in offline modus wel, alleen grote kans dat je al je voortuitgang weer kwijtraakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Niek. het volgende:
Kan je hem op pc dan niet spelen als uplay niet werkt?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Zag je spelen, niet kopen dus? Wil je m verkopen voor 30?
neuh nog niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Zag je spelen, niet kopen dus? Wil je m verkopen voor 30?
Er zijn genoeg spellen die een hogere waardering krijgen dan 'vermakelijk'.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van een spel?
Afgelopen dagen heb ik mijn verwachten sowieso bijgesteld.quote:
Dat zou ik nog niet eens zo erg vinden. Wat ik erger vind is dat hoerige uplay waardoor ik mijn duurgekochte spel niet eens kan opstarten.quote:
Dit. Ik kan het lekker offline spelen, waardoor ik geen 1vs1 kan doen, het leukste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet eens zo erg vinden. Wat ik erger vind is dat hoerige uplay waardoor ik mijn duurgekochte spel niet eens kan opstarten.
Bij mij ging het al weg toen ik het op High gooide.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef DeeCruise het volgende:
Net ontdekt dat alle framedrops (van 78 naar 5) weg blijven als je textures naar medium zet. Getest bij maat met triple sli (780ti) -> zelfde. Altijd dezelfde buggy zooi bij launch, je zal de game maar voor de volle mep gekocht hebben
Nu maar wachten op patches...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |