abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140410439

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Versies

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

Kopen
Steam
Tweakers
BudgetGaming
pi_140410667
Al gedll maar morgen spel halen vind het idee wel leuk als iemand in jouw spel kan komen
En ja zitten wat min punten achter maar daar zit ik niet mee.

Nice OP ^O^
pi_140410735
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef maffeGeert het volgende:
Al gedll maar morgen spel halen vind het idee wel leuk als iemand in jouw spel kan komen
En ja zitten wat min punten achter maar daar zit ik niet mee.
Je kunt het ook uitzetten hè. :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  Redactie Games maandag 26 mei 2014 @ 23:57:07 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140411060
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden (aangezien 22GB nogal wat data is), maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140411086
quote:
2s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Je kunt het ook uitzetten hè. :P
Dat bedoel ik niet... :P
Meer van het auto rijden is een min punt
Ga op de taxi boot en zet de boot stil en kijk er na gaat heen en weer en soms staat die stil.. op het water :D
ik let op de kleine puntjes maar op nu te zeggen ik koop die game niet no way... lijkt me echt tof om gehackt te worden als je aan het spelen bent ^O^

En een helicopter volgt je op het water en dan press je E en doet niks en dan ziet de politie je niet meer terwijl je daar voor hebt gevaren :')

[ Bericht 5% gewijzigd door maffeGeert op 27-05-2014 00:04:59 ]
pi_140411095
quote:
18s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden, maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb.. :')
Ook via zo'n goedkope cdkey site gepreorderd?
You know you are a pilot when...
You drive off a cliff, and your last words are "Gear up!"
  Redactie Games maandag 26 mei 2014 @ 23:58:09 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140411114
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef PPLDude het volgende:

[..]

Ook via zo'n goedkope cdkey site gepreorderd?
GMG is niet goedkoop, maar ik had daar deels nog wat credits en er liep een 25% kortingsactie op de game. Maar die zijn legit, vaak zat wat besteld daar.

Day 1 patch is trouwens al bevestigd en gelekt.
pi_140411239
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

GMG is niet goedkoop, maar ik had daar deels nog wat credits en er liep een 25% kortingsactie op de game. Maar die zijn legit, vaak zat wat besteld daar.

Day 1 patch is trouwens al bevestigd en gelekt.
Top! Ik heb em via CDKH, voor 27 afgerond euro's. Ook nog wachtende op de key
You know you are a pilot when...
You drive off a cliff, and your last words are "Gear up!"
pi_140411264
Mensen die van screen tearing en droppende frame rates houden kopen deze game last gen.

Of als je geen current gen console hebt natuurlijk ghihi
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140411284
quote:
18s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoopte de game al te kunnen pre-loaden (aangezien 22GB nogal wat data is), maar dat gaat het em zo niet worden als ik de key nog niet binnen heb.. :')
Ben nu 14GB aan t downloaden, vanwaar die 22 bij jou broer?
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2014 @ 00:02:23 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140411286
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mensen die van screen tearing en droppende frame rates houden kopen deze game last gen.

Is/was ook met PC zo. Vraag me alleen af of de day 1 patch en nieuwe Nvidia drivers dat oplost iig de frame-rate drops.
pi_140411504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef rumiii het volgende:

[..]

Ben nu 14GB aan t downloaden, vanwaar die 22 bij jou broer?
14 gb is de compressed grootte, wordt als de game unlocked uitgepakt :). Kan overigens al mn cdkey van steam plukken en gaan spelen (mot ie via uplay gaan downloaden), maar ik wacht wel gewoon tot de steam unlock morgenochtend (wat wel gay is, een game die pas om 10u op release dat unlocked wordt).
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2014 @ 00:09:57 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140411615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef VelitoX het volgende:

[..]

14 gb is de compressed grootte, wordt als de game unlocked uitgepakt :). Kan overigens al mn cdkey van steam plukken en gaan spelen (mot ie via uplay gaan downloaden), maar ik wacht wel gewoon tot de steam unlock morgenochtend (wat wel gay is, een game die pas om 10u op release dat unlocked wordt).
World-wide release. Die Amerikanen moeten natuurlijk ook nog aan hun behoefte komen. Wel dom eigenlijk dat we niet kunnen preloaden, nu gaan die Ubisoft servers morgen stomen als de pest.
pi_140411628
Duidelijk.

Verwachten jullie dat de free-roam veel te bieden heeft?
pi_140411631
Ik heb het spel gedownload op ps4 maar ik krijg hem niet gestart. iets met licentie.
pi_140411681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

World-wide release. Die Amerikanen moeten natuurlijk ook nog aan hun behoefte komen. Wel dom eigenlijk dat we niet kunnen preloaden, nu gaan die Ubisoft servers morgen stomen als de pest.
Australië kan al wel spelen, dus why the fuck europa niet gewoon om middernacht live kan gaan.... Overigens heb ik met Steam um nu gewoon gepre-loaded hoor.....
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2014 @ 00:15:32 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140411813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Australië kan al wel spelen, dus why the fuck europa niet gewoon om middernacht live kan gaan.... Overigens heb ik met Steam um nu gewoon gepre-loaded hoor.....
Omdat ik de uPlay-editie heb besteld denk ik ofzo. Dus ik pre-load niks via Steam. Heb in ieder geval nog steeds geen key. En dat downloaden gaat wel een halve dag duren bij me.. :')
Maar dat Australië wel los kan gaan is me beetje een raadsel.. :{

Of ik ga morgen vanaf werk wel even remote inloggen op m'n pc ofzo, maar liever niet
pi_140411883
leuk man, laten ze je heel het spel downloaden op ps4. kan je niet eens spelen omdat je licentie gezeik hebt
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2014 @ 00:19:09 #19
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140411942
Neu, is gewoon omdat de time-lock er nog niet af is. Scheelt weer kun je op tijd naar bed en morgen goed uitgerust het spel spelen.
pi_140411963
Jammer, prijs is alleen maar duurder geworden vandaag (kinguin). Vanochtend was ie nog 34, maar inmiddels is 40 piek de goedkoopste prijs die ik kan vinden. Iemand die een alternatief weet?
pi_140411973
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Roypsv het volgende:
leuk man, laten ze je heel het spel downloaden op ps4. kan je niet eens spelen omdat je licentie gezeik hebt
Zal ook wel om 10:00 zijn, gaat per tijdzone volgens mij.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_140412067
Tjah leuk die tijdlock shit, maar de hele reden dat die meuk erop zit (tegen uitlekken game e.d.) is al een paar dagen totaal nutteloos.......
pi_140412127
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Zal ook wel om 10:00 zijn, gaat per tijdzone volgens mij.
hoezo 10:00 ? het is hier nu toch 00:00
en waarom zit die countdown timer er dan in ? ;p
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2014 @ 00:24:13 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140412139
Mjah, first world problems.. :')
pi_140412159
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:

Heb ik altijd last van bij ubisoft games. Ook nu weer op de ps3
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')