Jij bent ook weer vroeg van de partij!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:26 schreef BlueEyes het volgende:
JJ dat vraag ik me dus ook af!
As we speak wordt hier al een uur de buik verbouwd.
Opzich vind ik het wel wat hebben ook.
Het is toch vaak een heel intens en ook wel intiem iets zo binnen in je.
Je kindje in je buik, zo'n levend wezentje dat daar groeit dankzij jou
Vriend was net ook even wakker en ik zat hem in zijn zij te porren, werd ie narrig van. Ik zei toen, ervaar je even wat ik nu van binnen meemaak! Daar moest hij dan wel weer om lachen.
Doe voorzichtig met bananenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:04 schreef Crumpette het volgende:
Moge! Spierpijnokee nou zie ik er een beetje tegen op, de hele werkdag. goddank morgen vrij.
Sq voor de hormonen
Kwak wat een mooie jurk!!![]()
voor beurse buiken
Kuitkramp! jaren al niet gehad.. maar vroeger best vaak in paniek wakker van geworden, alsof je been eraf valt.. magnesium zit ook in bananen? Banaantje zo nu en dan helpt ook tegen krampen geloof ik
Hoeveel regenbuien heb je gehad in deze afgelopen dagen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, succes en plezier gewenst vandaag
Krijgertje ook veel fun!
Zo, over 9,5 uur weekend! Hopelijk is mijn jas al droog
Ooh daar krijg ik instant vochtige ogen van als ik dat lees.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef JufMariska het volgende:
Toi toi toi Kwakzor! Ik heb al veel promoties meegemaakt (als fotograaf) en het is nog nooit misgegaan, dus komt goed!
Sterkte met kuitkrampen en beurse buiken...
Wij hebben gisteravond onze oude poes laren inslapen, 16 was ze en opperdepop. Verdrietig, maar de juiste keuze.
Fijne dag gewenst, promovendus! Een kroon op je harde werken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef kwakz0r het volgende:
*snif* zieke oude poezels
Ik lig nog in bedbegin zin te krijgen in vandaag. Moet pas om twee uur weg. Gisteren goede oefensessie gehad, dat geeft wat vertrouwen.
Zometeen nog wat lezen, paar klusjes en dan rustig douchen en aankleden en mooi maken
Oh! Geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja volgens mij woont Room in het buitenland (of ben ik nu in de war met een andere user) .
De laatste dingetjes die ik nu nog nodig heb? Ik ben nog geen 21 wekenquote:De blije doos staat voor je klaar bij Prénatal! Gratis, met boordevol leuke en handige producten, zoals Pampers luiers, spenen, nuttige informatie én een Prénatal waardecheque. Daarmee kun je de laatste dingetjes die je nu nog nodig hebt extra voordelig kopen.
Herkenbaar. Bijna alles is voor mij herkenbaar!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef Chanty het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen![]()
TAP ik moest sniffen bij je bericht
Enf fijn dat je weer thuis bent met je kleine meid
Over gewichtstoenames is alles wel gezegd geloof ik. Ben erachter dat het heel persoonlijk is. Ik ga niet meer op de weegschaal staan thuis, gisteren hoefde ik niet in het ziekenhuis. De week ervoor was ik 73,5 maar wel met vochtpoten. Maar goed, de plus 20 ga ik gewoon halen en ik heb er gek genoeg vrede mee
En het besef dat er over drie weken gewoon een baby hier is![]()
Maar ik vind het ook echt doodeng. Alles gaat zo anders worden. En ik wil nog helemaal niet stoppen met zwanger zijn. En ik vraag me wel eens af of mijn man beseft wat voor impact een kind heeft. Hij is zo rustig dat ik het idee krijg dat hij het ziet als 'we krijgen er een kitten bij'.
Zal ik 'm er nog eens ingooien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:39 schreef Hilmo het volgende:
Chanty, zo herkenbaar die gedachten! Ook over mijn man, die beseft het volgens mij ook niet wat het voor impact heeft.
Ik zag mooie echo's voorbij komen en een mooie jurk!
En over het niet kunnen werken; ik had deze week voor het eerst drie dagdelen gepland om te gaan werken, maar deze dag heb ik me afwezig moeten melden ivm migraine. GIng een paar weken goed!Maar nu al twee keer overgegeven. Misselijkheids zetpil al genomen en nu proberen wat te eten en drinken, tegen hoofdpijn wil ik nog even niks nemen. Wel al uren geslapen net, dat was wel heerlijk. Vrijdag op gesprek bij leidinggevende die wil 'bijpraten'
Nu al zenuwachtig, want ik voel me een flinke loser dat ik niet gewoon zoals iedereen normaal kan werken...
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef BlueEyes het volgende:
me een flinke loser dat ik niet gewoon zoals iedereen normaal kan werken...
Zal ik 'm er nog eens ingooien?
Wat zou je je beste vriendin adviseren als zij in jouw situatie zat?
Niet zo hard voor jullie zelf zijn dames.
Je kiest er niet voor je zo te voelen. Die hormonen hebben een grote invloed op je gesteldheid. Lichamelijk en/of psychisch.
In week 14 was mijn ARBOarts vrij onverbiddelijk: je gaat naar huis en je gaat zorgen dat je gezond een kindje op de wereld zetten kan.
Die kwam keihard aan en ik heb mezelf er lang tegen verzet.
Hoezo ziek thuis zitten? Ik ben zwanger, en niet 24/7 ziek!
Maar het gaf me op den duur ook rust.
Bijv. 4 dagen beroerd zijn en dan je goeie momenten aan je werk besteden? Of thuis lam op de bank eindigen.
Hoe knap je daarvan op?
Dan heb je geen ontspanning en kom je niet aan jezelf, je partner, kindje of sociale leven toe.
Wat ook belangrijk is!
Geef asjeblieft toe als het kan.
En kijk niet naar degene die wel fluitend door hun zwangerschap gaan. Het is echt per persoon verschillend.
En ook straks als je kindje er uit is:
Je kan pas goed voor een ander zorgen als je goed voor jezelf zorgt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |