Wtf? Waarom doen zoveel mensen dat? Waarom zou je reageren op foto's van mensen die je niet kent? En al doe je dat, waarom zou je dan massaal 'jekentmeniet' neerzetten?quote:Leukefoto(L)
jekentmeniet.
Maar dan kan ik zelf niet bij sletjes kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:19 schreef BrandX het volgende:
of je zet gewoon je profiel onzichtbaar voor niet-vrienden. Dan heb je dat probleem niet
Ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik reageer bij dat soort foto's altijd met: " Nee, dat klopt. "
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar dan kan ik zelf niet bij sletjes kijken.
Maar ik ga toch verdomme niet zeggen: "Leuke fotoquote:
Oh shit, je gebruikt dus Hyves, Kahuna? -5 bazen, maar +2 omdat je het eerlijk toegeeft.quote:
Uiteraard gebruik ik hyvesquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh shit, je gebruikt dus Hyves, Kahuna? -5 bazen, maar +2 omdat je het eerlijk toegeeft.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar ik ga toch verdomme niet zeggen: "Leuke foto![]()
jekentmeniet." ? OF WEL SOMS !? HE!? HE!?
Nou nee, dat wilde ik niet zeggen. Ik ben namelijk niet zo ver heen dat ik mijn hosselpraktijken op het internet moet uitvoeren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar moet je die geile sletjes anders hosselen, of niet soms?
Je hebt toch wel 500+ vrienden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou nee, dat wilde ik niet zeggen. Ik ben namelijk niet zo ver heen dat ik mijn hosselpraktijken op het internet moet uitvoeren.
Maar het vergroot mn bekendheid he
341quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 500+ vrienden?
De nieuwe generatie breezers zijn dat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:18 schreef Noortje. het volgende:
Sowieso mensen op Hyves die uitgevonden hebben hoe ze een tekst doorstrepen.
Dan krijg je profielnamen als MiicHellE
Mijn 40 stuks steekt schamel af bij de andere die honderden vrienden hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 500+ vrienden?
same here!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:32 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb geen vrienden op Hyves......
Ik heb overigens geen Hyves.....
Ik heb wel vage kennissen die af en toe mijn bier opzuipen.......
Echt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
Binnekort moet je betalen voor Hyves.
Dus 80% van de gebruikers zal wel afhaken.
Laten we het hopen, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik hoop het wel
http://www.ad.nl/economie(...)belang_in_Hyves.html
Ben benieuwd dan wie het stokje overneemt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
Dan gaat iedereen toch gewoon Facebook gebruiken? Wat sowieso veel beter is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Een broer van een vage kennis van me is overleden op 17-jarige leeftijd, en haar Hyves werd ook helemaal volgespamd met "Je kent me niet, maar toch sterkte!" en zulke berichten. Is het dan nog erg, of niet?
Anti-climax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb wel voorbeelden maar die zijn van iets te jonge chimeities. Straks word ik beschuldigd van kindergheylerij.
In 2002 zou je ook voor msn moeten gaan betalen, zoiets?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
gerucht wat achteraf BS bleek te zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:07 schreef fyah het volgende:
[..]
In 2002 zou je ook voor msn moeten gaan betalen, zoiets?
Oh? Echt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:09 schreef rethcawsob het volgende:
[..]
gerucht wat achteraf BS bleek te zijn
Dus ik stuur nu goverdomme voor niks steeds die mailtjes door om maar een groen poppetje te kunnen houden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:09 schreef rethcawsob het volgende:
[..]
gerucht wat achteraf BS bleek te zijn
1. Nee je moet binnenkort helemaal niet betalen voor Hyves.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |