Je kunt het ook uitzetten hè.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef maffeGeert het volgende:
Al gedll maar morgen spel halen vind het idee wel leuk als iemand in jouw spel kan komen
En ja zitten wat min punten achter maar daar zit ik niet mee.
Dat bedoel ik niet...quote:
Ook via zo'n goedkope cdkey site gepreorderd?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden, maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb..
GMG is niet goedkoop, maar ik had daar deels nog wat credits en er liep een 25% kortingsactie op de game. Maar die zijn legit, vaak zat wat besteld daar.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef PPLDude het volgende:
[..]
Ook via zo'n goedkope cdkey site gepreorderd?
Top! Ik heb em via CDKH, voor 27 afgerond euro's. Ook nog wachtende op de keyquote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
GMG is niet goedkoop, maar ik had daar deels nog wat credits en er liep een 25% kortingsactie op de game. Maar die zijn legit, vaak zat wat besteld daar.
Day 1 patch is trouwens al bevestigd en gelekt.
Ben nu 14GB aan t downloaden, vanwaar die 22 bij jou broer?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden (aangezien 22GB nogal wat data is), maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb..
Is/was ook met PC zo. Vraag me alleen af of de day 1 patch en nieuwe Nvidia drivers dat oplost iig de frame-rate drops.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mensen die van screen tearing en droppende frame rates houden kopen deze game last gen.
Of als je geen current gen console hebt natuurlijk ghihi
14 gb is de compressed grootte, wordt als de game unlocked uitgepaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ben nu 14GB aan t downloaden, vanwaar die 22 bij jou broer?
World-wide release. Die Amerikanen moeten natuurlijk ook nog aan hun behoefte komen. Wel dom eigenlijk dat we niet kunnen preloaden, nu gaan die Ubisoft servers morgen stomen als de pest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
14 gb is de compressed grootte, wordt als de game unlocked uitgepakt. Kan overigens al mn cdkey van steam plukken en gaan spelen (mot ie via uplay gaan downloaden), maar ik wacht wel gewoon tot de steam unlock morgenochtend (wat wel gay is, een game die pas om 10u op release dat unlocked wordt).
Australië kan al wel spelen, dus why the fuck europa niet gewoon om middernacht live kan gaan.... Overigens heb ik met Steam um nu gewoon gepre-loaded hoor.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
World-wide release. Die Amerikanen moeten natuurlijk ook nog aan hun behoefte komen. Wel dom eigenlijk dat we niet kunnen preloaden, nu gaan die Ubisoft servers morgen stomen als de pest.
Omdat ik de uPlay-editie heb besteld denk ik ofzo. Dus ik pre-load niks via Steam. Heb in ieder geval nog steeds geen key. En dat downloaden gaat wel een halve dag duren bij me..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Australië kan al wel spelen, dus why the fuck europa niet gewoon om middernacht live kan gaan.... Overigens heb ik met Steam um nu gewoon gepre-loaded hoor.....
Zal ook wel om 10:00 zijn, gaat per tijdzone volgens mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Roypsv het volgende:
leuk man, laten ze je heel het spel downloaden op ps4. kan je niet eens spelen omdat je licentie gezeik hebt
hoezo 10:00 ? het is hier nu toch 00:00quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zal ook wel om 10:00 zijn, gaat per tijdzone volgens mij.
Heb ik altijd last van bij ubisoft games. Ook nu weer op de ps3quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mensen die van screen tearing en droppende frame rates houden kopen deze game last gen.
Of als je geen current gen console hebt natuurlijk ghihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |