Controls: Fijn! Valt echt super mee. Rijden van auto's is soms iets te responsive, maar dat went snel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de PC-spelers; hoe beroerd zijn de controls? Zoals bij L.A. Noire heb je het gevoel dat tijdens het spelen je character een stok in z'n hol heeft, waarmee je hem door de wereld zwiept. Algemene indruk? Vier tientjes waard? Dat de graphics wat tegen vallen en dat je voor het hacken alleen een knop in drukt, en niet Wireshark hoeft op te starten, geloof ik verder wel.
Uhh, nee?quote:
ik vind de controls echt bagger.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de PC-spelers; hoe beroerd zijn de controls? Zoals bij L.A. Noire heb je het gevoel dat tijdens het spelen je character een stok in z'n hol heeft, waarmee je hem door de wereld zwiept. Algemene indruk? Vier tientjes waard? Dat de graphics wat tegen vallen en dat je voor het hacken alleen een knop in drukt, en niet Wireshark hoeft op te starten, geloof ik verder wel.
Geen enkele game is 40 tientjes waard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Controls: Fijn! Valt echt super mee. Rijden van auto's is soms iets te responsive, maar dat went snel.
Character voelt fijn aan, en freerunnen is fijner dan op consoles.
Algemene indruk is goed, maar wel repetitief, last-gen en onafgemaakt, maar dit is op elk platform.
40 tientjes niet waard, op G2A kopen voor 27, wel waard.
Onzin, games waar je echt weken mee zoet bent (speelduur van bijv een Skyrim) oid vind ik het geld prima waard. Games met een single player van een uur of 6-8 nietquote:
Ik moet toegeven, ik heb nog nooit een spel gezien van 40 tientjes, dat lijkt me inderdaad ook vrij duur voor een spel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Controls: Fijn! Valt echt super mee. Rijden van auto's is soms iets te responsive, maar dat went snel.
Character voelt fijn aan, en freerunnen is fijner dan op consoles.
Algemene indruk is goed, maar wel repetitief, last-gen en onafgemaakt, maar dit is op elk platform.
40 tientjes niet waard, op G2A kopen voor 27, wel waard.
Ik heb echt de meest vage shit voorbij zien komen. Je kan tijdens het hacken van ctOS centers ook geheime opnames van mensen bekijken. Zitten wel grappige dingen tussenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je eigenlijk ook mensen betrappen terwijl ze zitten te schijten op de camera?
Prima icm een Xbox controller.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef gerwinner het volgende:
Is Watch Dogs ook ergens als download te kopen?
steamquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef gerwinner het volgende:
Is Watch Dogs ook ergens als download te kopen?
Ik speel het op de PS3 en PS4.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:24 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eindelijk eens een paar uurtjes op de 360 gespeeld. Vind 't toe nu toe best leuk. Het laden als je iets failed is wel soms best lang, maar dan moet ik een missie maar gewoon goed doen.. Autorijden moest ik nog wel aan wennen, toen ik net die eerste auto kreeg had ik na 2 keer een hoek om te gaan al de politie achter me aan omdat ik van alles en nog wat omver reed
.
Wat is precies het verschil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik speel het op de PS3 en PS4.
En dan merk je het verschil van de laadtijden pas goed.
joh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef abruzzese het volgende:
Maar dat komt ook dat ik GTA 5 zeer geweldig vind en zo ga vergelijken .
Alleen jammer dat deel 2 eigenlijk niet eens in de schaduw van deel 1 mag staan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ben net Mafia II gaan spelen, ziet er opeens zo fucking mooi uit!
[ afbeelding ]
Wat heeft dat met Watch Dogs te maken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ben net Mafia II gaan spelen, ziet er opeens zo fucking mooi uit!
[ afbeelding ]
Goed om te weten, ik zit nog te wachten op de Deadsec edition die ik voor m'n verjaardag krijg. Hopelijk deze week nog binnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Giester het volgende:
Horloge Honden is de poep! Moet spelen hem snel weder.
Heb je Watch Dogs nog niet eens?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik zit nog te wachten op de Deadsec edition die ik voor m'n verjaardag krijg. Hopelijk deze week nog binnen
Ik moest een verjaardagskado verzinnen... en nu heb ik hem dus nog nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb je Watch Dogs nog niet eens?Dudeeee
Krijg je hem pas op je verjaardag dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moest een verjaardagskado verzinnen... en nu heb ik hem dus nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |