quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:00 schreef Piger het volgende:
[..]
Daarom vaste plek voor de echt belangrijke zaken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon kaboutertjes![]()
Ik heb van die vaste plekjes voor bepaalde spulletjes (zoals sleutels, opladers, random reader etc)
en soms heb je het nodig en dan ligt het er gewoon echt NIET. En overal zoeken, en uiteindelijk geef je het maar op. En een paar uur later ligt het er wel ineens
duurde langquote:
Een echt vast plekje is het dan niet. Het moet echt op de cm nauwkeurig te vinden zijnquote:
Dat is het eigenlijk ook wel. Op het hoekje van een kast waar eigenlijk niks op staat liggen al m'n sleutels.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:04 schreef Piger het volgende:
[..]
Een echt vast plekje is het dan niet. Het moet echt op de cm nauwkeurig te vinden zijn
quote:
Random reader is dan ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk ook wel. Op het hoekje van een kast waar eigenlijk niks op staat liggen al m'n sleutels.
En in een bakje die tussen de printer en box staat ligt bijvoorbeeld de random reader
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
Niks gemist zie ik
Ik heb 30 vulpenvullingen gevonden....van 2 verkeerde merken, maar ik wist niet eens meer dat ik die had
Schrijft lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Piger het volgende:
Waarom werk je er uberhaupt mee? Zoveel geknoei
je schrijft er wel mooier meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Piger het volgende:
Waarom werk je er uberhaupt mee? Zoveel geknoei
Mits je mooi aan elkaar kan schrijven. En het gaat sowieso minder snel.quote:
Met lichte pennen schrijf ik echt heel beroerd, dit is een vrij zware vulpen.quote:
nee, dan heb je constant een blauwe handquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben linkshandig, dus een vulpen is 3x niks voor mij..
Mijn vader ook, maar die schrijft wel met vulpen..niet dat het leesbaar is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben linkshandig, dus een vulpen is 3x niks voor mij..
Dat jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan heb je constant een blauwe hand
Jaquote:
Heb je melk? Of yoghurt? Dat neutraliseert de scherptequote:
Alleen sinasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je melk? Of yoghurt? Dat neutraliseert de scherpte
Zegt degene die heen yoghurt eet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je melk? Of yoghurt? Dat neutraliseert de scherpte
Kan ik dat alsnog wel wetenquote:
Suiker dan?quote:
Lijkt wel jaquote:
quote:
Er komen vast nog wel meer tv's voorbijquote:
mjah. wil max 450,- aan een smart tv van c.a. 40" uitgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel meer tv's voorbij
Jammer dat die vorige zo snel ging danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah. wil max 450,- aan een smart tv van c.a. 40" uitgeven.
En eigenlijk eerst ff wat research doen en liefst een Samsung. (goede beeldschermen)
zonder voetbal modus is meer geld waardquote:
dont care about voetbal modusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder voetbal modus is meer geld waard
LG is ook wel een goed merk, ik had daar vroeger een tv van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was een heel goeie tv voor 420 euro denk ik
500hertzquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was een heel goeie tv voor 420 euro denk ik
Ben ik niet kapot van. Sony vind ik ook erg goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
LG is ook wel een goed merk, ik had daar vroeger een tv van.
bij de snoepwinkel 42 euro per kilo geloof ikquote:
Gekochtquote:
klopt, maar rest lijkt ook wel ok. en goedkoopste " normale" prijs ligt rond de 540,-. Scheelt dus toch 100,-quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat zegt me niet heel veel, maar was meer een eerste indruk
Je weet het nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zit ik nu ook weer te denken, al was het gisteren helaas niet zo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gekocht
Hopelijk zijn ze niet refurbished
Ik weet niet meer wat de verzendkosten waren, maar op ebay zie ik ze ookquote:
al 4 kilo samenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb de jelly beans ook! Kunnen van mn lijstje af
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb de jelly beans ook! Kunnen van mn lijstje af
Jij mag nu het lijstje bijwerken Beerquote:
SNOEPAUTOMAATquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zit ik nu ook weer te denken, al was het gisteren helaas niet zo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Mijn vogel heeft net zo'n bel als 1dknu zit hij steeds mee te bellen
Heb je hem gemist?quote:
kunt de assortimentdoos pakkenquote:
JAAAAAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik was nog maar net op tijd hij was snel weg.
Maar ik heb hem
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik heb hem
Kan je ze eerst alle 50 proeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Oh kijk, voor als je nog niet genoeg jelly beans had
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik heb hem
jellyparty bij karinaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik heb hem
Je mag weer wat strepen in de OPquote:
jij, uc, karina en ik = 4 kgquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
4? De lollies zijn toch geen kilo?
Vanaf nu ga ik dit gewoon elke hunt kopenquote:
Ja, hierna komen de salmiak knotsenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:45 schreef .Bankbiljet het volgende:
Komt er ook nog wat anders? 3x jelly beans
quote:
Wacht maar. Hemelvaart en vrijdag. Misschien wordt het wel 5 dagen hunten totdat de eerste slachtoffers vallenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:46 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel, Ibood houdt zich er ook nog steeds aan, DRIE keer achter elkaar een jelly bean aanbieding
Preciesquote:
Ze gaan gewoon 3 maanden doorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Wacht maar. Hemelvaart en vrijdag. Misschien wordt het wel 5 dagen hunten totdat de eerste slachtoffers vallen
quote:
een mod houd mij tegen schijnbaarquote:
quote:
Karinaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
Nou de spongebob zal niet komen denk ik, maar ik ben tevreden.
Preciesquote:
Oh dat komt omdat ik het zelf had aangepastquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
KarinaHeb je Beer uit de OP geblokt?
Nu kan hij jouw lijstje niet meer bewerken
Ik zeg al vanaf het begin van deze hunt dat alles in drieën komt deze hunt, vorige hunten was alles in tweeën. En nu zelfs een derde huntdag!quote:
jij mag het ook wel doen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat komt omdat ik het zelf had aangepastIk zet hem weer open.
Daar kom ik nooitquote:
Je leert het alquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit
Maar er was net een mooi PS3 spel?
je hebt zelf al gestreeptquote:
Als ik niet al een ding had, zou ik dit ding best wel willen.quote:
quote:
Ik merk hetquote:
maar 7.2...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik niet al een ding had, zou ik dit ding best wel willen.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg al vanaf het begin van deze hunt dat alles in drieën komt deze hunt, vorige hunten was alles in tweeën. En nu zelfs een derde huntdag!
Dus 3 = de nieuwe 2
Het komt allemaal door mijquote:
Mijn ding is groter en heeft 3 draaiknoppen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik niet al een ding had, zou ik dit ding best wel willen.
Jij hebt straks een groot huis!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar 7.2...
waar moet ik al die speakers laten
Ja gewoon net zoals vroeger, stomme films, met een live pianist in de zaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Wat zou silent cinema zijn? Dat je een film kijkt zonder geluid
Dat je je bek houdt tijdens de filmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Wat zou silent cinema zijn? Dat je een film kijkt zonder geluid
Zo...dus jij hebt een groot dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef Piger het volgende:
[..]
Mijn ding is groter en heeft 3 draaiknoppen.
Geen wifi echter
Daar zat ik dus aan te denken inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon net zoals vroeger, stomme films, met een live pianist in de zaal.
Maar ik ben allergisch voor pleistersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat is heel lastig voor mijDus eigenlijk is het een pleister.
En het doet pijn als je het eraftrekt dus ik wil het ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben allergisch voor pleisters
Ik moet dat maar niet kopen dan
Ibood servers kunnen geen vrije dagen aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef .Bankbiljet het volgende:
Typisch ook ik moet ma-di-wo werken en ben de rest vrij..
En wanneer is de hunt
Addict.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
Bestek ook maar gekochtals kookbestek, want dat cheapo spul van de IKEA kreeg kromme tanden
Wat nou als iemand vroegtijdig dood gaat, en dus geen heel leven heeft gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef Piger het volgende:
Krijgen vier mensen levenslange garantie? Heeft niet iedereen dat? Garantie op een heel leven?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
Bestek ook maar gekochtals kookbestek, want dat cheapo spul van de IKEA kreeg kromme tanden
Dan heb je toch een heel kort leven?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat nou als iemand vroegtijdig dood gaat, en dus geen heel leven heeft gehad
Ach de rest hier zit op de bank of zo dus heel veel verschil is het niet hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:57 schreef Toto69 het volgende:
Het is hier gewoon pas 9 uur en ik lig op bed
Vakantiegeld binnen hè, maar dit stond al een tijdje op het lijstje al ver voor de hunt.quote:
was ook aan het kijken, maar vind 4 van elk te weinigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vakantiegeld binnen hè, maar dit stond al een tijdje op het lijstje al ver voor de hunt.
Net als de Creuset pan.
ik ga ook zo weer liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik lig ook al in bed.. Weer 6u op morgen
Sola heeft ook sets van dun bestek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vakantiegeld binnen hè, maar dit stond al een tijdje op het lijstje al ver voor de hunt.
Net als de Creuset pan.
Ik heb een grote bestekset voor het eten, deze is voor mij alleen voor de keuken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was ook aan het kijken, maar vind 4 van elk te weinig
ik heb een mysterieus verdwenen koffielepeltjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een grote bestekset voor het eten, deze is voor mij alleen voor de keuken.
Geen geld meerquote:
Ben bang van niequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet. Is er geen Portugese hunt? Of zitten ze helemaal niet in Portugal.
En ergens anders bezorgen kan niet helaas voor je.quote:
quote:Je kunt bestellingen alleen laten leveren in het land waar je de bestelling hebt geplaatst.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En ergens anders bezorgen kan niet helaas voor je.
[..]
Balenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En ergens anders bezorgen kan niet helaas voor je.
[..]
Ik ga het natuurlijk wel proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Piger het volgende:
[..]
En dat terwijl je nieuwe messen hebt om de box open te snijden
Ja toen ik het overlas dacht ik hetzelfde als wat jij nu denktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nouja, als je deze zin letterlijk gaat lezen.
Precies.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nouja, als je deze zin letterlijk gaat lezen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
Nou deze kan wel overgeslagen worden voor de gemiddelde FOK!-er
Voor alle FOK!kersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
quote:
Klopt. De gemiddelde fokker heeft xl nodigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
Ja, jij wel met je grote .....versterker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef Piger het volgende:
[..]
Klopt. De gemiddelde fokkers heeft xl nodig
Geen vingerafdrukken meer op mijn dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, jij wel met je grote .....versterker.
Neenee. Het is geen kwestie van geluk maar van perfectionisme. Een echte topuser lukt dat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]nee, dan wil ik hem zelf ook...maar met mijn geluk hoef ik daar niet bang voor te zijn.
open box en recertifiedquote:
Ah...dan ben ik gewoon een prutser met onvoldoende vlieguren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:14 schreef Piger het volgende:
[..]
Neenee. Het is geen kwestie van geluk maar van perfectionisme. Een echte topuser lukt dat.
Je moet ook klein beginnen met een 30eu boxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...dan ben ik gewoon een prutser met onvoldoende vlieguren.
Die hebben ze niet eens, volgens mij alleen nog de 99,95€quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Piger het volgende:
[..]
Je moet ook klein beginnen met een 30eu box
hangt van de leeftijd af vermoed ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Bartcoah het volgende:
Jezus er worden condooms verkocht en alle kleuters beginnen meteen te gieren.
Is seks nog onaantastbaar?
Hmm dat zegt weinig goeds over de inhoudquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben ze niet eens, volgens mij alleen nog de 99,95€
Vroeguh hadden ze nog 25 euro boxen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben ze niet eens, volgens mij alleen nog de 99,95€
Ik wil niet in herhaling vallen, maar het is mij 3 keer gelukt een box te bemachtigenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:14 schreef Piger het volgende:
[..]
Neenee. Het is geen kwestie van geluk maar van perfectionisme. Een echte topuser lukt dat.
Derde huntdag dit dat allesquote:
Incl 2vibequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
Krijgen mensen straks zo'n SexBox van 99 euro.
Ja vroegâh was alles beter...had ik ook nog wat aan die condooms gehadquote:
Ja hetzelfde hierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja vroegâh was alles beter...had ik ook nog wat aan die condooms gehad
Pff prutser Ik zit op 4. Eenmaal 2stuks in een hunt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil niet in herhaling vallen, maar het is mij 3 keer gelukt een box te bemachtigen
Mailtje van ibood. Onderwerptitel: BREAKING: 1 extra dag Hunt!quote:
quote:De Grootste Online Koopjesjacht gaat nog één dag verder! Dag 3, met nog meer smartphones, gadgets, tablets, koptelefoons, scheerapparaten, routers, lampen, boxerhorts en ga zo maar door! Dit wil je niet missen!
Of dingen waterdicht in bewaren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hierNu kan ik ze hooguit als ballon gebruiken.
Ik had er 3 in 1 huntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef Piger het volgende:
[..]
Pff prutsee. Ik zit op 4. Eenmaal 2stuks in een hunt.
Tenzij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef Bartcoah het volgende:
lol jezus christus nog meer geld uitgeven....
Mits er iets leuks voorbij komt. Ik laat die iBOOD boxen aan mij voorbij schieten.
Wie wil dat? Allemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er 3 in 1 hunt
3 is de nieuwe 2!
Nee, ik had niks dubbel geloof ik. En nog een aardig zakcentje eraan overgehouden, + smartphone, creditcardhouder en zonnebril in gebruik genomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:20 schreef Piger het volgende:
[..]
Wie wil dat? Allemaal hetzelfde?
Had je 3 van die portemonnees?
Betere gripquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen nog even bedenken waar die ribbeltjes voor zijn dan
om water waterdicht te bewaren?quote:
Analquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen nog even bedenken waar die ribbeltjes voor zijn dan
Oh ja vooral als je het in de vriezer gooit! Maar een beetje te duur, ik koop wel zakjes van de AH.quote:
Heb ook elke keer wat verkocht zodat ik er iig geen kosten aan had.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik had niks dubbel geloof ik. En nog een aardig zakcentje eraan overgehouden, + smartphone, creditcardhouder en zonnebril in gebruik genomen.
Oh, ik heb alles wat ik niet wilde houden kunnen verkopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Piger het volgende:
[..]
Heb ook elke keer wat verkocht zodat ik er iig geen kosten aan had.
Zit alleen nog met een leeg horloge en zo'n stomme bruine portemonnees
zo'n metalen CChouder/pasjeshouder?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik had niks dubbel geloof ik. En nog een aardig zakcentje eraan overgehouden, + smartphone, creditcardhouder en zonnebril in gebruik genomen.
Popcorns verkoop je niet zomaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik heb alles wat ik niet wilde houden kunnen verkopenBest nog wat aan overgehouden, maar dat komt omdat er ook een popcorn hour inzat die aardig wat opleverde
Nee een leren, met van die plastic flapjesquote:
Ik uiteindelijk ook, met die speakerset die ik na anderhalf jaar of zo nog voor wat was het 110 euro? heb verkochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik heb alles wat ik niet wilde houden kunnen verkopenBest nog wat aan overgehouden, maar dat komt omdat er ook een popcorn hour inzat die aardig wat opleverde
Waarom niet? Ik heb er niks aan en iemand wilde hem overnemenquote:
ahaa oke, ik heb zo'n metalendinges gehad/gebruikt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een leren, met van die plastic flapjes
Ohja dat was ook zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook, met die speakerset die ik na anderhalf jaar of zo nog voor wat was het 110 euro? heb verkocht
hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahaa oke, ik heb zo'n metalendinges gehad/gebruikt.
ding was na 3 keer openmaken al lam.
Ja toen is hij nog 1x verlopen, opnieuw erop gezet en toen was hij heel snel weg. Was echt een mazzeltje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was ook zoDie je toen vlak na een andere hunt op marktplaats zette
Popcorns zijn ideaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er niks aan en iemand wilde hem overnemen
goed geregeldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha![]()
M'n ex heeft hem nuDie gebruikt hem nog overal voor
Ik zou niet weten wat ik er mee gedaan zou moeten hebben behalve verkopen eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef Piger het volgende:
[..]
Popcorns zijn ideaal.
Zou er geen kopen, maar had hem zeker niet weg gedaan. Bijv voor bij andere tv
Goeie combi welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef wizarddragon het volgende:
Van condooms naar beveiligingscamera's.
Die dingen waren toen ook nog helemaal 'hot' nu iets minder volgens mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er mee gedaan zou moeten hebben behalve verkopen eigenlijk
Ik had er toen en nu nog steeds niet niks mee gekund
quote:
ik had er best wat mee gekund maar ik kan me goed voorstellen dat jij hem verkoopt als je er niets mee doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er mee gedaan zou moeten hebben behalve verkopen eigenlijk
Ik had er toen en nu nog steeds niet niks mee gekund
Nattekat wilde een sporttasquote:
dan is dit wer wat overdrevenquote:
je kan hem ook in deze tassen stoppen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat je 80 liter vol hebt...
mweh, valt wel mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef Nizno het volgende:
dat handvat en die wieltjes zijn totaal niet handig bij dit soort tassen.
Met regelmaat zal het op zijn zij gaan aangezien je nooit een rechte vulling er in hebt.
maak het regelmatig mee met treinreizen dat ze die dingen om laten kletteren... en had het zelf ook met mijn tas, deze heb ik dus ook al jaren niet meer in gebruik.quote:
Was er ook eentje bij die condoomsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wel handig dat er een productexpert aanwezig is om uit te leggen hoe een tas werkt!
Dat onderscheid mannen van vrouwen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
Een tas koop ik toch liever in de winkel, die wil ik even zien, de grootte, de extra vakjes en zo.
Is dat effe handig.quote:
Product spatie expert hè? Je moet het wel goed schrijvenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wel handig dat er een productexpert aanwezig is om uit te leggen hoe een tas werkt!
Er niet mee om kunnen gaan is wat anders ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak het regelmatig mee met treinreizen dat ze die dingen om laten kletteren... en had het zelf ook met mijn tas, deze heb ik dus ook al jaren niet meer in gebruik.
Ik kan de grootte altijd moeilijk inschatten al staan de maten erbij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat onderscheid mannen van vrouwen..
Vrouw: Hoeveel vakjes, grootte, gewicht, kleur, past alles er wel in?
Man: Het is een tas.
ja, klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Er niet mee om kunnen gaan is wat anders ja.
Het is een tas, is vast wel goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan de grootte altijd moeilijk inschatten al staan de maten erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |