de winkelwaarde van de autostoel is exact hetzelfde als van de regenhoes + voetenzakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:34 schreef kwakz0r het volgende:
JJ 38 weken!
rady een goede echo en en lastig kind!
Chanty ook een wisseldag, toch?voor allemaal
Ik weet dat je bij prenatal ern persoonlijke shopsessie kunt afspreken. Niet dat je dan privé shopt maar je kunt in elk geval rustig vragen stellen ipv zoeken naar medewerkers. Aangezien de kinderwagen even duur was bij alle winkels maar je er bij prenatal een autostoeltje bij krijgt ipv een voetenzak ofzo gaan we dat over een poosje misschien maar doen... Er hoeft geen complete kamer te komen (dat spul wat we nog moeten komt van IKEA). Ik zoek t meeste wel op internet op denk ik...
Herkennen jullie dat je s nachts meer zweet?ik maak t hele bed klam...
geen half werkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:43 schreef Amsel het volgende:
Ik zit al op de uitslag te wachten! Moest toch bloed laten prikken (kreeg een hele preek omdat ik nuchter was en dat was niet de bedoeling, maar de vk had daar niets over gezegd en ik heb dat formulier niet eens bekeken maar ben blind gegaan) en de huisarts zit daarnaast, dus ik werd meteen met een potje naar het toilet gestuurd
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:37 schreef krijgerrtje het volgende:
Amstel, dat vroeg ik me ook al af! Sowieso nog nooit een blaasontsteking gehad, maar moet nu steeds zo vaak plassen en ook al voelt het alsof ik heel nodig moet, er komt nauwelijks wat uitVK had me wel verteld waar ik op moest letten, maar ben het vergeten
vraag het volgende week even na!
Nee donderdag pasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:34 schreef kwakz0r het volgende:
JJ 38 weken!
rady een goede echo en en lastig kind!
Chanty ook een wisseldag, toch?voor allemaal
Ik weet dat je bij prenatal ern persoonlijke shopsessie kunt afspreken. Niet dat je dan privé shopt maar je kunt in elk geval rustig vragen stellen ipv zoeken naar medewerkers. Aangezien de kinderwagen even duur was bij alle winkels maar je er bij prenatal een autostoeltje bij krijgt ipv een voetenzak ofzo gaan we dat over een poosje misschien maar doen... Er hoeft geen complete kamer te komen (dat spul wat we nog moeten komt van IKEA). Ik zoek t meeste wel op internet op denk ik...
Herkennen jullie dat je s nachts meer zweet?ik maak t hele bed klam...
Je moet echt wel heel veel meer doen dan bukken om bij een baby iets te breken of verstikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomt![]()
Net trouwens sokken aangedaan, gaat steeds moeilijker. Net veel pijn in buik toen ik voorover bukte en dat deed. En nu ben ik bezorgd. Heb ik niks gebroken bij het kindje (kan dat uberhaupt wel?), heb ik de baby niet verstikt?
Vreemde gedachten mss, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen![]()
Andere damesn ook (veel) buikpijn met sokken/schoenen aantrekken?
Mijn buik was al groot dus nu haar t al moeilijk ook al ben ui pas 18.6quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomt![]()
Net trouwens sokken aangedaan, gaat steeds moeilijker. Net veel pijn in buik toen ik voorover bukte en dat deed. En nu ben ik bezorgd. Heb ik niks gebroken bij het kindje (kan dat uberhaupt wel?), heb ik de baby niet verstikt?
Vreemde gedachten mss, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen![]()
Andere damesn ook (veel) buikpijn met sokken/schoenen aantrekken?
Heb je ook pijn bij het plassen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:00 schreef Amsel het volgende:
Zonder jullie advies was ik echt niet zo doortastend geweest hoor. Dan zou ik over een week nog twijfelen of ik nou even langs de huisarts zou gaan of niet. Dus bedankt
De uitslag: onduidelijkZe moeten verder overleggen en bellen me terug. We houden het spannend!
Eergisteravond wel, vond dat van die echte blaasontstekingpijn. Maat daarna niet meer gevoeld. Al las ik dus ook dat je vaak die pijn niet hebt als je zwanger bent met blaasontsteking, dus daarom twijfel ik. Nouja, we zien welquote:
Wij hebben onze kinderwagen gekocht bij van Asten Babysuperstore ofzoietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de winkelwaarde van de autostoel is exact hetzelfde als van de regenhoes + voetenzak(ja, ik heb alles al uitgezocht
) enige wat knaken kan schelen is een showmodel / oude collectie kopen...
dat hebben die fabrikanten allemaal perfect uitgekiend.
ja, ach, dan maak je weer benzinekosten. Al met al zal het weinig schelen. En vooruit... We krijgen 'm kadoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:12 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wij hebben onze kinderwagen gekocht bij van Asten Babysuperstore ofzoietsDaar kregen we toen standaard al de maxi cosi, voetenzak én tas bij. Voor dezelfde prijs als bij de babydump. Weet niet of ze die actie nu nog hebben, maar misschien een goede tip
Nou ja last, ik kan gewoon niet meer overal bij. Dat was voor ik zwanger was soms ook lastig maar dan duwde ik door en nu nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voelde de baby al net wat bewegen, dus het zal wel goed zijn dan![]()
Binnenkort maar gewoon instappers kopen, zal een hoop schelen![]()
En al last met 18 weken kwak! Dan wens ik je veel succes met de komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn idd een hoop merken en soorten kinderwagens. Je kan ook bijv. kijken naar jullie lengte. Want bijv. mutsy is een merk wat wat hogere kinderwagens maakt zeg maar in vergelijking met maxi cosi of bug a boo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef Radyhyn het volgende:
JJvoor je 38 weken!
Gisteren avond had ik ook het gevoel van een beginnende blaasontsteking.. maar dat is vandaag gelukkig weg. Zwanger en een blaasontsteking lijkt me geen prettige combi.
Kinderwagens... ik zie echt door de bomen het bos niet meer! Zoveel keuze!
Die tip van Kwak met sokken aandoen ga ik onthouden voor als het bij mij nodig gaat worden.
Van 't weekend wat buikfoto's proberen te maken.. 't lijkt al heel wat.. maar dat was voor mijn zwangerschap ook alKomt nog wel een keertje als ik het zelf duidelijk genoeg vind haha.
Goede tip!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er zijn idd een hoop merken en soorten kinderwagens. Je kan ook bijv. kijken naar jullie lengte. Want bijv. mutsy is een merk wat wat hogere kinderwagens maakt zeg maar in vergelijking met maxi cosi of bug a boo.
Mooi!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef Radyhyn het volgende:
Heb wel een mooie in-de-buik-foto
Ons aapje![]()
[ afbeelding ]
prenatal, babydump, Ikeaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat dat soort dagen best druk zijn ja. Dus wat minder tijd voor persoonlijke begeleiding. Als je dat niet erg vindt, gewoon doen. Waar ga je heen?
Wij gaan vrijdagochtend een kinderwagen "uitzoeken". Babypark is donderdag niet open
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!quote:Vrouw bevallen in file A1
NAARDEN -
Een vrouw is dinsdagochtend op de A1 ter hoogte van Naarden bevallen van een gezonde baby. De hoogzwangere stond net als haar medeweggebruikers muurvast in een file toen haar weeën begonnen.
De hulpdiensten waren snel ter plaatse en stonden de vrouw bij. Een wijkagent feliciteert de kersverse moeder met de bijzondere geboorte.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!
Z, dat is naar, als je je zo voelt..
Zou het ontbreken van grenzeloos vertrouwen ook niet kunnen komen omdat je minder onbevangen bent dan in een eerste zwangerschap en je veel beter weet hoe bijzonder het is. (en ook beter weet wat er allemaal mis kan gaan).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef Zoë23 het volgende:
Mooie echo foto radyhyn!
JJ wauw al 38weken! Had ik een paar weken niet gedacht. Fijn dat je baby toch nog verder kan groeien.
Sokken / schoenen aantrekken.ik was behoorlijk lenig maar nu doet m'n buik al pijn als ik bijv sta en m'n sok aan wil doen. Alsof er iets knelt bij m'n blaas en m'n onderbuik te vol is alsof ik teveel heb gegeten.
de laatste dagen denk ik er steeds aan dat er misschien iets mis is met 1 vd baby's. De 1e zw.schap had ik vertrouwen in de gezondheid van S maar nu mis ik dat 'zelfverzekerde' gevoel een beetje.
Ik weet niet of dat komt door al die negatieve 2ling verhalen of dat het m'n intuïtie is. Ben een beetje in de war. /hormonen?
Bedankt voor je reactie. Dat zou ook goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen komen omdat je minder onbevangen bent dan in een eerste zwangerschap en je veel beter weet hoe bijzonder het is. (en ook beter weet wat er allemaal mis kan gaan).
Ik ervaar dat wel zo. Zeker omdat je weet dat het sowieso al een enorme verandering gaat zijn voor je kleintje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij de cravings-discussie van afgelopen week ligt hier nu een pak snickers-ijs in de vriezer. Ze gaan er hard doorheen... Dan beter perenijsjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
Radyhynfijn goeie echo!
Eerste pere-ijsje is al een feit voor vandaag
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef Radyhyn het volgende:
Heb wel een mooie in-de-buik-foto
Ons aapje![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
Radyhynfijn goeie echo!
Eerste pere-ijsje is al een feit voor vandaag
Dat is mijn horrorscenarioquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!
Z, dat is naar, als je je zo voelt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |