Wtf? Waarom doen zoveel mensen dat? Waarom zou je reageren op foto's van mensen die je niet kent? En al doe je dat, waarom zou je dan massaal 'jekentmeniet' neerzetten?quote:Leukefoto(L)
jekentmeniet.
Maar dan kan ik zelf niet bij sletjes kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:19 schreef BrandX het volgende:
of je zet gewoon je profiel onzichtbaar voor niet-vrienden. Dan heb je dat probleem niet
Ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik reageer bij dat soort foto's altijd met: " Nee, dat klopt. "
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar dan kan ik zelf niet bij sletjes kijken.
Maar ik ga toch verdomme niet zeggen: "Leuke fotoquote:
Oh shit, je gebruikt dus Hyves, Kahuna? -5 bazen, maar +2 omdat je het eerlijk toegeeft.quote:
Uiteraard gebruik ik hyvesquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh shit, je gebruikt dus Hyves, Kahuna? -5 bazen, maar +2 omdat je het eerlijk toegeeft.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar ik ga toch verdomme niet zeggen: "Leuke foto![]()
jekentmeniet." ? OF WEL SOMS !? HE!? HE!?
Nou nee, dat wilde ik niet zeggen. Ik ben namelijk niet zo ver heen dat ik mijn hosselpraktijken op het internet moet uitvoeren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar moet je die geile sletjes anders hosselen, of niet soms?
Je hebt toch wel 500+ vrienden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou nee, dat wilde ik niet zeggen. Ik ben namelijk niet zo ver heen dat ik mijn hosselpraktijken op het internet moet uitvoeren.
Maar het vergroot mn bekendheid he
341quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 500+ vrienden?
De nieuwe generatie breezers zijn dat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:18 schreef Noortje. het volgende:
Sowieso mensen op Hyves die uitgevonden hebben hoe ze een tekst doorstrepen.
Dan krijg je profielnamen als MiicHellE
Mijn 40 stuks steekt schamel af bij de andere die honderden vrienden hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 500+ vrienden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |