Ik ben niet zo van het holletje van Kingstown.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Tem het volgende:
Je vergeet het hol element van Kingstown, Bet.
Wat lief van je Yokiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu ben je weer PIMP. Dus post maar even een goed verhaal.
Zelfde hier, meevallertje van de belasting, ik wil ook iets leuks doen anders gaat het maar aan boodschappen op dat is zonde. Heb wat kleren gekocht, maar omdat ik een krent ben, was het totaal maar 75 euro of zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef YokiKater het volgende:
En ik ben weer PIMP, meteen een meevaller van een kleine 300 euro.. Ooit ga ik rijk worden bitches!![]()
Ik ga mijzelf eens lekker verwennen denk ik. Biertje drinken, lekker snacken. Ga ik morgen wel weer sporten.
Ik ben liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lief van je Yoki
[..]
Zelfde hier, meevallertje van de belasting, ik wil ook iets leuks doen anders gaat het maar aan boodschappen op dat is zonde. Heb wat kleren gekocht, maar omdat ik een krent ben, was het totaal maar 75 euro of zo
Nee niks van dat alles. Shirtjes en zo. En lingerie, geen picsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Je hebt toch wel iets met panterprint of een huis/juichpak gekocht heh?
Filmpjes mogen ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niks van dat alles. Shirtjes en zo. En lingerie, geen pics
Nah niks met geluk te maken hoor, mijn voorlopige aanslag was veels te hoog dus ik krijg gewoon weer terug wat ik al had betaald.quote:
Als ik geen hoge rekeningen krijg de komende maand dan ga ik een 47" Smart TV kopen met Netflixquote:
In de hunt kwamen er wel een paar voorbij. Maar dan moet je wel goed weten of het een goede is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik geen hoge rekeningen krijg de komende maand dan ga ik een 47" Smart TV kopen met Netflix
Wel als je gaat schudden met je billen. denk dat ik dan wel hard moet lachen hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel oma-onderbroeken he, dat is echt niet leuk om te zien.
Nee man ik doe nooit iets leuks, dus dit keer geef ik het gewoon uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Meevallers moet je niet uitgeven, maar oppotten.
Gewoon rechtstreeks de koektrommel in met dat geld.
Dat zal er inderdaad wel lachwekkend uit zien jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel als je gaat schudden met je billen. denk dat ik dan wel hard moet lachen hoor.
Geld moet rollen.. begin vorige maand had ik mijn nek wel kunnen breken, het bleef bij een tand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Meevallers moet je niet uitgeven, maar oppotten.
Gewoon rechtstreeks de koektrommel in met dat geld.
Ik heb er 1 op het oog die aan al mijn eisen voldoet voor 449 euro, goedkoper ga je het niet krijgen denk ik. Maar het is nog even afwachten, ik heb mijzelf afgeleerd om impulsieve aankopen te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
In de hunt kwamen er wel een paar voorbij. Maar dan moet je wel goed weten of het een goede is.
Twerk, Corrie, Twerk.. Schudden met die billen en omhoog met die jurk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal er inderdaad wel lachwekkend uit zien ja
Oh zo goedkoop waren ze niet volgens mij. Sowieso nogal lastig om via de hunt een tv te kopen, wat ik zei, het moet maar NET precies de goede zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb er 1 op het oog die aan al mijn eisen voldoet voor 449 euro, goedkoper ga je het niet krijgen denk ik. Maar het is nog even afwachten, ik heb mijzelf afgeleerd om impulsieve aankopen te doen.
Straks koop ik dat ding en kom ik net niet rond deze maand en zit ik weer te hannessen eind juni, en daar is juni geen maand voor.. Ik wacht nog even geduldig af.
Nou die flagdress is onderweg die is volgens mij wel geschikt om mee te schuddenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Twerk, Corrie, Twerk.. Schudden met die billen en omhoog met die jurk!
Alsnog, 'meevallers'.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah niks met geluk te maken hoor, mijn voorlopige aanslag was veels te hoog dus ik krijg gewoon weer terug wat ik al had betaald.
Ach dat had ik begin dit jaar, allemaal rekeningen, ik werd er niet goed van man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alsnog, 'meevallers'.
Op financieel gebied ben ik net arjan, alleen maar tegenvallers
Privé is goed, als je het een beetje sexy doet dan heb ik wel een paal waar je omheen kan dansenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die flagdress is onderweg die is volgens mij wel geschikt om mee te schuddenMaar dat doe ik dan wel privé
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Privé is goed, als je het een beetje sexy doet dan heb ik wel een paal waar je omheen kan dansen
[ afbeelding ]
Maar je gaat wel een goede toekomst in zicht, toch? Je doet een goede opleiding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alsnog, 'meevallers'.
Op financieel gebied ben ik net arjan, alleen maar tegenvallers
Op jouw leeftijd moet je toch al onderweg zijn naar je eerste ton ofzo ipv je tijd te verdoen met studeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
Dus, als iemand geld over heeft... geef om dit kind
Wil je ook een 12 daagse PIMP abo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
Zeker, zeker...morgen heb ik een gesprek bij een bekend digitaal forensisch onderzoeksbureauquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je gaat wel een goede toekomst in zicht, toch? Je doet een goede opleiding.
Ah kijk daar komt de aap uit de mouw. Ik heb geen medelijden meer hoor. Ik ga weer even krassen denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeker, zeker...morgen heb ik een gesprek bij een bekend digitaal forensisch onderzoeksbureau
NICE!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeker, zeker...morgen heb ik een gesprek bij een bekend digitaal forensisch onderzoeksbureau
Ben jij goed in streams kijken, multitasken, stressbestendig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah kijk daar komt de aap uit de mouw. Ik heb geen medelijden meer hoor. Ik ga weer even krassen denk ik.
Als je 4 sterren op FOK! hebt dan kijken alle vrouwtjes tegen je op a sahbi, digitaal pimpen op Nederlands grootste online community, gewoon als een baas.quote:
Ja hoor, werken en FOK!ken ging me bijvoorbeeld prima afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij goed in streams kijken, multitasken, stressbestendig?
Kan ik dan stiekem hun cams aanzetten en zo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je 4 sterren op FOK! hebt dan kijken alle vrouwtjes tegen je op a sahbi, digitaal pimpen op Nederlands grootste online community, gewoon als een baas.
Centralist.. bij de GMK (gemeentelijke meldkamer), politie of bij een beveiligingsbedrijf..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, werken en FOK!ken ging me bijvoorbeeld prima af![]()
Maar serieus, vond het wel lekker als ik dit en dat tegelijkertijd moest doen en een beetje druk vind ik ook niet zo een ramp.
Mmmm nooit echt aan gedacht eigenlijk. Weleens op de site van de politie gekeken of ze 'burgerbanen' hadden. Ik ga eens op zoek, tx voor de tipquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Centralist.. bij de GMK (gemeentelijke meldkamer), politie of bij een beveiligingsbedrijf..
Jij gelooft nog steeds dat er echt vrouwen op FOK! zitten he? Ik ben ook gewoon een man hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan ik dan stiekem hun cams aanzetten en zo?
Dat is de ultieme test natuurlijk. Stiekem cam aanzetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat er echt vrouwen op FOK! zitten he? Ik ben ook gewoon een man hoor.
Ja, met dat voetbalspelletje zeg je tenminste eerlijk dat je Zlatan bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat er echt vrouwen op FOK! zitten he? Ik ben ook gewoon een man hoor.
Precies en welke vrouw speelt er nou voetbalspelletjes? Moet wel een man zijn dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, met dat voetbalspelletje zeg je tenminste eerlijk dat je Zlatan bent.
En ik maar achter je hol aan rennenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en welke vrouw speelt er nou voetbalspelletjes? Moet wel een man zijn dus.
Ik ben ook aan het heen en weer rennen nu, van de huiskamer naar de 'computerkamer' voor de huntquote:
Ik doe er bewust niet aan mee omdat ik nogal impulsief ben en ik anders allemaal dingen zou kopen die ik rationeel niet zo 123 zou aanschaffen... het is een soort "gekte" .. als ik iets wat ik écht wil hebben dan spaar ik ervoor of weet ik het sowieso wel goedkoop te vinden. Zoiets als zo'n hunt is echt niets voor mij, ik ben nogal koopziek namelijk..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het heen en weer rennen nu, van de huiskamer naar de 'computerkamer' voor de huntAls ik het belletje hoor dan kom ik weer hier naar toe.
Ik wacht trouwens nog steeds op die jellybeanmachineVerdorie die komt maar niet meer.
Mwah dat leuke dingen willen kopen herken ik wel maar bij de hunt zie ik eigenlijk nooit zoveel wat ik echt wil hebben. Het is meestal toch nog te duur ondanks de zogenaamde korting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe er bewust niet aan mee omdat ik nogal impulsief ben en ik anders allemaal dingen zou kopen die ik rationeel niet zo 123 zou aanschaffen... het is een soort "gekte" .. als ik iets wat ik écht wil hebben dan spaar ik ervoor of weet ik het sowieso wel goedkoop te vinden. Zoiets als zo'n hunt is echt niets voor mij, ik ben nogal koopziek namelijk..
Ik heb net op tijd mijn bek gehouden, al dan niet met wat advies. Netjes toch?quote:
Ik weet de marktprijzen zo globaal wel, en anders is het binnen no-time opgezocht.. als ik een leuke 47" Smart LED TV, Netflix compatible, zou zien voor minder dan 449,- dan koop ik hem meteen.. Met het risico dat ik dus over 3,5 weken zonder geld zit.. Daarom wacht ik gewoon en kijk ik ook niet naar dat soort acties.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah dat leuke dingen willen kopen herken ik wel maar bij de hunt zie ik eigenlijk nooit zoveel wat ik echt wil hebben. Het is meestal toch nog te duur ondanks de zogenaamde korting.
Ik bedoel, ik ga niet zomaar een tv kopen van 500 euro op ibood bijvoorbeeld.
Kijk nou uit, straks is Webaap weer boos.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Je hebt toch wel iets met panterprint of een huis/juichpak gekocht heh?
EG heeft een heel sterke mening en daar heb ik opzich wel respect voor, al deel ik zijn mening niet altijd, maar ik heb het beste met hem voor en dat weet hij ook. Ik ken hem vrij goed, maar ik snap hem niet altijd en ik hoop altijd dat ik hem een beetje kan helpen mbt inzicht in bepaalde zaken en motivatie om iets te doen met zijn intellect.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks is Webaap weer boos.
Ik denk eerder custom CSS.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
Peun gaat nu meteen ABO checken natuurlijk.
Moet hij wel de server weten, die staat in de sig van Pino.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat hij dat vrij snel doorheeft
Maar jullie zijn blauw en krijgen dus lekker nietsquote:
Ach, ik mis het niet hoor. Zie het voordeel niet geloof ik, of ik weet niet beter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar jullie zijn blauw en krijgen dus lekker nietsAl vind ik wel nog steeds dat Danny alle mods een gratis PIMP abo hoort te geven, dat kan er echt wel vanaf.
Liefst maandelijks hetzelfde bedrag of meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen mogen ook gewoon direct geld overmaken als ze er zin in hebben.
Doe eens niet zo gierig joh grafgreppel, en geef Njo er eentje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Nee hoor Tem en jij niet. Misschien moeten jullie elkaar eentje geven.
Ik geil op die 4 sterren en geen reclame.. de bijkomde voordelen zijn extra en grotere foto's, maak ik geen gebruik van.. sneller posten, is ook niet zo van toepassing op mij geloof ik, en dan de Custom CSS.. daar maak ik een beetje gebruik van.. Maar het is ook weer zo dat je helpt om FOK! "beter" te maken.. Ik gun Danny zijn centen wel want hij heeft een wereldsite neergezet zo binnen Nederland.. FOK! is niet niets, ik beleef er veel plezier en voordelen aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, ik mis het niet hoor. Zie het voordeel niet geloof ik, of ik weet niet beter.
Nou ik zal je iets verklappen een tijdje geleden had ik dat gedaan en toen is het mislukt en bij een ander ook, dus daarom doe ik het niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gierig joh grafgreppel, en geef Njo er eentje.
Ajax zeker?
Echt? Hoezo mislukt? En wat liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zal je iets verklappen een tijdje geleden had ik dat gedaan en toen is het mislukt en bij een ander ook, dus daarom doe ik het niet meer
Aan wie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Nee hoor Tem en jij niet. Misschien moeten jullie elkaar eentje geven.
Nee joh gek, hoeft nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik kan het wel even op een andere manier proberen, per SMS was bij mij geblokkeerd op een of andere manier, maar ik kan dat denk ik wel uitzetten.
Haha, wat cool, had echt niet gehoeven hoorquote:
Ik wilde er jou net een cadeau doen maar kan dus niet vanuit hier.quote:
Staat serieus nog steeds ingesteld en stemt mij elke keer weer vrolijk.. Waaghals heeft het goedquote:
Barmhartige samaritaan ben je.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben rijk bitches, maakt niet uit.. ik heb het goedAl is er natuurlijk een grens.
Wie goed doet, goed ontmoet, ofzo. En daarmee wil ik niemand een stempel geven.
Ik heb 3 abo's van 12 dagen weggeven.
-Arjan is een baas
-Penage kan er wat mee en is een coole dude
-Nosnavelnogwat heeft een lieve stem die mij elke avond welterusten wenst![]()
Wilt men bij de volgende ronde een goede kans maken, post dan goede verhalen![]()
![]()
![]()
Blauw is uitgezonderd... die moeten zeuren bij Danny, jullie verdienen het standaard..
Jeetje wat lief van je....had je echt niet hoeven doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
Dan geef ik er wel eentje aan iemand anders. Tem is zuur.
Denk dat het nu wel lukt![]()
Sjongejonge man het is niet alsof ik dat meen of zo hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een gelul, moet iedereen dan precies hetzelfde?
Gelijke monniken, gelijke kappen, specularium.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een gelul, moet iedereen dan precies hetzelfde?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeetje wat lief van je....had je echt niet hoeven doen!
Tuurlijk meen jij dit wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge man het is niet alsof ik dat meen of zo he
Goed nummer inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:38 schreef Webschip het volgende:
The Cure - Just Like Heaven
Het nummer is alleen al mooi door die dissonante klanken die erin zitten.
Goed verhaal, ik wil je niet tekort doen maar je bent net te laatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:38 schreef Webschip het volgende:
The Cure - Just Like Heaven
Het nummer is alleen al mooi door die dissonante klanken die erin zitten.
Ik zie ene krentenbol posten in dat topic.quote:
Mooie reactie, kerel!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal, ik wil je niet tekort doen maar je bent net te laatAls je goede verhalen post krijg je volgende maand van mij ook een 12 daags abo cadeau.. Want je bent een verdomd goede kerel, alleen moet je even wat meer met je skills zien te doen.. selfmade enzo.. Geen discussie, je weet wat ik bedoel... Niets gaat over rozen en het is ook niet allemaal 123, maar verdomme man!! Je weet wat je kan... Er moet iets zijn, 100%, "de gouden lepel" vrouwtje Theelepel.. "maar wie verteld mij waar?" .. ik wou dat ik je kon helpen maar het enige wat ik kan doen is proberen te motiveren.
Ga speakers ontwerpen pik, of zoek iets in die wereld.. serieus.. En je kan het!
Jij hebt gewoon een positieve note?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nu wel die note van Tem kunnen lezen.![]()
![]()
wow
Neequote:
Toch teleurstellend, Cor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge man het is niet alsof ik dat meen of zo he
En ik vond ook mooi dat je uit dat Donders topic motivatie putte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooie reactie, kerel!
Ik ga graag met je in discussie hoor, en we hoeven het niet altijd eens te zijn. Je reageert altijd respectvol.
Ik had die topics beter kunnen mijden
Ik ga nooit ruzie met jou zoeken, ik weet wie ik tegenover mij heb..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooie reactie, kerel!
Ik ga graag met je in discussie hoor, en we hoeven het niet altijd eens te zijn. Je reageert altijd respectvol.
Ik had die topics beter kunnen mijden
Mij niet hoor. Je bent er altijd als het even tegenzit enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik stel altijd iedereen teleur, blijkbaar ben ik zelf ook nogal zuur.
Dat is lief van je. Ik ben ook vooral zuur over en tegen mezelfquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mij niet hoor. Je bent er altijd als het even tegenzit enzo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik stel altijd iedereen teleur, blijkbaar ben ik zelf ook nogal zuur.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Ik ben ook vooral zuur over en tegen mezelfMaar ja wat doe je eraan.
Gewoon een keer flink van bil gaan. Daalt je zuurtegraad erg snel van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook vooral zuur over en tegen mezelfMaar ja wat doe je eraan.
Ja dat is de oplossing voor alles.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een keer flink van bil gaan. Daalt je zuurtegraad erg snel van.
Dat smartphone hoesjes idee is zelfs geniaal, al zeg ik het zelf... maar ik ga er niets mee doen.. het ligt echter wel voor het oprapen.. Ideeen schud ik uit mijn mouw dus ik geef ze ook wel gratis weg, als het niet mijn ding is dan doe ik er toch geen reet mee, maar zeg nou zelf.. handel is handel en smartphone hoesjes van Roy Donders is gewoon goud.. Computers zijn dan wat ver gezocht maar ik kom er zelf nog welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
En ik vond ook mooi dat je uit dat Donders topic motivatie putte.
Ik zou met jou ook nooit ruzie kunnen maken. Nogmaals respect voor je optreden hier, je gaat soms diep wat ik las, maar je hebt wel veerkracht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga nooit ruzie met jou zoeken, ik weet wie ik tegenover mij heb..
Ik zou alleen zo graag zien dat jij het geluk of het genot aan jouw zijde hebt staan. Je komt vaak negatief over, terwijl je zoveel in je mars hebt.. Beetje "same old, same old" .. maar het is ook (helaas) een kwestie van geluk hebben... Maar blijf vechten..
Hoe tof zou het zijn als ik straks een hit weet af te mixen op een setje "webschip" studiomonitors..
Snap je? En er is meer dan dat..
Het moet je wel interesseren uiteraard. Het zou zomaar iets kunnen zijn met die hoesjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat smartphone hoesjes idee is zelfs geniaal, al zeg ik het zelf... maar ik ga er niets mee doen.. het ligt echter wel voor het oprapen.. Ideeen schud ik uit mijn mouw dus ik geef ze ook wel gratis weg, als het niet mijn ding is dan doe ik er toch geen reet mee, maar zeg nou zelf.. handel is handel en smartphone hoesjes van Roy Donders is gewoon goud.. Computers zijn dan wat ver gezocht maar ik kom er zelf nog wel
PIMP DADDY YEEEEAAAAAHHHH!!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
Gister avond ging het niet al te best met me
schold iedereen uit dacht dat de verzekering het verkeerd had gedaan, enz enz
vanavond gaat het eigenlijk bijzonder goed
Daar kunnen we hier wel wat verandering in brengen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
Gister avond ging het niet al te best met me
schold iedereen uit dacht dat de verzekering het verkeerd had gedaan, enz enz
vanavond gaat het eigenlijk bijzonder goed
Is die meid gewoon nederlands? Dat accent klinkt zo gek. Ze is ook een beetje zonnebankbruin vind ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Er schijnt ook een reclame met Gijp en een zooi lekkere chica's te zijn
dat zei iemand toen ik vertelde over die reclame met die meid die brazil met nl vergeleek
nog niet gezien die reclame
Of een beetje in dit topic ventileren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb een ontzettende rotbui. Zit weer ontzettend vervelend te doen tegen mensen en zo. Kan maar beter mijn mond houden.
weet ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is die meid gewoon nederlands? Dat accent klinkt zo gek. Ze is ook een beetje zonnebankbruin vind ik.
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of een beetje in dit topic ventileren.
Wel een goed lichaam heeft ze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
weet ik niet
het zou kunnen misschien
Dan .. zou je het bier kunnen ruilen met de buurman voor wijn, hou je alleen het jurkjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een goed lichaam heeft ze.
Waaghals wilde dat jurkje voor me kopenmaar wij drinken niet echt bier
Doe je best. Wat let je. Alsof ik jullie zal missen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk moeten we met zijn alleen in de abo sc gaan hangen nu
dan is webkampschip natuurlijk gedissed met zijn oneerlijke wereld want die kan daar niet in
behringer truth b1031aquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:24 schreef Webschip het volgende:
Maar Yoki, een echte goede speaker heb ik nog nooit gehoord.
je zei eerst iets en daarna zette je er nog iets achterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef Webschip het volgende:
Ik volg je niet, met je edit.
Niet dat het verder boeit.
Hm, alleen maar D+ daar. Dan moeten mensen eerst hun vergrootglas tevoorschijn halen als ik daar wat postquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van je tetten in onderstaand topic:
http://forum.fok.nl/topic/1832636
Oe nice. Heb hem al gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt de midnight meat train op tv.
Enquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
Hey ik kan nu wel mijn notes weer inzien. Cool cool cool.
Moet je maar niet zo matig zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo matig posten.
Die krijgt elke huurder, ik ben van 556 (bazengetal) naar 570 gegaan. Ik dacht eerst dat het 590 zou worden maar het viel mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik kan de huur nog wel betalen dat is al ietsAl heb ik wel weer huurverhoging gehad.
Ja weet ik maar dit keer was het bij mij juist iets meer dan ik had verwacht/gehoopt. Maar ja wat ik gisteren al vertelde, ik heb een meevallertje gekregen dus ik kan deze zomer wel iets leuks gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die krijgt elke huurder, ik ben van 556 (bazengetal) naar 570 gegaan. Ik dacht eerst dat het 590 zou worden maar het viel mee.
Moet je wel een hypotheek kunnen krijgen, dat gaat tegenwoordig niet zo makkelijk. Maar ik zit en heb het goed. Alleen moet de zomervakantie even gaan uitwijzen of de overlast van spelende kinderen gaat meevallen of ondraaglijk is. Ze doen er iig alles aan om mij hier te houden en dat is gunstig, want ik zit echt wel in een fucking leuke woning.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:06 schreef arjan1112 het volgende:
600 euro huur ?
Kan je beter een huis kopen
dat is goedkoper
Niets mis met huren, ik heb voor nog geen 6 euro per maand een zeer uitgebreid onderhoudscontract.. vind ik ook wel prettig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu ook net over de 500. Maar een hypotheek ga ik echt niet krijgen hoor. Zeker nu niet.
Sowieso wil ik niet kopen trouwens. Vind huren wel prettig.
Onderhoudscontract heb ik niet. Maar bijvoorbeeld de boiler wordt wel elk jaar gechecked, vorige maand weer. Toen was er iets mee aan de hand (kleine lekkage) dat werd wel gewoon gefixed. Moest twee keer iemand langskomen, als je een koophuis hebt moet je dat allemaal zelf betalen. Geen idee wat zoiets kost, maar zal niet echt weinig zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niets mis met huren, ik heb voor nog geen 6 euro per maand een zeer uitgebreid onderhoudscontract.. vind ik ook wel prettig.
Dat zijn servicekosten denk ik? Onderhoudscontract is nog extra daar bovenop. Dan fixen ze ook bijvoorbeeld je kraan of zo als die kapot is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef arjan1112 het volgende:
118,- p / maand
onderhoud aan het gebouw ( schilderen , schoonmaken enz , onderhoud lift, parkeerkelder deur , elektrische voordeur , elektra rekening , verzekeringen )
Precies. Kan nog aardig oplopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef arjan1112 het volgende:
bij een huis moet je dat allemaal wel zelf betalen
Haha nou ik denk niet dat ze ruimte heeft plus ik zie mezelf niet bij de buurvrouw wonen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef arjan1112 het volgende:
Kan je niet een kamer huren bij de buurvrouw voor 100,- of wor je dan gekort op je ww
Houdt het nou maar gewoon bij die deur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik kan gewoon mijn eigen ramen ingooien en dan wordt het nog gratis gefixed.
Ja, daar moet nu een nieuwe voor komen.. Ik heb er een groot gat in getrapt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houdt het nou maar gewoon bij die deur.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
Arjan, als je nog naar de AH moet, sixpack Amstel blikjes, 3 voor de prijs van 2.
Heb nog bier genoeg, van de week zo een doos heineken met 12 flesjes gekocht, heb er nog 9 ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
Arjan, als je nog naar de AH moet, sixpack Amstel blikjes, 3 voor de prijs van 2.
Dat! Tenzij je op vakantie in Spanje bent en in het zonnetje zit op je balkon dan kan het nog wel, als je een jaar of 18 bent...quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gozer drink nou geen bier sochtens jongen
Nou het loopt niet weg hequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Heb nog bier genoeg, van de week zo een doos heineken met 12 flesjes gekocht, heb er nog 9 ofzo
Nee ik had er al 2, als ik er 1 had gehad had ik het niet gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:17 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zou ik dan ook doen, hoewel als je van plan was om er maar 1 te kopen, dan heb je toch nog meer uitgegeven mja
Je zit er in en je gloeit. Soort landingsbaan verlichting.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:18 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe gaat dat verlichten eigenlijk?
'arjan de verlichting voor kingstown's hol '
dus ik loop met een zaklamp te zwaaien ofzo
Je stelt teveel lastige vragen arjan. Dit gaat niet werken zo. We zullen je moeten laten gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:25 schreef arjan1112 het volgende:
maar hoezo gloei ik
heb ik een ongeluk gehad in een kerncentrale ofzo
Ik ben gewoon even een daggie aan het doorhalen, werd vannacht ook wakker op de bank en toen was er Masterchef op de TV, kijk ik normaal nooit naar maar ging ik gewoon met mijn slaapdronken harses naar zitten kijken. En toen ging ik weer pitten en werd ik om 0730 wakker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteren hé wou ik toen ik thuis kwam gelijk gaan zuipen
maar ik deed het niet, ging eerst koken toen eten, daarna een stukje rijden, toen koffie drinken samen met mijn moeder de tv gids bespreken.... en toen was het 10 uur en nam ik 1 glas wijn
echt veel beter dan...
3 uur... Bier ! 4 uur Bier ! 5 uur koken en bier drinken... 6 uur bier ... 7 uur bier.. 8 uur huilen ruzie maken 9 uur slapen
The-I've-been-fucked-glow?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:25 schreef arjan1112 het volgende:
maar hoezo gloei ik
heb ik een ongeluk gehad in een kerncentrale ofzo
Het is altijd tijd voor bier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteren hé wou ik toen ik thuis kwam gelijk gaan zuipen
maar ik deed het niet, ging eerst koken toen eten, daarna een stukje rijden, toen koffie drinken samen met mijn moeder de tv gids bespreken.... en toen was het 10 uur en nam ik 1 glas wijn
echt veel beter dan...
3 uur... Bier ! 4 uur Bier ! 5 uur koken en bier drinken... 6 uur bier ... 7 uur bier.. 8 uur huilen ruzie maken 9 uur slapen
Vrouwen die een half uur te laat komen is normaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
Oh KLB...ik zit in een restaurant te wachten op een vriendin die natuurlijk weer een half uur te laat gaat zijn!
Dit lijkt me de echte klacht.quote:
Ik ken haar...red je makkelijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Nou voordat ik er ben zijn jullie al uitgegeten denk ikEn sushi is me wat te duur ook.
Nou omkleden bus trein nee dat gaat niet lukken. En ik heb al gegetenquote:
Leuk dat je eens langs komt. Ik zet de douche al aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou omkleden bus trein nee dat gaat niet lukken. En ik heb al gegetenWas eigenmlijk onderweg om af te gaan wassen
Toen ik op invoeren klikte wist ik hrt al.quote:
Dankje, eerst even afwassen en dan kom ik douchen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk dat je eens langs komt. Ik zet de douche al aan.
Voor hoeveel mensen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben bij de shoarma boer wezen eten, de rekening was 26,75
dat is nog eens goedkoop
bij een eetcafe ofzo ben je zo 90.- kwijt
Met bier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef arjan1112 het volgende:
dat is nog eens goedkoop
De ramadan is vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn maandelijkse feest is weer begonnen, en morgen heb ik ook nog de hele dag + avond stage.
...quote:
vind u stage leuk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn maandelijkse feest is weer begonnen, en morgen heb ik ook nog de hele dag + avond stage.
quote:
Ik ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon weer dit kijken.
TV / Hotter Than My Daughter #53 Zuurstok op het kamp
Is ook ideaal inderdaad, altijd naar de lokale patatboer, chinees of shoarmaboer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef arjan1112 het volgende:
dat is nog eens goedkoop
Volgende dag flink aan de dunne.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook ideaal inderdaad, altijd naar de lokale patatboer, chinees of shoarmaboer.
Lekker romantisch, hoogstaand allemaal, perfect voor elke situatie. Lekker eten in goedkope bekers met romantisch TL-licht op je kokkert.
Hij hoeft zijn moeder toch niet te versieren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook ideaal inderdaad, altijd naar de lokale patatboer, chinees of shoarmaboer.
Lekker romantisch, hoogstaand allemaal, perfect voor elke situatie. Lekker eten in goedkope bekers met romantisch TL-licht op je kokkert.
Ook romantisch.quote:
Mag hopen dat dat ook de enige is die mee uit eten gaat dan, ik zou toch een aardige "quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij hoeft zijn moeder toch niet te versieren?
Vlaggetje achterop van de CSA en gaan met die banaan.quote:
Bier een spiegel-eieren, ja dat lijkt me wel iets voor hemquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:16 schreef Tem het volgende:
Arjanus lijkt mij wel iemand voor van die truckerscafé's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |