Ik ben niet zo van het holletje van Kingstown.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Tem het volgende:
Je vergeet het hol element van Kingstown, Bet.
Wat lief van je Yokiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu ben je weer PIMP. Dus post maar even een goed verhaal.
Zelfde hier, meevallertje van de belasting, ik wil ook iets leuks doen anders gaat het maar aan boodschappen op dat is zonde. Heb wat kleren gekocht, maar omdat ik een krent ben, was het totaal maar 75 euro of zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef YokiKater het volgende:
En ik ben weer PIMP, meteen een meevaller van een kleine 300 euro.. Ooit ga ik rijk worden bitches!![]()
Ik ga mijzelf eens lekker verwennen denk ik. Biertje drinken, lekker snacken. Ga ik morgen wel weer sporten.
Ik ben liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lief van je Yoki
[..]
Zelfde hier, meevallertje van de belasting, ik wil ook iets leuks doen anders gaat het maar aan boodschappen op dat is zonde. Heb wat kleren gekocht, maar omdat ik een krent ben, was het totaal maar 75 euro of zo
Nee niks van dat alles. Shirtjes en zo. En lingerie, geen picsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Je hebt toch wel iets met panterprint of een huis/juichpak gekocht heh?
Filmpjes mogen ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niks van dat alles. Shirtjes en zo. En lingerie, geen pics
Nah niks met geluk te maken hoor, mijn voorlopige aanslag was veels te hoog dus ik krijg gewoon weer terug wat ik al had betaald.quote:
Als ik geen hoge rekeningen krijg de komende maand dan ga ik een 47" Smart TV kopen met Netflixquote:
In de hunt kwamen er wel een paar voorbij. Maar dan moet je wel goed weten of het een goede is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik geen hoge rekeningen krijg de komende maand dan ga ik een 47" Smart TV kopen met Netflix
Wel als je gaat schudden met je billen. denk dat ik dan wel hard moet lachen hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel oma-onderbroeken he, dat is echt niet leuk om te zien.
Nee man ik doe nooit iets leuks, dus dit keer geef ik het gewoon uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Meevallers moet je niet uitgeven, maar oppotten.
Gewoon rechtstreeks de koektrommel in met dat geld.
Dat zal er inderdaad wel lachwekkend uit zien jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel als je gaat schudden met je billen. denk dat ik dan wel hard moet lachen hoor.
Geld moet rollen.. begin vorige maand had ik mijn nek wel kunnen breken, het bleef bij een tand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Meevallers moet je niet uitgeven, maar oppotten.
Gewoon rechtstreeks de koektrommel in met dat geld.
Ik heb er 1 op het oog die aan al mijn eisen voldoet voor 449 euro, goedkoper ga je het niet krijgen denk ik. Maar het is nog even afwachten, ik heb mijzelf afgeleerd om impulsieve aankopen te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
In de hunt kwamen er wel een paar voorbij. Maar dan moet je wel goed weten of het een goede is.
Twerk, Corrie, Twerk.. Schudden met die billen en omhoog met die jurk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal er inderdaad wel lachwekkend uit zien ja
Oh zo goedkoop waren ze niet volgens mij. Sowieso nogal lastig om via de hunt een tv te kopen, wat ik zei, het moet maar NET precies de goede zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb er 1 op het oog die aan al mijn eisen voldoet voor 449 euro, goedkoper ga je het niet krijgen denk ik. Maar het is nog even afwachten, ik heb mijzelf afgeleerd om impulsieve aankopen te doen.
Straks koop ik dat ding en kom ik net niet rond deze maand en zit ik weer te hannessen eind juni, en daar is juni geen maand voor.. Ik wacht nog even geduldig af.
Nou die flagdress is onderweg die is volgens mij wel geschikt om mee te schuddenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Twerk, Corrie, Twerk.. Schudden met die billen en omhoog met die jurk!
Alsnog, 'meevallers'.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah niks met geluk te maken hoor, mijn voorlopige aanslag was veels te hoog dus ik krijg gewoon weer terug wat ik al had betaald.
Ach dat had ik begin dit jaar, allemaal rekeningen, ik werd er niet goed van man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alsnog, 'meevallers'.
Op financieel gebied ben ik net arjan, alleen maar tegenvallers
Privé is goed, als je het een beetje sexy doet dan heb ik wel een paal waar je omheen kan dansenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die flagdress is onderweg die is volgens mij wel geschikt om mee te schuddenMaar dat doe ik dan wel privé
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Privé is goed, als je het een beetje sexy doet dan heb ik wel een paal waar je omheen kan dansen
[ afbeelding ]
Maar je gaat wel een goede toekomst in zicht, toch? Je doet een goede opleiding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alsnog, 'meevallers'.
Op financieel gebied ben ik net arjan, alleen maar tegenvallers
Op jouw leeftijd moet je toch al onderweg zijn naar je eerste ton ofzo ipv je tijd te verdoen met studeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
Dus, als iemand geld over heeft... geef om dit kind
Wil je ook een 12 daagse PIMP abo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
Zeker, zeker...morgen heb ik een gesprek bij een bekend digitaal forensisch onderzoeksbureauquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je gaat wel een goede toekomst in zicht, toch? Je doet een goede opleiding.
Ah kijk daar komt de aap uit de mouw. Ik heb geen medelijden meer hoor. Ik ga weer even krassen denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeker, zeker...morgen heb ik een gesprek bij een bekend digitaal forensisch onderzoeksbureau
NICE!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeker, zeker...morgen heb ik een gesprek bij een bekend digitaal forensisch onderzoeksbureau
Ben jij goed in streams kijken, multitasken, stressbestendig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah kijk daar komt de aap uit de mouw. Ik heb geen medelijden meer hoor. Ik ga weer even krassen denk ik.
Als je 4 sterren op FOK! hebt dan kijken alle vrouwtjes tegen je op a sahbi, digitaal pimpen op Nederlands grootste online community, gewoon als een baas.quote:
Ja hoor, werken en FOK!ken ging me bijvoorbeeld prima afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij goed in streams kijken, multitasken, stressbestendig?
Kan ik dan stiekem hun cams aanzetten en zo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je 4 sterren op FOK! hebt dan kijken alle vrouwtjes tegen je op a sahbi, digitaal pimpen op Nederlands grootste online community, gewoon als een baas.
Centralist.. bij de GMK (gemeentelijke meldkamer), politie of bij een beveiligingsbedrijf..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, werken en FOK!ken ging me bijvoorbeeld prima af![]()
Maar serieus, vond het wel lekker als ik dit en dat tegelijkertijd moest doen en een beetje druk vind ik ook niet zo een ramp.
Mmmm nooit echt aan gedacht eigenlijk. Weleens op de site van de politie gekeken of ze 'burgerbanen' hadden. Ik ga eens op zoek, tx voor de tipquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Centralist.. bij de GMK (gemeentelijke meldkamer), politie of bij een beveiligingsbedrijf..
Jij gelooft nog steeds dat er echt vrouwen op FOK! zitten he? Ik ben ook gewoon een man hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan ik dan stiekem hun cams aanzetten en zo?
Dat is de ultieme test natuurlijk. Stiekem cam aanzetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat er echt vrouwen op FOK! zitten he? Ik ben ook gewoon een man hoor.
Ja, met dat voetbalspelletje zeg je tenminste eerlijk dat je Zlatan bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat er echt vrouwen op FOK! zitten he? Ik ben ook gewoon een man hoor.
Precies en welke vrouw speelt er nou voetbalspelletjes? Moet wel een man zijn dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, met dat voetbalspelletje zeg je tenminste eerlijk dat je Zlatan bent.
En ik maar achter je hol aan rennenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en welke vrouw speelt er nou voetbalspelletjes? Moet wel een man zijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |