Deze is 90cmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was serieus ja. Dit is de gym niet
Zou in ieder geval beginnen met een uit de eerste helft qua dichtheid. Anders is het te pijnlijk om gebruik van te maken. Hoe harder het materiaal is des te meer druk er op de triggerpoints komt = meer pijn. Die Blackroll Pro of Rumbleroller zal voor iemand zijn die meer gewend is.
Is een redelijke om mee te beginnen of als warming up voor een hardere versie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze is 90cm
Dit zou dus wel een goede keuze zijn?
http://www.fitness-seller.nl/foam-roller/
Het is toch bedoeld voor na training? Ik zal 'ns kijken. Want heb toch wel flinke last van m'n rug na wat deadliftenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is een redelijke om mee te beginnen of als warming up voor een hardere versie.
Zou zelf eerder voor zo een gaan:
http://www.fysiosupplies.(...)er-elite-zwart-60-cm
Niet specifiek voor na een training. Kan ook voor een training gebruikt worden of op dagen dat je niet traint. Beste is om het te doen wanneer het jezelf uitkomt. Als dit is om de boel wat los te krijgen zodat je wat meer mobiliteit hebt kan je het beter voor een training doen i.p.v. na een training.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is toch bedoeld voor na training? Ik zal 'ns kijken. Want heb toch wel flinke last van m'n rug na wat deadliften
Wat is lang trainen? Ik train best wel high volume dus ben altijd best wel lang bezigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:19 schreef Faeroer het volgende:
Iemand bekent met de theorie voor wat betreft lange(re) workouts en wat dit met het lichaam doet? Ik ben nogal ADD met trainen, en raak ontiegelijk snel afgeleid waardoor m'n training niet altijd kort verloopt. Wordt je automatisch catabolic of eet je lichaam zichzelf op als het te lang duurt, of wat?
351+ wendler beyond main lift (bv bench, squat, deadlift of ohp) lege bar en dan 40/50/60% warmup sets, en de 3 werksets. Daarna joker sets ~3 tot 4 meestal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat is lang trainen? Ik train best wel high volume dus ben altijd best wel lang bezig
Kon sinds dinsdag niet meer trainen best frustrerend, aan de andere kant was wel toe aan een deload
Jup das behoorlijk lang zit toch nog wel onder de 2 uur dus hoef me geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
351+ wendler beyond main lift (bv bench, squat, deadlift of ohp) lege bar en dan 40/50/60% warmup sets, en de 3 werksets. Daarna joker sets ~3 tot 4 meestal.
5x3 80% TM sets op een main lift (bv ohp, deadlift, squat, bench) wel warmup, maar geen joker sets
4 á 5 assist exercises 5x3 (bv op benchdag incline chain bench, close-grip bench, db inclines en tricep extensions)
Kom toch wel rond de 2,5 tot 3,5 uur. Nogal lang...
hier ook 3 kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup das behoorlijk lang zit toch nog wel onder de 2 uur dus hoef me geen zorgen te maken![]()
Zie echt lui na 3 kwartier al klaar zijn dat ik denk, hoe de fck krijgen ze dat voor elkaar
wel gehad, wel altijd bloedende schenen na 't deadliftenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie wel eens bloedneus tijdens of na het sporten?
Alleen als ik per ongeluk coke ipv whey in me shake doe..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Snuif je je shake dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen als ik per ongeluk coke ipv whey in me shake doe..
Nee, wel een vreselijke loopneus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen als ik per ongeluk coke ipv whey in me shake doe..
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:34 schreef Kostertjuh het volgende:
Zijn er hier nog meer fans van Dom Mazetti?
Inb4 Snakey:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, wel een vreselijke loopneus.
Hardloopschoenen. Kom je nog eens buitenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wil voor thuis iets van een cardioapparaat kopen.
Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan en waarom?
Fietsen vind ik normaal het "fijnst" maar een crosstrainer zou ook kunnen
Kan ik dat uurtje voor het werk gaan doen
Hangt van je doelen af. Zelf fiets ik al genoeg en prefereer ik gewoon buiten hardlopen als functionele cardio. De crosstrainer zou ik nooit pakken omdat ik dan liever gewoon minder eet. Denk dat als ik een cardioapparaat zou kopen het een roeimachine zou zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wil voor thuis iets van een cardioapparaat kopen.
Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan en waarom?
Fietsen vind ik normaal het "fijnst" maar een crosstrainer zou ook kunnen
Kan ik dat uurtje voor het werk gaan doen
Ja daar had ik zelf ook al aan zitten denken maar een beetje degelijke roeimachine heeft nog wel een kostenplaatjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hangt van je doelen af. Zelf fiets ik al genoeg en prefereer ik gewoon buiten hardlopen als functionele cardio. De crosstrainer zou ik nooit pakken omdat ik dan liever gewoon minder eet. Denk dat als ik een cardioapparaat zou kopen het een roeimachine zou zijn.
hardloopschoenenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja daar had ik zelf ook al aan zitten denken maar een beetje degelijke roeimachine heeft nog wel een kostenplaatje
ook 2ehands, moet allemaal beetje low budget![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:26 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hardloopschoenen. Kom je nog eens buiten
Jullie kunnen niet goed lezen ofwel lieverdsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |