Je kunt het ook uitzetten hè.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef maffeGeert het volgende:
Al gedll maar morgen spel halen vind het idee wel leuk als iemand in jouw spel kan komen
En ja zitten wat min punten achter maar daar zit ik niet mee.
Dat bedoel ik niet...quote:
Ook via zo'n goedkope cdkey site gepreorderd?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden, maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb..
GMG is niet goedkoop, maar ik had daar deels nog wat credits en er liep een 25% kortingsactie op de game. Maar die zijn legit, vaak zat wat besteld daar.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef PPLDude het volgende:
[..]
Ook via zo'n goedkope cdkey site gepreorderd?
Top! Ik heb em via CDKH, voor 27 afgerond euro's. Ook nog wachtende op de keyquote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
GMG is niet goedkoop, maar ik had daar deels nog wat credits en er liep een 25% kortingsactie op de game. Maar die zijn legit, vaak zat wat besteld daar.
Day 1 patch is trouwens al bevestigd en gelekt.
Ben nu 14GB aan t downloaden, vanwaar die 22 bij jou broer?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden (aangezien 22GB nogal wat data is), maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb..
Is/was ook met PC zo. Vraag me alleen af of de day 1 patch en nieuwe Nvidia drivers dat oplost iig de frame-rate drops.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mensen die van screen tearing en droppende frame rates houden kopen deze game last gen.
Of als je geen current gen console hebt natuurlijk ghihi
14 gb is de compressed grootte, wordt als de game unlocked uitgepaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ben nu 14GB aan t downloaden, vanwaar die 22 bij jou broer?
World-wide release. Die Amerikanen moeten natuurlijk ook nog aan hun behoefte komen. Wel dom eigenlijk dat we niet kunnen preloaden, nu gaan die Ubisoft servers morgen stomen als de pest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
14 gb is de compressed grootte, wordt als de game unlocked uitgepakt. Kan overigens al mn cdkey van steam plukken en gaan spelen (mot ie via uplay gaan downloaden), maar ik wacht wel gewoon tot de steam unlock morgenochtend (wat wel gay is, een game die pas om 10u op release dat unlocked wordt).
Australië kan al wel spelen, dus why the fuck europa niet gewoon om middernacht live kan gaan.... Overigens heb ik met Steam um nu gewoon gepre-loaded hoor.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
World-wide release. Die Amerikanen moeten natuurlijk ook nog aan hun behoefte komen. Wel dom eigenlijk dat we niet kunnen preloaden, nu gaan die Ubisoft servers morgen stomen als de pest.
Omdat ik de uPlay-editie heb besteld denk ik ofzo. Dus ik pre-load niks via Steam. Heb in ieder geval nog steeds geen key. En dat downloaden gaat wel een halve dag duren bij me..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Australië kan al wel spelen, dus why the fuck europa niet gewoon om middernacht live kan gaan.... Overigens heb ik met Steam um nu gewoon gepre-loaded hoor.....
Zal ook wel om 10:00 zijn, gaat per tijdzone volgens mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Roypsv het volgende:
leuk man, laten ze je heel het spel downloaden op ps4. kan je niet eens spelen omdat je licentie gezeik hebt
hoezo 10:00 ? het is hier nu toch 00:00quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zal ook wel om 10:00 zijn, gaat per tijdzone volgens mij.
Heb ik altijd last van bij ubisoft games. Ook nu weer op de ps3quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mensen die van screen tearing en droppende frame rates houden kopen deze game last gen.
Of als je geen current gen console hebt natuurlijk ghihi
Denk nou niet dat ik onze tijden in het FALLOUT topic vergeten ben.quote:
Vooral 't trailer gedeelte is grafisch vernuft. De steegjes ook. Maar de snelwegen en de parken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:25 schreef eight het volgende:
Inmiddels ben ik ook wel 'hooked'. Gelukkig speelt het merendeel vd game zich af in de gedeeltes waar het grafisch wel okay is zodat ik me niet vaak stoor aan de graphics uit 2008 die je buiten de stad ziet.
ja dus die gay timezones?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef VelitoX het volgende:
Wat de fuck...... De Steam timer is weer veranderd.... 19.00 opeens?
[ afbeelding ]
ja ik zit op PS4, ik heb de game gedownload. maar langs de startknop zit een slotje en als ik hem start dan krijg ik een licentie errorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Om 23.00 stond ie op 11 hours to go..... nu issut opeens tot 19.00.......
Ja, was wel effe schrikken in het begin.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Vooral 't trailer gedeelte is grafisch vernuft. De steegjes ook. Maar de snelwegen en de parken?
Ik kan er ook gvd niet tegen dat als ik een aankomende politieauto bij een chase op mijn minimap al lang zie, dat ik hem pas 15m voor me zie verschijnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:36 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, was wel effe schrikken in het begin.
Op de snelwegen is er ook enorm veel popup. Soms lijkt het of je aan het racen bent tegen de betonnen vangrail
Wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef VelitoX het volgende:
Wat de fuck...... De Steam timer is weer veranderd.... 19.00 opeens?
[ afbeelding ]
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
Jammer, prijs is alleen maar duurder geworden vandaag (kinguin). Vanochtend was ie nog 34, maar inmiddels is 40 piek de goedkoopste prijs die ik kan vinden. Iemand die een alternatief weet?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo even kort gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet wel een sterke pc hebben wil je deze game goed willen draaien. Daar ben ik wel achter gekomen
Welk platform? Pc? Die is 35 bij de mediamarktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
Jammer, prijs is alleen maar duurder geworden vandaag (kinguin). Vanochtend was ie nog 34, maar inmiddels is 40 piek de goedkoopste prijs die ik kan vinden. Iemand die een alternatief weet?
Wat zijn je settings en je specs dan? Ik heb een redelijk goede pc, ik hoop dat ik hem wel gewoon normaal kan draaien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo even kort gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet wel een sterke pc hebben wil je deze game goed willen draaien. Daar ben ik wel achter gekomen
Mogelijk hebben ze geen keys meer ofzo? Dat zou een relatief logische verklaring zijn....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Je kunt het spel nu niet meer kopen op Steam, alleen nog de season pass. Dat zou iets met die 19 uur te maken kunnen hebben.
Ik las ook dat dit wel vaker gebeurt en dat die timer dan weer op tijd "reset".
Niets boeiends hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat zijn je settings en je specs dan? Ik heb een redelijk goede pc, ik hoop dat ik hem wel gewoon normaal kan draaien.
Ah, goed om te weten. Morgen maar es kijken dan. PC inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:06 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Welk platform? Pc? Die is 35 bij de mediamarkt
hmmquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
Prima review van de eindbazen van PU!
http://www.pu.nl/artikelen/review/watch-dogs-review/
quote:Zo kan je bijvoorbeeld een criminele stoet van auto’s onderscheppen, terwijl de schurken onderweg zijn om stoute dingen te doen.
quote:
quote:Daarna mag je iedereen zonder pardon een kogel door z’n harses knallen, behalve de main man, want die moet je in elkaar meppen met je politiestok.
Jaa ben ik ook benieuwd naar aangezien ik geen next gen heb, en hem misschien toch wil halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:45 schreef lord_bono het volgende:
Voor als nog veel positieve reviews gezien, waardering 8-9, voornamelijk op next-gen/pc, ben eigenlijk wel benieuwd naar reviews van ps3 en de 360.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef Flitskikker het volgende:
Hier overigens de mobile companion app:
https://play.google.com/s(...)watchdogs.ctos&hl=nl
Quick match werkt nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef Flitskikker het volgende:
Hier overigens de mobile companion app:
https://play.google.com/s(...)watchdogs.ctos&hl=nl
Wel je moet alleen lang wachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Quick match werkt nietwilde het wel even testen
Voor ps4 en xbox one ook niet, daar krijgen ze een 5,8 en 5,4 van de user scoresquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef lord_bono het volgende:
Volgens Metacritic zijn er nog geen reviews van 360 en PS3, de user scores zijn nog niet veel belovend voor deze versies 3.8 & 3.6![]()
Userscores eerste paar uren nadat ie uit is zijn sowieso amper te vertrouwen, OF fanboys die 10/10 geven of verzuurde gasten die meteen 1/10 geven om de score te fucken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef warp995 het volgende:
[..]
Voor ps4 en xbox one ook niet, daar krijgen ze een 5,8 en 5,4 van de user scores
Ja dat klopt, is inderdaad ook best sneu die reviewquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Userscores eerste paar uren nadat ie uit is zijn sowieso amper te vertrouwen, OF fanboys die 10/10 geven of verzuurde gasten die meteen 1/10 geven om de score te fucken.
64 ratings van users op het moment tegen 5 officiële reviews voor de XOne versie.
om de 0/10 review maar even te quoten:
"Game lacks class plot, interesting fichey memorable characters , whether that balance . Lacks some of its concepts . Game sulfur, boring and not interesting. You can not simply take the concept Asasina , cram a bunch of svistelok perdelok and hopes that the player skhvataet this **** (well he skhavataet anyway) . GTA 5 smartphones failed."
Komt hopelijk niet veel voorquote:
De andere zijn niet beter hoor, er wordt echt teveel waarde gehecht aan metacritic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is inderdaad ook best sneu die review
Ja hiep hoi.quote:
De prof reviews zie je staan op 6, 8, 8, 8.5 en 9.0.quote:
prof. reviews moet je altijd 1.5 punt afhalen ofzo want het zijn hielenlikkersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De prof reviews zie je staan op 6, 8, 8, 8.5 en 9.0.
Dus rond de 8 vind ik realistisch voor het spel gebaseerd op deze 6; userreviews moet je pas over een paar dagen gaan kijken.
De politie is wel een stuk beter dan in GTAV moet ik zeggen. Ook al ben je ze kwijt dan gaan ze nog even scannenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Politie houd het trouwens wel heel heel heel heel lang vol om je te zoeken
Langer dan bij gta online?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Politie houd het trouwens wel heel heel heel heel lang vol om je te zoeken
Dan nog scoort ie netjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
prof. reviews moet je altijd 1.5 punt afhalen ofzo want het zijn hielenlikkers
Nee online is veel langerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Online en offline hetzelfde in GTA V? Niet echt online gespeeld
Want al die '0' reviews zijn lekker relevant wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/watch-dogs
Pff, Watch Dogs haalt het bij de users niet hoger dan een 6.0 op de platforms, door slechte AI en repititiviteit.
Jij neemt dat serieus... het aantal "0"- en "1"-en niet gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/watch-dogs
Pff, Watch Dogs haalt het bij de users niet hoger dan een 6.0 op de platforms, door slechte AI en repititiviteit.
Inderdaad, er zitten zelfs kneuzen bij die een 0 geven en dan een review schrijven over Godzillaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij neemt dat serieus... het aantal "0"- en "1"-en niet gezien?![]()
![]()
hah, inderdaad ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten zelfs kneuzen bij die een 0 geven en dan een review schrijven over Godzilla
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten zelfs kneuzen bij die een 0 geven en dan een review schrijven over Godzilla
2 mensen vonden die review nog 'helpful' ookquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 mensen vonden die review nog 'helpful' ook
user-reviews op metacritic in de eerste dag(en) heb je geen fuck aan.
1 Kneus inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kern van waarheid wil nog niet zeggen dat een '0' gerechtvaardigd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
1 Kneus inderdaadVan de huidige 57 user reviews, http://www.metacritic.com/game/pc/watch-dogs/user-reviews
Een hoop reviews zullen wel een beetje overtrokken zijn, maar er zijn dingen die in veel van de reviews terug komen, graphics/physics/AI, daar zal toch een kern van waarheid inzitten denk ik
Zeker niet nee, een 0/1 geven slaat sowieso nergens op. Bedoel alleen te zeggen dat er qua inhoud wel wat op te merken valt over de game, maar een 0/1 geven gaat nergens overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kern van waarheid wil nog niet zeggen dat een '0' gerechtvaardigd is natuurlijk.
Het gaat niet onspeelbaar de prullenbak in.
Nee precies, maar ik zie ook veel opmerkingen over verkeer wat raar reageert (auto's die tegen elkaar opbotsen enzo) Maar ben ik de enige die dat ook regelmatig in GTA ziet? Daar hoorde ik (volgens mij) niemand over... hoe vaak ik wel niet compleet naar de tering ben gereden omdat de AI zich idioot gedroeg in GTA kan ik ook al niet meer op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zeker niet nee, een 0/1 geven slaat sowieso nergens op. Bedoel alleen te zeggen dat er qua inhoud wel wat op te merken valt over de game, maar een 0/1 geven gaat nergens over
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:48 schreef GezondeSpanning het volgende:
Goeie game, zoals ik al had verwacht.
Zit er over te twijfelen om de season pass te halen. De content die je er nu mee krijg zijn de 18 euro denk ik niet waard.
Meningen hier over?
Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar jij wel blijkbaar en je bent ook enthousiast dus. In dat geval is zo'n season pass vaak wel het geld waardquote:
Op dit moment krijg je een hoopje DLC bij die season pass en 25% korting op latere DLC's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar jij wel blijkbaar en je bent ook enthousiast dus. In dat geval is zo'n season pass vaak wel het geld waard
Hoezo wordt hij niet gewoon met de post verstuurd? Hij past toch gewoon door de brievenbus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef OMG het volgende:
UPS zegt dat 'ie onderweg is. Helaas ben ik pas net op werk, en heb vanavond ook nog even iets te doen, dus ik gok dat ik maar een uurtje of zo kan spelen..
Ik heb de Limited Edition besteld, die past niet door de brievenbus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoezo wordt hij niet gewoon met de post verstuurd? Hij past toch gewoon door de brievenbus?
Ik heb de gewone besteld, maar deze wordt ook door DHL bezorgdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb de Limited Edition besteld, die past niet door de brievenbus.
Aiden die niet met de koppelingspedaal om kan gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het spel is echt wel een slechte port...De manier van het switchen van wapens, de performance...
Platform?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het spel is echt wel een slechte port...De manier van het switchen van wapens, de performance...
quote:
quote:RFV May 27, 2014
Score: 0
Finished the main story line in about 10 hours. It's terrible on all fronts
Haha, dat soort mensen luister ik niet eens naar.quote:
iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, dat soort mensen luister ik niet eens naar.
Boschveld ftw!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, dat soort mensen luister ik niet eens naar.
Ik ga hem gewoon lekker zelf spelen dadelijk en dan trek ik mijn eigen mening wel.
Watch Dogs Boschveld in het huis!
Een game op die manier spelen is niet eens leuk meer imo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
idd
HET IS ZO KUT DAT IK 1 DAG NA DE RELEASE 10 UUR NON-STOP HEB GESPEELD OM HET UIT TE SPELEN EN OMFG WAT IS HET KUT!
Ik ga hem niet eens voor de pc proberen want ik kom amper boven de minimum-settings uit. Alle Ubi-games speelden toch het lekkerst op een console.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Een game op die manier spelen is niet eens leuk meer imo.
Het is wel een beetje triest dat hij niet apart voor de PC is ontwikkeld want je merkt weer aan alles dat het slechts een port is.
60 keer per seconde met je ogen knipperen en dat voor 5 seconde lang. En dan 300 frames delen door 5, dan weet je precies hoe vaak je geknipperd hebt.quote:
Spoilers jonge!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha iemand gehacked netDie man kon me niet vinden en hij liep me recht voorbij
![]()
Zat op zo een magazine kraampje
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers jonge!
Nu weet ik dus dat er magazine kraampjes in zitten.
Kan de game nu net zo goed weer terug brengen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers jonge!
Nu weet ik dus dat er magazine kraampjes in zitten.
Kan de game nu net zo goed weer terug brengen.
Grappig hoe dat hier amper loopt op de hoogste kaart in die range...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een gezeik over graphics, loopt anders prima op High Quality, TXAA x4, Nvidia 2GB 600 serie.
Nieuwste drivers al geprobeerd die gisteren uitkwam?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe dat hier amper loopt op de hoogste kaart in die range...
Jup, staan erop, SLI werkt, gpu zweet zich kapot maar teveel framedrops in-game.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuwste drivers al geprobeerd die gisteren uitkwam?
Vergeleken met GTA IV, een game van 6 jaar oud.quote:
Werkt ie soepel op de 360? En zijn de graphics vergelijkbaar met gta5? Ik wil hem namelijk ook halen voor op de 360, dus is het het waard?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Net ff een uurtje gespeeld op de 360, ziet er prima uit. Hoor alleen geen geluidseffecten als t regent, beetje lelijk. En herladen als je dood bent duurt vrij lang. Gameplay is leuk maar niet bijzonder, rijden voelt een beetje lelijk maar gaat opzich prima. Geef t tot nu toe een 8-
Sowieso die hele Next Gen hype is bullshit. Maar het slechter doen dan een game van 6 jaar oud is toch wel heel erg triest. Noem het oog voor detail voor GTA of pure luiheid voor Watch Dogs. Maar er zijn wel meer dingen afgeraffeld in Watch Dogs. Erg slecht inderdaad.quote:
Probeer eens zonder SLI? (Ja ik weet het, daar heb je geen 2 videokaarten voor) Ik speel het in single GPU-mode. Maar SLI, is af en toe echt bagger, niet alleen bij Watch_Dogs.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, staan erop, SLI werkt, gpu zweet zich kapot maar teveel framedrops in-game.
Stealth als in 'ik jaag ongezien iedereen een kogel door z'n kop' of stealth als in 'iedereen blijft leven en niemand weet dat ik er ooit was'?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
Voor mij zijn alle missies gewoon pure stealth.
Beide. Als het zonder moorden kan, doe ik het zonder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Stealth als in 'ik jaag ongezien iedereen een kogel door z'n kop' of stealth als in 'iedereen blijft leven en niemand weet dat ik er ooit was'?
Gewoon even dat fixer contract doen van Backseat driver oid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is die online contract introduction? Want die moet ik eerst doen om online te kunnen
Kom je snel bij na 1 of 2 storyline missionsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is die online contract introduction? Want die moet ik eerst doen om online te kunnen
Nog niet getest, zojuist een OC uitgevoerd, +145 core en +200 op geheugen, loopt stabiel. Nu de game testen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer eens zonder SLI? (Ja ik weet het, daar heb je geen 2 videokaarten voor) Ik speel het in single GPU-mode. Maar SLI, is af en toe echt bagger, niet alleen bij Watch_Dogs.
Dit daarentegen:
[ afbeelding ]
Poker de high stakes tablequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe krijg je een beetje snel money? Heb die labo geunlocked en wil hem nu kopen voor 50.000 ekken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vergeleken met GTA IV, een game van 6 jaar oud.
Ik heb zon idee dat uplay down is, ik kan ingame niet eens meer hotspots bezoeken enzquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik kan maar geen andere 1op1 spelers vinden voor dat hacken....
Door het nu te spelen, de servers liggen er toch uit. Niemand zal je storen. Lekker offline.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe zet je trouwens die shit uit dat andere mensen je kunnen hacken? Ik wil nog eerst rustig de wereld kunnen exploreren (als Dora the Explorer), voordat ik van alle kanten digitaal genaaid wordt..
Opties???quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe zet je trouwens die shit uit dat andere mensen je kunnen hacken? Ik wil nog eerst rustig de wereld kunnen exploreren (als Dora the Explorer), voordat ik van alle kanten digitaal genaaid wordt..
Opties, online, invasion -> offquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik merkte al inderdaad op dat ik weer een save-point niet was gesaved en kon de 1e story halverwege opnieuw spelen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Door het nu te spelen, de servers liggen er toch uit. Niemand zal je storen. Lekker offline..
Top, dat zocht ik!quote:
Dit moet wel een grap zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef warp995 het volgende:
Denk dat ik hem toch naar voor de 360 bestel, het ziet er ongeveer evengoed uit als GTA5.
Fraps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef GlenSpey het volgende:
Heb hier alles op hoog staan en spel draait best lekker, denk dat ik zo eventjes ultra aanzwengel om te kijken hoe dat presteert. Hoe kan ik kijken hoeveel FPS ik heb?
Vandaar de naam Ufailquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:07 schreef VelitoX het volgende:
Ugay crashed nu de hele tijd bij inloggen, woohoo prima programmaatje hoor....
Hoe moet je dan hackers doden? alleen maar door middel van bruggen omhoog laten gaan etc.?quote:
auto slopen etcquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe moet je dan hackers doden? alleen maar door middel van bruggen omhoog laten gaan etc.?
In ieder geval niet downloaden / updaten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Niek. het volgende:
Kan je hem op pc dan niet spelen als uplay niet werkt?
in offline modus wel, alleen grote kans dat je al je voortuitgang weer kwijtraakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Niek. het volgende:
Kan je hem op pc dan niet spelen als uplay niet werkt?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Zag je spelen, niet kopen dus? Wil je m verkopen voor 30?
neuh nog niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Zag je spelen, niet kopen dus? Wil je m verkopen voor 30?
Er zijn genoeg spellen die een hogere waardering krijgen dan 'vermakelijk'.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van een spel?
Afgelopen dagen heb ik mijn verwachten sowieso bijgesteld.quote:
Dat zou ik nog niet eens zo erg vinden. Wat ik erger vind is dat hoerige uplay waardoor ik mijn duurgekochte spel niet eens kan opstarten.quote:
Dit. Ik kan het lekker offline spelen, waardoor ik geen 1vs1 kan doen, het leukste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet eens zo erg vinden. Wat ik erger vind is dat hoerige uplay waardoor ik mijn duurgekochte spel niet eens kan opstarten.
Bij mij ging het al weg toen ik het op High gooide.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef DeeCruise het volgende:
Net ontdekt dat alle framedrops (van 78 naar 5) weg blijven als je textures naar medium zet. Getest bij maat met triple sli (780ti) -> zelfde. Altijd dezelfde buggy zooi bij launch, je zal de game maar voor de volle mep gekocht hebben
Nu maar wachten op patches...
Welke gpu en crossfire/sli?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:57 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij mij ging het al weg toen ik het op High gooide.
Uplay is aan het falenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef Niek. het volgende:
Zitten alle bugs in de pc versie ofzo? Speel hem al uren lang op 360 en echt nog een enkel probleem gehad.
Ook geen problemen op de ps4 tot nu toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef Niek. het volgende:
Zitten alle bugs in de pc versie ofzo? Speel hem al uren lang op 360 en echt nog een enkel probleem gehad.
Voornamelijk dat, maar voor de rest vrij vermakelijk spel. En het ziet er niet slecht uit. Toegegeven Sleeping Dogs en Hitman Absolution zien er beter uit (wait eigenlijk alle Square Enix titels op PC) maar zeker niet slecht. Er is nog zeker ruimte voor verbetering.quote:
Triple 780ti?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef DeeCruise het volgende:
Net ontdekt dat alle framedrops (van 78 naar 5) weg blijven als je textures naar medium zet. Getest bij maat met triple sli (780ti) -> zelfde. Altijd dezelfde buggy zooi bij launch, je zal de game maar voor de volle mep gekocht hebben
Nu maar wachten op patches...
Net nu uPlay eruit ligtquote:
tijdens het opstarten.quote:Watch_Dogs werkt niet meer
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Op de ps3 word ik er iig niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Is het spel een groot verschil als ik het op de 360 haal ipv one??
Dit. Ik vermaak me er prima mee, geen bugs ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Niek. het volgende:
Het eindeloze gebitch online (reddit/gamefaqs) is wel triest, ik snap niet wat voor een belachelijke verwachtingen veel mensen blijkbaar hadden. Het is echt een meer dan prima game.
Maar da's toch ook via Ubi servers, die liggen er dus ook uit toch?quote:
Maar je hoeft niet in te loggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar da's toch ook via Ubi servers, die liggen er dus ook uit toch?
Via console hoef je niet in te signen via Ubi. Is optioneel, zou ook lekker worden als je console geen internet heeft. Op PC moet je, als brave betalende klant, percé gebruik maken van Uplay. Ondertussen spelen de niet betalende mensen die zo slim waren om hun geld niet in dit DRM spektakel te pompen het spel al een paar dagen gewoon offlinequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jaa zou kunnen nu je het zegt, ik weet niet of dat invloed heeft op singleplayer? Dat wik ik het voornaamst gaan spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee geen problemen mee gehadquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa zou kunnen nu je het zegt, ik weet niet of dat invloed heeft op singleplayer? Dat wik ik het voornaamst gaan spelen.
W_D met uPlay werken beide offline hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Via console hoef je niet in te signen via Ubi. Is optioneel, zou ook lekker worden als je console geen internet heeft. Op PC moet je, als brave betalende klant, percé gebruik maken van Uplay. Ondertussen spelen de niet betalende mensen die zo slim waren om hun geld niet in dit DRM spektakel te pompen het spel al een paar dagen gewoon offline
Edit: Maar heeft Uplay geen Offline mode ofzo dan? En is Watch Dogs een always online titel ofzo?
Waar is dı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨at?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel zit tinder te spelen.
Das een goeie, ik heb wd nog niet maar ik heb al wel jaren GEEN page file meer (omdat 32gb 1866mhz ram). Dus ik had sowieso problemen gekregen waarschijnlijk. Hoop dat dit voor mij gaat werken.quote:
Ik weet het niet meer precies maar volgens mij vlak bij je eerste safe house (Zuid-west gedeelte van de kaart), dan kun je wat digitaal inbreken op de WiFi van mensen ergens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waar is dı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨at?
Safe house? Ik doe niet aan die shit, ik zit de hele tijd gewoon rond de rijden, 10 uur achter elkaar, Aiden krijgt toch geen slaapquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies maar volgens mij vlak bij je eerste safe house (Zuid-west gedeelte van de kaart), dan kun je wat digitaal inbreken op de WiFi van mensen ergens.
-disablepagefilecheck achter mn shortcut zetten hielp hier behoorlijk qua stuttering.quote:
Als je op de 360 speelt moet je daar de code (indien van toepassing) redeemen waarna je hem kunt downloaden. Waarschijnlijk in het spel zelf inloggen op uplay en daarna krijg je te zien wat je mag downloaden. Althans zo werkte het ook met alle Assassin's Creed spellen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:02 schreef abruzzese het volgende:
Iedere keer als ik Watch Dogs opstart maakt hij geen verbinding met Ubisoft Uplay en krijg ik een error te zien , maar op mijn PC heb ik wel een Ubisoft account aangemaakt .
Ik wilde graag the breakthough pack ( 1 extra single player mission ) installeren .
Doe ik iets verkeerds , moet ik nog andere handelingen doen op mijn Xbox 360 ?
Graag antwoord ?
And there you have it: no sli. Dit probleem lijkt zich vooral voor te doen bij SLI, en heb buiten de texture op medium zetten nog geen fix gevonden.quote:
Een van de eerste dingen die ik deed: zero difference. Het is ook geen (micro)stuttering issue, frames storten in elkaar (van 78 naar 5!!!).quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
-disablepagefilecheck achter mn shortcut zetten hielp hier behoorlijk qua stuttering.
Ik speel het ook op de ps3. Inderdaad geen hoogvlieger, maar slecht zou ik de graphics zeker niet noemen. Goed genoeg in ieder geval om verder van het spel te genieten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:15 schreef Qunix het volgende:
Mijn eerste indruk was dat de graphics niet enorm mooi waren, maar boeit mij niet veel aangezien ik het op de ps3 speel. Wel het gezeur met uplay wat gisteren down was.
Ik vond het enorm tof dat je gelijk het verhaal werd ingezogen en gelijk veel actie zag. Na de eerste missie heb ik veel side-missies gedaan en toen besefte ik dat watch_dogs groot is! Ook de game-trip (mini game) Alone is echt tofZombies
Gameplay in watch_dogs maakt de game echt wel tof.
Uplay moet aan staan, als iemand jou hackt en je vermoord hem dan krijg je het en als jij iemand sucesvol hackt krijg je het ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waar krijg je nou reputation van? Alleen van die crimes?
Controls: Fijn! Valt echt super mee. Rijden van auto's is soms iets te responsive, maar dat went snel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de PC-spelers; hoe beroerd zijn de controls? Zoals bij L.A. Noire heb je het gevoel dat tijdens het spelen je character een stok in z'n hol heeft, waarmee je hem door de wereld zwiept. Algemene indruk? Vier tientjes waard? Dat de graphics wat tegen vallen en dat je voor het hacken alleen een knop in drukt, en niet Wireshark hoeft op te starten, geloof ik verder wel.
Uhh, nee?quote:
ik vind de controls echt bagger.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de PC-spelers; hoe beroerd zijn de controls? Zoals bij L.A. Noire heb je het gevoel dat tijdens het spelen je character een stok in z'n hol heeft, waarmee je hem door de wereld zwiept. Algemene indruk? Vier tientjes waard? Dat de graphics wat tegen vallen en dat je voor het hacken alleen een knop in drukt, en niet Wireshark hoeft op te starten, geloof ik verder wel.
Geen enkele game is 40 tientjes waard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Controls: Fijn! Valt echt super mee. Rijden van auto's is soms iets te responsive, maar dat went snel.
Character voelt fijn aan, en freerunnen is fijner dan op consoles.
Algemene indruk is goed, maar wel repetitief, last-gen en onafgemaakt, maar dit is op elk platform.
40 tientjes niet waard, op G2A kopen voor 27, wel waard.
Onzin, games waar je echt weken mee zoet bent (speelduur van bijv een Skyrim) oid vind ik het geld prima waard. Games met een single player van een uur of 6-8 nietquote:
Ik moet toegeven, ik heb nog nooit een spel gezien van 40 tientjes, dat lijkt me inderdaad ook vrij duur voor een spel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Controls: Fijn! Valt echt super mee. Rijden van auto's is soms iets te responsive, maar dat went snel.
Character voelt fijn aan, en freerunnen is fijner dan op consoles.
Algemene indruk is goed, maar wel repetitief, last-gen en onafgemaakt, maar dit is op elk platform.
40 tientjes niet waard, op G2A kopen voor 27, wel waard.
Ik heb echt de meest vage shit voorbij zien komen. Je kan tijdens het hacken van ctOS centers ook geheime opnames van mensen bekijken. Zitten wel grappige dingen tussenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je eigenlijk ook mensen betrappen terwijl ze zitten te schijten op de camera?
Prima icm een Xbox controller.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef gerwinner het volgende:
Is Watch Dogs ook ergens als download te kopen?
steamquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef gerwinner het volgende:
Is Watch Dogs ook ergens als download te kopen?
Ik speel het op de PS3 en PS4.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:24 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eindelijk eens een paar uurtjes op de 360 gespeeld. Vind 't toe nu toe best leuk. Het laden als je iets failed is wel soms best lang, maar dan moet ik een missie maar gewoon goed doen.. Autorijden moest ik nog wel aan wennen, toen ik net die eerste auto kreeg had ik na 2 keer een hoek om te gaan al de politie achter me aan omdat ik van alles en nog wat omver reed
.
Wat is precies het verschil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik speel het op de PS3 en PS4.
En dan merk je het verschil van de laadtijden pas goed.
joh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef abruzzese het volgende:
Maar dat komt ook dat ik GTA 5 zeer geweldig vind en zo ga vergelijken .
Alleen jammer dat deel 2 eigenlijk niet eens in de schaduw van deel 1 mag staan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ben net Mafia II gaan spelen, ziet er opeens zo fucking mooi uit!
[ afbeelding ]
Wat heeft dat met Watch Dogs te maken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ben net Mafia II gaan spelen, ziet er opeens zo fucking mooi uit!
[ afbeelding ]
Goed om te weten, ik zit nog te wachten op de Deadsec edition die ik voor m'n verjaardag krijg. Hopelijk deze week nog binnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Giester het volgende:
Horloge Honden is de poep! Moet spelen hem snel weder.
Heb je Watch Dogs nog niet eens?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik zit nog te wachten op de Deadsec edition die ik voor m'n verjaardag krijg. Hopelijk deze week nog binnen
Ik moest een verjaardagskado verzinnen... en nu heb ik hem dus nog nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb je Watch Dogs nog niet eens?Dudeeee
Krijg je hem pas op je verjaardag dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moest een verjaardagskado verzinnen... en nu heb ik hem dus nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |