abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140415279
Amstel, dat vroeg ik me ook al af! Sowieso nog nooit een blaasontsteking gehad, maar moet nu steeds zo vaak plassen en ook al voelt het alsof ik heel nodig moet, er komt nauwelijks wat uit :+ VK had me wel verteld waar ik op moest letten, maar ben het vergeten :X vraag het volgende week even na!
pi_140415313
Ik heb al 6 kuren voor blaasontsteking gehad deze zwangerschap (met fijn bijbehorende schimmelinfecties ;( ) maar ook helemaal niks gemerkt. Dus ik zou gewoon even urine inleveren, laten controleren kan nooit kwaad, toch :Y
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:41:43 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_140415339
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:34 schreef kwakz0r het volgende:
JJ 38 weken!
rady een goede echo en en lastig kind!
Chanty ook een wisseldag, toch?
*O* voor allemaal

Ik weet dat je bij prenatal ern persoonlijke shopsessie kunt afspreken. Niet dat je dan privé shopt maar je kunt in elk geval rustig vragen stellen ipv zoeken naar medewerkers. Aangezien de kinderwagen even duur was bij alle winkels maar je er bij prenatal een autostoeltje bij krijgt ipv een voetenzak ofzo gaan we dat over een poosje misschien maar doen... Er hoeft geen complete kamer te komen (dat spul wat we nog moeten komt van IKEA). Ik zoek t meeste wel op internet op denk ik...

Herkennen jullie dat je s nachts meer zweet? :@ ik maak t hele bed klam...
de winkelwaarde van de autostoel is exact hetzelfde als van de regenhoes + voetenzak ;) (ja, ik heb alles al uitgezocht :')) enige wat knaken kan schelen is een showmodel / oude collectie kopen... :D dat hebben die fabrikanten allemaal perfect uitgekiend.
disclaimer
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:43:16 #54
344469 Amsel
zonder t
pi_140415360
Ik zit al op de uitslag te wachten! Moest toch bloed laten prikken (kreeg een hele preek omdat ik nuchter was en dat was niet de bedoeling, maar de vk had daar niets over gezegd en ik heb dat formulier niet eens bekeken maar ben blind gegaan) en de huisarts zit daarnaast, dus ik werd meteen met een potje naar het toilet gestuurd :D
pi_140415380
Kijk, dat schiet tenminste op.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:45:30 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_140415400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:43 schreef Amsel het volgende:
Ik zit al op de uitslag te wachten! Moest toch bloed laten prikken (kreeg een hele preek omdat ik nuchter was en dat was niet de bedoeling, maar de vk had daar niets over gezegd en ik heb dat formulier niet eens bekeken maar ben blind gegaan) en de huisarts zit daarnaast, dus ik werd meteen met een potje naar het toilet gestuurd :D
geen half werk ^O^ :D
disclaimer
pi_140415470
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:37 schreef krijgerrtje het volgende:
Amstel, dat vroeg ik me ook al af! Sowieso nog nooit een blaasontsteking gehad, maar moet nu steeds zo vaak plassen en ook al voelt het alsof ik heel nodig moet, er komt nauwelijks wat uit :+ VK had me wel verteld waar ik op moest letten, maar ben het vergeten :X vraag het volgende week even na!
Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomt :')

Net trouwens sokken aangedaan, gaat steeds moeilijker. Net veel pijn in buik toen ik voorover bukte en dat deed. En nu ben ik bezorgd. Heb ik niks gebroken bij het kindje (kan dat uberhaupt wel?), heb ik de baby niet verstikt?

Vreemde gedachten mss, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen :)

Andere damesn ook (veel) buikpijn met sokken/schoenen aantrekken?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:49:55 #58
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140415476
Succes Amsel!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:51:19 #59
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140415491
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:34 schreef kwakz0r het volgende:
JJ 38 weken!
rady een goede echo en en lastig kind!
Chanty ook een wisseldag, toch?
*O* voor allemaal

Ik weet dat je bij prenatal ern persoonlijke shopsessie kunt afspreken. Niet dat je dan privé shopt maar je kunt in elk geval rustig vragen stellen ipv zoeken naar medewerkers. Aangezien de kinderwagen even duur was bij alle winkels maar je er bij prenatal een autostoeltje bij krijgt ipv een voetenzak ofzo gaan we dat over een poosje misschien maar doen... Er hoeft geen complete kamer te komen (dat spul wat we nog moeten komt van IKEA). Ik zoek t meeste wel op internet op denk ik...

Herkennen jullie dat je s nachts meer zweet? :@ ik maak t hele bed klam...
Nee donderdag pas :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140415519
Sunshine, je baby is echt goed beschermd hoor, daar kan niet zo snel iets fout gaan. Maar pijn is niet goed en een teken dat je gewoon lekker voorzichtig moet doen :*
Als ik te veel buk doet dat ook wel pijn in mijn buik, veel bochten kan ik nu niet meer maken.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:55:56 #61
52229 Chanty
pi_140415551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik ook.Vaak op het werk' ik ga eventjes naar de wc hoor!' En dan vervolgens: 'Oh wat ben je snel terug!' Ja, duhuh, als er haast niks uitkomt :')

Net trouwens sokken aangedaan, gaat steeds moeilijker. Net veel pijn in buik toen ik voorover bukte en dat deed. En nu ben ik bezorgd. Heb ik niks gebroken bij het kindje (kan dat uberhaupt wel?), heb ik de baby niet verstikt?

Je moet echt wel heel veel meer doen dan bukken om bij een baby iets te breken of verstikken :* krijg hier ook vaak een naar gevoel in de buik als ik moet bukken. Hoort erbij
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:57:29 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140415572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mijn buik was al groot dus nu haar t al moeilijk ook al ben ui pas 18.6

Wat ik doe is op bed zitten en dan schuin gaan zitten met 1 knie op t bed en de voet op de rand. Wisselen voor andere been. #dikkietricks
Kwak
pi_140415610
Schoenen en sokken gewoon af en toe aan laten trekken door je partner :+
Scheelt een knelmoment en kan je beide lachen om de situatie.
Alhoewel hier het af en toe inmiddels vaak is geworden :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:00:37 #64
344469 Amsel
zonder t
pi_140415620
Zonder jullie advies was ik echt niet zo doortastend geweest hoor. Dan zou ik over een week nog twijfelen of ik nou even langs de huisarts zou gaan of niet. Dus bedankt :)

De uitslag: onduidelijk :') Ze moeten verder overleggen en bellen me terug. We houden het spannend!
pi_140415634
Ik voelde de baby al net wat bewegen, dus het zal wel goed zijn dan :)
Binnenkort maar gewoon instappers kopen, zal een hoop schelen :)

En al last met 18 weken kwak! Dan wens ik je veel succes met de komende weken ;)
pi_140415645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:00 schreef Amsel het volgende:
Zonder jullie advies was ik echt niet zo doortastend geweest hoor. Dan zou ik over een week nog twijfelen of ik nou even langs de huisarts zou gaan of niet. Dus bedankt :)

De uitslag: onduidelijk :') Ze moeten verder overleggen en bellen me terug. We houden het spannend!
Heb je ook pijn bij het plassen?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:10:16 #67
344469 Amsel
zonder t
pi_140415770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb je ook pijn bij het plassen?
Eergisteravond wel, vond dat van die echte blaasontstekingpijn. Maat daarna niet meer gevoeld. Al las ik dus ook dat je vaak die pijn niet hebt als je zwanger bent met blaasontsteking, dus daarom twijfel ik. Nouja, we zien wel :)
pi_140415801
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de winkelwaarde van de autostoel is exact hetzelfde als van de regenhoes + voetenzak ;) (ja, ik heb alles al uitgezocht :')) enige wat knaken kan schelen is een showmodel / oude collectie kopen... :D dat hebben die fabrikanten allemaal perfect uitgekiend.
Wij hebben onze kinderwagen gekocht bij van Asten Babysuperstore ofzoiets :P Daar kregen we toen standaard al de maxi cosi, voetenzak én tas bij. Voor dezelfde prijs als bij de babydump. Weet niet of ze die actie nu nog hebben, maar misschien een goede tip ;)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:16:49 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140415892
Daar komt die van ons ook vandaan dyre :D
KuikenGuppy
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:40:18 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_140416422
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:12 schreef Dyre het volgende:

[..]

Wij hebben onze kinderwagen gekocht bij van Asten Babysuperstore ofzoiets :P Daar kregen we toen standaard al de maxi cosi, voetenzak én tas bij. Voor dezelfde prijs als bij de babydump. Weet niet of ze die actie nu nog hebben, maar misschien een goede tip ;)
ja, ach, dan maak je weer benzinekosten. Al met al zal het weinig schelen. En vooruit... We krijgen 'm kado :@
disclaimer
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:41:20 #71
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140416450
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voelde de baby al net wat bewegen, dus het zal wel goed zijn dan :)
Binnenkort maar gewoon instappers kopen, zal een hoop schelen :)

En al last met 18 weken kwak! Dan wens ik je veel succes met de komende weken ;)
Nou ja last, ik kan gewoon niet meer overal bij. Dat was voor ik zwanger was soms ook lastig maar dan duwde ik door en nu niet :P geen zin in benauwdheid en oprispingen omdat ik zo nodig dubbelgevouwen op de kop moest hangen m schoenen aan te doen.

soms dacht ik weleens "ha! Zo'n buik als "insert piepende zwangere" nu heeft en lastig vindt had ik al jaren :@ maar nu ben ik zelf een piepende zwangere en een buik met baby voelt echt anders dan en vetbuik als je m dubbel probeert te vouwen :P
Kwak
pi_140416565
Oeh ja, met 22 weken begin ik nu ook wat gekneld te raken bij het schoenen aantrekken en dat heb ik nog nooit gehad in mijn leven dus even wennen is dat wel. :')
En zweten in slaap, check.
En 's nachts moeten plassen; had ik voorheen nooit, alleen als ik heel veel voor het slapen gaan had gedronken. En nu standaard 1x per nacht en daarna tijden wakker liggen. Op mijn linkerzij slaap ik altijd graag, daar kan ik dus nu totaal niet meer op in slaap komen. Rug ook al niet meer. Hoop toch dat dat slapen weer wat beter gaat worden.

Het lijkt er trouwens op dat mijn moeder nu niet mee gaat naar de pretecho, wordt te ingewikkeld om te regelen omdat ze te ver weg woont, dus dan gaan we gewoon met z'n tweeën in week 26 ofzo. Dan krijgen we een dvd mee, mijn oma is dan ook jarig, dan is iedereen er, en laten we het dan mooi zien :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:48:33 #73
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140416627
JJ *O* voor je 38 weken!

Gisteren avond had ik ook het gevoel van een beginnende blaasontsteking.. maar dat is vandaag gelukkig weg. Zwanger en een blaasontsteking lijkt me geen prettige combi.

Kinderwagens... ik zie echt door de bomen het bos niet meer! Zoveel keuze! :o

Die tip van Kwak met sokken aandoen ga ik onthouden voor als het bij mij nodig gaat worden.
Van 't weekend wat buikfoto's proberen te maken.. 't lijkt al heel wat.. maar dat was voor mijn zwangerschap ook al :') Komt nog wel een keertje als ik het zelf duidelijk genoeg vind haha.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_140416707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef Radyhyn het volgende:
JJ *O* voor je 38 weken!

Gisteren avond had ik ook het gevoel van een beginnende blaasontsteking.. maar dat is vandaag gelukkig weg. Zwanger en een blaasontsteking lijkt me geen prettige combi.

Kinderwagens... ik zie echt door de bomen het bos niet meer! Zoveel keuze! :o

Die tip van Kwak met sokken aandoen ga ik onthouden voor als het bij mij nodig gaat worden.
Van 't weekend wat buikfoto's proberen te maken.. 't lijkt al heel wat.. maar dat was voor mijn zwangerschap ook al :') Komt nog wel een keertje als ik het zelf duidelijk genoeg vind haha.
Er zijn idd een hoop merken en soorten kinderwagens. Je kan ook bijv. kijken naar jullie lengte. Want bijv. mutsy is een merk wat wat hogere kinderwagens maakt zeg maar in vergelijking met maxi cosi of bug a boo.
pi_140416825
Sunshine dat heb ik ook al heel lang. En ik heb daar vervolgens ook echt de hele dag een harde buik en buikpijn van. Heel vervelend idd. Laat je man je daarin helpen ;).
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:58:25 #76
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140416879
Heb wel een mooie in-de-buik-foto :)
Ons aapje O+

pi_140416942
Radyhyn O+ Blijft toch bijzonder :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:01:39 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140416956
Mooie echo radyhyn!!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:02:11 #79
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140416962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er zijn idd een hoop merken en soorten kinderwagens. Je kan ook bijv. kijken naar jullie lengte. Want bijv. mutsy is een merk wat wat hogere kinderwagens maakt zeg maar in vergelijking met maxi cosi of bug a boo.
Goede tip!
Een must is in elk geval een groot en goed toegankelijk opbergvak onderin :D
Mijn man is helemaal weg van de Nuna Ivvi (we zijn nog maar in 1 winkel geweest en kwamen toen niet verder dan alleen het bekijken van die ene wagen :P)

[ Bericht 0% gewijzigd door Radyhyn op 27-05-2014 10:03:52 (typo) ]
pi_140416964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef Radyhyn het volgende:
Ons aapje O+

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_140417057
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mijn ervaring is dat dat soort dagen best druk zijn ja. Dus wat minder tijd voor persoonlijke begeleiding. Als je dat niet erg vindt, gewoon doen. Waar ga je heen?

Wij gaan vrijdagochtend een kinderwagen "uitzoeken". Babypark is donderdag niet open :P
prenatal, babydump, Ikea :P het zal wel druk zijn, maar wat kwakzor gaat regelen (persoonlijke aandacht) wil ik juist niet, ik wil ongestoord rondkijken. Dus lukt vast ook met drukte!

Leuk 8-) en ook van je fontysecho vanmiddag!

Mooi plaatje Radyhyn.

Er gaan allemaal afspraken niet door vandaag op mijn werk, waardoor ik mooi even ongeconcentreerd kan zitten doen. Lekker rustig. Ik ken mezelf niet terug, ik ben van het over mijn grenzen hard doorwerken, maar dat lukt nu echt niet.
pi_140417063
Radyhyn O+ fijn goeie echo!

Eerste pere-ijsje is al een feit voor vandaag :Y)
pi_140417174
Mooie echo foto radyhyn!

JJ wauw al 38weken! Had ik een paar weken niet gedacht. Fijn dat je baby toch nog verder kan groeien.

Sokken / schoenen aantrekken. :') ik was behoorlijk lenig maar nu doet m'n buik al pijn als ik bijv sta en m'n sok aan wil doen. Alsof er iets knelt bij m'n blaas en m'n onderbuik te vol is alsof ik teveel heb gegeten.

:@ de laatste dagen denk ik er steeds aan dat er misschien iets mis is met 1 vd baby's. De 1e zw.schap had ik vertrouwen in de gezondheid van S maar nu mis ik dat 'zelfverzekerde' gevoel een beetje.
Ik weet niet of dat komt door al die negatieve 2ling verhalen of dat het m'n intuïtie is. Ben een beetje in de war. /hormonen? :(
pi_140417243
Wanneer moet je weer voor controle Zoë? Vervelend dat je het zo voelt, zou je graag willen geruststellen :*
pi_140417346
quote:
Vrouw bevallen in file A1

NAARDEN -
Een vrouw is dinsdagochtend op de A1 ter hoogte van Naarden bevallen van een gezonde baby. De hoogzwangere stond net als haar medeweggebruikers muurvast in een file toen haar weeën begonnen.
De hulpdiensten waren snel ter plaatse en stonden de vrouw bij. Een wijkagent feliciteert de kersverse moeder met de bijzondere geboorte.
Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!

Z, dat is naar, als je je zo voelt. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140417355
Volgende week woensdagochtend. Dankje :*

Vind het jammer dat een angelsounds weinig zin heeft omdat je niet kunt onderscheiden van welke baby je het hartje hoort. -O-
pi_140417384
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik heb ook een keertje vastgestaan in een lange file toen ik hoogzwanger was. Ik werd er heel erg claustrofobisch van. Het lijkt me doodeng als dan je weeën beginnen!

:*

Oh jakkes das geen prettige plek om te bevallen..
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:20:01 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_140417425
Mooi plaatje radyhyn!

Zoë :*
disclaimer
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:23:57 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140417547
Mooie echo rady!

Ik heb 18 juni controle, toch maar eens vragen of het erg is dat ik nu nog steeds afval (wel heel langzaam nu, maar ik dat dat t gestabiliseerd was, dus niet...).

Stom, ik wet dat ze er in t ziekenhuis erg bij mee waren vorige keer maar elke keer als ergens ter sprake komt dat ik ben afgevallen en nog steeds afval is er wel weer iemand die roept dat de afvalstoffen slecht zijn voor de baby en dat t niet mag. -O-
Kwak
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:25:08 #90
344469 Amsel
zonder t
pi_140417593
Da's een mooi aapje Radyhyn! ;)

Ik mag vanmiddag m'n antibiotica ophalen bij de apotheek.
pi_140417709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef Zoë23 het volgende:
Mooie echo foto radyhyn!

JJ wauw al 38weken! Had ik een paar weken niet gedacht. Fijn dat je baby toch nog verder kan groeien.

Sokken / schoenen aantrekken. :') ik was behoorlijk lenig maar nu doet m'n buik al pijn als ik bijv sta en m'n sok aan wil doen. Alsof er iets knelt bij m'n blaas en m'n onderbuik te vol is alsof ik teveel heb gegeten.

:@ de laatste dagen denk ik er steeds aan dat er misschien iets mis is met 1 vd baby's. De 1e zw.schap had ik vertrouwen in de gezondheid van S maar nu mis ik dat 'zelfverzekerde' gevoel een beetje.
Ik weet niet of dat komt door al die negatieve 2ling verhalen of dat het m'n intuïtie is. Ben een beetje in de war. /hormonen? :(
Zou het ontbreken van grenzeloos vertrouwen ook niet kunnen komen omdat je minder onbevangen bent dan in een eerste zwangerschap en je veel beter weet hoe bijzonder het is. (en ook beter weet wat er allemaal mis kan gaan).
Ik ervaar dat wel zo. Zeker omdat je weet dat het sowieso al een enorme verandering gaat zijn voor je kleintje. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Roosje84 op 27-05-2014 10:38:05 ]
pi_140417923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Zou het ook niet kunnen komen omdat je minder onbevangen bent dan in een eerste zwangerschap en je veel beter weet hoe bijzonder het is. (en ook beter weet wat er allemaal mis kan gaan).
Ik ervaar dat wel zo. Zeker omdat je weet dat het sowieso al een enorme verandering gaat zijn voor je kleintje. :*
Bedankt voor je reactie. Dat zou ook goed kunnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140417992
Wat een mooie echo Radyhyn! Fijn om weer even te spieken hè...

Qua kinderwagen was ik echt al jaren verliefd op de Bugaboo. Die hebben we tweedehands gekocht voor onze eerste, en blijft gewoon. Ik wil wel graag een nieuw kapje etc, maar daarmee wacht ik even tot het kindje er is. Als het een jongetje is, wordt het O+ blauw O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef BlueEyes het volgende:

Dankzij de cravings-discussie van afgelopen week ligt hier nu een pak snickers-ijs in de vriezer. Ze gaan er hard doorheen... Dan beter perenijsjes ;)

Ik ga vandaag en morgen lekker op standje rustig. Man is weer weg, ik ben vrij met peuter, en we gaan lekker niksen!
O, en mijn baby is zo druk! Hij ligt min of meer stabiel dwars, en als ie dan stretcht heb ik aan beide zijkanten van m'n buik een bolletje vast. Dat is tijdens m'n vorige zwangerschap volgens mij nooit zo geweest, m'n dochter lag altijd head down, dus die stretchte richting m'n ribben. En in de breedte is de rek toch wat krapper, dus ik moet soms echt even naar adem happen als er weer een stretch-actie komt. Maar o, wat is het toch O+ , die bewegingen!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:42:34 #94
52229 Chanty
pi_140418054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef Radyhyn het volgende:
Ons aapje O+

[ afbeelding ]
O+
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:43:22 #95
52229 Chanty
pi_140418084
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef BlueEyes het volgende:

OMG :D Jij eet om tien uur al perenijsjes _O-
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:45:55 #96
52229 Chanty
pi_140418157
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat is mijn horrorscenario :')

Eens kijken hoe het straks doorrijdt naar het ziekenhuis. Normaal een half uur, maar eerste keer een uur over gedaan in de spits (snelweg reed door maar in Den Haag totaal niet). En vorige keer 45 minuten einde van de ochtend en ook alleen omdat ik tijdig 10 km stilstaande file wist te omzeilen :')
pi_140418191
Marel genieten vandaag! Met peuter en natuurlijk met de buikverbouwer ;)

Zoë blijf praten over je gevoel, desnoods met een professional.
Onderkennen van gevoel is al een hele stap, maar met alles wat je op je bordje hebt is het wel veel.
Take care babe!
pi_140418206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

OMG :D Jij eet om tien uur al perenijsjes _O-
Ik mag dat!!!
Want... ZWANGER })
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:47:56 #99
52229 Chanty
pi_140418210
Zoe :* volgende week met de controle even bespreken zou ik zeggen. Maar het zit vast goed.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:48:45 #100
52229 Chanty
pi_140418234
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik mag dat!!!
Want... ZWANGER })
Ik wil nu ook een perenijsje en hij ligt in de vriezer. Maar ik moet over een paar minuten weg en dan ben ik pas vanavond weer thuis :') Zucht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')