hierbij dus op de knieen terecht. Maar of je nu met ATG of below par squat met goede vorm maakt voor je onderrug niks uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je plaatjes over form kloppen misschien wel, maar we hadden het over squats en dat is met gewicht. Neem aan dat als je ATG gaat er zeer veel belasting op je onderrug komt te staan wat mij slechter lijkt dan als je minder diep gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |