Je kan prima een perenijsje in de auto eten hoor!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil nu ook een perenijsje en hij ligt in de vriezer. Maar ik moet over een paar minuten weg en dan ben ik pas vanavond weer thuisZucht!
Appeltaartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Toffe echo Radyhyn! En Kwak succes met de zenuwen!
Het universum wil mij vandaag op een baby voorbereiden denk ik. Heel vroeg wakker, ergens onderweg naar de kapper in de POEP gestapt en dus net de auto, mijn schoenen en de deurmat schoongemaakt.
Nu mag ik ook een perenijsje.
Of nee, beter, appeltaart met slagroom.
Welke balie? Ik ben nog geen hork tegengekomen eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:47 schreef Chanty het volgende:
Jeey in 27 minuten erheen gereden. De parkeerplaats is hier wel altijd vol (klein parkeerplaatsje maar) dus moet je wachten tot er mensen weg gaan
En de vrouw aan de balie is een hork zeg!
Gynaecologie, volgens mij zijn ze dat allemaal een beetje gestresstquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Welke balie? Ik ben nog geen hork tegengekomen eerlijk gezegd...
Mooi!quote:
Ja, ik heb net naast de gewone boodschappen door t winkelcentrum gesjouwd om bedankjes te kopen voor de commissie en mijn paranimfen. Moet mijn tante bellen en het def. aantal voor t restaurant doorgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:51 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak moet je vandaag eigenlijk nog iets doen/ voorbereiden voor morgen of kan je beetje relaxen?
omdat je natgeregend wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Succes morgen kwak
Ik ben voor de derde keer vandaag tot mijn ondergoed natgeregend. En ik had medelijden met de studenten die mij moesten echoën
nee, omdat mijn kint lastig isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat je natgeregend was
mooie plaatjes gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SQ op 27-05-2014 15:08:39 ]disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |