je lastige kintquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, omdat mijn kint lastig isde regen was meer een algemene klacht
Ook niet echt mooie plaatjes gezien dus, helaaser was een docent die het wél kon, en die heeft nog even twee minuten plaatjes geklikt. Maar och, ik lag er voor de wetenschap, niet zozeer voor mezelf natuurlijk
Het gaat echt onwijs goed, thanks for askingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]alles gaat voorspoedig bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou tot zover mijn lief dagboek-post. Eigenlijk ook de afsluiter, want ik hoor hier nu niet meer thuis
Ik blijf wel lurken natuurlijk, want ik wil wel op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat!!
Tralalalaaa
ik had ook "dat stomme apparaat" volgens die meiden. Ze hoopten allemaal dat ze daar geen examen op hoefden te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooi verhaal TAPhet klinkt perfect allemaal!
Jammer SQ van het niet lukken van de echo. De foto's zijn wel mooi!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef Radyhyn het volgende:
TAP, dat verhaal, zo intens alles!![]()
Sq, mooie plaatjes weer. Lastige kintjes zijn lievvv![]()
Tot nu toe 2 kg afgevallen.. maar dat zal binnenkort wel omslaan...
Eigenlijk zou ik het liefste blijven afvallen zoals Kwak.. maar dat schijnt dan niet goed te zijn ivm afvalstoffen die dan vrijkomen ofzo.. tis ook nooit goed.. eerst proberen af te vallen en nu mag het juist eigenlijk niet
fijn dat je weer thuis bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Enfermera het volgende:
Zo, als kersverse moeder van 2 snappen jullie dat bijlezen hier echt onbegonnen werk is
Ik weet echt niet meer wat ik hier allemaal gepost heb, maar we zijn iig inmiddels thuis sinds gisterochtendhelemaal goedgekeurd door gyn en ka
![]()
Nu lekker thuis aan het kramen, ze is natuurlijk vooral einde van de avond en begin van de nacht klaarwakker net als in mijn buiken met een hoestende dreumes 's nachts zijn dat ook wel pittige nachtjes, magoed.. hoort er allemaal bij.
Borstvoeding loopt als een tiet, gister in het zh nog 3010 gram en nu thuis ongeveer 3000. Ik voel de stuwing al opkomen ookben heel benieuwd hoe dat gaat want met mn dochter vond ik het echt de hel
pfff.
Verder genieten we heerlijk, ongelofelijk dat dit mn gezinnetje nu isen ze is zo knap! Echt donkerbruin haar, dr grote zus had rossig haar bij de geboorte. En ze kijkt al heel wijs de wereld in. Ik was vanochtend net te laat om een foto te maken van De Denker, ze bewoog net haha
Wat voor mij en mijn bekken echt heel fijn is, is zo'n gym ball. 's Avonds ga ik op bed eerst even een kwartiertje op m'n rug liggen met m'n benen op die bal, dan ontspant de hele boel!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef LaLouchi het volgende:
Ik ga wel elke dag in bad. Zeker met mijn BI is dat het enige wat enigzins een beetje verlichting geeft
Oh wow, daarin kom ik ermee dat we op 1 juni 2014 zouden gaan beginnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zat een oud topic te lezen, het rammelaarstopic waarin mijn pil de deur uit ging... En kwam daar nog meer dames van hier tegen...
OUD / Het grote "rammelaars"-topic deel 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |