Welke gpu en crossfire/sli?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:57 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij mij ging het al weg toen ik het op High gooide.
Uplay is aan het falenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef Niek. het volgende:
Zitten alle bugs in de pc versie ofzo? Speel hem al uren lang op 360 en echt nog een enkel probleem gehad.
Ook geen problemen op de ps4 tot nu toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef Niek. het volgende:
Zitten alle bugs in de pc versie ofzo? Speel hem al uren lang op 360 en echt nog een enkel probleem gehad.
Voornamelijk dat, maar voor de rest vrij vermakelijk spel. En het ziet er niet slecht uit. Toegegeven Sleeping Dogs en Hitman Absolution zien er beter uit (wait eigenlijk alle Square Enix titels op PC) maar zeker niet slecht. Er is nog zeker ruimte voor verbetering.quote:
Triple 780ti?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef DeeCruise het volgende:
Net ontdekt dat alle framedrops (van 78 naar 5) weg blijven als je textures naar medium zet. Getest bij maat met triple sli (780ti) -> zelfde. Altijd dezelfde buggy zooi bij launch, je zal de game maar voor de volle mep gekocht hebben
Nu maar wachten op patches...
Net nu uPlay eruit ligtquote:
tijdens het opstarten.quote:Watch_Dogs werkt niet meer
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Op de ps3 word ik er iig niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Is het spel een groot verschil als ik het op de 360 haal ipv one??
Dit. Ik vermaak me er prima mee, geen bugs ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Niek. het volgende:
Het eindeloze gebitch online (reddit/gamefaqs) is wel triest, ik snap niet wat voor een belachelijke verwachtingen veel mensen blijkbaar hadden. Het is echt een meer dan prima game.
Maar da's toch ook via Ubi servers, die liggen er dus ook uit toch?quote:
Maar je hoeft niet in te loggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar da's toch ook via Ubi servers, die liggen er dus ook uit toch?
Via console hoef je niet in te signen via Ubi. Is optioneel, zou ook lekker worden als je console geen internet heeft. Op PC moet je, als brave betalende klant, percé gebruik maken van Uplay. Ondertussen spelen de niet betalende mensen die zo slim waren om hun geld niet in dit DRM spektakel te pompen het spel al een paar dagen gewoon offlinequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jaa zou kunnen nu je het zegt, ik weet niet of dat invloed heeft op singleplayer? Dat wik ik het voornaamst gaan spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |