Jij bent ook weer vroeg van de partij!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:26 schreef BlueEyes het volgende:
JJ dat vraag ik me dus ook af!
As we speak wordt hier al een uur de buik verbouwd.
Opzich vind ik het wel wat hebben ook.
Het is toch vaak een heel intens en ook wel intiem iets zo binnen in je.
Je kindje in je buik, zo'n levend wezentje dat daar groeit dankzij jou
Vriend was net ook even wakker en ik zat hem in zijn zij te porren, werd ie narrig van. Ik zei toen, ervaar je even wat ik nu van binnen meemaak! Daar moest hij dan wel weer om lachen.
Doe voorzichtig met bananenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:04 schreef Crumpette het volgende:
Moge! Spierpijnokee nou zie ik er een beetje tegen op, de hele werkdag. goddank morgen vrij.
Sq voor de hormonen
Kwak wat een mooie jurk!!![]()
voor beurse buiken
Kuitkramp! jaren al niet gehad.. maar vroeger best vaak in paniek wakker van geworden, alsof je been eraf valt.. magnesium zit ook in bananen? Banaantje zo nu en dan helpt ook tegen krampen geloof ik
Hoeveel regenbuien heb je gehad in deze afgelopen dagen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, succes en plezier gewenst vandaag
Krijgertje ook veel fun!
Zo, over 9,5 uur weekend! Hopelijk is mijn jas al droog
Ooh daar krijg ik instant vochtige ogen van als ik dat lees.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef JufMariska het volgende:
Toi toi toi Kwakzor! Ik heb al veel promoties meegemaakt (als fotograaf) en het is nog nooit misgegaan, dus komt goed!
Sterkte met kuitkrampen en beurse buiken...
Wij hebben gisteravond onze oude poes laren inslapen, 16 was ze en opperdepop. Verdrietig, maar de juiste keuze.
Fijne dag gewenst, promovendus! Een kroon op je harde werken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef kwakz0r het volgende:
*snif* zieke oude poezels
Ik lig nog in bedbegin zin te krijgen in vandaag. Moet pas om twee uur weg. Gisteren goede oefensessie gehad, dat geeft wat vertrouwen.
Zometeen nog wat lezen, paar klusjes en dan rustig douchen en aankleden en mooi maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |