hah, inderdaad ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten zelfs kneuzen bij die een 0 geven en dan een review schrijven over Godzilla
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten zelfs kneuzen bij die een 0 geven en dan een review schrijven over Godzilla
2 mensen vonden die review nog 'helpful' ookquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 mensen vonden die review nog 'helpful' ook
user-reviews op metacritic in de eerste dag(en) heb je geen fuck aan.
1 Kneus inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kern van waarheid wil nog niet zeggen dat een '0' gerechtvaardigd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
1 Kneus inderdaadVan de huidige 57 user reviews, http://www.metacritic.com/game/pc/watch-dogs/user-reviews
Een hoop reviews zullen wel een beetje overtrokken zijn, maar er zijn dingen die in veel van de reviews terug komen, graphics/physics/AI, daar zal toch een kern van waarheid inzitten denk ik
Zeker niet nee, een 0/1 geven slaat sowieso nergens op. Bedoel alleen te zeggen dat er qua inhoud wel wat op te merken valt over de game, maar een 0/1 geven gaat nergens overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kern van waarheid wil nog niet zeggen dat een '0' gerechtvaardigd is natuurlijk.
Het gaat niet onspeelbaar de prullenbak in.
Nee precies, maar ik zie ook veel opmerkingen over verkeer wat raar reageert (auto's die tegen elkaar opbotsen enzo) Maar ben ik de enige die dat ook regelmatig in GTA ziet? Daar hoorde ik (volgens mij) niemand over... hoe vaak ik wel niet compleet naar de tering ben gereden omdat de AI zich idioot gedroeg in GTA kan ik ook al niet meer op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zeker niet nee, een 0/1 geven slaat sowieso nergens op. Bedoel alleen te zeggen dat er qua inhoud wel wat op te merken valt over de game, maar een 0/1 geven gaat nergens over
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:48 schreef GezondeSpanning het volgende:
Goeie game, zoals ik al had verwacht.
Zit er over te twijfelen om de season pass te halen. De content die je er nu mee krijg zijn de 18 euro denk ik niet waard.
Meningen hier over?
Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar jij wel blijkbaar en je bent ook enthousiast dus. In dat geval is zo'n season pass vaak wel het geld waardquote:
Op dit moment krijg je een hoopje DLC bij die season pass en 25% korting op latere DLC's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar jij wel blijkbaar en je bent ook enthousiast dus. In dat geval is zo'n season pass vaak wel het geld waard
Hoezo wordt hij niet gewoon met de post verstuurd? Hij past toch gewoon door de brievenbus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef OMG het volgende:
UPS zegt dat 'ie onderweg is. Helaas ben ik pas net op werk, en heb vanavond ook nog even iets te doen, dus ik gok dat ik maar een uurtje of zo kan spelen..
Ik heb de Limited Edition besteld, die past niet door de brievenbus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoezo wordt hij niet gewoon met de post verstuurd? Hij past toch gewoon door de brievenbus?
Ik heb de gewone besteld, maar deze wordt ook door DHL bezorgdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb de Limited Edition besteld, die past niet door de brievenbus.
Aiden die niet met de koppelingspedaal om kan gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het spel is echt wel een slechte port...De manier van het switchen van wapens, de performance...
Platform?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het spel is echt wel een slechte port...De manier van het switchen van wapens, de performance...
quote:
quote:RFV May 27, 2014
Score: 0
Finished the main story line in about 10 hours. It's terrible on all fronts
Haha, dat soort mensen luister ik niet eens naar.quote:
iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, dat soort mensen luister ik niet eens naar.
Boschveld ftw!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, dat soort mensen luister ik niet eens naar.
Ik ga hem gewoon lekker zelf spelen dadelijk en dan trek ik mijn eigen mening wel.
Watch Dogs Boschveld in het huis!
Een game op die manier spelen is niet eens leuk meer imo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
idd
HET IS ZO KUT DAT IK 1 DAG NA DE RELEASE 10 UUR NON-STOP HEB GESPEELD OM HET UIT TE SPELEN EN OMFG WAT IS HET KUT!
Ik ga hem niet eens voor de pc proberen want ik kom amper boven de minimum-settings uit. Alle Ubi-games speelden toch het lekkerst op een console.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Een game op die manier spelen is niet eens leuk meer imo.
Het is wel een beetje triest dat hij niet apart voor de PC is ontwikkeld want je merkt weer aan alles dat het slechts een port is.
60 keer per seconde met je ogen knipperen en dat voor 5 seconde lang. En dan 300 frames delen door 5, dan weet je precies hoe vaak je geknipperd hebt.quote:
Spoilers jonge!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha iemand gehacked netDie man kon me niet vinden en hij liep me recht voorbij
![]()
Zat op zo een magazine kraampje
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers jonge!
Nu weet ik dus dat er magazine kraampjes in zitten.
Kan de game nu net zo goed weer terug brengen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers jonge!
Nu weet ik dus dat er magazine kraampjes in zitten.
Kan de game nu net zo goed weer terug brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |