4 juni om 7uur in de ochtend.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:54 schreef Crumpette het volgende:
Spannend cantare!
JJ wat is nou de planning bij jou? heb je al een eerdere optie gekregen?
WTF, when did that happen?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:52 schreef Amsel het volgende:
Marel88, we staan 10e, hoe kan dat nou opeens
Dat heb ik ook al en dan sta ik "pas" 12e... Precies zoals jij beschrijft, geen spijt, maar wel het besef dat er geen weg terug is en hoe zullen we het er vanaf brengen als ouders... Maar tegelijk kijk ik ook ontzettend uit naar de ontmoeting met ons meisje...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
En ik 7e! Nu het steeds dichterbij komt heeft blijdschap ook een beetje plaatsgemaakt voor soort van bangigheid. Word ik wel een goede moeder? Ik hoeverre gaat ons leven veranderen? Zulke dingen. Geen spijt, absoluut niet. Maar er is nu écht geen weg meer terug.
Het is ook angst voor het onbekende. We staan er ook niet alleen voor gelukkig, we hebben allebei fijne familie waar we kunnen aankloppenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al en dan sta ik "pas" 12e... Precies zoals jij beschrijft, geen spijt, maar wel het besef dat er geen weg terug is en hoe zullen we het er vanaf brengen als ouders... Maar tegelijk kijk ik ook ontzettend uit naar de ontmoeting met ons meisje...
Ik zou nu echt een moord doen voor een ligbad. Gewoon even drijven in de warme bubbels met een boek ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef Zoë23 het volgende:
Cantare spannend.
Baby moet nog maar eventjes binnen blijven![]()
Kwakz0r das
Sunshine1982
Het is ook spannend!
Oohh een ligbad, dat lijkt me ook geweldig! Ik heb nooit een ligbad gehad thuis vandaar dat ik altijd vakantiehuisjes daarop uitzoekquote:Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou nu echt een moord doen voor een ligbad. Gewoon even drijven in de warme bubbels met een boek ofzo.
Vriendje masseert gelukkig as we speak mijn pootjes
Hahaha herkenbaarquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Crumpette het volgende:
wij hebben een bad, maar ik heb er echt geen geduld voor ... loopt dat ding een half uur vol en dan wil ik er na tien minuten weer uit
Ook niet lekker met een boek of tijdschrift onder het genot van een drankje?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Crumpette het volgende:
wij hebben een bad, maar ik heb er echt geen geduld voor ... loopt dat ding een half uur vol en dan wil ik er na tien minuten weer uit
hmm, nee niet echt eigenlijk. mijn tetten gaan nooit onder waterquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook niet lekker met een boek of tijdschrift onder het genot van een drankje?
Precies hetzelfde hier!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oohh een ligbad, dat lijkt me ook geweldig! Ik heb nooit een ligbad gehad thuis vandaar dat ik altijd vakantiehuisjes daarop uitzoek
Maar vooral nu tijdens de zwangerschap lijkt het me héérlijk!
Ik had ook naar mate mijn ud dichterbij kwam een gevoel van: iehhh, hoe gaan we dat allemaal doen, maar vanaf het moment dat ons meissie op mijn buik werd gelegd, werd ik overvallen door een ontzettend oergevoel en ga je over op standje automatische piloot lijkt het wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Precies zoals jij beschrijft, geen spijt, maar wel het besef dat er geen weg terug is en hoe zullen we het er vanaf brengen als ouders... Maar tegelijk kijk ik ook ontzettend uit naar de ontmoeting met ons meisje...
We hebben pas 1 "les" gehad, zaterdag is de tweede. Ik denk dat het niet helemáál mijn ding is, maar ik denk eigenlijk dat geen enkele zwangerschapscursus dat is. Dus ik wil er gewoon de dingen uithalen die voor ons werken, en de rest leg ik naast me neer. Ik vind de ademhalingstechnieken wel heel fijn, en het idee dat we het echt samen doen, en het uitgangspunt dat het een natuurlijk proces is waarvoor je niet bang hoeft te zijn.quote:
Jahaa, opeens vind ik mezelf heel zwanger ofzo, gek is datquote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef marel88 het volgende:
WTF, when did that happen?![]()
Hoest met jou? Voel je je ook al flink zwanger? Ik wel, dus wat dat betreft vind ik de 10e plek wel heel leuk, het schiet op!
Wat fijn! Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Radyhyn het volgende:
NTS gefeliciteerd met je mooie knipper![]()
Kwak kamertje wordt mooi!![]()
Cantare, spannend, hopelijk nog even wachten tot morgen avond voor je man![]()
Vandaag nekplooimeting gehad.
Kleine is goed gekeurd, geen verhoogde kans!![]()
Zo fijn om de baby weer te zien![]()
Alleen is het wel een eigenwijsje en bijna 45 minuten erover gedaan om goede metingen te krijgen. Na veel gepor met het echoapparaat, schudden met de buik en zelfs gehuppel door de echokamer lag ie wel steeds anders maar niet zoals ze wilde. Uiteindelijk mijn blaas geleegd en toen gelukkig wel de goede metingen kunnen doen
Nu heb ik wel het gevoel alsof mijn buik helemaal beurs is haha.
Morgen zal ik proberen een fototje te plaatsen
Wat een goed nieuws meid! Wie had dat een paar weken geleden nog gedacht toen je in het zkh lag. Helemaal goed!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
*meld*![]()
Wel met buikpijn opgestaan..![]()
Zal zo wel weer overgaan
En vandaag 38weken![]()
Ja he!?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws meid! Wie had dat een paar weken geleden nog gedacht toen je in het zkh lag. Helemaal goed!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn baby maakt me aan het rammelen
mijn ervaring is dat dat soort dagen best druk zijn ja. Dus wat minder tijd voor persoonlijke begeleiding. Als je dat niet erg vindt, gewoon doen. Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:07 schreef Heliotrope het volgende:
Radyhyn goede echo![]()
En JJ 38 weken!
Krijgerrtje, leuk 's nachts plassen, beviel het?
Cantare fijn van de redelijke nacht.
Donderdag gaan we babykamerdingen inslaan. Of zou heel Nederland datzelfde plan hebben
de winkelwaarde van de autostoel is exact hetzelfde als van de regenhoes + voetenzakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:34 schreef kwakz0r het volgende:
JJ 38 weken!
rady een goede echo en en lastig kind!
Chanty ook een wisseldag, toch?voor allemaal
Ik weet dat je bij prenatal ern persoonlijke shopsessie kunt afspreken. Niet dat je dan privé shopt maar je kunt in elk geval rustig vragen stellen ipv zoeken naar medewerkers. Aangezien de kinderwagen even duur was bij alle winkels maar je er bij prenatal een autostoeltje bij krijgt ipv een voetenzak ofzo gaan we dat over een poosje misschien maar doen... Er hoeft geen complete kamer te komen (dat spul wat we nog moeten komt van IKEA). Ik zoek t meeste wel op internet op denk ik...
Herkennen jullie dat je s nachts meer zweet?ik maak t hele bed klam...
geen half werkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:43 schreef Amsel het volgende:
Ik zit al op de uitslag te wachten! Moest toch bloed laten prikken (kreeg een hele preek omdat ik nuchter was en dat was niet de bedoeling, maar de vk had daar niets over gezegd en ik heb dat formulier niet eens bekeken maar ben blind gegaan) en de huisarts zit daarnaast, dus ik werd meteen met een potje naar het toilet gestuurd
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:37 schreef krijgerrtje het volgende:
Amstel, dat vroeg ik me ook al af! Sowieso nog nooit een blaasontsteking gehad, maar moet nu steeds zo vaak plassen en ook al voelt het alsof ik heel nodig moet, er komt nauwelijks wat uitVK had me wel verteld waar ik op moest letten, maar ben het vergeten
vraag het volgende week even na!
Nee donderdag pasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:34 schreef kwakz0r het volgende:
JJ 38 weken!
rady een goede echo en en lastig kind!
Chanty ook een wisseldag, toch?voor allemaal
Ik weet dat je bij prenatal ern persoonlijke shopsessie kunt afspreken. Niet dat je dan privé shopt maar je kunt in elk geval rustig vragen stellen ipv zoeken naar medewerkers. Aangezien de kinderwagen even duur was bij alle winkels maar je er bij prenatal een autostoeltje bij krijgt ipv een voetenzak ofzo gaan we dat over een poosje misschien maar doen... Er hoeft geen complete kamer te komen (dat spul wat we nog moeten komt van IKEA). Ik zoek t meeste wel op internet op denk ik...
Herkennen jullie dat je s nachts meer zweet?ik maak t hele bed klam...
Je moet echt wel heel veel meer doen dan bukken om bij een baby iets te breken of verstikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomt![]()
Net trouwens sokken aangedaan, gaat steeds moeilijker. Net veel pijn in buik toen ik voorover bukte en dat deed. En nu ben ik bezorgd. Heb ik niks gebroken bij het kindje (kan dat uberhaupt wel?), heb ik de baby niet verstikt?
Vreemde gedachten mss, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen![]()
Andere damesn ook (veel) buikpijn met sokken/schoenen aantrekken?
Mijn buik was al groot dus nu haar t al moeilijk ook al ben ui pas 18.6quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomt![]()
Net trouwens sokken aangedaan, gaat steeds moeilijker. Net veel pijn in buik toen ik voorover bukte en dat deed. En nu ben ik bezorgd. Heb ik niks gebroken bij het kindje (kan dat uberhaupt wel?), heb ik de baby niet verstikt?
Vreemde gedachten mss, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen![]()
Andere damesn ook (veel) buikpijn met sokken/schoenen aantrekken?
Heb je ook pijn bij het plassen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:00 schreef Amsel het volgende:
Zonder jullie advies was ik echt niet zo doortastend geweest hoor. Dan zou ik over een week nog twijfelen of ik nou even langs de huisarts zou gaan of niet. Dus bedankt
De uitslag: onduidelijkZe moeten verder overleggen en bellen me terug. We houden het spannend!
Eergisteravond wel, vond dat van die echte blaasontstekingpijn. Maat daarna niet meer gevoeld. Al las ik dus ook dat je vaak die pijn niet hebt als je zwanger bent met blaasontsteking, dus daarom twijfel ik. Nouja, we zien welquote:
Wij hebben onze kinderwagen gekocht bij van Asten Babysuperstore ofzoietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de winkelwaarde van de autostoel is exact hetzelfde als van de regenhoes + voetenzak(ja, ik heb alles al uitgezocht
) enige wat knaken kan schelen is een showmodel / oude collectie kopen...
dat hebben die fabrikanten allemaal perfect uitgekiend.
ja, ach, dan maak je weer benzinekosten. Al met al zal het weinig schelen. En vooruit... We krijgen 'm kadoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:12 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wij hebben onze kinderwagen gekocht bij van Asten Babysuperstore ofzoietsDaar kregen we toen standaard al de maxi cosi, voetenzak én tas bij. Voor dezelfde prijs als bij de babydump. Weet niet of ze die actie nu nog hebben, maar misschien een goede tip
Nou ja last, ik kan gewoon niet meer overal bij. Dat was voor ik zwanger was soms ook lastig maar dan duwde ik door en nu nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voelde de baby al net wat bewegen, dus het zal wel goed zijn dan![]()
Binnenkort maar gewoon instappers kopen, zal een hoop schelen![]()
En al last met 18 weken kwak! Dan wens ik je veel succes met de komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn idd een hoop merken en soorten kinderwagens. Je kan ook bijv. kijken naar jullie lengte. Want bijv. mutsy is een merk wat wat hogere kinderwagens maakt zeg maar in vergelijking met maxi cosi of bug a boo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef Radyhyn het volgende:
JJvoor je 38 weken!
Gisteren avond had ik ook het gevoel van een beginnende blaasontsteking.. maar dat is vandaag gelukkig weg. Zwanger en een blaasontsteking lijkt me geen prettige combi.
Kinderwagens... ik zie echt door de bomen het bos niet meer! Zoveel keuze!
Die tip van Kwak met sokken aandoen ga ik onthouden voor als het bij mij nodig gaat worden.
Van 't weekend wat buikfoto's proberen te maken.. 't lijkt al heel wat.. maar dat was voor mijn zwangerschap ook alKomt nog wel een keertje als ik het zelf duidelijk genoeg vind haha.
Goede tip!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er zijn idd een hoop merken en soorten kinderwagens. Je kan ook bijv. kijken naar jullie lengte. Want bijv. mutsy is een merk wat wat hogere kinderwagens maakt zeg maar in vergelijking met maxi cosi of bug a boo.
Mooi!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef Radyhyn het volgende:
Heb wel een mooie in-de-buik-foto
Ons aapje![]()
[ afbeelding ]
prenatal, babydump, Ikeaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat dat soort dagen best druk zijn ja. Dus wat minder tijd voor persoonlijke begeleiding. Als je dat niet erg vindt, gewoon doen. Waar ga je heen?
Wij gaan vrijdagochtend een kinderwagen "uitzoeken". Babypark is donderdag niet open
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!quote:Vrouw bevallen in file A1
NAARDEN -
Een vrouw is dinsdagochtend op de A1 ter hoogte van Naarden bevallen van een gezonde baby. De hoogzwangere stond net als haar medeweggebruikers muurvast in een file toen haar weeën begonnen.
De hulpdiensten waren snel ter plaatse en stonden de vrouw bij. Een wijkagent feliciteert de kersverse moeder met de bijzondere geboorte.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!
Z, dat is naar, als je je zo voelt..
Zou het ontbreken van grenzeloos vertrouwen ook niet kunnen komen omdat je minder onbevangen bent dan in een eerste zwangerschap en je veel beter weet hoe bijzonder het is. (en ook beter weet wat er allemaal mis kan gaan).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef Zoë23 het volgende:
Mooie echo foto radyhyn!
JJ wauw al 38weken! Had ik een paar weken niet gedacht. Fijn dat je baby toch nog verder kan groeien.
Sokken / schoenen aantrekken.ik was behoorlijk lenig maar nu doet m'n buik al pijn als ik bijv sta en m'n sok aan wil doen. Alsof er iets knelt bij m'n blaas en m'n onderbuik te vol is alsof ik teveel heb gegeten.
de laatste dagen denk ik er steeds aan dat er misschien iets mis is met 1 vd baby's. De 1e zw.schap had ik vertrouwen in de gezondheid van S maar nu mis ik dat 'zelfverzekerde' gevoel een beetje.
Ik weet niet of dat komt door al die negatieve 2ling verhalen of dat het m'n intuïtie is. Ben een beetje in de war. /hormonen?
Bedankt voor je reactie. Dat zou ook goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen komen omdat je minder onbevangen bent dan in een eerste zwangerschap en je veel beter weet hoe bijzonder het is. (en ook beter weet wat er allemaal mis kan gaan).
Ik ervaar dat wel zo. Zeker omdat je weet dat het sowieso al een enorme verandering gaat zijn voor je kleintje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij de cravings-discussie van afgelopen week ligt hier nu een pak snickers-ijs in de vriezer. Ze gaan er hard doorheen... Dan beter perenijsjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
Radyhynfijn goeie echo!
Eerste pere-ijsje is al een feit voor vandaag
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef Radyhyn het volgende:
Heb wel een mooie in-de-buik-foto
Ons aapje![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
Radyhynfijn goeie echo!
Eerste pere-ijsje is al een feit voor vandaag
Dat is mijn horrorscenarioquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!
Z, dat is naar, als je je zo voelt..
Ik wil nu ook een perenijsje en hij ligt in de vriezer. Maar ik moet over een paar minuten weg en dan ben ik pas vanavond weer thuisquote:
Je kan prima een perenijsje in de auto eten hoor!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil nu ook een perenijsje en hij ligt in de vriezer. Maar ik moet over een paar minuten weg en dan ben ik pas vanavond weer thuisZucht!
Appeltaartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Toffe echo Radyhyn! En Kwak succes met de zenuwen!
Het universum wil mij vandaag op een baby voorbereiden denk ik. Heel vroeg wakker, ergens onderweg naar de kapper in de POEP gestapt en dus net de auto, mijn schoenen en de deurmat schoongemaakt.
Nu mag ik ook een perenijsje.
Of nee, beter, appeltaart met slagroom.
Welke balie? Ik ben nog geen hork tegengekomen eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:47 schreef Chanty het volgende:
Jeey in 27 minuten erheen gereden. De parkeerplaats is hier wel altijd vol (klein parkeerplaatsje maar) dus moet je wachten tot er mensen weg gaan
En de vrouw aan de balie is een hork zeg!
Gynaecologie, volgens mij zijn ze dat allemaal een beetje gestresstquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Welke balie? Ik ben nog geen hork tegengekomen eerlijk gezegd...
Mooi!quote:
Ja, ik heb net naast de gewone boodschappen door t winkelcentrum gesjouwd om bedankjes te kopen voor de commissie en mijn paranimfen. Moet mijn tante bellen en het def. aantal voor t restaurant doorgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:51 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak moet je vandaag eigenlijk nog iets doen/ voorbereiden voor morgen of kan je beetje relaxen?
omdat je natgeregend wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Succes morgen kwak
Ik ben voor de derde keer vandaag tot mijn ondergoed natgeregend. En ik had medelijden met de studenten die mij moesten echoën
nee, omdat mijn kint lastig isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat je natgeregend was
mooie plaatjes gezien?
[ Bericht 9% gewijzigd door SQ op 27-05-2014 15:08:39 ]disclaimer
je lastige kintquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, omdat mijn kint lastig isde regen was meer een algemene klacht
Ook niet echt mooie plaatjes gezien dus, helaaser was een docent die het wél kon, en die heeft nog even twee minuten plaatjes geklikt. Maar och, ik lag er voor de wetenschap, niet zozeer voor mezelf natuurlijk
Het gaat echt onwijs goed, thanks for askingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]alles gaat voorspoedig bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou tot zover mijn lief dagboek-post. Eigenlijk ook de afsluiter, want ik hoor hier nu niet meer thuis
Ik blijf wel lurken natuurlijk, want ik wil wel op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat!!
Tralalalaaa
ik had ook "dat stomme apparaat" volgens die meiden. Ze hoopten allemaal dat ze daar geen examen op hoefden te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooi verhaal TAPhet klinkt perfect allemaal!
Jammer SQ van het niet lukken van de echo. De foto's zijn wel mooi!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef Radyhyn het volgende:
TAP, dat verhaal, zo intens alles!![]()
Sq, mooie plaatjes weer. Lastige kintjes zijn lievvv![]()
Tot nu toe 2 kg afgevallen.. maar dat zal binnenkort wel omslaan...
Eigenlijk zou ik het liefste blijven afvallen zoals Kwak.. maar dat schijnt dan niet goed te zijn ivm afvalstoffen die dan vrijkomen ofzo.. tis ook nooit goed.. eerst proberen af te vallen en nu mag het juist eigenlijk niet
fijn dat je weer thuis bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Enfermera het volgende:
Zo, als kersverse moeder van 2 snappen jullie dat bijlezen hier echt onbegonnen werk is
Ik weet echt niet meer wat ik hier allemaal gepost heb, maar we zijn iig inmiddels thuis sinds gisterochtendhelemaal goedgekeurd door gyn en ka
![]()
Nu lekker thuis aan het kramen, ze is natuurlijk vooral einde van de avond en begin van de nacht klaarwakker net als in mijn buiken met een hoestende dreumes 's nachts zijn dat ook wel pittige nachtjes, magoed.. hoort er allemaal bij.
Borstvoeding loopt als een tiet, gister in het zh nog 3010 gram en nu thuis ongeveer 3000. Ik voel de stuwing al opkomen ookben heel benieuwd hoe dat gaat want met mn dochter vond ik het echt de hel
pfff.
Verder genieten we heerlijk, ongelofelijk dat dit mn gezinnetje nu isen ze is zo knap! Echt donkerbruin haar, dr grote zus had rossig haar bij de geboorte. En ze kijkt al heel wijs de wereld in. Ik was vanochtend net te laat om een foto te maken van De Denker, ze bewoog net haha
Wat voor mij en mijn bekken echt heel fijn is, is zo'n gym ball. 's Avonds ga ik op bed eerst even een kwartiertje op m'n rug liggen met m'n benen op die bal, dan ontspant de hele boel!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef LaLouchi het volgende:
Ik ga wel elke dag in bad. Zeker met mijn BI is dat het enige wat enigzins een beetje verlichting geeft
Oh wow, daarin kom ik ermee dat we op 1 juni 2014 zouden gaan beginnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zat een oud topic te lezen, het rammelaarstopic waarin mijn pil de deur uit ging... En kwam daar nog meer dames van hier tegen...
OUD / Het grote "rammelaars"-topic deel 40
hebben ze bij mij ook gedaan, stelt op zich niks voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een fijne verhalen van TAP en Enf
Ik ben net weer terug van de VK. Alles weer OK, meisje heeft flink tegen de doppler aangetrapt.
De VK wil m'n glucose nog geprikt hebben, omdat m'n moeder diabetes type II heeft. Ik ben nog helemaal niet veel aangekomen ofzo, maar is dat standaard? Vond het wat vreemd. Mijn moeder is jarenlang obees geweest dus ik weet wel dat ik op moet letten, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Radyhyn het volgende:
Heerlijk Enf, geniet ervan!![]()
Razz fijn weer goedgekeurd bij de VK. Misschien willen ze voor de glucose wel het zekere voor het onzekere nemen? Volgens mij waren hier nog wel een paar andere meiden die zonder 'klachten/symptomen' een test moesten doen..
@KwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Het gaat echt onwijs goed, thanks for asking
Even een verhaal onder een spoiler want het is een verhaal zonder einde lijkt welOch wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou tot zover mijn lief dagboek-post. Eigenlijk ook de afsluiter, want ik hoor hier nu niet meer thuis
Ik blijf wel lurken natuurlijk, want ik wil wel op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat!!
Succes morgen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
Sq niet!?
Heeft hij de afspraak verzet of gaan jullie niets er aan doen?
Vlindur hoe gaat het nu verder?
Wanneer mag je naar de vk?
Hier vloog het me net even aan, het idee dat ik over een ruime maand een eigen babietje heb.
En dat ik daar verantwoordelijk voor ben dan en er intens van zal houden (hoop ik) En en en en...
Gewoon even heel vreemd gevoel gaf het me.
En het kwam doordat een van mijn katten als een baby op z'n rug in mijn armen lag en me tevreden knorrend aan lag te kijken
Nou dat werd tijd dat die wakker werdenquote:
Nee, het wordt alleen maar erger!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nou dat werd tijd dat die wakker werden![]()
Suf hoe zo'n weekdier ik af en toe ben de laatste weken.
Komt dat ooooooit goed?
Vreemd goed hoor!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Heliotrope het volgende:
Vreemd positief of vreemd eng BlueEyes? Overweldigend is het soms...
Ik weeg nog precies hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Vorige week tenminste nog, maar kan me voorstellen dat het nu ineens hard gaat.
TAP en enfermera fijn dat het goed gaat!
Succes morgen kwakzor!
En wat voor babykamer wil je wel DAD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder heb ik alles gelezen maar alleen de![]()
posts van TAP en enf onthouden... Oh en de plaatjes van stormprinsesje!
[ Bericht 19% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 27-05-2014 18:24:56 ]S. 2014
J. 2016
Dat ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is ook best een raar en heftig besefstraks is alles waar je je op voorbereidt, hier over schrijft, waar je inkopen voor doet, een naam en geboortekaartje voor kiest, ineens echt fysiek aanwezig en van jullie
Oh, niet veel bijzonders verder hoor. Maar we maken bijvoorbeeld de commode van een badkamermeubel omdat ik 'normale' commodes niet mooi vind.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Heliotrope het volgende:
Vreemd positief of vreemd eng BlueEyes? Overweldigend is het soms...
Ik weeg nog precies hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Vorige week tenminste nog, maar kan me voorstellen dat het nu ineens hard gaat.
TAP en enfermera fijn dat het goed gaat!
Succes morgen kwakzor!
En wat voor babykamer wil je wel DAD?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Onze weegschaal heeft de batterij leeg. Heb werkelijk geen flauw idee hoe zwaar ik ben.. Ik was altijd rond de 82 kilo. (182 lang en maat 42)
En ik ben zooooooo moe sinds vanmiddag![]()
herkenbaar, ik ben ook tien kilo aangekomen na de eerste keer waardoor ik nu een startgewicht van 92 hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef StarDust_ het volgende:
De 100 ga ik makkelijk halenZit nu op de 95, dus ik ga er zeker overheen! Ach ja, we krijgen er iets moois voor terug!
Bij mijn vorige 8-weken durende zwangerschap ben ik trouwens 6 kilo aangekomenToen ik hoorde dat het fout zat, ben ik alleen maar gaan eten. Ben een echte emo-eter!
Ooh dat had ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef StarDust_ het volgende:
De 100 ga ik makkelijk halenZit nu op de 95, dus ik ga er zeker overheen! Ach ja, we krijgen er iets moois voor terug!
Bij mijn vorige 8-weken durende zwangerschap ben ik trouwens 6 kilo aangekomenToen ik hoorde dat het fout zat, ben ik alleen maar gaan eten. Ben een echte emo-eter!
ja, dat welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
En ik dacht dat is er wel af voor ik weer zwanger ben.
Prompt meteen na de mk weer zwanger.
Maar meiden, we doen het voor het goede doel en we kunnen nu eindelijk eens ongegeneerd buik laten gaan en showen!
Ik was ook meteen na de MK weer zwanger...dus die kilos zitten er nog steeds aan! Ach, mijn gewicht boeit me niet zo meer na de MK. Ik focus me nu meer op de zwangerschap zelf en niet op mijn lichaam. Heb graag een dikke kont over voor een gezond beebje!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
En ik dacht dat is er wel af voor ik weer zwanger ben.
Prompt meteen na de mk weer zwanger.
Maar meiden, we doen het voor het goede doel en we kunnen nu eindelijk eens ongegeneerd buik laten gaan en showen!
Waar kan ik tekenen voor dit?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik lees net dat er zo'n 12.5 kg puur door de zwangerschap komt waarvan 3500 gram extra vet is...
Dat hoort volgens mij met jouw termijn ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat welAch, straks borstvoeden we dat er toch allemaal weer af
Ik lag net plat op mijn buik en volgens mij is m'n baarmoeder m'n navel al voorbij![]()
Dat zou voor t eerst in mn bestaan zijn... Waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
Net als de 4g bevalling gaan we ook voor de 4g maatje 36 binnen het verlof
ik ben pas net zwangerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat hoort volgens mij met jouw termijn ook
Guttegut ik ga geen bv geven dus dat wordt traplopen... As if...
C&A, H&M, de meeste positiemodemerken ook welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef StarDust_ het volgende:
Vraagje voor de dames met extra spekkies: Ik heb altijd enorme problemen met spijkerbroeken kopen. Heb namelijk enorme bovenbenen, maar in verhouding een smalle taille. Weet iemand waar je positiebroeken kunt komen die wat wijder zijn? Zit een beetje op internet te surfen, maar ik vind alleen maar skinny jeans. En dat gaat het dus echt niet worden!
C&A en miss etam, maar ik zou inderdaad gewoon de winkel ingaan..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef StarDust_ het volgende:
Vraagje voor de dames met extra spekkies: Ik heb altijd enorme problemen met spijkerbroeken kopen. Heb namelijk enorme bovenbenen, maar in verhouding een smalle taille. Weet iemand waar je positiebroeken kunt komen die wat wijder zijn? Zit een beetje op internet te surfen, maar ik vind alleen maar skinny jeans. En dat gaat het dus echt niet worden!
Omg een siamezel, die zijn zo gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef BlueEyes het volgende:
Dit is over een ruime maand vervangen door een mini!
Of twee armen vol, mini en poezel![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop op lekker weer voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef StarDust_ het volgende:
H&M broeken heb ik geprobeerd, maar die krijg ik niet over mijn benen heen... Meestal heb ik broeken van miss etam, maar in de winkel waren alleen maar smalle modellen (skinny of normale breedte)... Ik ga de komende tijd gewoon in mijn blote kont lopen!
Ik heb Miss Etam, wel skinny, maar de maat is groot genoeg. Ze zitten niet strak om mn kuiten ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef StarDust_ het volgende:
Van 4g bevalling krijg je ook 4g bloedverlies. Doe maar effe een lan-party ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
Net als de 4g bevalling gaan we ook voor de 4g maatje 36 binnen het verlof
Jurkjes draag ik echt nooit! Laarzen pas ik trouwens ook niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb Miss Etam, wel skinny, maar de maat is groot genoeg. Ze zitten niet strak om mn kuiten ofzo.
Ik draag normaal gesproken geen broeken. Heb er nu dus eentjeVerder leggings met jurkjes en laarzen...
Deze pas je welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Jurkjes draag ik echt nooit! Laarzen pas ik trouwens ook niet...Misschien dan toch maar een keer proberen te passen. Durf pas iets te passen als ik zeker weet dat ik het aan kan, voorkomt een hoop gemopper in het pashokje.
Holy moly!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze pas je wel
http://www.duoboots.com/nl
Is even een investering, maar omg, ze zijn het waard
ik wou zeggen wat SQ al zei...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Jurkjes draag ik echt nooit! Laarzen pas ik trouwens ook niet...Misschien dan toch maar een keer proberen te passen. Durf pas iets te passen als ik zeker weet dat ik het aan kan, voorkomt een hoop gemopper in het pashokje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze pas je wel
http://www.duoboots.com/nl
Is even een investering, maar omg, ze zijn het waard
sinds ik die laarzen heb draag ik alleen nog maar jurkjes, en wurm ik me niet meer in oncomfortabele broekenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef StarDust_ het volgende:
omg, die prijzen!Zoveel heb ik echt niet over voor een paar laarzen, aangezien ik nooit jurkjes of rokjes draag.
bonprix past bij mij juist niet om mijn benen en heupenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef StarDust_ het volgende:
Slippers en ballerina's!
Op bon-prix staan trouwens genoeg jeans die ik moet passen...me happy! Hoef niet in mijn blote kont!
ook goeie? ook clarks met een zachte zool en een bredere pasvorm oid? ik doe zelf alleen maar van die comfy ballerina's, dan zijn ze echt heerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
ballerina's zijn ook echt de aids voor je voeten en zèker met overgewicht.... heb er van de week wel op gelopen maar ik voel mijn voeten gewoon misvormen onder m'n kilo's
ja, maar die vind ik dan vaak weer lelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ook goeie? ook clarks met een zachte zool en een bredere pasvorm oid? ik doe zelf alleen maar van die comfy ballerina's, dan zijn ze echt heerlijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Dyre het volgende:
Ik zou graag jurkjes willen dragen misschien, maar ik heb daar echt geen benen voor...En rokjes/jurkjes vanaf mijn knie naar beneden daar ben ik net een boerinnetje in
Net weer een beetje gerust gesteld bij de VK wat betreft voelen van de baby. En het hartje klopte weer superkrachtig, dus dat was al helemaal fijn
Deze week weer bloedafname ivm rhesusfactor en schildklieronderzoek waar ik aan meedoe. Mijn blauwe plek van de glucosetest is nog maar net weg
hmm, nouja, ik geloof wel dat ze ook de hele simpele modellen breder doen, valt weinig lelijk aan te vinden?... zijn gewoon basis-ballerina's. Maar je moet het wel leuk vinden ja anders houdt het op. Ik ben al jaren aan het (redelijk) gezonde schoeiselquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar die vind ik dan vaak weer lelijk
Ik ben een beetje een zeikmuts wat schoenen betreft, ik baal nogal dat ik nu niet op mijn hakken kan lopen![]()
maar ik zal er deze zomer toch echt aan moeten geloven, aan gezonde schoenen, want ik strompel nu al
Fijn.dat ze je toch weer gerust konden stellen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Dyre het volgende:
Ik zou graag jurkjes willen dragen misschien, maar ik heb daar echt geen benen voor...En rokjes/jurkjes vanaf mijn knie naar beneden daar ben ik net een boerinnetje in
Net weer een beetje gerust gesteld bij de VK wat betreft voelen van de baby. En het hartje klopte weer superkrachtig, dus dat was al helemaal fijn
Deze week weer bloedafname ivm rhesusfactor en schildklieronderzoek waar ik aan meedoe. Mijn blauwe plek van de glucosetest is nog maar net weg
ach, ieder zijn ding. ik heb altijd hele goedkope kleren, en ik heb maar 2 of 3 paar schoenen die ik kan dragen, dus dan vind ik het het geld wel waard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Fijn.dat ze je toch weer gerust konden stellen!
En dus ook een kleurprikkerik heb ook altijd blauwgroenpaarse vlekken.vh prikken...
En mozes wat een geld voor.schoenen..
ik ben echt een vrek denk ik,maar no way dat ik zoveel aan ballerina's of pumps uitgeef...
Aan laazen ook niet zo snel, enkel aan sneakers...
Wat lief van je! En jajoh. Als ik kotsmisselijk was geweest had ik dat stiekem ook vast prima gevondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef mignonne het volgende:
[..]ik vind t zo leuk voor je
![]()
wel shitty van het moe zijn, dat wel, maar de reden vind ik erg leuk
Rechterarm omhoog leggen boven je hoofd en met linkerhand op pijnlijke rib 'duwen' bij goed doorzuchten tijdens buikademhaling KAN helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ballerina'sIk heb heul leuke gezien bij Nelson, ga ze denk ik binnenkort halen!
En een nieuw kwaaltje: pijnlijke ribben. Vooral de rechter. Ik lig nu al een tijdje in bed (andere positie als zitten dus) in de hoop dat de pijn wat gaat liggen. Nou mooi niet dus
Ik ga het zo eens proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Rechterarm omhoog leggen boven je hoofd en met linkerhand op pijnlijke rib 'duwen' bij goed doorzuchten tijdens buikademhaling KAN helpen.
Leef met je mee hierin, bij mij is het gekneusd en wacht ik tot het weg zal zijn na de bevalling.
Of tot er minder druk op komt door indalen.
Ja, eerst met het koppie er tegenaan stoten toen hij/zij nog in stuit lag en nu is het billen erin duwenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ga het zo eens proberenEn gekneusd?? Komt dat door de baby dan?
In mijn geval... Ik kan ook mn palladiums niet meer aan, en ik vind mn nikes en fila's ook wel van dusdanige kwaliteit dat t goed is voor mn voeten, maar mn brede voet is nu gewoon nog breder geworden, ik heb mn birkenstock slippers en dat gaat nog maar veterschoenen... T zit er niet in op t moment... Was ik 28 weken zwanger geweest in de winter dan had ik zeker uggs bij mm zus geleend...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
tsja, ik heb ook lastige voeten, en ik heb het kopen van goedkope schoenen wel afgeleerd. hakken hoger dan 4-5 cm gaat ook totaal niet. dus geef ik grof geld uit aan schoenen met een goed voetbed, passende breedte en wreef en passende laarsschacht.
als ik dan lees dat mensen geen geld uitgeven aan schoenen maar dat er niks meer past zit vanwege moeilijke voeten (even algemeen, ik hoor het vaker ook elders), dan denk ik: koop dan fatsoenlijke schoenen
uggs: geen voetbedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In mijn geval... Ik kan ook mn palladiums niet meer aan, en ik vind mn nikes en fila's ook wel van dusdanige kwaliteit dat t goed is voor mn voeten, maar mn brede voet is nu gewoon nog breder geworden, ik heb mn birkenstock slippers en dat gaat nog maar veterschoenen... T zit er niet in op t moment... Was ik 28 weken zwanger geweest in de winter dan had ik zeker uggs bij mm zus geleend...![]()
Mja nog max 14 weken.
Nou dan komt mijn koter aardig wat tekort denk ik. Ik begon op 77 en zit nu met 32 weken op 75. 5 Kilo aangekomen sinds het laagste gewicht. De +12 gaan we niet halen denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het bewijs
[ link | afbeelding ]
Oh en SQ, Henka's echo's zijn niet van een pas net zwangere hoor!
Uggs draag ik normaal ook niet want daar wordt ik doodmoe op..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
uggs: geen voetbed
nikes/fila's: geen voetbed
palladiums: geen demping en geen voetbed
birkenstocks: geen goed genoeg voetbed (veroorzaakt hielspoor bij veel dragen)
overigens pas ik eigenlijk normaal niet eens in alle schoenen die je noemt, vanwege brede voeten/dikke kuiten/hoge wreef...
ik bedoel meer: als je in die schoenen past, zijn je voeten misschien niet moeilijk genoeg om zoveel geld aan schoenen te willen uitgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Uggs draag ik normaal ook niet want daar wordt ik doodmoe op..
Maar verder tja, ik kan op geen anders schoenen dan mm sneakers een hele dag lopen.
Maar het is idd zoals je zei maar net wat je zelf belangrijk vind.
Oh ja die zijn idd fijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel meer: als je in die schoenen past, zijn je voeten misschien niet moeilijk genoeg om zoveel geld aan schoenen te willen uitgeven.![]()
ik krijg ook hele moeie voeten van lopen, en sneakers gaan wel soms, maar alleen als ze nieuw zijnvandaar de dure laarzen. ik was ook heel blij met de wintermode van instaplaarsjes met platte zool en openstaande bovenkant. deze zeg maar:
[ afbeelding ]
dan draag je de verkeerde maatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh ja die zijn idd fijn!
Ik vraag mij altijd af hoe mensen op ballerina's lopen, als ik wegloop blijven die dingen altijd staan... Of ik ga een soort grijpen met mn tenen om die.schoenen vast te houden
Nou dat geloof ik dus niet, ik heb normaal maat 40, heb ze in 39 gepast, dan zitten ze krap maar slipt de achterkant... 38 kom ik niet in, en 40 en 41 blijft staan, stomme dingenquote:
Nee van haren...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Waren t wel goeie? Geen h&m-metjes?
Maar ik snap het wel hoor, ben zelf ook geen fan
ik heb ooit 1 paar heerlijke sleehakken met ronde neus, instappers gehad. gewoon van sasha... de eerste week was t blaren en daarna nooit meer fijnere schoenen gehad... helaas heb ik ze verpest door ze nat te laten worden op een modderig grasveld. ze waren daarna veel te groot... opgerekt..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Waren t wel goeie? Geen h&m-metjes?
Maar ik snap het wel hoor, ben zelf ook geen fan
kiyonnaquote:
Jij bent ook weer vroeg van de partij!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:26 schreef BlueEyes het volgende:
JJ dat vraag ik me dus ook af!
As we speak wordt hier al een uur de buik verbouwd.
Opzich vind ik het wel wat hebben ook.
Het is toch vaak een heel intens en ook wel intiem iets zo binnen in je.
Je kindje in je buik, zo'n levend wezentje dat daar groeit dankzij jou
Vriend was net ook even wakker en ik zat hem in zijn zij te porren, werd ie narrig van. Ik zei toen, ervaar je even wat ik nu van binnen meemaak! Daar moest hij dan wel weer om lachen.
Doe voorzichtig met bananenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:04 schreef Crumpette het volgende:
Moge! Spierpijnokee nou zie ik er een beetje tegen op, de hele werkdag. goddank morgen vrij.
Sq voor de hormonen
Kwak wat een mooie jurk!!![]()
voor beurse buiken
Kuitkramp! jaren al niet gehad.. maar vroeger best vaak in paniek wakker van geworden, alsof je been eraf valt.. magnesium zit ook in bananen? Banaantje zo nu en dan helpt ook tegen krampen geloof ik
Hoeveel regenbuien heb je gehad in deze afgelopen dagen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, succes en plezier gewenst vandaag
Krijgertje ook veel fun!
Zo, over 9,5 uur weekend! Hopelijk is mijn jas al droog
Ooh daar krijg ik instant vochtige ogen van als ik dat lees.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef JufMariska het volgende:
Toi toi toi Kwakzor! Ik heb al veel promoties meegemaakt (als fotograaf) en het is nog nooit misgegaan, dus komt goed!
Sterkte met kuitkrampen en beurse buiken...
Wij hebben gisteravond onze oude poes laren inslapen, 16 was ze en opperdepop. Verdrietig, maar de juiste keuze.
Fijne dag gewenst, promovendus! Een kroon op je harde werken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef kwakz0r het volgende:
*snif* zieke oude poezels
Ik lig nog in bedbegin zin te krijgen in vandaag. Moet pas om twee uur weg. Gisteren goede oefensessie gehad, dat geeft wat vertrouwen.
Zometeen nog wat lezen, paar klusjes en dan rustig douchen en aankleden en mooi maken
Oh! Geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja volgens mij woont Room in het buitenland (of ben ik nu in de war met een andere user) .
De laatste dingetjes die ik nu nog nodig heb? Ik ben nog geen 21 wekenquote:De blije doos staat voor je klaar bij Prénatal! Gratis, met boordevol leuke en handige producten, zoals Pampers luiers, spenen, nuttige informatie én een Prénatal waardecheque. Daarmee kun je de laatste dingetjes die je nu nog nodig hebt extra voordelig kopen.
Herkenbaar. Bijna alles is voor mij herkenbaar!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef Chanty het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen![]()
TAP ik moest sniffen bij je bericht
Enf fijn dat je weer thuis bent met je kleine meid
Over gewichtstoenames is alles wel gezegd geloof ik. Ben erachter dat het heel persoonlijk is. Ik ga niet meer op de weegschaal staan thuis, gisteren hoefde ik niet in het ziekenhuis. De week ervoor was ik 73,5 maar wel met vochtpoten. Maar goed, de plus 20 ga ik gewoon halen en ik heb er gek genoeg vrede mee
En het besef dat er over drie weken gewoon een baby hier is![]()
Maar ik vind het ook echt doodeng. Alles gaat zo anders worden. En ik wil nog helemaal niet stoppen met zwanger zijn. En ik vraag me wel eens af of mijn man beseft wat voor impact een kind heeft. Hij is zo rustig dat ik het idee krijg dat hij het ziet als 'we krijgen er een kitten bij'.
Zal ik 'm er nog eens ingooien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:39 schreef Hilmo het volgende:
Chanty, zo herkenbaar die gedachten! Ook over mijn man, die beseft het volgens mij ook niet wat het voor impact heeft.
Ik zag mooie echo's voorbij komen en een mooie jurk!
En over het niet kunnen werken; ik had deze week voor het eerst drie dagdelen gepland om te gaan werken, maar deze dag heb ik me afwezig moeten melden ivm migraine. GIng een paar weken goed!Maar nu al twee keer overgegeven. Misselijkheids zetpil al genomen en nu proberen wat te eten en drinken, tegen hoofdpijn wil ik nog even niks nemen. Wel al uren geslapen net, dat was wel heerlijk. Vrijdag op gesprek bij leidinggevende die wil 'bijpraten'
Nu al zenuwachtig, want ik voel me een flinke loser dat ik niet gewoon zoals iedereen normaal kan werken...
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef BlueEyes het volgende:
me een flinke loser dat ik niet gewoon zoals iedereen normaal kan werken...
Zal ik 'm er nog eens ingooien?
Wat zou je je beste vriendin adviseren als zij in jouw situatie zat?
Niet zo hard voor jullie zelf zijn dames.
Je kiest er niet voor je zo te voelen. Die hormonen hebben een grote invloed op je gesteldheid. Lichamelijk en/of psychisch.
In week 14 was mijn ARBOarts vrij onverbiddelijk: je gaat naar huis en je gaat zorgen dat je gezond een kindje op de wereld zetten kan.
Die kwam keihard aan en ik heb mezelf er lang tegen verzet.
Hoezo ziek thuis zitten? Ik ben zwanger, en niet 24/7 ziek!
Maar het gaf me op den duur ook rust.
Bijv. 4 dagen beroerd zijn en dan je goeie momenten aan je werk besteden? Of thuis lam op de bank eindigen.
Hoe knap je daarvan op?
Dan heb je geen ontspanning en kom je niet aan jezelf, je partner, kindje of sociale leven toe.
Wat ook belangrijk is!
Geef asjeblieft toe als het kan.
En kijk niet naar degene die wel fluitend door hun zwangerschap gaan. Het is echt per persoon verschillend.
En ook straks als je kindje er uit is:
Je kan pas goed voor een ander zorgen als je goed voor jezelf zorgt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |