We hebben pas 1 "les" gehad, zaterdag is de tweede. Ik denk dat het niet helemáál mijn ding is, maar ik denk eigenlijk dat geen enkele zwangerschapscursus dat is. Dus ik wil er gewoon de dingen uithalen die voor ons werken, en de rest leg ik naast me neer. Ik vind de ademhalingstechnieken wel heel fijn, en het idee dat we het echt samen doen, en het uitgangspunt dat het een natuurlijk proces is waarvoor je niet bang hoeft te zijn.quote:
Jahaa, opeens vind ik mezelf heel zwanger ofzo, gek is datquote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef marel88 het volgende:
WTF, when did that happen?![]()
Hoest met jou? Voel je je ook al flink zwanger? Ik wel, dus wat dat betreft vind ik de 10e plek wel heel leuk, het schiet op!
Wat fijn! Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Radyhyn het volgende:
NTS gefeliciteerd met je mooie knipper![]()
Kwak kamertje wordt mooi!![]()
Cantare, spannend, hopelijk nog even wachten tot morgen avond voor je man![]()
Vandaag nekplooimeting gehad.
Kleine is goed gekeurd, geen verhoogde kans!![]()
Zo fijn om de baby weer te zien![]()
Alleen is het wel een eigenwijsje en bijna 45 minuten erover gedaan om goede metingen te krijgen. Na veel gepor met het echoapparaat, schudden met de buik en zelfs gehuppel door de echokamer lag ie wel steeds anders maar niet zoals ze wilde. Uiteindelijk mijn blaas geleegd en toen gelukkig wel de goede metingen kunnen doen
Nu heb ik wel het gevoel alsof mijn buik helemaal beurs is haha.
Morgen zal ik proberen een fototje te plaatsen
Wat een goed nieuws meid! Wie had dat een paar weken geleden nog gedacht toen je in het zkh lag. Helemaal goed!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
*meld*![]()
Wel met buikpijn opgestaan..![]()
Zal zo wel weer overgaan
En vandaag 38weken![]()
Ja he!?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws meid! Wie had dat een paar weken geleden nog gedacht toen je in het zkh lag. Helemaal goed!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn baby maakt me aan het rammelen
mijn ervaring is dat dat soort dagen best druk zijn ja. Dus wat minder tijd voor persoonlijke begeleiding. Als je dat niet erg vindt, gewoon doen. Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:07 schreef Heliotrope het volgende:
Radyhyn goede echo![]()
En JJ 38 weken!
Krijgerrtje, leuk 's nachts plassen, beviel het?
Cantare fijn van de redelijke nacht.
Donderdag gaan we babykamerdingen inslaan. Of zou heel Nederland datzelfde plan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |