abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140457369
JJ dat vraag ik me dus ook af!
As we speak wordt hier al een uur de buik verbouwd.
Opzich vind ik het wel wat hebben ook.
Het is toch vaak een heel intens en ook wel intiem iets zo binnen in je.
Je kindje in je buik, zo'n levend wezentje dat daar groeit dankzij jou O+

Vriend was net ook even wakker en ik zat hem in zijn zij te porren, werd ie narrig van. Ik zei toen, ervaar je even wat ik nu van binnen meemaak! Daar moest hij dan wel weer om lachen.
pi_140457437
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 06:26 schreef BlueEyes het volgende:
JJ dat vraag ik me dus ook af!
As we speak wordt hier al een uur de buik verbouwd.
Opzich vind ik het wel wat hebben ook.
Het is toch vaak een heel intens en ook wel intiem iets zo binnen in je.
Je kindje in je buik, zo'n levend wezentje dat daar groeit dankzij jou O+

Vriend was net ook even wakker en ik zat hem in zijn zij te porren, werd ie narrig van. Ik zei toen, ervaar je even wat ik nu van binnen meemaak! Daar moest hij dan wel weer om lachen.
Jij bent ook weer vroeg van de partij!!!

Straks weer een verse werkdag van 0730 tot 5 :/ Nog 2.5 week en dan verlof!
  woensdag 28 mei 2014 @ 06:58:07 #253
344469 Amsel
zonder t
pi_140457452
:( :( AAAAUUUUWW kuitkramp :( :(
pi_140457473
Sun ik slaap vanmiddag wel even bij. Das het voordeel dat jij straks ook hebt als je verlof hebt!

Amsel oei! Euh, iets met zeep onder matras heb ik ooit eens gelezen.
Of extra magnesium innemen kan ook helpen!
Nu massage van partner vragen!
pi_140457529
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 06:58 schreef Amsel het volgende:
:( :( AAAAUUUUWW kuitkramp :( :(
Auwwww ja, af en toe word ik er gewoon wakker van... En altijd is het snachts hè, zo raar.
pi_140457545
goedemorgen dames

Kuitkramp, naar! Ik heb wel gehoord dat magnesium helpt (kun je slikken maar ook smeren of een voetbadje van nemen) edit: ik zie dat blue eyes het ook al noemt, lezen is momenteel niet echt meer meer sterkste kan

Hier nog steeds een baby in de buik. 40+5. Heb nog eventjes dus.Ik gok ergens dat ze volgende week pas haar opwachting gaat maken, we gaan het merken. Ik vind trouwens wel dat het rap zwaarder wordt zo na de 40 weken.
pi_140457549
Kwak, veel plezier en succes bij je promotie!

Krijgerrtje, jij bij je geslachtsbepaling! Ga je het hier ook vertellen? ;).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 28 mei 2014 @ 07:48:29 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_140457770
Kwak, succes en plezier gewenst vandaag *O*
Krijgertje ook veel fun!

Zo, over 9,5 uur weekend O+! Hopelijk is mijn jas al droog :')
disclaimer
pi_140457925
Moge! Spierpijn ;( okee nou zie ik er een beetje tegen op, de hele werkdag. goddank morgen vrij.

:* Sq voor de hormonen
Kwak wat een mooie jurk!! *O*
:* voor beurse buiken

Kuitkramp! jaren al niet gehad.. maar vroeger best vaak in paniek wakker van geworden, alsof je been eraf valt :X .. magnesium zit ook in bananen? Banaantje zo nu en dan helpt ook tegen krampen geloof ik :Y
pi_140457940
oh en kwak ook succes vandaag! veel plezier!! *O*
pi_140458011
Oh succes kwakzor en krijgerrtje!

En sterkte voor de spierkramp en kuitpijn!
pi_140458032
Goedemorgen! :)
Ja, ik ga het hier Zeker vertellen! :D we hebben niemand verteld dat we deze afspraak hebben, en zal toch aan iemand moeten vertellen wat het is! :+

En zo'n zin in baby gluren! En m'n vriend ziet hem of haar voor het eerst vandaag O+

Kwak, ook succes en veel plezier natuurlijk! Hele mooie jurk heb je aan, die kleur!! :D

En verder ben ik alles weer kwijt wat ik bijgelezen heb :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:16:46 #263
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_140458038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:04 schreef Crumpette het volgende:
Moge! Spierpijn ;( okee nou zie ik er een beetje tegen op, de hele werkdag. goddank morgen vrij.

:* Sq voor de hormonen
Kwak wat een mooie jurk!! *O*
:* voor beurse buiken

Kuitkramp! jaren al niet gehad.. maar vroeger best vaak in paniek wakker van geworden, alsof je been eraf valt :X .. magnesium zit ook in bananen? Banaantje zo nu en dan helpt ook tegen krampen geloof ik :Y
Doe voorzichtig met bananen :), omdat het stopt!
'Sommige' vrouwen zoals ondergetekende, had zoveel last van trage darmen (ik ging soms maar 2 x in de 2 weken 'echt goed', dat ik bananen echt heb gemeden in mijn zwangerschap, hoe lekker ze ook zijn.

Als ik kramp kreeg dan zette ik mijn voeten af tegen het voeteneinde van ons bed.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_140458065
Toi toi toi Kwakzor! Ik heb al veel promoties meegemaakt (als fotograaf) en het is nog nooit misgegaan, dus komt goed!

Sterkte met kuitkrampen en beurse buiken...

Wij hebben gisteravond onze oude poes laren inslapen, 16 was ze en opperdepop. Verdrietig, maar de juiste keuze.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_140458120
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, succes en plezier gewenst vandaag *O*
Krijgertje ook veel fun!

Zo, over 9,5 uur weekend O+! Hopelijk is mijn jas al droog :')
Hoeveel regenbuien heb je gehad in deze afgelopen dagen?

Wat betreft kramp en magnesium, bij kruidvat of trekpleister kan je bruistabletten kopen die je in water mikt. De geur moet je even doorheen maar het helpt wel.
Ook buiten zwangerschap om als je bijvoorbeeld spierpijn hebt.
Zelf drink ik het af en toe als ik drukke dag heb gehad met veel staan en lopen. Scheelt me dan in de rusteloze benen.
De dosering is niet maximaal dat het niet goed is voor je zwangerschap, MAAR overleg desnoods even met apotheek of huisarts als je het niet vertrouwd.
(bedoel ermee dat ik niet zomaar van alles wil zeggen en dat je dat voor waar aannemen moet, is hoe ik het zelf doe en heb uitgezocht)
pi_140458145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef JufMariska het volgende:
Toi toi toi Kwakzor! Ik heb al veel promoties meegemaakt (als fotograaf) en het is nog nooit misgegaan, dus komt goed!

Sterkte met kuitkrampen en beurse buiken...

Wij hebben gisteravond onze oude poes laren inslapen, 16 was ze en opperdepop. Verdrietig, maar de juiste keuze.
Ooh daar krijg ik instant vochtige ogen van als ik dat lees.
De leeftijd is mooi en de wetenschap dat het een juiste keus is maakt het verdriet niet minder.
Zijn toch onderdeel van je gezin.
:* sterkte!
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:39:34 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_140458297
Ach, arme poes ;( sterkte! :*

Blue, gisteren drie keer tot mijn ondergoed verregend *D mijn regenjas past niet meer en die wegwerpponcho's werken niet op de fiets :') misschien moet ik maar een ekte poncho kopen van de week :D
disclaimer
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:40:50 #268
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140458312
*snif* zieke oude poezels :'(

Ik lig nog in bed :@ begin zin te krijgen in vandaag. Moet pas om twee uur weg. Gisteren goede oefensessie gehad, dat geeft wat vertrouwen.

Zometeen nog wat lezen, paar klusjes en dan rustig douchen en aankleden en mooi maken O+
Kwak
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:43:33 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140458346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef kwakz0r het volgende:
*snif* zieke oude poezels :'(

Ik lig nog in bed :@ begin zin te krijgen in vandaag. Moet pas om twee uur weg. Gisteren goede oefensessie gehad, dat geeft wat vertrouwen.

Zometeen nog wat lezen, paar klusjes en dan rustig douchen en aankleden en mooi maken O+
Fijne dag gewenst, promovendus! Een kroon op je harde werken!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:54:26 #270
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140458495
Goedemorgen :O Heb maar wat langer doorgeslapen na twee uur lang wakker te hebben gelegen vannacht. Nu maar even ontbijten en bijlezen hier.

In ieder geval: Kwak heeeeeeeel veel succes met je verdediging vandaag! Je gaat vast een top dag krijgen en het heel goed doen O+ En bedenk: je staat er niet alleen voor ;) hihi.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140458569
Kwakz0r
Mooi jurkje! Succes/veel plezier vandaag!

Aww jufmariska dat is rot :(

Drukke buikbaby's; S werd druk als ik zat of ging slapen. S is nu 2 en is nog steeds actief als ik even wil zitten of als het bedtijd is :+ ze kan svonds makkelijk tot 22/23u wakker blijven (doen we niet) maar echt n avond/nachtkind.
Ze kwam trouwens met een schaafwond ter wereld :o op dr knie.
Nu is het echt een meisjemeisje maar wel 1 die wil klimmen,springen,rennen etc en zit onder de blauwe plekken en schaafwondjes.
Oh en ze kon hard schoppen :X nou die sterke beentjes heeft ze nog.
Dus ik herken S als buikbaby wel in hoe ze nu is.

O+ kindjes.

Schoenen.. Sinds BI vind ik duurdere schoenen wel belangrijk. Merk ook echt verschil. Dus gewoonmezelf87 misschien is het toch een idee om echt goede schoenen te kopen al is het voor de zwangerschap en de tijd erna. Je rug/bekken etc heeft er echt profijt van. Ik had het ook veel eerder moeten doen!
pi_140459302
Buikbaby heeft de gekke-30-minuten ofzo .. mensenlief wat een geweld!

Bananen heb ik ook vaker gehoord. Nichtje van mij wat een week later uitgerekend is had enorme last van restless legs totdat ze van iemand de tip kreeg om bananen te eten. Maar het stopt ook idd ... vorige zwangerschap heb ik grotendeels met lactulose doorgebracht. Afgelopen week voor het eerst weer een fles moeten kopen omdat het echt niet meer ging. Zal jullie de details besparen hoe ik het er toch uit kreeg.

Hmm en ik baal/voel me schuldig naar mijn werk toe. Had afgesproken eens per week op de koffie te komen. Om toch contact te houden en op de hoogte te blijven wat binnen het bedrijf speelt. Had al een lekkere cake laten kopen door manlief maar door de buikpijn/harde buiken gaat hem dat echt niet worden. Heb ze net maar even opgebeld dat ik echt heel heel heel graag wil komen en dat ik iedereen heel heel heel erg mis maar teveel pijn heb en dat het daarom dus niet gaat. Next time better :)
pi_140459309
Ik kreeg van de chiropractor ook echt het dringende advies om op fatsoenlijke schoenen te lopen. Hoe je voeten staan kan de hele houding van je rug veranderen, dus het kan echte en groot verschil maken. ´T is net Jenga. Als de ondergrond kut staat, staat de rest ook wankel :P

Leuk vind ik dat, die drukke baby in mijn buik. Ben zo nieuwsgierig naar welk lichaamsdeel er zo loopt te porren. Heb geen idee! Maar volgens mij houdt ze van trampolinespringen en tapdansen. Mijn meisje <3

Kwak, veel plezier vandaag!
pi_140459314
Kwak veel succes vandaag! :)
pi_140459383
Heel veel succes vandaag Kwak! Je ziet er in ieder geval prachtig uit met zwangere buik + mooie jurk. :)

Over schoenen: ik heb geen BI maar sluit me helemaal bij Zoe aan!

Hier alles rustig. :) Er staat ook voor de verandering eens niets op het programma vandaag, behalve de laatste les zwangerschapsyoga. Ik begin eindelijk wat rust in mijn hoofd te krijgen. Hierna is man 4 dagen thuis/in ons nieuwe huis, dus van mij mag de beeb dan wel komen. Hoewel ik het nog niet verwacht hoor, maar zoals mijn gyn maandag nog zei: de natuur laat zich niet voorspellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')